Häpeän heikkoutta

Anonyymi-ap

Joo eiks ollukki mahtava otsikko:) Mut juup oon 15v tyttö ja no en kerro oikein enempää ettei vaa tunnisttettais:3 Mut joop häpeen puhuu asioista ja tiiän etten oo ainut mut siis jotenki vihaan sitä millanen tää maailma on tai en osaa selittää. Ja tätä on aika vaikeeta avata mut esim sosiaallises medias vihaan eniten sitä ku julkaistaan koko ajan videoita mis voi pahoi ja sit joku teksti silled esim. Mielenterveysongelmat tai itsemurhanhalu ja no niitä nii ensiksi miks pitää julkadta joo sillee ymmärrän mut jotenki mua ärsyttää se. Ja en oo mitenkään heitä vastaan tai rohkeita joo jos tuollaista uskaltaa paljastaa ihan julkisesti mutta jotenkin mua ärsyttää toi. Sillee ihan kun ne vaatid multa nyt ihan sikana huomiota ja siis en sillee oo sitä vastaan mut jotenki toi vaan ärsyttää mua ja saa mus jonkun tunnepurkauksen ihan oikeesti:D en tiiä:D ja se on viel pahempi mun aivois ku kaikki ihmiset kommentoi ja uudelleenpostaa niitä ku ainahan uonkun pitää lisää tai tuoda se esille et "no mull menee huonommin...." emmä tiiä tää vaa jotenki tuntuu oudolta , ja siis älkää ymmärtäkö väärin , mut en osaa vaa selittää. Ja joo kyll mäki oon saattanu uudelleenpostaa jotain sellasii videoita ja mulki tulee sellanen et haluun vaa huomiota et jos joku sattuis huomaa ton mun uudellenpostauksen. Mut sit samalla tajuun et mitä hittoo mä muka nyt teen tai sillee et joop kui säälittävältä kuulostan ja muutenkin kuulostaa niin säälittävältä odottaa huomiota tai joo ei. Muutenkin vihaan puhuu ihmill mistään sellasist ongelmist koska se ku jokasest asiat saa adiat kuulostamaan huomionkipeeltä tai emmä osaa selittää mut ylipäätään säälittävältä. Joten kaikkk terapiatki kuulostaa ainakin mun mielestä vain huomion hakemiselta ja siel puhuminen . Et en tiiä , en oo yhtään kattonu mun kirjotusta joten sori kirjotusvirheistä:D ja en tiiä mitä mä oikeesti yappaan tääl :3

3

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Pistäppä se puhelin pariksi viikoksi lukkojen taakse itseltäsi, niin alat näkemään vähän asioita. <3

• Anonyymi00003
        UUSI

Narsistit ajattelevat noin, että kaikenlainen heikkous on syy toisen kiusaamiselle.

• Anonyymi00002
      UUSI

Kannattaa jättää sosiaalinen media pois elämästä, mahdollisimman suurelta osin. Elämä on tässä ja nyt, edessäsi, muiden seuraaminen ja muille julkaisu ei vie itseä eteenpäin tai saa menestymään tai onnelliseksi.

Kumpaan edellä olevaa, näet maailman kaikki kauniit asiat ja alat elämään, kun vähennät puhelimen käyttöä. Paljon jää elämättä ja kokematta, kun aika kuluu puhelimella. Aina ei tarvitse edes tehdä mitään ihmeellistä, vaan nauttia siitä, että on ja näkee hyviä asioita elämässä. Jos mietit ihan muitakin julkaisuja, omia kuvia… ym. Niissäkin haetaan huomiota muilta, hyväksyntää. Ei sitä tarvitse. Omaa onnellisuutta ja elämää ei kannata rakentaa muiden tykkäyksien varaan. Se on tyhjää, vailla merkitystä.

Tsemppiä ja opiskele, nauti elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      88
      2513
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1465
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      83
      1391
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      12
      1206
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      933
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      910
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      102
      791
    8. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      34
      785
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      783
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      706
    Aihe