🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Muistatko kun kerran kävelin kylmästi sun ohi?
60
709
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei sano mitään???
- Anonyymi00039
Paitsi ehkä kännissä ja läpällä. Sivusta.
- Anonyymi00002
Muistan. Toisella kerralla ei ollut niin kylmää.
- Anonyymi00003
Teki mieli kyl sanoa jotain mut en uskaltanut!
- Anonyymi00004
Silloinko kun itkin siellä asemalla. Mun kaveri tuli lopulta hakemaan kun mulla oli hätä.
- Anonyymi00005
Eikös silloin ollut muutenkin pakkasta?
- Anonyymi00006
Pelästyin miestä!
- Anonyymi00027
Mäkin pelästyin🤣se vielä tokas ettei se nyt niin pelottava voi olla🤣
- Anonyymi00007
Muistan. Sun on joskus korvattava se korkojen kera.
- Anonyymi00008
Etkä muista!
- Anonyymi00011
Nii just. Korot kattoon norot mattoon!
- Anonyymi00028
Anonyymi00011 kirjoitti:
Nii just. Korot kattoon norot mattoon!
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00009
Ei ole kukaan vielä tehnyt niin😁
- Anonyymi00010
Jossain kauppakeskuksessa kerran käveltiin toistemme ohi kylmän viileästi 😅😂
- Anonyymi00018
😆😅voi ei ☺️niin tehtiin muute
- Anonyymi00047
Anonyymi00018 kirjoitti:
😆😅voi ei ☺️niin tehtiin muute
Käsittämättömän typerää. Mietin silloin, että voiko ihminen olla näin typerä. Miksi ihmeessä tehtiin niin ja vielä jotenkin tosi nokkavasti muissakin yhteyksissä 🤨☺️
- Anonyymi00012
Viilensi mukavasti.
- Anonyymi00013
Eipä kait jää mieleen turhanpäiväset asiat.
- Anonyymi00014
Kyllä. Olit vähän sellainen loukkaantunut primadonna. En vain ymmärtänyt mistä syystä. Enkä edelleenkään.
n>m - Anonyymi00015
Monesti tapahtunut.
- Anonyymi00016
Minä taas kävin pöntöllä ja söin iltapalan. Aika hiljaista oli vessassa, eikä ketään näkynyt.
- Anonyymi00020
Näit oman kakkakikkareesi.
- Anonyymi00037
Anonyymi00020 kirjoitti:
Näit oman kakkakikkareesi.
Ei hyvän tähden Sinua
- Anonyymi00017
En jää ketään nuoleskelemaan, jos kerran kävelee koppavasti ohi. En enää sano päivää sen jälkeen.
- Anonyymi00026
Kaikilla ei kyllä ole tollasesta johtuvaa jos vaan kävelee ohi eikä reagoi.
- Anonyymi00036
Noh tämmöistä peilaamistahan se joissain ympäristöissä ompi. Ku ei ikinä tiedä kuka tuohtuu seuraavaksi siipeen saaneen päätä aukoneen moukan tmv puolesta. Vanhalla etiketillä mennään, eli miesoletettu tervehtiköön ensin heh
- Anonyymi00057
No ollaan nähty useasti sen jälkeen ja kyllä on tervehditty ja juteltu.
- Anonyymi00019
Vieläkö sä niitä mietit. Voi sinua hömpsö
- Anonyymi00021
Eiköhän noita ohikävelyjä ole monella. Joskus se on vahinko (itse näen huonosti ja olen omissa maailmoissani), joskus se johtuu "jäätymisestä" eli on vaikka juuri miettinyt toista ja tulee totaalinen hämmennys: ei voi olla totta, oon kuin en huomaisikaan. Joskus kyseessä voi olla mustasukkaisuus: se on tuon seurassa, niillä on varmaan jotain sutinaa. Joskus toinen on jättänyt edellisellä kerralla moikkaamatta, joten päätellään, että hän on suuttunut jne. jne.
- Anonyymi00025
Juurikin noin, en mä ainakaan välttämättä huomaa jos joku tulee vastaan vaikka vaikuttaa et katsoisin suoraan siihen. Ja sit myös sekin et en tunnista edes välttämättä jotain vaikka se joku tunnistaisi mut.
- Anonyymi00022
Tuossa alkutalvesta olin makaamassa sängyssä peiton alla ja alkoi pierettämään. Tuli niin pahanhajuisia paukkuja. Ei romantiikka tullut juuri silloin mieleen, se ilta meni pieleen
- Anonyymi00023
Milloin 🫣
- Anonyymi00024
En mä kyllä muista.
Ehkäpä mä en huomioinut edes sua ollenkaan. - Anonyymi00029
Silloin kerran lumipyryssä kai 🤔 luulin ettet huomannut ku ilma oli mitä oli 🤭🌨️🌪️
- Anonyymi00030
Lenkillä?
- Anonyymi00035
Öööö. Jatkahan samaan malliin liikenneympyrästä seuraavaan ns. Sivusta.
- Anonyymi00040
Anonyymi00035 kirjoitti:
Et taida itse kävellyt? Autolla .. en nähnyt tarkkaan oliko tuttu.. juu jatkan lenkkeilyä jos sitä meinasit. Sieltähän just tulin.
- Anonyymi00045
Anonyymi00040 kirjoitti:
Et taida itse kävellyt? Autolla .. en nähnyt tarkkaan oliko tuttu.. juu jatkan lenkkeilyä jos sitä meinasit. Sieltähän just tulin.
..tai hetkinen.. joku päivä viikon sisällä taisi yks kävellyt yhen jutun kanssa ohitse katsoinkin että muistuttaa erästä mutten uskonut samaksi henkilöksi tietystä syystä ( samaa henkilöä olin aiemminkin nähnyt, jolloin ystävällisempi ) muuten vaatetuksenkin johdosta en yhdistänyt tähän tutumpaan. Johtuiko kylmästi ohi käveleminen erityisestä syystä? Et halunnut nähdä mua ?
- Anonyymi00052
Anonyymi00035 kirjoitti:
Joni, toivottavasti joudut linnaan. ☝🏻 Kuulut sinne.
- Anonyymi00031
Naurat vielä, kun toiseen sattui.
- Anonyymi00034
Jopa sinä taas eläydyit jylisemään palstaäijän sisältörikkaaseen provoon. Taidat olla vihaa keräämässä täällä et vain jotenkin tiedosta sitä itse
- Anonyymi00032
Ain't funny. Ja aika julmaa myös, jos kävelee kylmästi tarkoituksella ohi.
- Anonyymi00033
Muistan palstasetä, se sattui niin ja siksi kielin sinusta stevelle. T kaupan kioskin tai kahvilan annamaijamarjaliisatuula
- Anonyymi00038
Loogisesti vähän huonoa. Jos joku kävelee kylmästi ohi, pyrkii välttämään edes katsomasta sinne päin, koska "kylmyyden" tarkoitus on eristää ihmiset.
- Anonyymi00041
Tiedän yhden narsistinaisen, joka käyttäytyy juuri tuolleen. Joskus tervehtii ja joskus ei. Se on kait joku henkisen väkivallan muoto.
- Anonyymi00048
Oletko varma, että on narsisti eikä adhd eli ei vain tarkkaavuus aina riitä näkemään ketä ympärillä on.
- Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Oletko varma, että on narsisti eikä adhd eli ei vain tarkkaavuus aina riitä näkemään ketä ympärillä on.
Mulla on abcd
- Anonyymi00055
Ei todella oo... Mulla on ainakin adhd. Vaikeuksia katsoa silmiin ja kun katson niin katson liikaa.
- Anonyymi00042
Mulla osittainen kasvosokeus niin en välttämättä tunnista jos on joku tuttu.
Ei se ole narsistista käytöstä.
Kun en tunnista niin en tunnista. - Anonyymi00043
Kerran kävelin kun en tunnistanut naista, koska olin vain nähnyt kauniit silmät korona-maskin aikaan. Olen vuosia vaivannut päätäni oliko se hän vai joku muu kun astui melkein varpaille katsomaan, olinko hänen tuttunsa. Ehdin hieman ihastua häneen ja tiemme erkaannuttua olen häntä kaivannut, ja muistellut kuinka kivat ja kuin teinimäiset tunteet risteilivät mielessä häntä kohtaan. Hän oli hyvin kaunis nuori nainen ja kun hän huiskautti hiuksiaan, jäin kuin vahingossa suu auki katsomaan mihinkä ne pysähtyvät. Muistan myös hänen mustan autonsa ja vihreän polkupyörän, ne sopivat hyvin hänelle. Joskus kun hän saapui paikkaan jossa meillä oli tapana törmätä, hän oli laittanut hiuksensa pieneksi nutturaksi, nieleskellen katsoin kuinka kaunis se oli ja kuinka kauniit korvat hänellä olikaan, en ollut koskaan nähnyt kauniimpia. Joskus taas sadekelillä pelkäsin että hänen kastuneet hiuksensa jäävät polkupyörän pinnojen väliin, kun hän ajoi niin kovaa, Mutta onneksi vahingoilta selvittiin ja hän voi hyvin, hyvää elämää hänelle toivotellen ja kaunista kesää!
- Anonyymi00044
Olet kävellyt aina kylmästi ohi. Paitsi yhden kerran.
- Anonyymi00046
En muistele mitään sellaista hyvällä mikä liittyy sinuun! Kunpa ymmärtäisit viimeinkin sen, etten halua sinua elämääni koskaan!
- Anonyymi00049
Ohi. Ei ole mulle. Hän on ihana
- Anonyymi00050
Muistan, Prisman eteisessä. Tuijotit ja kävelit vain ohi.
- Anonyymi00053
Uskomattoman teeskenneltyä 😁
- Anonyymi00056
Rinta rottingilla
- Anonyymi00054
Kävele jatkossakin. Jos et tykkää niin eikö silloin kuulukin jättää huomiotta.
- Anonyymi00058
Ohi. Kylmyys on jotenkin kaukana hänen olemuksestaan. Vaikka ei huomaisikaan.
- Anonyymi00059
Moni on kävellyt.
Moni lähtenyt. Jättänyt.
Moni lopullisesti.
Muutama vielä jäljellä,jotka eivät kävele ohitseni. - Anonyymi00060
Pata kattilaa soimaa...
Ja kun ei tiedä kenestä kyse niin ei kävelyistä enempää. Niitä tekee monet kuten vastausten määrästä näkee.
Mut kylmyydestä vois sanoa että yksi nainen alkoi toisena päivänä käyttäytyä kylmäkiskoisesti. Humalatilassa en sitä ottanut todesta vaan jatkoin piirittelyä pitkin iltaa ja aamuyötä. Sitten repesi ja nainen myönsi että teeskentelee kylmää, koska ei ole varma kannattaako meidän mitään yrittää ja halusi pitää mut etäällä, jolloin eromme olisi tapahtunut kuin itsestään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell512385- 531970
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511968Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1311654Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571230- 751211
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.146998Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103911