Kohta pääsee uimaan Keliberin jätevesiputken kohdalle Perhonjokeen.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Pöljä olet 😃😃😃
- Anonyymi00002
Pysyy avoimena läpi talven merelle asti sen verran tuhteja aineita käytetähän.
- Anonyymi00003
Ullavaan torstaina annettu vedenkeittokehotus jatkuu yhä.
Kokkolan kaupunki tiedotti torstai-iltapäivänä, että juomavetenä ja ruuanlaitossa käytettävää vettä tulee keittää vähintään viiden minuutin ajan Rahkosen vesiyhtymän ja Läntän vesiosuuskunnan alueen kiinteistöissä Kokkolan Yli-Ullavassa, Rahkosen ja Läntän kylissä. - Anonyymi00004
No, Kaustisen raviradan talleilla hevosen lannat säilytetetään lainvastaisesti, valumia tulee pohjaveteen. Pari päivää sitten Keskipohjanmaa uutisoi asiasta jälleen. Missä on vika kun talleille annettu selvät ohjeet ympäristötarkastajalta että lantalaa pitää tyhjentää vähintään neljästi vuodessa, ja aina vaan on paskaa liikaa?
- Anonyymi00005
Veteliläista kateutta, hommatkaa oma ravirata ja katsomo 😎😎
- Anonyymi00006
Hevosenlannasta saa 1000€ kuutiolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483