Minä olen minä.

Anonyymi-ap

Kukaan ei voi olla niin minä kuin minä olen itseni kanssa minÄ.
Minuus on minulle tärkeä mutta sisälläni oleva Mäkäräinen pyrkii valtaan silloin tällöin, joten minä silloin piikitän miestä itseeni, että en liikaa tulisi neitimäiseksi minäksi.

Minä olen tehnyt elämässäni 40 vuotta kovaa työtä, joskus viiden miehen edestä.

Minä olen viettänyt lapsiperhe-elämää elämästäni 30 vuotta.

Minä tulen toimeen vaimon suvun kanssa ja minulla on kavereita.

Minä olen ollut markkamiljonääri jo 26 vuotiaana ja asunut omassa talossa.

Minä olen maksanut itse ja firmojeni kautta veroja jotakin 35 miljoonaa euroa.

Minulla on kaunis vaimo ja kaunis perhe, jotka asuu saman katon alla kanssani.

Minulla on talot, autot ja moottoripyörät.

Minulla on hyvät välit exiini, he ovat elossa ja voivat hyvin.

Minulla on loistavat välit suomalaisiin lapsiini ja huolehdimme toisistamme.

Minä voin matkustaa koska vaan bisnesluokassa minne vaan.

Minä olen perusterve ja harrastan kestävyysjuoksua.

https://ibb.co/YBnbV6Rr

26

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Ilmiselvästi tuossa on jäänyt mainitsematta:

      Kerrostalo Vantaalla, pankkitilit viidessä maassa, kultaharkot kassakaapissa, kullitettu luottokorti ja aamustondis.

    • Anonyymi00002

      Paljonko sinulla on kello siellä chiang maissa kirjoitushetkellä??

    • Anonyymi00003

      Oletko saanut jo mittarilta, vuotuisen velkasaldon, thaimaassa ongelmia aiheuttaa huono kirjeiden perille tulo, tulevat kyllä mutta jopa kuukauden tai viisi myöhässä, osa ei koskaan, asiaan voi auttaa vuokraamalla postista postbox, ja ohjaa sinne kaikki postisi, näin ei pääse miljoonaomaisuus lisääntymään kovin paljon kun ulosoton veloista mittari muistuttaa kerran vuodessa, tosin sinun tapauksessa se aiheuttaa valtiolle vain kuluja, koska sinulla mitään ulosmitattavaa ole, ja postimerkitkin maksavat.

      Leskinen laului aikanaan että sua jotkut pitää "köyhänä toiset porhona, jos et tiedä tarkkaan niin kyse voudilta" , ja se on ihan totta, tosin muistuttavat automaattisesti saldoilla kerran vuodessa.

      • Anonyymi00005

        Otaniemi moi! Jos olet työelämässä tienannut urallasi 60 000 - 80 000 euroa vuodessa ja saanut sen jälkeen suuriin tuloihin pohjautuvaa eläkettä, niin missä ne rahat on tänä päivänä?

        Tiedän ettei sinulla ole osakaslainaa, mutta se ei ole vastaus kysymykseen.


      • Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Otaniemi moi! Jos olet työelämässä tienannut urallasi 60 000 - 80 000 euroa vuodessa ja saanut sen jälkeen suuriin tuloihin pohjautuvaa eläkettä, niin missä ne rahat on tänä päivänä?

        Tiedän ettei sinulla ole osakaslainaa, mutta se ei ole vastaus kysymykseen.

        Niinkö olet taas ymmärtänyt asian, eläkkeeni voit tarkastaa vuoden vaihteessa verottajalta, helppoa kun heinänteko, omasi voit tarkastaa eläketurvakeskuksesta, elämä on.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Niinkö olet taas ymmärtänyt asian, eläkkeeni voit tarkastaa vuoden vaihteessa verottajalta, helppoa kun heinänteko, omasi voit tarkastaa eläketurvakeskuksesta, elämä on.

        Niin mutta missä kaikki tienatut rahasi on? On älytöntä kehuskella tuloillaan jos ei ole minkäänlaista omaisuutta.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Niin mutta missä kaikki tienatut rahasi on? On älytöntä kehuskella tuloillaan jos ei ole minkäänlaista omaisuutta.

        Jos et tiedä eläke on omaisuutta, ja nauttii omaisuuden suojaa, kuten 2010 miljoona omaisuus, kovat on palkat raksa-allalla, mattoliipparina, osamaksu miljonääriksi


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Jos et tiedä eläke on omaisuutta, ja nauttii omaisuuden suojaa, kuten 2010 miljoona omaisuus, kovat on palkat raksa-allalla, mattoliipparina, osamaksu miljonääriksi

        Mahtava omaisuus, vähän toista tonnia kuukaudessa ;-)


      • Anonyymi00012

        Kovilla tuloilla pitäisi olla oma asunto, auto ym. Mitään ei kuitenkaan ole, vuokralla olet koko ikäsi asunut ressukka.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Mahtava omaisuus, vähän toista tonnia kuukaudessa ;-)

        Ollut jo 20 vuotta....


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ollut jo 20 vuotta....

        Ja kaikki mennyt?


    • Anonyymi00006

      Minulla oli mahtavat tulot ja eläke mutta ei lainkaan rahaa tai omaisuutta.

      Minä olen hoitanut loistavasti ihmissuhteita, vasta kolme exää ja vain yksi itsari.

      En ole lainkaan lihava ja olen terve nuorekas mies jolla on noin kahdeksan diagnoosia ja Sairaalloinen ylipaino ja jouduin sairaseläkkeelle 46 vuotiaana.

      Minulla on ollut 200.000 markan bemareita yms mutta Lada on kuningasauto joka kestää ydinsodan.

      By ZumBall, Majuri ZumBall

    • Anonyymi00015

      Aloituksessa ei tippaakaan itsekehua...

      Arvostan 🫡🫡🫡🫡🫡

    • Anonyymi00016

      Aloittaja on niin kova luu että suosittelen maajoukkueuraa jatkossa, rohkeasti vaan testeihin ja sitä kautta huipulle

    • Anonyymi00017

      Possopeppu irroittelee asiat yhteyksistään jotta kykenee niistä puhumaan.

      "Sinulla on hillintäsi menettäneenä keksiä tusinoittain valheita minusta, vaimosta, pojastani ja siskostani ja sitten kun nuokaan ei tahoa alkaa uhkailu, milloin mustalaisilla, milloin milläkin..."

      Kerropas nyt vaikkapa viisi valhetta ensialkuun joita olen kirjoittanut mainituista henkilöistä?

      Tiedän useita totuuksia sinusta ja vaimostasi, muista tiedän vain sen mitä olet kirjoittanut ja mitä somessa lukee.

      Tiedän esim että vaimosi ei ole entinen pankkineiti eikä sairaanhoitaja, eikä edes avustaja, eikä hänen oma työeläkekertymänsä voi mitenkään olla 700 euroa kuukaudessa.

      Tiedän ettet ole käynyt korkeakoulua, Tiedän että olit hanttihommissa 30 vuotiaaksi asti, Tiedän ettet ole majuri etkä minkään valtakunnan sotilaskouluttaja.

      Tiedän ettei sinulla ole omistusasuntoa, Tiedän ettei sinulla ole autoa, Tiedän ettet ole lentäjä ja Tiedän että olet erakko.

      Tiedän että sinulla on diagnosoituja persoonallisuushäiriöitä ja Tiedän ettei vaimosi osoite Suomessa ole sama kuin sinulla.

      Korjaa jos olen väärässä ja räppää vaimosta kuva kotioloissa.

      Aikamoinen jermu olet kolmella exällä. Ilmeisen vaarallinen mies vaimoille siis ja juttelet vaimosta ja lapsista kuin loiseläimistä.

      Et ole siis vieläkään nähnyt lapsenlastasi?

      2010

      • Anonyymi00018

        PS: Mustalaisista olen sanonut vain että ole varovainen Myyrmäessä.

        Jos ne haistaa heikkopäisen kaverin joka tulee seuraansa niin se ei hyvin lopu. He keksii pian että olet heille velkaa ja korko alkaa juosta.

        Pian he uskovat siihen velkaan jo itsekin ja kisaavat siitä kuka pääsee tökkäisemään ekana.


      • Anonyymi00020

        Niinkö taas monet hakee turvaa elämäänsä, jeesuksesta, tai jostain muista henkiolennoista, Laurikin sai uuden elämän antamalla elämänsä helluntalaisille, miten sinä sovit porukkaan, olethan paennut velkoja suomesta, ja tosissaan haet apua milloin mistäkin ongelmiisi, 400 maksukaatoa, nopein aviolliito varmaan ennätys, pennut ja sitten vielä nämä uskomukset, joita täälläkin tyrkytät. Tuo sana minä on tullut huomattua, ja ylen käytettynä... minä sitä tätä, ja osakaslainoja, rälpää poju keskenäsi, ihan itseksi. 55555 yksinään noista oletuksista ei pidä paikkaansa. Menhän tutilullaa, jatka huomenna eliittielämääsi.

        Ei mulla muuta.


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Niinkö taas monet hakee turvaa elämäänsä, jeesuksesta, tai jostain muista henkiolennoista, Laurikin sai uuden elämän antamalla elämänsä helluntalaisille, miten sinä sovit porukkaan, olethan paennut velkoja suomesta, ja tosissaan haet apua milloin mistäkin ongelmiisi, 400 maksukaatoa, nopein aviolliito varmaan ennätys, pennut ja sitten vielä nämä uskomukset, joita täälläkin tyrkytät. Tuo sana minä on tullut huomattua, ja ylen käytettynä... minä sitä tätä, ja osakaslainoja, rälpää poju keskenäsi, ihan itseksi. 55555 yksinään noista oletuksista ei pidä paikkaansa. Menhän tutilullaa, jatka huomenna eliittielämääsi.

        Ei mulla muuta.

        Voi sitten tarkastaa vuoden lopulla eläkkeemme, helposti ne on silloin vapaasti saatavilla.
        Kyllä minulla on 25.000 ja vaimolla yli 9000 euron eläketulot, työeläkkeistä, tämä on factaa...


      • Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

        Voi sitten tarkastaa vuoden lopulla eläkkeemme, helposti ne on silloin vapaasti saatavilla.
        Kyllä minulla on 25.000 ja vaimolla yli 9000 euron eläketulot, työeläkkeistä, tämä on factaa...

        Mutta vakavinta on kuitenkin se että vanhenet erittäin nopeasti, yleisin miehen kuolinsyy on sepelvaltimot ja eturauhassyöpä, sekä muutama muu syöpä, mm. keuhko. sepelvaltimot eivät vanhenna, mielenterveysongelmat sekä jatkuva piilottelu aiheuttaa stressiä ja stressi tappaa, sinulle on tullut muutamassa vuodessa 10-15 vuotta lisää, kuten sanoin kaverilla oli ongelmia eturauhasessa, ja vanheni silmissä, ja kuoli siihen, hieman ennen kuin muutin tänne, tosin syy oli aneorysma aivoissa, mutta siltikin.

        Käyn kontrollissa kolmen kuukauden välein, nyt sekin muuttuu kuudeksi, sinun on syytä tarkastaa miksi vanhenet, olisihan se surkeaa jos jäisi kaksi orpoa, ilman elättäjää... muutamassa vuodessa, minne muuten ajattelit paeta seuraavaksi, sinulla on käytetty ja viro, latvia, thaimaa, mistä maasta ei luovuteta, eikä edes thaimaasta kunhan maksat viranomaisille hieman bonusta, kansainvälistä hakua ei sinulla ole, eli pikkurikollinen


      • Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Mutta vakavinta on kuitenkin se että vanhenet erittäin nopeasti, yleisin miehen kuolinsyy on sepelvaltimot ja eturauhassyöpä, sekä muutama muu syöpä, mm. keuhko. sepelvaltimot eivät vanhenna, mielenterveysongelmat sekä jatkuva piilottelu aiheuttaa stressiä ja stressi tappaa, sinulle on tullut muutamassa vuodessa 10-15 vuotta lisää, kuten sanoin kaverilla oli ongelmia eturauhasessa, ja vanheni silmissä, ja kuoli siihen, hieman ennen kuin muutin tänne, tosin syy oli aneorysma aivoissa, mutta siltikin.

        Käyn kontrollissa kolmen kuukauden välein, nyt sekin muuttuu kuudeksi, sinun on syytä tarkastaa miksi vanhenet, olisihan se surkeaa jos jäisi kaksi orpoa, ilman elättäjää... muutamassa vuodessa, minne muuten ajattelit paeta seuraavaksi, sinulla on käytetty ja viro, latvia, thaimaa, mistä maasta ei luovuteta, eikä edes thaimaasta kunhan maksat viranomaisille hieman bonusta, kansainvälistä hakua ei sinulla ole, eli pikkurikollinen

        Kerrohan possofantti että onko olemassa ihmisiä ketkä ei vanhene??


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

        Kerrohan possofantti että onko olemassa ihmisiä ketkä ei vanhene??

        Kiitos possotelusta, tietysti vanhenee, mutta sairaudet ja vakava stressi nopeutta sitä kovasti.


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Kiitos possotelusta, tietysti vanhenee, mutta sairaudet ja vakava stressi nopeutta sitä kovasti.

        Nekö sinua vanhentaa? Pelko lumelääkkeen tuen loppumisesta ja taistelu jokapäiväisestä leivästä tuolla eläkkeellä?


      • Anonyymi00029

        Millä firmoilla olet ne mielikuvitusmiljoonat hankkinut, 5 miehen työt ja perheelämä ei natsaa eikö neiti huomaa ristiriitaa


    • Anonyymi00026

      Taitaa olla niin että Pasasen opiskelut, työelämä ja koko elämä on mennyt pilalle koska hän elelee vahvoin tuntein kateuden ruumiillistumana keksien tarinoita ja analyysejä muista. Ei kyennyt sanallakaan vastaamaan esitettyihin kysymyksiin.
      Kerropas nyt vaikkapa viisi valhetta ensialkuun joita olen kirjoittanut mainituista henkilöistä?

      "Tiedän useita totuuksia sinusta ja vaimostasi, muista tiedän vain sen mitä olet kirjoittanut ja mitä somessa lukee.

      Tiedän esim että vaimosi ei ole entinen pankkineiti eikä sairaanhoitaja, eikä edes avustaja, eikä hänen oma työeläkekertymänsä voi mitenkään olla 700 euroa kuukaudessa.

      Tiedän ettet ole käynyt korkeakoulua, Tiedän että olit hanttihommissa 30 vuotiaaksi asti, Tiedän ettet ole majuri etkä minkään valtakunnan sotilaskouluttaja.

      Tiedän ettei sinulla ole omistusasuntoa, Tiedän ettei sinulla ole autoa, Tiedän ettet ole lentäjä ja Tiedän että olet erakko.

      Tiedän että sinulla on diagnosoituja persoonallisuushäiriöitä ja Tiedän ettei vaimosi osoite Suomessa ole sama kuin sinulla.

      Et ole siis vieläkään nähnyt lapsenlastasi?"

      Itse epäilen noiden lisäksi ettei Possoa huolittu laisinkaan armeijaan. Pää ei kestänyt.

      • Anonyymi00027

        Koska Senssulla on opiskelijakortti tallella vuodelta 1975 niin kaiketi hänellä on tallella myös sotilaspassi, mikäli se armeija on käyty? Karatepassi olisi myöskin kiva nähdä. Sehän tarvitaan aina kun kuuluu seuraan ja liittoon.


    • Anonyymi00028

      Hyvin lähtee 👍👍👍👍👍

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe