Joo eiks ollukki mahtava otsikko:) Mut juup oon 15v tyttö ja no en kerro oikein enempää ettei vaa tunnisttettais:3 Mut joop häpeen puhuu asioista ja tiiän etten oo ainut mut siis jotenki vihaan sitä millanen tää maailma on tai en osaa selittää. Ja tätä on aika vaikeeta avata mut esim sosiaallises medias vihaan eniten sitä ku julkaistaan koko ajan videoita mis voi pahoi ja sit joku teksti silled esim. Mielenterveysongelmat tai itsemurhanhalu ja no niitä nii ensiksi miks pitää julkadta joo sillee ymmärrän mut jotenki mua ärsyttää se. Ja en oo mitenkään heitä vastaan tai rohkeita joo jos tuollaista uskaltaa paljastaa ihan julkisesti mutta jotenkin mua ärsyttää toi. Sillee ihan kun ne vaatid multa nyt ihan sikana huomiota ja siis en sillee oo sitä vastaan mut jotenki toi vaan ärsyttää mua ja saa mus jonkun tunnepurkauksen ihan oikeesti:D en tiiä:D ja se on viel pahempi mun aivois ku kaikki ihmiset kommentoi ja uudelleenpostaa niitä ku ainahan uonkun pitää lisää tai tuoda se esille et "no mull menee huonommin...." emmä tiiä tää vaa jotenki tuntuu oudolta , ja siis älkää ymmärtäkö väärin , mut en osaa vaa selittää. Ja joo kyll mäki oon saattanu uudelleenpostaa jotain sellasii videoita ja mulki tulee sellanen et haluun vaa huomiota et jos joku sattuis huomaa ton mun uudellenpostauksen. Mut sit samalla tajuun et mitä hittoo mä muka nyt teen tai sillee et joop kui säälittävältä kuulostan ja muutenkin kuulostaa niin säälittävältä odottaa huomiota tai joo ei. Muutenkin vihaan puhuu ihmill mistään sellasist ongelmist koska se ku jokasest asiat saa adiat kuulostamaan huomionkipeeltä tai emmä osaa selittää mut ylipäätään säälittävältä. Joten kaikkk terapiatki kuulostaa ainakin mun mielestä vain huomion hakemiselta ja siel puhuminen . Et en tiiä , en oo yhtään kattonu mun kirjotusta joten sori kirjotusvirheistä:D ja en tiiä mitä mä oikeesti yappaan tääl :3
Häpeän heikkoutta
9
164
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pistäppä se puhelin pariksi viikoksi lukkojen taakse itseltäsi, niin alat näkemään vähän asioita. <3
- Anonyymi00003
Narsistit ajattelevat noin, että kaikenlainen heikkous on syy toisen kiusaamiselle.
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Narsistit ajattelevat noin, että kaikenlainen heikkous on syy toisen kiusaamiselle.
Kuule palstaäijälle, eli tässä aloituksessa viisitoostakesäistä esittävälle luennoiva mielensäpahoittaja kun minusta tuntuu että nämä narsissit agitoituu vahvoista yksilöistä nimenomaan ja yrittää haukata liian suuria paloja
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuule palstaäijälle, eli tässä aloituksessa viisitoostakesäistä esittävälle luennoiva mielensäpahoittaja kun minusta tuntuu että nämä narsissit agitoituu vahvoista yksilöistä nimenomaan ja yrittää haukata liian suuria paloja
Kuten minä, ulkonäkö pettää varsinkin jos arvioi väärän pään kautta
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuten minä, ulkonäkö pettää varsinkin jos arvioi väärän pään kautta
Ja se että hyvin muodostuneiden kankkujen takia voidaan arvioida mm yksinkertaiseksi. Kirjaimellisesti puolihölmöjä ajatuksia ja siihen kulmaan jää ns. Pthyi
- Anonyymi00002
Kannattaa jättää sosiaalinen media pois elämästä, mahdollisimman suurelta osin. Elämä on tässä ja nyt, edessäsi, muiden seuraaminen ja muille julkaisu ei vie itseä eteenpäin tai saa menestymään tai onnelliseksi.
Kumpaan edellä olevaa, näet maailman kaikki kauniit asiat ja alat elämään, kun vähennät puhelimen käyttöä. Paljon jää elämättä ja kokematta, kun aika kuluu puhelimella. Aina ei tarvitse edes tehdä mitään ihmeellistä, vaan nauttia siitä, että on ja näkee hyviä asioita elämässä. Jos mietit ihan muitakin julkaisuja, omia kuvia… ym. Niissäkin haetaan huomiota muilta, hyväksyntää. Ei sitä tarvitse. Omaa onnellisuutta ja elämää ei kannata rakentaa muiden tykkäyksien varaan. Se on tyhjää, vailla merkitystä.
Tsemppiä ja opiskele, nauti elämästä. - Anonyymi00004
Jos nyt mainitsen esim juuri tämän avauksen kohdalla naisena ja jopa kyseenalaisesta lapsena esiintymisestä palstaäijään liittyen, niin keitä maalitan ”koskenlaskijoiksi”, kuinka moneen henkilöön menen ja henkilöin? Itsekeskeinen oman aanuksen ympärillä pyörivä minäminähysteerikko, ei ole hyvä homma
- Anonyymi00005
Talteen talteen menee
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Talteen talteen menee
Joka sana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711437
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573