Keskustelu Raatin uimahallin tulevaisuudesta on herättänyt poikkeuksellisen voimakasta huolta ja osallistumista kaupunkilaisten keskuudessa.
Raatin säilyttämistä uimahallina tukevaan adressiin on kertynyt jo yli 10 000 allekirjoitusta. Tämä kertoo viranhaltijoille ja päättäjille siitä, että kyse ei ole pienestä yksittäisestä harrastusasiasta, vaan laajasti koetusta hyvinvointi- ja palvelukysymyksestä.
PÄÄTÖKSENTEOSSA painottuvat tällä hetkellä ymmärrettävästi taloudelliset, rakenteelliset ja energia- ja toimintatehokkuuteen liittyvät näkökulmat. Samalla olisi kuitenkin tärkeää tarkastella asiaa myös kaupunkilaisten arjen, saavutettavuuden ja pitkän aikavälin hyvinvointivaikutusten kautta.
Juttu jatkuu mainoksen jälkeen
Tuo on lainaus kalevan jutusta. Mutta, kun kaikki eivät Pidä uimisesta, syy jos toinen, onhan täällä jo Eden, on uimahallia...tarvitseeko Oulu nimenomaan uimahalliverkoston, vai onko Oululle hyvä koko kaupunki, ynnä muu , sanotaan kulttuurin muutos.. areenaa.. joidenkin rakennusten purkua...uutta..
Uimahalliverkosto?
Anonyymi-ap
1
107
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
liikunta- ja kulttuuripalveluiden karsiminen etenee – Raatin uimahalli listalla mukanaLautakunta hyväksyi selvityksen, joka tarkoittaa muun muassa Raatin uimahallin muuttamista sisäliikuntapaikaksi. Kaupunginvaltuusto tekee lopullisen päätöksen palveluverkosta kesäkuun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3011238Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3091183Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87924
- 106909
- 101889
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13604- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577