Enää.
Etkö muru tykkää
11
199
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitennii? Mistä sä semmosta päättelit :)
- Anonyymi00005UUSI
Mäkin susta
- Anonyymi00002UUSI
Pidän etäisyyttä että totut ajatukseen ettei minua
Kannata turhaan ikävöidä kun ei mitään tule kuitenkaan. Eikä päätös ollut siinä asiassa minun.- Anonyymi00003UUSI
Mitä sä höpötät?
- Anonyymi00004UUSI
Kenen päätös se sitten oli, jos ei sinun?
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä sä höpötät?
Kylläpä sinua niin kokonaisvaltaisesti kiinnostaa aloittajaäijän saaga. Ei taida olla juuri muuta elämää kuin halsteerata täällä ihan mitä tahansa ”tietoa”
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kenen päätös se sitten oli, jos ei sinun?
Tiedätkö kuunaama, että tämä guben tiettyihin asiasanoihin tarttuminen kertoo siitä, että sinussa on nar sistisia piirteitä, kun ajattelet tällä tavalla mitä kyselet🥱
- Anonyymi00008UUSI
Allora.
- Anonyymi00010UUSI
Amore amore no englese no finlandese
- Anonyymi00009UUSI
Typerästi kysytty Kenen jos ei sinun???! no montakohan siinä oli? minä ja hän. Haloo!!!
Kyllä taas on pieni aivoiset liikenteessä tänä aamuna. - Anonyymi00011UUSI
Ihan liikaa hänestä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka912541- 671475
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww861447EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje131208- 81943
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19920Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta105814Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe37814- 54793
- 30716