Itsellä olisi hakusessa asuinpaikka ja mielelläni kuulisin onko joku löytänyt tai sattunut vain syntymään johonkin todella mukavaan paikkaan suomessa?
En kysy suoraa että "missä asumiskustannukset tukien kautta kohtaa" mutta en tietysti ole mihinkään tampere-turku-espoo-vantaa-helsinki jne alueelle suuntaamassakaan.
Mutta kuitenkin olisin kiinnostunut kuulemaan mielipiteitä ihan oikeasti. Oman seutuni asuinkustannukset kasvaa ja samalla on iso asuntopula sekä kaupunki ei ole parhaimmasta päästä.
Sellainen kriteeri olisi, että kaupunki olisi edes sen verran kookas, että esim ruokakuljetukset ja wolt olisi toiminnassa.
Asuinpaikoista kuulkaas!
5
141
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Joo, tukien varassa elävien kannattaa ehdottomasti käyttää Woltia.
- Anonyymi00002
Niin? Mitä sä sekoilet? Halvemmaksi se tulee kuin käydä jonkun kyydissä saati ajaa itse.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin? Mitä sä sekoilet? Halvemmaksi se tulee kuin käydä jonkun kyydissä saati ajaa itse.
Ja nekö ovat ainoat vaihtoehdot aterian saantiin? Osta keittokirja, niin yllätyt.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ja nekö ovat ainoat vaihtoehdot aterian saantiin? Osta keittokirja, niin yllätyt.
Terveisiä petolinnun perseeseen että woltin kautta saa tilattua ihan kaupasta perunoita ja kasteainekset. Ei sieltä tarvi pelkkää pitsaa tilata. Toivottavasti sait purettua pahaa oloasi.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Terveisiä petolinnun perseeseen että woltin kautta saa tilattua ihan kaupasta perunoita ja kasteainekset. Ei sieltä tarvi pelkkää pitsaa tilata. Toivottavasti sait purettua pahaa oloasi.
Joskus voi olla esimerkiksi sairaana ja ei pääse kauppaan. Taksit kalliita, jalka poikki? Ei, et ymmärrä, kiusaamaan ja päätä aukomaan vain tulet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361760Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 66536
- 45533
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511