Kunpa osaisin virkata tai tehdä jotain makrameetä. Aika kuluisi järkevämmin. Virkkaisisin itselleni topin tai solmisin amppelin tai seinäkoristeen. Pinterestistä löytyy hyviä ideoita, kunhan olisi vaan taitoa.
Kaunis aamu tänään.
17
234
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aina voi opetella. Minäkin opettelin YouTube-videoista virkkaamisen.
- Anonyymi00002
En minäkään osaa virkata
- Anonyymi00003
Minä osaan tehdä makrameeta mutten kunnolla virkata. Opit varmasti makrameen sehen on helpompaa mielestäni kuin virkkaus.
- Anonyymi00004
Minä kyllä osaan virkata ja neuloa,mutta en makrameetä.
- Anonyymi00005
Anna mulle lankakerä ja kutimet- saat pannulapun, jossa on holeksi keskellä. En osaa, mutta rahalla saa sukkaa kaulaliinaa.
- Anonyymi00006
Osaan vähän virkata mutta joka päivä neulon. Sukkalaatikko tarvitsee täydennystä monta paria.
- Anonyymi00007
Minä en osaa tehdä käsilläni mitään. Ihan hyvin voisi amputoida ne. Mutta muutaman miehen mielestä mun kädet, käsivarret on olleet kauniit . Ehkä jätän. Kadehdin kaikkia käsityöihmisiä.
Naiselta50+ - Anonyymi00008
kusettaja saa selkäänsä
- Anonyymi00009
Voisiko olla rakenteeltaan tanakka
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
I had a Visio toi see
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
pidän huolen et niputan
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
pidän huolen et niputan
No jos näin harmilliseksi kaikille koetaan sekoilut ja elostelut kun piti olla joku oli vain imartelulle irtohynälle perso kuhnuri laudalla. Ikävä juttu
- Anonyymi00013
Kaffilaan tai seuraavaan rupattelemaan ja elvistelemään vielä ehtii ennen kuin
- Anonyymi00014
Nää vähän yritin mainita kerran että tällainen boustailu ei ihan kuulu asiaan, mutta joku mirkku ei ollut ihan kartalla
- Anonyymi00016
No onko se se rinta rottingilla vuosia suotta kulkenut keisari ilman vaatteita
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
No onko se se rinta rottingilla vuosia suotta kulkenut keisari ilman vaatteita
Kyllä o muuten rapanen sylettänyt.
- Anonyymi00015
Kaikkea oppii jos vain haluaa ja taito lisääntyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle222738Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A111805Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671719Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.521655Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1191643Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell951593Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.701429Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001235Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311168Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta121117