Että sain tietää sinusta ja näin millainen oletkaan. Kehoni reagoi heti, ihastuin enkä tiedä sinusta juuri mitään muuta. Ikävältä tuntuu, että mielessäni pysyt ja saan haaveita sinusta jatkuvasti. Se sattuu paljon. Sisuskaluja koskee kun olen saanut sinuun noin vain ihastua, näköjään rakastuakin.
Olet ihana mielessäni. Tuntuu rangaistukselta että emme ole saaneet kohdata ja nähdä onko tämä tunne vain minulla.. ja miksi se pysyy minussa.
Mitä pahaa tein
16
340
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tiedän tuon tunteen ja vasta koin tuon kokemuksen. Se on hirveää kun et tiedä kokeeko se toinen sitä samaa ollenkaan.
- Anonyymi00002
Hänessä ei ole mitään pahaa. Hirveintä tässä on allekirjoittanut.
- Anonyymi00003
Koska sä et oo mitään muuta kuin pelleilly kanssani kun ollaan tutustuttu tai oltu yhteyksissä eipä enää olla
- Anonyymi00004
Ei olla nähty hänen kanssaan kertaakaan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei olla nähty hänen kanssaan kertaakaan.
Missä tapasitte sitten 🤭🤭
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Missä tapasitte sitten 🤭🤭
Emme ole tavanneet.
- Anonyymi00005
Mietin kyllä laitanko viestiä mutta se olisi vain erittäin sekopäistä jos aistinkin aivan väärin. Laita viestiä hänelle jos tiedät mihin laittaa.
- Anonyymi00006
Ei hän tiedä kuka olen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei hän tiedä kuka olen.
Olet ihastunut ihmiseen jota et ole kohdannut missään?
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet ihastunut ihmiseen jota et ole kohdannut missään?
Niin, en tiedä miksi niin tapahtui.
- Anonyymi00008
Miten olet nähnyt, jos ette ole kohdanneet koskaan?
Laita viestiä, hyvänen aika.- Anonyymi00010
En voi laittaa viestiä. Ei ole yksityistä kanavaa hänelle.
- Anonyymi00011
Insta beibe crush. 😆
- Anonyymi00014
Melkeinpä niin..
- Anonyymi00015
Ei olla juteltu, tavattu eikä nähty.
Aikamoista tämä elämä.- Anonyymi00016
Älä muuta sano.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51666