Jos olisin laittanut sinulle viestiä illalla, että ukkonen pelottaa minua.
Niin olisitko sinä mies tullut ja ottanut minut kainaloon nukkumaan?
Olisitko sinä tullut
32
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
Erään luo kyllä
- Anonyymi00008
No kuka se eräs on?
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
No kuka se eräs on?
Se nainen ei ukkosta pelkää
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Se nainen ei ukkosta pelkää
Mistä sinä sen voit tietää.
- Anonyymi00002
Jos ukkoset pelottaa niin ehkä kainalo ei silloin ole se pras paikka. Vai onko kyse siedätyshoidosta?
- Anonyymi00006
Meinaatko, että mies pieree paljon vai mitä?
- Anonyymi00010
Haha. Pelkään minä miehiäkin, mutta hänen kanssaan minulla on aina ollut turvallinen olo.
- Anonyymi00003
Menen naisen luo, jos hän lupaa pitää loppuelämän omanaan.
- Anonyymi00005
Lupaisin jos tietäisin kuka olet.
- Anonyymi00011
Pitäisin kyllä, jos hän näyttäisi olevansa luottamuksen arvoinen.
- Anonyymi00004
Olisi mennyt pupu pöksyyn ho hänen naisen viestistä ja sitten olisin alkanut hyperventiloimaan, kun ukkonen alkaa ja sitten olisin purskahtanut itkuun, kun nainen olisi alkanut syyttää, että halusin päästä vain pöksyihin.
😭
☔️
👩🏻- Anonyymi00012
Miksi nainen syyttäisi sellaisesta, jos itse pyytää luokseen? Vai ajattelitko heti väkisin yrittää saada enemmänkin?
- Anonyymi00007
Todellakin olisin.
- Anonyymi00009
Joo 🥵 Oltais tartuttu kiinni kun seisova ilma.
- Anonyymi00013
Ehkä vielä joskus minä saan käpertyä sinne turvaan.
- Anonyymi00014
vkl ppuuna sataa epävakaista ⛈️
- Anonyymi00023
Toivottavasti ei kovin pahasti, että saisi ulkoilutua kunnolla.
- Anonyymi00015
Ukonilma on kaunis luonnonnäytelmä.
- Anonyymi00016
On se kaunis, mutta yksin meinaa vähän jännittää.
- Anonyymi00025
Anonyymi00016 kirjoitti:
On se kaunis, mutta yksin meinaa vähän jännittää.
Vessassa ei niin pelota. Olen joskus mennyt istumaan sinne pahimman ryöpytyksen ajaksi.
Kylppäri on muutenkin hyvä suojautumishuone vaikka droonihälytyksen ajan.
- Anonyymi00017
Tottakai tulisin ja ottaisin kainalooni. Mutta tiedän, että nainen on rohkea. m>n
- Anonyymi00019
Mutta vaikka olisikin rohkea, niin saa sitä kuitenkin kaivata turvallista kainaloa.
- Anonyymi00021
Niin on.Se hömppä juoksee ulos ja antaa sateen ja ukkosen temmeltää😊se rakastaa sadetta. Hiukset kastuu ja se pyörii sateessa nauttien nostaa kädet ilmaan ja yrittää katsoa taivaalle
- Anonyymi00018
Vaimo ei välttämättä arvostaisi jos vieraan muikkelin luokse menisin halimaan.
- Anonyymi00022
Mun mies ei menis
- Anonyymi00026
Olisin tullut ja aamulla oltais lähdetty yhdessä töihin 😊
- Anonyymi00027
Meillä on kyllä ihan eri työpaikat ja työajat.
- Anonyymi00028
Olisihan minä tullut
- Anonyymi00032
Voin tulla kanssasi.
- Anonyymi00029
Olisin, ja uskon hänen sen tiedostavan. 🖤 🩷 💙 🩶
- Anonyymi00030
Olisin halunnut tulla,ehdottomasti🥰
- Anonyymi00031
Rakkani aivan varmasti ❤️🙏
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell342136Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.481732Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121546Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041276Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041044Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76998Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,46936- 59895
Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52799Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101773