Ruoka-astiastoksi valkea Teema-sarja? Perushyvää kivitavaraa, käytännöllinen ja kestävä. Ei varmaan lopu tuotannosta milloinkaan, niin voi täydentää, jos kippoja tai lautasia menee rikki?
Kelpaisiko?
29
223
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei.
- Anonyymi00005
Minkälainen pitää olla sulle?
- Anonyymi00002
Siis oikeesti! Kauheeta KRÄÄSÄÄ
- Anonyymi00007
Hyvää laatua ja kestää.
- Anonyymi00003
Huono lasitus, heikko laatu.
- Anonyymi00004
Hyvä idea. Kyllä!
- Anonyymi00006
Mulla on aika paljon astioita jo nyt…
- Anonyymi00009
Niin mullakin. :) Sitten tehdään sekatyylillä kattaukset. ap.
- Anonyymi00008
Minulla on Teemaa kahvimukeissa, mutta muuten on toista sarjaa. Teema on tylsä ellei sitten sekoittele värejä keskenään.
- Anonyymi00011
Mukeissa mulla on Kerman Saven ”exä- mukit” käytössä. Haluatko olla tänään Eki vai Tarja? :D
ap. - Anonyymi00022
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mukeissa mulla on Kerman Saven ”exä- mukit” käytössä. Haluatko olla tänään Eki vai Tarja? :D
ap.En tiedä mihin kommenttisi viittaa.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
En tiedä mihin kommenttisi viittaa.
Kerman Savi teki nimimukeja. Alter egona ”Eki” tai ”Tarja.” Aamukahvi nimimukista jossa on jonkun muun nimi kuin omasi.
- Anonyymi00010
Teema on paras arki käyttöön. Menevät sutjakasti koneeseen. Helppoja.
- Anonyymi00012
Tuollaiset asiat mulle oikeastaan yhden tekeviä.
- Anonyymi00013
Haluan, että molemmat päättää arkisistakin asioista. Aivoille uusia kytköksiä, kun joutuu miettimään jotain uutta.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Haluan, että molemmat päättää arkisistakin asioista. Aivoille uusia kytköksiä, kun joutuu miettimään jotain uutta.
Ette sovi toisillenne.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mulla on järkyttävä määrä astioita. Joskus niitä haalinut. Nyt ei jaksa kiinnostaa. Vaikka ikean lautaset kuhan on lautaset. Mua ei kiinnosta merkit ja brändit.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ette sovi toisillenne.
Kun laittaa sopimaan niin sopii. ap.
- Anonyymi00014
Minusta parempi on se "Nauti nyt siitä elämästä" -sarja.
- Anonyymi00017
Anteeksi, sehän olikin "Nauti nyt siitä arjesta".
- Anonyymi00019
Ois varaa, mutta ei aina tarvitse olla luksusta. ap.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ois varaa, mutta ei aina tarvitse olla luksusta. ap.
Eihän se ole luksusta vaan ihan päivittäiseen käyttöön.
- Anonyymi00018
Sitä sattuu olemaan.
- Anonyymi00023
Keneltä kysyt ja miksi? Ei kai astiastoista kannata keskustella tai kysyä ellei kerro kuka haluaa tietää ja kenen mielipiteen asiasta.
Tietämättä noita seikkoja vastaan silti ei kiitos.- Anonyymi00025
Valitsen sopivan vastauksen ja kehittelen mielessäni harhaa ihmisestä johon haluaisin tutustua niinkuin kaikki täällä tuntuu tekevän. Pitää olla vähän delulu. ap.
- Anonyymi00029
Anonyymi00025 kirjoitti:
Valitsen sopivan vastauksen ja kehittelen mielessäni harhaa ihmisestä johon haluaisin tutustua niinkuin kaikki täällä tuntuu tekevän. Pitää olla vähän delulu. ap.
Okeiii.
Harmi jos vaan pelleilyä kaikilla muilla täällä, leikitään vaan ihmisillä.
Enkä nyt tarkoita juuri tätä astiasto aloitusta.
Vaikka tässäkin kyllä on joku sellainenkin kommentti että pistää miettimään mitä nyt..
Olis kyllä ihan mukava aiheena jos vaan ensin olisi se joku jonka kanssa suunnittelisi jotain.
Taidat olla nainen sinäkin?
- Anonyymi00026
Minulla on tuolla varastossa 2 laatikollista astioita jotka otin, kun eräs valitti koska niitä ei kukaan huolinut.
Joskus 1980 luvun lopulla oli muodissa octavia astiasto joten minä kilttinä sanoin hänelle, että : Minä kyllä voin ottaa nuo tulevan kotini astiastoksi.
Ne ovat kyllä mustat, mutta jos turjake mieheni valkoista TEEMAA haluaa lisäksi niin kyllä tuo minulle sopii.
Octavia ja Teema astiasto sopii yhteen, mutta TEEMA ASTIOSTO loukkasi FB kunniallisten kunniaa.
Näitä Octavia astioita he eivät ole edes nähneet, koska ne ovat sentään ANTIIKKIA jo.
KODIN ANTTILA myi aikoinaan Luminarc Octavia astioita 1980-1990 vuosien taitteessa.
Kyllä sen verran pitää NOSTALGIAA olla TURJAKE MIEHENI KANSSA YHTEISESSÄ KODISSA, että KASARI JA YSÄRI HENKI NÄKYY MEIDÄN KODISSA!
Me ollaan sentään oltu nuoria tuolloin ja NUORIA ME OLLAAN HAUTAAN ASTI, koska FB kunniallisten mielestä minun vanheneminen LOUKKAA MYÖS HEIDÄN KUNNIOITA.
Mieheni oli oikein tyytyväinen, koska kaikkien toisten VAIMOT VANHENEE, mutta hänen vaimonsa nuorenee kokoajan. - Anonyymi00027
ei kiinnosta
- Anonyymi00028
Ootko tylsä tyyppi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 47993
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153882- 85778
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?180774Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105679Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46673Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto212664