Toivottavasti tämä PC:n näppäily ei häiritse yöunianne. On mukavampi kirjoittaa kuin piehtaroida sängyssä, ainakaan lakanan kanssa.
Asiani: Olen ainakin näennäisen innokkaasti seurannut F1-ajoja ja osallistunut kirjoitteluunkin.
Hiukan syvällisemmin ajatellen, tuollainen formula-ajo on suurta turhuutta. Suuripalkkaiset kuljettajat kiertävät rataa kalliilla autoilla, melusaaste on hirvittävä ja romuakin syntyy, rahallisesti arvioiden, hirmuisesti.
Tällaista kuitenkin tarvitaan, ilmeisesti. Huomenna ollaan taas itsekukin niin kovia tyttöjä ja poikia että, varsikin jos Kimi voittaa.
Koemme kai samaistuvamme johonkin johon emme itse yllä.
Älä Sinä Maalaismies lähde Volvollasi vaan hurjastelemaan kisojen jälkeen, en lähde minäkään "Pösölläni", ties mitä sattuisi.
Vielä jotakin: Katsojat, tv-tuottajat ja muut, maksavat suuret kustannukset, muuten ei niitä saataisikaan kokoon.
Toisin on Eliittikulttuurissa, jolla tarkoitan lähinnä Oopperaa. Muutamat käyvät nauttimassa mutta koko kansa maksaa.
Ilman tieteen ja tekniikan apua nuo eliittitaiteilijat olisivat puun oksalla, eikä siellä paljon kieuttaisi.
Kansankulttuuri maksaa itse itsensä ja tuo jopa verorahoja, eliittikulttuuri ei.
Anteeksi nyt, tulee taas varmaan "lunta tupaan" mutta tulkoon.
Teetä ja sirkushuveja
7
491
Vastaukset
- Maalaismies*
Tänään on voiton päivämme eikä sellaisena päivänä sovi ladella totuuksia. Kyllä sinä sen tiedät senkin irvailija.
Mutta, lupaan ja vannon, että jos Mersu hajoaa, otan saunan pesästä kipollisen tuhkaa ja menen tapihalle kompostin viereen ripottelemaan sitä päälleni ja itkemään kuin Raamatun Job.
Lisään noihin mitä kerroit, että rekka kuluttaa 50 litraa dieseliä sadalla ja että yhden turistikoneen nousulla lämmittäisi omakotitaloa vuoden ja että köyhät ovat onnellisia, hmm ovatko?
Kerropa Ruuneperi, miksi noissa ns. kehitysmaissa ei mikään toimi! Siellähän tämä kirottu tekniikka ei ole esteenä. Ei siellä edes luonto säily senkään vertaa kuin meillä.
Sitäpaitsi, kun emme sitten päässeetkään EU:n ytimeen, niin olemmehan Formulan ytimessä - tai melkein.Kyllähän tuokin totta on. Minä vaan en kaikkia näkökohtia yöllisissä meitinnöissäni ehtinyt ottaa huomioon.
Senverran formuloistakin välitän, että nousen tatrvittaesa yöaikaan seuraamaan ja tulen kotiin kesken päivätanssien tänään klo 3.
Toivon, ettei Kimille tule haavereita sillä jos Sinä sateella joudut kaatamaan tuhkaa päällesi olet lipeässä.
Naantalissa nääs sataa kuin saavista.
Aikuiset, isot miehet ajaa samaa ympyrää kuin heikkopäiset,
pitäähän siitä nyt innostua!
Hällä väli jos bensaa kuluu ja kumia palaa ja
ilmasto saastuu.
On tuo ihan pyhäinhäväistystä, tuollainen aloitus! Hih, hii!On myös päätetty, että tänne julistetaan huomenna yleinen maan suru,
jos ei voittoa tänä iltana tule.
Jos ja kun se tulee, niin vietämme kansallista vapaapäivää,
niin onnesta sekaisin olemme.
Riemulla ei ole rajoja ja itsetuntomme kohoaa harppauksen ylöspäin.- Ajomies
Olen yrittänyt lueksia tätäkin palstaa nähdäkseni jonkunlaisia "älynväläyksiä"
- " aivan turhaan..."
Formulasta on kirjoitettu, mutta ei mitään järjellistä, jossa olisi ollut edes aavistus tietämyksestä.
Sama oli presidenttikeskusteluissanne.
Olen taipumassa niiden käsityksiin, jotka ehdottavat eläkeläisisltä äänioikeuden tai ainakin vaalikelpoisuuden epäämistä.
Jonkunlaiseen testiin ainakin pitäisi asettaa,
vai mitä ?
- Oona
On aina ihana lukea kiihkottomia ja asiallisia kannanottoja, myöskin kritiikkiä F1-ajoja kohtaan. Kaikkea kiihkoilua vastustan, vaikka vähän seurailenkin F1-ajoja, tosin ääni niin pienellä kuin mahdollista. Olen kyllä aina iloinnut Mika ja Kimin voitoista, edellisen aikaan mieheni kanssa katseltiin vielä. Puheilmaisuun olen aina toivonut ilmeikkyyttä suomalaisille pojille.
- my.mm.eli
jälleen kuulimme, kiitos pojat!
Oona kiltti! En minäkään todellisuudessa niin "kiihkoisasti" tätä formulaa ota, kuin mitä ehkä kirjoituksistani voi päätellä. Leikkimielellä olen kirjoitellut. Mutta aina omia tyttöjä ja poikia kaikilla maailman areenoilla kilpailuissaan kannustanut, parhaani mukaan. Ja saavutuksistaan iloinnut. Enkä epäonnistumisistaan moiti, niitäkin tulee tietysti. Eihän aina voi voittaa! Ei läheskään joka kerta;D
Tulossa on, F-1 :iin uusia sanavalmiimpia, ilmeikkäämpiä poikia, Kovalainen ja Rosberg, joka sentään on puoliksi suomalainen joten häntäkin voimme kannustaa ja voitoistaan iloita. Niinkuin esim. eilen.
Mutta sanoisin vain Mikan ja Kimin puolustukseksi sen, että ajamaanhan ne pojat ovat sinne menneet. Eikä puhumaan! Joten yritetään kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1498841Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492609Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282397- 432381
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961823- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä411219Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126