Menee vähän överiksi joillain

Anonyymi-ap

Kaikki on muka aina jotain manipulointia.

19

213

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa.

• Anonyymi00007
        UUSI

No niin, siellä joku tarttui hetkeen kulahneella sloganilla. Ei yhtään manipulatiivista. Sivusta🤦‍♀️

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

No niin, siellä joku tarttui hetkeen kulahneella sloganilla. Ei yhtään manipulatiivista. Sivusta🤦‍♀️

Niin luithqn nyt varmasti oikein-’, että minä täten juhlallisesti syytin syyttäjänä sinua täällä palstakäräjillä

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin luithqn nyt varmasti oikein-’, että minä täten juhlallisesti syytin syyttäjänä sinua täällä palstakäräjillä

Kunnianloukkaus, väärä syytös, semipetos muuta mitä? Harmi kun finlexiä ei ole luetteloitu yhtä helppolukuiseksi valikkosarakkeineen kuin sivustoa kyybelit.fi. Hyvä näin, oli sarkasmia koska kukkuu

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kunnianloukkaus, väärä syytös, semipetos muuta mitä? Harmi kun finlexiä ei ole luetteloitu yhtä helppolukuiseksi valikkosarakkeineen kuin sivustoa kyybelit.fi. Hyvä näin, oli sarkasmia koska kukkuu

Joku joskus kirjoitti palstasedälle kiihkein sanamuodon johonkin huuhaakeskusteluun liittyen, että minulla on pole tässä vieressä. Sitten on varmaan lexi auki välilehdelläkin. Voi joku lokapojat oli noloa ja korkealentoista

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Joku joskus kirjoitti palstasedälle kiihkein sanamuodon johonkin huuhaakeskusteluun liittyen, että minulla on pole tässä vieressä. Sitten on varmaan lexi auki välilehdelläkin. Voi joku lokapojat oli noloa ja korkealentoista

PAKA eli terrve

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

PAKA eli terrve

Mutta toinen koskaan ei ole käynyt. Ja joku toinen ei ole vuosiin käynyt. Joku kolmas ei kirjoita sinne, mutta kieltämättä keharia tekstiä on.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mutta toinen koskaan ei ole käynyt. Ja joku toinen ei ole vuosiin käynyt. Joku kolmas ei kirjoita sinne, mutta kieltämättä keharia tekstiä on.

Kuulemma neksun titityyt ramppaa mondeossa päivittämässä, niin ei itse vissiin tartte olla perillä. Varmaan todella ajantasaista ja relevanttia tietoa tyyliin ensin emoji sanoi niin ja sitten näin.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuulemma neksun titityyt ramppaa mondeossa päivittämässä, niin ei itse vissiin tartte olla perillä. Varmaan todella ajantasaista ja relevanttia tietoa tyyliin ensin emoji sanoi niin ja sitten näin.

Ja mitä tähän kolmanteen kaveriin tulee- minä en siellä kirjoita. Ahaa. Hienoa. Onkohan kokonaisuus niin mustavalkoinen kuitenkaan, että ei mitään hätää sitten. Jätetään ne hönöt lempinimillä puhuttelet sitten jatkossa vallan väliin. Hän on hyvä ja käyttää sukunimeä jos haluaa tehdä vaikutuksen, että nyt on syytä olla tarkkana. Mu ha ha ha.

• Anonyymi00002

Semmoista se on kun sitä on joutunut kokemaan, epäilys aina ilmassa.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ketään kiinnosta sinunkaan mumina ja epäilysten siementen etsiminen

• Anonyymi00003

Ja kaikki on olevinaan stalkkereita.

• Anonyymi00004

No sinä ainakin olet

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No sinä ainakin olet

Katkeruus kaunistaa

• Anonyymi00006
        UUSI

Kyllä niitä on ollut.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Katkeruus kaunistaa

Ööö, sivusta jatkakaa elämän nettovoittajat samaan malliin🙄

• Anonyymi00016
        UUSI

Niin en tiedä sanoa, mitä roolia itse kukin kokee edustavansa. Välillä täällä änkyröidään aiheesta trollailevan palstaäijän kanssa ja mumistaan väsyneesti joistain lääkkeistä ja välillä ikäänkuin ollaan ylpeästi sitä mitä ollaan esim ”gangstalkkerit käyttää vuokra-autoa” vau, voimaannuitko nyt Kaheli. Kaikki ei ole okkei, ei ole okkei ”annit”

• Anonyymi00018
      UUSI

Voisin kertoa tästä paljonkin. Vielä ei ole oikea aika.

• Anonyymi00019
        UUSI

Ei kai niin. Mutta suuta piekseköön ne joilla on jotain salattavaa ja toki palstaäijän pöljäiluprovot on omiaan vesittämään uskottavuutta anonyymilla palstalla. Jos näin koetaan. Kokemus ei kanna kovin pitkälle😏

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      108
      2727
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      29
      1321
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      98
      1156
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      997
    5. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      987
    6. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      133
      948
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      833
    8. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      663
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      40
      648
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      625
    Aihe