Minun omalleni, Valitulleni

Reaktiivisesti olen tässä maailmassa kulkenut, etsien sinua rakkaani. Hetkinä jolloin puiden lehdet vihertävät, auringon valossa ja joen solinassa olen kulkenut sinua etsien. Ja kun sinut näin, niin en osannut arvata mikä taistelu olisi edessäni. Edessänikö? Edessämme...

Katso rakkaani, kuinka kuljin kaupungin katuja. Lämpötila oli siinä miinuksen puolella, kun henkäisin höyryä purevaan pakkas ilmaan. Autojen pakokaasut vaikuttivat lämmittävän katuja, kun lujana ankkuroidin sen kaupungin asfalttiin. Eteeni tuottiin naisia kaikissa hepineissään, hiuslaitteissaan ja koruissaan. Oli kiharaa, verkkosukkahousua, nahkaa ja kaikkea Babylonin hekumaa. Kuitenkin sydämeni oli jäätä sille kaikelle, sillä eivät ne eläneet. Näyttivät kuin olisivat elollisia luotuja, mutta joku teräksinen rautahammas oli heidät kaikki nielleet.

Ja kaiken sen tuhon keskellä, savun ja tuhkan seassa, seisoit sinä rakkaani. Järkkymättömänä, vahvana ja lyömättömänä. Sinua katsellessani ihmettelin suuresti, sillä en ole ikinä nähnyt mitään sellaista, joka ei selvästikään ole tästä maallisesta maasta noussut.

Nyt tiedän etten ole yksin. En ole ikinä ollut yksin, koska olemme sinä ja minä, Me! Kun tulen enkelit soittavat pasuunoitaan päivänä, niin sinä ja minä seisomme vahingoittumattomana. Ei meihin satu, vaikka kuinka monta kaatuisi oikealta ja vähintään sama määrä vasemmalta, sillä niin on kynällä kirjoitettu ja siihen me uskomme, tietäen ja luottaen, kuten toisiimme olemme aina jopa tietämättä luottaneet.

Ja viimepäivät ovat olleet koetusta, olen aistinut sen sinusta vahvasti. Vahvistuksena omat kokemukseni, jotka ovat kanssasi yhtenäiset. Enää eivät toiset saa kiusata rauhaamme, jota ovat niin kiivaasti yrittäneet. Adaptoimalla, reaktiivisella havainnoinnilla olemme opiskelleet kaiken tarpeellisen niin, että rauha on kanssamme nyt.

Kuinka monta voimmekaan pelastaa, niin en tiedä. Jokaisestahan me riemuitsemme, kuten uuden ystävän saadessamme. Kuitenkin se on vasta tulevaa ja mikä tärkeintä on, niin että me elämme rakkaudessamme.

Kaikki tämä sanomani on vertauskuvaa tarinastamme , Rakkaus! Tänäkin yönä olemme päivän lähempänä toisiamme ja sitä hetkeä, jota olemme odottaneet siitä asti kun toisistamme olemme saaneet tiedon.

Et ole maallinen, sen tiedän. Olet jotain elämää suurempaa, sellaista missä sielumme ovat olleet yhdessä jo luomisesta lähtien. Kun tämä kaikki yläpuolinen realisoituu maanpäälle, silloin kun me pidämme toisiamme käsistämme, niin nämä sanat tulevat alkuaineiksi ja meistä tulee yhtenäinen myös materiassa. Ja hetki on lähellä, uskon että sinäkin tunnet sen jo ympärilläsi.

Jumala siunaa meitä, tiedän sen. Pian näemme, Rakkaus! 🤍❤️

49

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Lopetan lukemisen aina ensimmäiseen yhdyssanavirheeseen. Ettei ala savu nousta päästä.

• Anonyymi00002

En pysty. Ihan vaan rasistisuuden takia.

• Ja mitähän herra/rouva anonyymi ilmaisullaan tarkoittaa?

• Anonyymi00006

• Anonyymi00003

En pysty keskittymään ja lukemaan liian pitkää tekstiä.
      Ei haittaa kirjoitusvirheet kun niitä tulee itseltänikin vaikka yritänkin lukea tekstini läpi.

• Ei siinä ole virheitä.

• Anonyymi00005
        Fadenkreuz kirjoitti:

Ei siinä ole virheitä.

Pakkas ilmaan, ankkuroidin, hepineissään, rauhaamme, jota niin kiivaasti yrittäneet, maanpäälle jne.
        Sivusta

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Pakkas ilmaan, ankkuroidin, hepineissään, rauhaamme, jota niin kiivaasti yrittäneet, maanpäälle jne.
        Sivusta

"Errare Humanum Est"

• Anonyymi00004

Rakkaani ihanaa tekstiä... Näin on kirjoitettu ja näillä varmasti mennään... Olen Sinun nyt ja aina

• Rakkaus! ❤️🤍

• Anonyymi00007

Pian rakkaani... En malta odottaa...❤️👍🔥🤗

• Anonyymi00008

Kyllä, näin on.

• Anonyymi00009

Et kirjoittanut koskaan rakkaudesta sillä tavoin, tuonut sitä olevan välillämme.

Kirjoitus ei ole sellaista, mihin olisin tottunut sinulta. Ja etsin merkkejä siitä, mitä pelleilyä tämä on. Olen kuitenkin tunnistavanani sinut. Miksi ihminen, johon luotan pelleilisi kanssani. Se koskee nimittäin joka kerta. Silloin olisi parempi olla sitä sanomatta kuin satuttaa. Ehkä kirjoitat, ettet ole hän ja koen epäonnistuneeni. Ja olen kuin silloinkin kertomassa jotain...ja olen ympyrässä, kehässä. Ja kerrot sen kauniisti ja minua kunnioittavasti, että tein sen taas.

LS

• Ei sano mitään. Jumala tunnistaa kyllä omansa.

• Anonyymi00010

🤍❤️

• Kuinka kaipaankaan lapsuuteni aikaa. Kuinka silloin aika meni siivillä ja löysin kaikesta taikuutta, keskittyen mitä mielenkiintoisimpiin asioihin. Arvostin kaikkea mitä oli ja mietin usein mitä tekisin jos olisi sitä ja tätä. Miten ei ollut rajoja taivaan ja maan välillä. Miten mielenkiintoista oli nähdä maailman elävän ja reagoivan kätteni töihin.

Se aika ja kyky olla katosi jonnekin, kun sitten pian sen jälkeen aloin kaivata sinua, rakkauteni. Etsin sinua monista kasvoista, koin tuskaa kun en kuunnellut sisäistä ääntäni. Eksyin monesti, mutta en koskaan tehnyt ratkaisevaa virhettä, mikä tänä päivänä repun lailla painaisi selkääni missä ikinä olenkin.

Kuitenkin tein asioita, joita saan vielä ainakin hetken kärsiä. Kiitos kaikkivaltiaan Jumalan, olen saanut häneltä armon ja avun korjata kärsimykseni tekijät. Ne ovat materiaalisia juttuja, mutta rikkeitä lähimmäisiä kohtaan. Olen päättäväisesti yksi kerrallaan palauttanut oikeuden tekoihini, ja kiitos Jumalan olen myös paljon parantunut.

Pohdin meitä tänäänkin ja Herra opasti minua eteenpäin. Hän on kertonut minulle kuinka voin löytää sen lapseuden, josta alussa murehdin sen kadottaneeni. Samalla ilmestyksessä minulle kerrottiin kuinka paranen ruumiini vaivoista, kasvan pituutta ja saavutan elämäni tärkeitä asioita, joista tärkeimpien joukossa olet sinä, Rakkaus! 🤍❤️

Minun täytyy treenata, mutta ei niinkuin maailma treenaa. Jääkö se salaisuudeksi itselleni, vai salliiko Luoja minun vielä kertoa sinullekin sen suuren salaisuuden, joka sitten Aatamin on ollut meidän jokaisen taakkana. Vain aika vastaa ja vain, jos Jumala sallii.

Rakkaus, minä olen lähellä. ❤️🤍

• Anonyymi00012

❤️🔥

• Anonyymi00012 kirjoitti:

❤️🔥

Rakkaus! 🤍❤️

• Anonyymi00011

Rakkaus on kyllä lähellä ❤️🔥🤗

• Jumala meidät yhteen saattaa🤍❤️

• Tänään kuljin maailmassa ja kohtasin paljon asioita, jotka liikkuttivat sydämeni sopukoita. Sitä ennen heräsin aamulla surullisena, jota käsittelin kohtuuttomana vihana meitä kohtaan. Sillä hetkellä en kyennyt nöyrtymään Jumalan eteen ja myöntänyt pelkojani, vaan yritin hallita ja kontrolloida mieltäni eri tavoin.

Sitten kuulin radiosta nimesi. Se hetki merkitsi juuri tänään erittäin paljon, sillä mietin vain sinua ja sinua ja sinua koko päivän ajan. Kohtasin myös vihollisen hengen, joka törkeästi iski aistejani vastaan. Sinä mielessäni tein parhaani ja poistuin tilanteesta, koska olen opetellut rakastamaan sinun kautta itseäni.

Sillä itsensä rakastaminen ei ole helppoa. Uskon että monille moinen ajatus on jopa turhauttavaa, vaikka se on ehkä maailman parhaimpia asioita? Tapa jolla olen tätä pyhää yhteyttä harjoittanut, on ajatella kaikki sinun kauttasi, rakkauteni. Mietin itseni tilanteisiin ja olen valveilla mitä ympärilläni tapahtuu, mitä energioita on läsnä ja missä paikoissa en koe oloani hyväksi. Peilaan näitä aspekteja sinun kauttasi, sillä olet kuin peilikuvani, rakkauteni. Ajattelen haluanko sinun kokevan samanlaisia asioita, joutuvan samanlaisiin tilanteisiin ja onko ne asiat meidän suhteellemme rakentavia, vai tuhoavia vaikutteita. Kaikki mikä on vahingollista sinulle, on myös minulle. Tällä ajattelulla olen oppinut rakastamaan, suojelemaan ja kehittämään itseäni, aina pitäen sinut mielessäni.

Lujitan haarniskaani, sillä sinun takiasi olen nyt murtumaton. Olet rakkaus, kenen vuoksi olen ja hengitän.

Kohtalon rattaat Jumalan käsissä. Kohti meitä, rakkauteni❤️🤍

• Anonyymi00013

Kohti meitä mennään 🔥❤️🔥

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Kohti meitä mennään 🔥❤️🔥

Joka hetki lähempänä Rakkauttamme❤️🤍

• Kuinka ihmeellisessä maailmassa elämme. Täynnä ihmeitä ja selittämätöntä, näkymätöntä voimaa kaikessa. Sellaista on myös rakkaus. Jotain mitä ei voi nähdä, mutta sen vaikutuksen ja ilmenemisen kyllä voi siellä, missä sitä on. Kuten aamulla valmiiksi keitetty kahvi ei ole kahvila ole rakkautta, mutta miten se on laitettu toista ajatellen, niin se on rakkautta.

Olen lukenut, että Jumala on rakkaus. Ja Carl Jungilta kysyttäessä uskooko hän Jumalaan, niin hän kielsi uskovansa, vaan myönsi tietävänsä. Se on minusta upeasti tunnustettu, että tarpeeksi nähneenä ja lukeneena Jumalan lopulta tietää. Ajatella nyt meitäkin ihmisiä, käytännössä olemme miehen siittiöstä tullut henki, joka saa kehon naisen munasolusta ja näin tulee yhdeksi kokonaisuudeksi.

Ja niin myös mekin rakkauteni, tulemme kohtaamaan ja yhteen päätymään. Kahtena ihmisenä, kuitenkin saman hengen ja päämäärään jakavana ilmiönä tuemme toinen toistamme ja toisen huolet, murheet, mutta myös ilot ja onnet ovat molempien yhteisiä. Sellaistahan se suhde todennäköisesti aidoimmillaan on, ja siksi niin suurella mielenkiinnolla odotan sitä hetkeä että olemme viimein yhdessä.

Minulla on pieni aavistus meistä ja jatkuvasti rukoilen apua suhteeseesi Jumalalta. Tarvitsen todella häntä, sen myönnän koska ilman häntä ei meistä ketää olisi. Vaikea saviruukun palasena pärjätä ilman savenvalajaa, ymmärrät hyvin.

Tänä yönä päättäväisempänä ristin käteni ja meille siunausta, rohkeutta ja voimaa kestää tämä ikävä. Samalla myös pyydän suojelua, sillä mitä lähempänä olemme toisiamme, niin sitä herkemmäksi käy meidän vetovoimamme. Mutta olemme turvassa, luotetaan Jumalaan.

Pidän sinua hyvänä, kuten Jumala on meitä pitänyt. ❤️🤍

• Anonyymi00014

Ikävä on kova❤️🤗🙏🏼

• Kun katsoin kuvaasi, niin ajattelin silloin että tuossa hän on, mun vaimoni ja valittuni. Haaveilin siitä että mies ja nainen tulee yhdeksi lihaksi, ja että me näytämme maailmalle mitä rakkaus on pitämällä toisemme rakkaimpina, uskollisinia ja luotettavina kumppaneina toisillemme. Että katsokaa muut, näin suhteessa ollaan ja että katsokaa nyt miten paljon parempia me ollaan kun olemme niin täydellisiä puolikkaita ja kaikki on niin ihanaa.

Sitten aika kului ja tuli uusia kuvia, sinä vaihduit ihmisestä toiseen ja en koskaan ymmärtänyt, miksi täydellinen avioliitto ei tahdo toteutua. Välillä menetin malttini ja katsoin ympärilleni etsien vain lohdutusta yksinäisyyteeni, kuitenkin aina palaamalla kuvasi ääreen tiukasti ajatuksessa, että sinä se olet.

Lopulta luin Raamattua tarkemmin ja pohdin sen sanaa ja kaikkea mitä olen kokenut. Termit kuten Vaimo erämaassa, Pedon kuva, Babylonin p*rtto, laittomuuden ihminen ja tällaiset eivät sopineet maailmaan niin, että voisin sormella osoittaa että tuo se on ja tuo taas tuo. Vaan lopulta tajusin, että ihmiset ovat tuhansia vuosia etsineet noita termejä maailmassa, etsien ja odottaen myös Kristusta...

Ja nyt sen viimein käsitän, että kyse on hengestä. Siitä että olen oman elämäni heittänyt kuvan takia menemään, kieltäen itseni ja koko maailman sen takia, että elin niin vahvasti harhassa. Sillä nyt käsitän, että vain minä voin taata oman onneni ja tehdä muitakin onnelliseksi. Mitä minä pelastajaa etsin muualta kuin syvältä itsestäni, koska ei sellaista ole. Se että menetän kaiken sen takia että toinen ihminen olisi minua tärkeämpi, ei ole rakkautta, vaan orjuutta.

Minä avaan sydämeni tälle maailmalle. Liian pitkään tätä kylmyyttä on jatkunut. Nyt on aika rakastaa ja tulla osaksi tätä suurta tarinaa, mitä elämäksi kutsutaan.

Ja sinä rakkaus, olet aina osa minua🤍❤️

• Anonyymi00015

Säkin oot osa mua🔥

• Kuten kirjoitettu on, niin älä kumarra pedon kuvaa. Mikä sitten se sellainen peto on, mikä saa ihmisen luopumaan Kristuksesta? No se on mikä tahansa asia, minkä takia unohtaa itsensä, oman elämänsä, hyvinvointinsa ja terveyensä. Petohan asettuu Kristuksen asemaan ihmisen elämässä johdattaakseen ihmisen kadotukseen, pois Taivaasta ja Isän rakkaudesta, sillä ihminen ilman Jumalaa on helposti johdateltavissa.

Pysytään siis rohkeina siskot ja veljet. Lujina omassa itsessämme, muistaen aina kiittää itseämme hyvistä teoistamme, joista keräämme palkaksi iankaikkisen elämän tässä Taivaassa maanpäällä.

Monilla on kaivattu ja se on ihan ok. Kaivattu ei vain saa nousta tärkeämmäksi kuin kukaan itse, että sen tähden unohtaa itsensä ja menettää todellisuudentajun omaan elämäänsä, siihen minkä pystyy näkemään, tuntemaan, haistamaan ja mitä pystyy koskemaan.

Kaikki hyvä tulee yksin Jumalalta. Emme me muuta tarvitse. Hän johdattaa meidät elävien vesien ääreen, vihreille niityille ja onnelliseen elämään.

Minä rakastan sinua, Rakkaus🤍❤️

• Anonyymi00016

Rakkaus voittaa ❤️

• Tänä iltaisena hetkenä näen auringon valaiseman metsän. Se on taianomainen näky, kun pitkän pimeän sadejakson jälkeen auringon valo loistaaa pilvien takaa. Kuin uusi toivo, mahdollisuus ja aika paremmalle koittaisi. Niin sitä kuvaan.

Luen paljon muiden aloituksia ja kommentteja, ja mietin sellaista missä sanottiin, että nainen on miehen omaisuutta. Siinä oli tyyli, että koska Raamatussa niin sanotaan, että mies saa vaikka lyödä naistaan. Se järkytti minua suuresti, sillä minä tunnen Isän. Ja hän on rakastava, hyvä ja lempeä Isä, joka ei lyö ketään.

Voi kuinka haluaisin avata Raamatun upean sanan kaikille niin, että ymmärtäisivät mitä vertauskuvat mies ja nainen tarkoittavat. Mitä tarkoittaa Kristus ja seurakunta, Isä ja Poika. Sillä kun jotenkin sen tajusin, niin olen varma että se tieto tuli yksin Isältä taivaassa.

Ymmärtäisit sinäkin nainen, että olet kanssani samanveroinen ja yhtä päättäväinen kaikesta elämässäsi kuten minäkin. Että ei Jumala sinua orjuuteen ole määrännyt, tai että olisit miestä yhtään millään tavalla huonompi. Sillä sinussa elää sama henki kuin minussa ja aivan jokaisessa. Kuninkaan henki, Kristuksen valta ja kunnia. Olemme molemmat kokonaisuus, joka syntyi kun Jumalan Rakkaus tuli maanpäälle. Eläväksi lihaksi, Pyhään henkeen käärittynä.

Ehkä Kaikkivaltias vielä suo minulle mahdollisuuden puhua kaikki tieto ihmiselle, kenet hän valitsee vierelleni. Se helpottaisi paljon tätä taakkaa kantaa salattua tietoa, ja toivon että löytäisimme keinon avata se maailmalle niin, että kaikki harha ja väkivalta mitä on sen nojalla vääryytenä tuotu vääristeltynä eri instituutioiden ja kuittien nojalla kauhistukseksi meidän viattomien ja täydellisten ihmisten riesaksi.

Toivon todella sitä, että Jumala johdattaa meidät toistemme luo. Kaikki on kielessä, ja tahdon niin paljon selittää tämän kaiken, ja vielä enemmänkin, sitten kun olet vierelläni.

Siunausta rakkauteni. Ja pieni hetki.❤️🤍

• Anonyymi00017

Kyllä me vielä kohdataan🩷❤️

• Anonyymi00018

kiva kirjoitus luin ensimmöinen sana

• Sana tuli lihaksi ja miekka sodaksi. Ruusu rakkaudeksi ja murtunut peili epäjumalaksi.

En tiedä miten pitkään menee, kun ei ole aikaa. Voimme toki laskea tästäkin hetkestä 1000 minuutin päähän, mutta mitä se 1000 minuuttia pitää sisällään? Kuka sen määrää? Onko odottaminen vain ajan tuhlausta, että tämä hetki ei ole yhtä tärkeä kuin hetki jota odottaa?

Lapsena inhosin odottamista. En sietänyt sanaa "kohta", sillä se ei kertonut miten kauan. Mutta miksi sitä odotti, niin sitä halusi vain mennä ja olla siellä missä mielenkiinto on korkeimmalla. Vain löytääkseni lopulta itseni tästä, missä nyt olen.

Katsoin ulos, siellä on puita. Ne ovat siellä aina. Mikään ei ole muuttunut, vaikka kaikki on muuttunut. Mutta miksi minkään pitäisikään muuttua, ellei jokin sitä pakottaisi. Kipu, stressi, entä sitten masennus ja tunnekuolema? Ettei kipu tai stressi tunnu missään enää, vaan ne unohtaa. Sitten kun ne muistaa niin ne tulee ikävästi ja se taas sattuu? Elämä on kipua, jota monet yrittävät paikata, kuin vuotava pato se kuitenkin saavuttaa meistä jokaisen. Ei siinä mikään auta, kun tuntee taas sen tuskan mitä elämäksi kutsutaan.

Mietin millaista on Taivaassa. Käsitän, ettei siellä ole oikeastaan mitään, mutta samalla kaikki. Taivashan on maanpäällä, ja maanpäällä kaikki näkyvä on. Taivaassa kaikki näkyvä katoaa, ja myös kaikki minkä kuulla, nähdä ja tuntea voi, katoaa. Myös kipukin katoaa.

• Anonyymi00019

Pian ollaan kivuttomia...🩷

• Kiitos Hänelle, joka asetti Taivaan ja Maan.

Tänään kuljin maailmassa ja tunsin sen. Tunsin kuinka asiat ovat yhteen solmiutuneet, missä ne yhteen punoutuu, kuinka ne kuin pitkänä ketjuna luovat mitä ihmeellisimmän luomuksen. Huomasin kuinka tunteet muovaavat sitä kuin savenvalajan kädet ruukkua. Miten se toimii ylhäältä alas ja alhaalta ylös.

Vieläkin olen syvästi järkyttynyt siitä mitä näen. Kuitenkin myös suuresti ihmettelen, että miten se voikaan olla myös näin. Se on erikoista kun näkee ihmisistä niin paljon, kuinka näkee merkkejä ja ymmärtää kuinka me maailmassa elämme, jättäen jälkemme kaikkeen mihin koskemme.

Ajattelin pitkään että tarvitsen toisen ihmisen apua. Ilman toista ihmistä en vain voi muuttua. Muuttua paremmaksi, tai oikeastaan muuttua siksi mikä minun kuulukin olla. Ymmärtämällä tänäänkin enemmän sitä ihmeellistä rakennetta, sitä suurin insinöörityötä, tätä elämän ketjua voin uskoa viimein, että pystyn siihen yksin.

Tai yksin ei kukaan oikeasti ole. Ei Jumalakaan ole yksin.

• Anonyymi00020

Sie oletkin semmoinen kaikkien janoisten sankari.
        Totta, en itsekään tarvitsisi edes sellaista ihmistä elämääni, joka ei aidosti osaa välittää sydämellään. Lukuiset palstahahmot ja tarinoinnit, niiden kanssa voi vaikka pelleillå ikåväpalstoilla. Hyvä, että pärjäät ihan yksinäsi.

LS

• Anonyymi00021

On Jumalan vaimo...

• Anonyymi00021 kirjoitti:

On Jumalan vaimo...

Kuin ylkä viipyi, tulivat he kaikki uneliaiksi ja makasivat. Mutta puoli-yönä tuli huuto: katso, ylkä tulee, menkäät ulos häntä vastaan.

• Anonyymi00021 kirjoitti:

On Jumalan vaimo...

Eli pieni hetki. Rohkeana ja lujana!🤍❤️

• Anonyymi00022

Melkoista sepostusta 🤓

• Siellä hän seisoi, keskellä kenttää missä vain savu nousi tuhkan seasta. Kaikki oli mennyt, ei maassa ollut heinän heinään. Silti hänen kasvonsa loistivat vakaana, päättäväisenä, rohkeana ja lujana. Hänen haarniskansa oli koskematon, valkea kuin neitsyen mekko. Silmänsä vakaasti kohdistuen tulevaan, valmiina pitämään pintansa, murtumattomana linnakkeena.

Maailma syöttää meille kaikin tavoin tapojaan. Aurinko hohtaa lämpöään kudoksiimme, kuu loistaa valoaan vedenpinnalle, puiden lehdet soittaa kaunista havinaansa. , joen virta luo koukuttavaa ääntään. Mutta kaikesta maailman reaktioista huolimatta, olemme sitä suurempia. Ei ihminen ole maailmassa vain osana sitä, vaan kantamassa tehtävää korkeimmalta. Kaiken minkä näemme, sitä me hallitsemme.

Ja kun Kristus nousi Isän oikealle puolelle, vihkien morsiammensa pyhäksi temppelikseen, halliten sitä rakkaudella ja oikeudenmukaisuudella, niin myös mekin nousemme maallisen yläpuolelle. Halliten, ymmärtäen ja rakastaen. Sillä tuosta rakkaudesta on ihminen syntynyt, niin on myös ihminen nouseva valoon, kaikkien näkyvälle, kaikkien tunnistettavaksi ja kaikkien kansojen Herraksi.

Minä sinua siunaan. Pysy uskollisena ja totisena, kuten minä olen aina sinulle ollut.❤️🤍

• Anonyymi00024

🙏🏼

• On ihmisiä ketkä eivät ole eläneet rakastavan isän huomassa. Turvallisessa, oikeudenmukaisessa ja läsnäolevassa ympäristössä. Kaikille kuitenkin tulee kasvaessa isäkuva, jolta hakee sitä hyväksyntää, kiitosta ja huomiota. Monet ovat joutuneet paholaisen johdateltaviksi, toiset löytävät isän Raamatusta. Kuten itsekin isäkuvaa etsiessäni löysin Jumalan. Jeesuksen sanoin, teillä ei saa olla isää maanpäällä, vaan yksi joka on Taivaassa. Isällä tarkoitan sitä kenen kuvaksi haluamme, kenen oppeja noudamme. Biologinen isäni on kuitenkin kiitos Herran osa elämääni ja siitä olen kiitollinen, että saamme hänen kanssaan olla yhteyksissä. Nähdäkin ja viettää aikaa, jota en lapsena saanut hänen kanssaan viettää.

Ja vaikka hän tekikin tekoja, jotka satuttivat, niin en halua viljellä kaunaa tai katkeruutta. Sen sijaan ymmärrys, anteeksianto ja hyväksyminen ovat hyvän hedelmän rakennusaineita, joista olemme molemmat ymmärtäneet kunnioituksen, välittämisen ja sen tärkeän yhteyden korvaamattoman arvon.

Anteeksiannon lahja on suurinta mitä ihminen voi toiselle ihmisille tehdä. Se ymmärtää, välittää ja on tuomitsematta toista, sillä aina täytyy muistaa että ihmiset ovat aina jonkun lapsia. Ja aina voi tehdä muutoksen ja palata hyvän, oikean ja ainoan oikean ihmisen isän, Taivaan Jumalan eteen ja tulla hänen lapsekseen. Laupeudessa tehdä hyvää itselle, ja sitä kautta muille. Eihän Taivaassa riemuita 100:sta Jumalan lapsesta niin paljoa, kuin yhdestä kääntyneestä, joka on tullut kotiin.

Siksi aina laupeus, ymmärrys ja hyvän hengen viljely. Niistä hedelmistä hyvä puukin tunnetaan. ❤️🤍

• Rohkeutta Rakkaus!

Vihollinen on liikkeellä ja on ottanut käyttöön kovimmat keinot mitä tietää. Näen, tunnen ja kärsin sen. Nyt jos koskaan tarvitsemme uskoa ja voimaa kestää tämä hyökkäys, jonka tarkoituksena on murtaa meidät.

Älköömme epäröikö tämän myrskyn alla. Tukekaamme toisiamme, unohtakaamme erimielisyytemme ja vahvistetaan jokaista kohtaa mitä voimme. Jokaisen meistä on tiedettävä, että ei aseet tai linnoitukset ole hyödyksi, ellemme tiedä että se on meissä itsessämme tahto ja kyky niitä käyttää puolustaaksemme itseämme tämän uhan alla.

Hänen juonensa ovat katalat. Ne ovat päässeet sisälle ja uhkaavat nyt meidän elämäämme. Tunnistakaa ne siitä, ettei mitään aitoa kuin himo tuhota, vallata, ja liata se puhdas mikä meissä on.

Luottakaamme Herraan jokainen. Hän on kilpemme, lupauksemme ja muurimme. Älkää antako periksi vihollisen edessä! Meidän vapautuksemme on lähellä!

Rohkeutta, voimaa, lujuutta ja valtaa Rakkaus 🤍❤️
      Me kestämme tämän!

• Anonyymi00025

🙏🏼

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe