sitä naista. Ei oo susta kiinostunu.
Mieheltä Miehelle
Älä lähesty
35
607
Vastaukset
- Anonyymi00001
Markulta Mörkölle?
- Anonyymi00002
Pilasi itsensä hyppäämällä sen häntäheikin mukaan ja vielä samassa työpaikassa.
- Anonyymi00003
En oo hypänny mihinkään mukaan, onneksi. Huomasin kyllä mikä on. Joku häiritsee... 🤔 Miksi pitää olettaa tuollaista?
Minulle riittää oma puoliso. Öh? Ja sekin on samassa työpaikassa. Et en oo kyl niin tyhmä.
Myös ihastumisia tulee ja menee.. Ne on varmaan ihan okei jos niille ei tee mitään.
- Anonyymi00004
Äläkä sinä ääliö puutu muiden ihmissuhteisiin!!! Minä ainakin Odotan yhteydenottoa P- mieheltä ❤️.
Mn tumma- Anonyymi00028
Älä esitä ketään.
- Anonyymi00006
*Kiinostunu* kukahan kirjoittaa noin..
- Anonyymi00007
Jep.....
Kukakohan tosiaan :D - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep.....
Kukakohan tosiaan :DVaratut sekoilee. Ei kannata, menee työpaikka.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Varatut sekoilee. Ei kannata, menee työpaikka.
Meni ihan muuta niiden takia. Työpaikka olis pientä sen rinnalla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Meni ihan muuta niiden takia. Työpaikka olis pientä sen rinnalla.
Kuulostaa kurjalta 😐
- Anonyymi00027
Äskeinen ainakin trolli.
- Anonyymi00031
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep.....
Kukakohan tosiaan :DPuhekieltä.
Ootko jostain kehä kolmosen sisäpuolen kuplasta kun oot noin rajoittunut 👺
- Anonyymi00009
J-naista lähestyn😊
- Anonyymi00021
Lähesty! Senkin vanha p#kki!
- Anonyymi00010
Asia selvä. Hetkinen... Miksi tuo lehmä on tuolla ojassa? Onko se sinun?
- Anonyymi00013
Oon kiinnostunu! Mikään håmppi ei tuu meidän väliin. Deal with it 👍
- Anonyymi00014
Sä et tosiaankaan tiedä kenestä oon "kiinostunut" ja kenestä en.
- Anonyymi00015
T nainen on mustasukkainen T miehestä
- Anonyymi00016
Onkohan täällä palstalla T miehiä tai T naisia enemmän kuin yhdet? Miten musta tuntuu että on. Kun sanot noin niin kerro ihmeessä noista enemmän!
- Anonyymi00024
T ei ole mustis pojastaan :D
- Anonyymi00025
Se nyt kaikille luukku auki
- Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
T ei ole mustis pojastaan :D
Nipistelee tyttäriään..
- Anonyymi00017
Ei se oo sustakaan
- Anonyymi00018
Minä en ainakaan lähesty enää ketään. Sen verran jäi paskanmaku ja ikävä olo pitkäksi aikaa vaikka kuvittelin koska mielestäni sain selviä vihjeitä. Ehkä jotku haluaa vaan testata viehätysvoimaansa.
- Anonyymi00033
Rakkaushuijarit murtaa mieliä.
- Anonyymi00037
Jotkut kuten minä on omasta mielestä ei sopiva, koska on koko elämäni lapsesta asti kiusattu. Miksi joku kiinnostuisi minusta, kun minua kiusataan? Kiusaajat alkaa vain myös kiusaa häntä, joka haluaa minut.
- Anonyymi00020
Eihän se sitten haittaa lähestyä. Eli lähestyn.
- Anonyymi00029
Teet mut hulluksi tuolla asenteella 🫦...
- Anonyymi00022
Mikähän mies?
T.minä
https://m.youtube.com/watch?v=aZLhxt44Hy4 - Anonyymi00023
Noin kovin tais kolahtaa kun sain selville asioita ja tuon niitä nyt ilmi. Pian kaiken. Ei ole mitään syytä mustistella eikä yrittää sotkea välejä sen takia ettei eräs saisi tietää totuuksia.
- Anonyymi00026
Naisella on siis asiamies. Oletko saanut toimeksiannon vai lähditkö hommaan omin luvin?
- Anonyymi00030
Omalla tai äitinsä luvalla liikkeellä.
- Anonyymi00034
Älä lähesty sitä miestä. Huono mies julma välinpitämätön.
Naiselta naiselle - Anonyymi00036
Jotenkin kornia jos mies neuvoo miestä. Itse olen aina ollut niin itsenäinen, silloin tuollainen ajattelu tuntuu vielä hassummalta.
- Anonyymi00038
Jos kiusataan koko elämä!! Alkaa uskomaan, ettei kelpaa kenellekään. Parempi elää yksin, ettei minun takia häntä kiusata, joka haluaa minut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723362Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281517- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.64859Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86766Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686