Miksi? Ihmisillä ei yksinkertaisesti ole moraalia! Empatiaa! Ihmisarvoista puhuminen on tarpeetonta.Se pätee miehiin ja naisiin samalla tavalla.
Melko tekopyhää tekstiä ihmiseltä joka kiusaa itse
25
287
Vastaukset
- Anonyymi00001
Etkä varmaan kerro, että Kenelle!
- Anonyymi00003
Jaa, siitä olenkin lukenut että on häirikkö pahimmasta päästä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
On kyl Dmies kiusaaja
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nimikirjaimen korostuksesta päätellen kyllä. Halusiko jopa kerätä guben huuhaaaloituksen nk omiin nimiinsä. Onhan se nääs tämäkin tapa olla jotain inisevä hiiri netissä
- Anonyymi00006
Eikö saa sanoa, että minä itse en ole arvokas!
- Anonyymi00007
En ole yhtä arvokas kuin muut ihmiset. Suku ja työ ja perhe puoliso tai ystävät kertoo totuuden. Olenko arvokas, jos sukulaiset häpeää minua tai ystäviä ei ole. Eikä minulla ole myöskään perhettä tai puolisoa. Teen arvotonta työtä!!! En pidä itseäni minkään arvoisena.
- Anonyymi00008
Minä olen arvokas, vaikka jotkut yrittivätkin painaa minua mudan pohjaan.
Mulla on moraalia ja empaattisuutta. Sitä enää harvoilla ihmisillä tuntuu löytyvän näinä aikoina.- Anonyymi00009
Minä en ole arvokas! Sukulaiset häpeää minua ja se kertoo totuuden. Ystäviä ja perhettä tai puolisoa minulla ei ole. Teen arvotonta työtä. Surkealla palkalla.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minä en ole arvokas! Sukulaiset häpeää minua ja se kertoo totuuden. Ystäviä ja perhettä tai puolisoa minulla ei ole. Teen arvotonta työtä. Surkealla palkalla.
Miksi luulet että sukulaiset häpeävät sinua?
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miksi luulet että sukulaiset häpeävät sinua?
Tiedän sen. Eivät ikinä pyydä juhliin tai pitänyt yhteyttä koskaan. Lapsena ja nuorena eivät pitänyt minkäänlaista yhteyttä. Siihen aikaan ei ollut vielä kännyköitä olemassa! Eivät ikinä tulleet mihinkään minun juhliin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tiedän sen. Eivät ikinä pyydä juhliin tai pitänyt yhteyttä koskaan. Lapsena ja nuorena eivät pitänyt minkäänlaista yhteyttä. Siihen aikaan ei ollut vielä kännyköitä olemassa! Eivät ikinä tulleet mihinkään minun juhliin.
Muodostuuko arvosi muiden halusta tavata sinua?
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sehän kertoo TOTUUDEN. Miten vieraat voisi välittää, kun sukulaiset eivät. Oma verisukulaiset eivät halua tuntea lainkaan. Jokin vika minussa, sitten on. No se on, etten ole normaali tai terve. En ole ikinä ollut ja ikinä en tule olemaan normaali ja terve.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sehän kertoo TOTUUDEN. Miten vieraat voisi välittää, kun sukulaiset eivät. Oma verisukulaiset eivät halua tuntea lainkaan. Jokin vika minussa, sitten on. No se on, etten ole normaali tai terve. En ole ikinä ollut ja ikinä en tule olemaan normaali ja terve.
Tiiäkkö palstaäijä, eli aapee minun sympatiat on äitis puolella, ellei se ole kasvattanut sinusta tuollaista. Jotkut äidit nimittäin pilaa poikansa esim sillä, että käärii kuin kuplamuoviin ja varjelee pettymyksiltä ja tästä voi kasvaa vinettävä raivohullu mörssäri joka ei kestä sanaa ei eikö mitään pettymyksiä elämässä.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Muodostuuko sinun arvosi siitä että esität trolliäijlle tärkeileviä kysymyksiä ja ruokit patologisia suppeita mielikuviasi?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tiiäkkö palstaäijä, eli aapee minun sympatiat on äitis puolella, ellei se ole kasvattanut sinusta tuollaista. Jotkut äidit nimittäin pilaa poikansa esim sillä, että käärii kuin kuplamuoviin ja varjelee pettymyksiltä ja tästä voi kasvaa vinettävä raivohullu mörssäri joka ei kestä sanaa ei eikö mitään pettymyksiä elämässä.
Ei siis ollut mitään karaktääriä mielessä
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Muodostuuko sinun arvosi siitä että esität trolliäijlle tärkeileviä kysymyksiä ja ruokit patologisia suppeita mielikuviasi?
Piti hetken miettiä kysymystäsi...
Arvoni perustuu eletystä elämästä ja täytyy myöntää että omanarvon tunne hieman kohenee silloin kun koku yrittää anonyymejä ihmisiä kouluttaa netissä. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Piti hetken miettiä kysymystäsi...
Arvoni perustuu eletystä elämästä ja täytyy myöntää että omanarvon tunne hieman kohenee silloin kun koku yrittää anonyymejä ihmisiä kouluttaa netissä.Juu minuakin huvittaa seurata tätä yritystäsi kävellä muiden jonkun yli täällä ku joku normandian maihinnousija. T naiselta
- Anonyymi00011
💕💕🫡🫡🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🫡🫡💕💕
- Anonyymi00013
En ollut sukulaisille edes olemassa. Edes rippi juhliin eivät tulleet. Jos ei pidetä lainkaan yhteyttä. Niin se kertoo kaiken.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En ollut sukulaisille edes olemassa. Edes rippi juhliin eivät tulleet. Jos ei pidetä lainkaan yhteyttä. Niin se kertoo kaiken.
Mitä valitat, ota yhteyttä niihin sukulaisiisi.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Mitä valitat, ota yhteyttä niihin sukulaisiisi.
Etkö keksi mitään muuta mihin siirtää ajatuksia ja millä paeta todellisuutta kuin näin onneton jodlaus trolliäijälle? T
- Anonyymi00027UUSI
Eipä ole multa tämäkään. En kirjoita tällaisia. Enkä ole katkera. Outoa olettamista.
- Anonyymi00028UUSI
Täällä on psykoottisia ihmisiä, jotka luulee asioita. Valitettavasti. En usko todellakaan, että sä nainen luulisit näitä mun kirjoittamiksi, mutta jotkut luulee.
- Anonyymi00029UUSI
pätee orpoon ja purraan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1092740EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291331- 981176
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133958- 54843
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22673- 40668
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632