Reaktiivisesti olen tässä maailmassa kulkenut, etsien sinua rakkaani. Hetkinä jolloin puiden lehdet vihertävät, auringon valossa ja joen solinassa olen kulkenut sinua etsien. Ja kun sinut näin, niin en osannut arvata mikä taistelu olisi edessäni. Edessänikö? Edessämme...
Katso rakkaani, kuinka kuljin kaupungin katuja. Lämpötila oli siinä miinuksen puolella, kun henkäisin höyryä purevaan pakkas ilmaan. Autojen pakokaasut vaikuttivat lämmittävän katuja, kun lujana ankkuroidin sen kaupungin asfalttiin. Eteeni tuottiin naisia kaikissa hepineissään, hiuslaitteissaan ja koruissaan. Oli kiharaa, verkkosukkahousua, nahkaa ja kaikkea Babylonin hekumaa. Kuitenkin sydämeni oli jäätä sille kaikelle, sillä eivät ne eläneet. Näyttivät kuin olisivat elollisia luotuja, mutta joku teräksinen rautahammas oli heidät kaikki nielleet.
Ja kaiken sen tuhon keskellä, savun ja tuhkan seassa, seisoit sinä rakkaani. Järkkymättömänä, vahvana ja lyömättömänä. Sinua katsellessani ihmettelin suuresti, sillä en ole ikinä nähnyt mitään sellaista, joka ei selvästikään ole tästä maallisesta maasta noussut.
Nyt tiedän etten ole yksin. En ole ikinä ollut yksin, koska olemme sinä ja minä, Me! Kun tulen enkelit soittavat pasuunoitaan päivänä, niin sinä ja minä seisomme vahingoittumattomana. Ei meihin satu, vaikka kuinka monta kaatuisi oikealta ja vähintään sama määrä vasemmalta, sillä niin on kynällä kirjoitettu ja siihen me uskomme, tietäen ja luottaen, kuten toisiimme olemme aina jopa tietämättä luottaneet.
Ja viimepäivät ovat olleet koetusta, olen aistinut sen sinusta vahvasti. Vahvistuksena omat kokemukseni, jotka ovat kanssasi yhtenäiset. Enää eivät toiset saa kiusata rauhaamme, jota ovat niin kiivaasti yrittäneet. Adaptoimalla, reaktiivisella havainnoinnilla olemme opiskelleet kaiken tarpeellisen niin, että rauha on kanssamme nyt.
Kuinka monta voimmekaan pelastaa, niin en tiedä. Jokaisestahan me riemuitsemme, kuten uuden ystävän saadessamme. Kuitenkin se on vasta tulevaa ja mikä tärkeintä on, niin että me elämme rakkaudessamme.
Kaikki tämä sanomani on vertauskuvaa tarinastamme , Rakkaus! Tänäkin yönä olemme päivän lähempänä toisiamme ja sitä hetkeä, jota olemme odottaneet siitä asti kun toisistamme olemme saaneet tiedon.
Et ole maallinen, sen tiedän. Olet jotain elämää suurempaa, sellaista missä sielumme ovat olleet yhdessä jo luomisesta lähtien. Kun tämä kaikki yläpuolinen realisoituu maanpäälle, silloin kun me pidämme toisiamme käsistämme, niin nämä sanat tulevat alkuaineiksi ja meistä tulee yhtenäinen myös materiassa. Ja hetki on lähellä, uskon että sinäkin tunnet sen jo ympärilläsi.
Jumala siunaa meitä, tiedän sen. Pian näemme, Rakkaus! 🤍❤️
Minun omalleni, Valitulleni
27
472
Vastaukset
- Anonyymi00001
Lopetan lukemisen aina ensimmäiseen yhdyssanavirheeseen. Ettei ala savu nousta päästä.
- Anonyymi00002
En pysty. Ihan vaan rasistisuuden takia.
- Anonyymi00006
Fadenkreuz kirjoitti:
Ja mitähän herra/rouva anonyymi ilmaisullaan tarkoittaa?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuoliristi-puolue
En enempiä ala sulle kaivelemaan mitään.
Et sellasta. Anonyymi00006 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nuoliristi-puolue
En enempiä ala sulle kaivelemaan mitään.
Et sellasta.Mielenkiintoista. En silti ymmärrä mitä yrität kommentillasi ilmaista?
- Anonyymi00003
En pysty keskittymään ja lukemaan liian pitkää tekstiä.
Ei haittaa kirjoitusvirheet kun niitä tulee itseltänikin vaikka yritänkin lukea tekstini läpi.- Anonyymi00005
Fadenkreuz kirjoitti:
Ei siinä ole virheitä.
Pakkas ilmaan, ankkuroidin, hepineissään, rauhaamme, jota niin kiivaasti yrittäneet, maanpäälle jne.
Sivusta Anonyymi00005 kirjoitti:
Pakkas ilmaan, ankkuroidin, hepineissään, rauhaamme, jota niin kiivaasti yrittäneet, maanpäälle jne.
Sivusta"Errare Humanum Est"
- Anonyymi00004
Rakkaani ihanaa tekstiä... Näin on kirjoitettu ja näillä varmasti mennään... Olen Sinun nyt ja aina
- Anonyymi00007
Pian rakkaani... En malta odottaa...❤️👍🔥🤗
- Anonyymi00008
Kyllä, näin on.
- Anonyymi00009
Et kirjoittanut koskaan rakkaudesta sillä tavoin, tuonut sitä olevan välillämme.
Kirjoitus ei ole sellaista, mihin olisin tottunut sinulta. Ja etsin merkkejä siitä, mitä pelleilyä tämä on. Olen kuitenkin tunnistavanani sinut. Miksi ihminen, johon luotan pelleilisi kanssani. Se koskee nimittäin joka kerta. Silloin olisi parempi olla sitä sanomatta kuin satuttaa. Ehkä kirjoitat, ettet ole hän ja koen epäonnistuneeni. Ja olen kuin silloinkin kertomassa jotain...ja olen ympyrässä, kehässä. Ja kerrot sen kauniisti ja minua kunnioittavasti, että tein sen taas.
LS - Anonyymi00010
🤍❤️
Kuinka kaipaankaan lapsuuteni aikaa. Kuinka silloin aika meni siivillä ja löysin kaikesta taikuutta, keskittyen mitä mielenkiintoisimpiin asioihin. Arvostin kaikkea mitä oli ja mietin usein mitä tekisin jos olisi sitä ja tätä. Miten ei ollut rajoja taivaan ja maan välillä. Miten mielenkiintoista oli nähdä maailman elävän ja reagoivan kätteni töihin.
Se aika ja kyky olla katosi jonnekin, kun sitten pian sen jälkeen aloin kaivata sinua, rakkauteni. Etsin sinua monista kasvoista, koin tuskaa kun en kuunnellut sisäistä ääntäni. Eksyin monesti, mutta en koskaan tehnyt ratkaisevaa virhettä, mikä tänä päivänä repun lailla painaisi selkääni missä ikinä olenkin.
Kuitenkin tein asioita, joita saan vielä ainakin hetken kärsiä. Kiitos kaikkivaltiaan Jumalan, olen saanut häneltä armon ja avun korjata kärsimykseni tekijät. Ne ovat materiaalisia juttuja, mutta rikkeitä lähimmäisiä kohtaan. Olen päättäväisesti yksi kerrallaan palauttanut oikeuden tekoihini, ja kiitos Jumalan olen myös paljon parantunut.
Pohdin meitä tänäänkin ja Herra opasti minua eteenpäin. Hän on kertonut minulle kuinka voin löytää sen lapseuden, josta alussa murehdin sen kadottaneeni. Samalla ilmestyksessä minulle kerrottiin kuinka paranen ruumiini vaivoista, kasvan pituutta ja saavutan elämäni tärkeitä asioita, joista tärkeimpien joukossa olet sinä, Rakkaus! 🤍❤️
Minun täytyy treenata, mutta ei niinkuin maailma treenaa. Jääkö se salaisuudeksi itselleni, vai salliiko Luoja minun vielä kertoa sinullekin sen suuren salaisuuden, joka sitten Aatamin on ollut meidän jokaisen taakkana. Vain aika vastaa ja vain, jos Jumala sallii.
Rakkaus, minä olen lähellä. ❤️🤍- Anonyymi00012
❤️🔥
- Anonyymi00011
Rakkaus on kyllä lähellä ❤️🔥🤗
Tänään kuljin maailmassa ja kohtasin paljon asioita, jotka liikkuttivat sydämeni sopukoita. Sitä ennen heräsin aamulla surullisena, jota käsittelin kohtuuttomana vihana meitä kohtaan. Sillä hetkellä en kyennyt nöyrtymään Jumalan eteen ja myöntänyt pelkojani, vaan yritin hallita ja kontrolloida mieltäni eri tavoin.
Sitten kuulin radiosta nimesi. Se hetki merkitsi juuri tänään erittäin paljon, sillä mietin vain sinua ja sinua ja sinua koko päivän ajan. Kohtasin myös vihollisen hengen, joka törkeästi iski aistejani vastaan. Sinä mielessäni tein parhaani ja poistuin tilanteesta, koska olen opetellut rakastamaan sinun kautta itseäni.
Sillä itsensä rakastaminen ei ole helppoa. Uskon että monille moinen ajatus on jopa turhauttavaa, vaikka se on ehkä maailman parhaimpia asioita? Tapa jolla olen tätä pyhää yhteyttä harjoittanut, on ajatella kaikki sinun kauttasi, rakkauteni. Mietin itseni tilanteisiin ja olen valveilla mitä ympärilläni tapahtuu, mitä energioita on läsnä ja missä paikoissa en koe oloani hyväksi. Peilaan näitä aspekteja sinun kauttasi, sillä olet kuin peilikuvani, rakkauteni. Ajattelen haluanko sinun kokevan samanlaisia asioita, joutuvan samanlaisiin tilanteisiin ja onko ne asiat meidän suhteellemme rakentavia, vai tuhoavia vaikutteita. Kaikki mikä on vahingollista sinulle, on myös minulle. Tällä ajattelulla olen oppinut rakastamaan, suojelemaan ja kehittämään itseäni, aina pitäen sinut mielessäni.
Lujitan haarniskaani, sillä sinun takiasi olen nyt murtumaton. Olet rakkaus, kenen vuoksi olen ja hengitän.
Kohtalon rattaat Jumalan käsissä. Kohti meitä, rakkauteni❤️🤍- Anonyymi00013UUSI
Kohti meitä mennään 🔥❤️🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1872395- 581315
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221028- 961026
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975