Ansaitset parempaa kuin minut! Olet täydellinen, joten minä en sovi sinun elämääsi.
Ansaitset parempaa
19
354
Vastaukset
- Anonyymi00001
En....
- Anonyymi00003
Olet täydellinen. Minä en ole.
- Anonyymi00014
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olet täydellinen. Minä en ole.
Et ole yksin tuntemuksesi kanssa. Toisarvoisuus, riittämätön tuntee itsensä monesti tilanteissa ulkopuoliseksi. Valitettava tosi asia.
- Anonyymi00002
Tottahan se on, täydellinen olen.
- Anonyymi00004
Et ole edes nähnyt minua.
- Anonyymi00011
Ehkä vahingossa ollaan. Et huomannut silloin minua, joten en ole sinusta kaunis.
- Anonyymi00015
Ootko esim nöin ollen palstaäijän provoihin pamlaava vähän ”suoni”?
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ehkä vahingossa ollaan. Et huomannut silloin minua, joten en ole sinusta kaunis.
Oot kyllä aloittajaäijä luuserein mies ikinä
- Anonyymi00005
Totta😄
- Anonyymi00006
Älä viitsi
- Anonyymi00018
Älä sinäkään viihti enää, peltoelvis joka yrittää kohottaa omaa mieltään hymistemällä trolliäijän kekeihin avauksiin🥱
- Anonyymi00007
Työ. Me emme voi saada biologisesti omia lapsia.
- Anonyymi00008
En usko tota.
Jos joku tarkoittaa oikeasti vaan hyvää jollekin,
se ei piilottele sitä että kuka ja kenelle.- Anonyymi00010
Mitä? Minä en voi saada biologisesti omia lapsia, kun olen viallinen nainen. Siksi miehen pitää ottaa paremman naisen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mitä? Minä en voi saada biologisesti omia lapsia, kun olen viallinen nainen. Siksi miehen pitää ottaa paremman naisen.
Onko joku liian ylimielinen tmv tähän maailmaan vielä sitä mieltä, että aloituksia ja omituista saagaa tusaava apäijä ei ole naisille katkera trolli? T naiselta
- Anonyymi00009
Kyllä. Todellakin ansaitsen parempaa, kuin näitä paskiaisia, jotka yrittävät saada pysymään ravintola-alalla ja kiinnostumaan vanhoista ukoista. Minulla ei ole aiettakaan suostua rääkkämään itseäni enää keittiössä tai baaritiskin takana.
Menkää hitto itse kärsinään ja miettikää sen jälkeen siostuisitteko itsekään.- Anonyymi00016
Hymähdys, aloittajaäijä. Tämän trollauksen perusteella tiskin takana on tuskaista
- Anonyymi00012
Se on kylläpä totta. Hyvästi.
- Anonyymi00013
Niin ansaitseekin 🌺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843492
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1851383- 771377
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401060Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310962- 43869
- 95867
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78855Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124835