Mikä siinä naisessa muka

Anonyymi-ap

kiinostaa??

Mieheltä Miehelle

37

594

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kategorisestihan naiset kiinnostavat miehiä, eikö?

• Anonyymi00002

boobs

• Anonyymi00003

Mitähän se sulle mahtaisi kuulua.

• Anonyymi00004

Kyllä se kuuluu!

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä se kuuluu!

Millä tavalla?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyllä se kuuluu!

Ei kuulu pätkääkään!

• Anonyymi00005

Ehkäpä se että hän on nainen, eikä hombbeli.

• Anonyymi00007

mitä se sun perzettä kutittaa

• Anonyymi00008

En ole toisiin miehiin päin. Tuhlaat aikaasi jos elättelet jotain suuntaani.

• Anonyymi00009

Se mitä sinulla ei miehenä ole. Olen pahoillani mutta kaikilla on preferenssinsä.

• Anonyymi00010

Jotenkin outoa, että ilmeisesti aikuinen mies on noin kiinnostunut jonkun toisen miehen elämästä.

• Anonyymi00011

Ole hiljaa! Mun kuuluu puuttua asiaan!

• Anonyymi00012

Kuulostaakin tosi aikuiselta. Sivu

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ole hiljaa! Mun kuuluu puuttua asiaan!

Haastaksä riitaa täällä, häh?

• Anonyymi00013

Oikeinkirjoitustaito.

• Anonyymi00016

Otan sen vaik kuinka mesoot suomi24

• Anonyymi00017

Hänessä jos olisin terveellä järjellä varustettu niin ei mikään mutta koska en ole ja olen jokseenkin itsetuhoinen (jonkin sortin masokisti) monikin asia muita taasen se mitä hänellä on jalkojenvälissä miksi en ole tehnyt aloitetta hänen suhteensa en usko että olen sellainen johon hän olisi edes tyytyväinen veikkaus hänellä on luultavasti kavereiltaan opittuna se perinteinen ostoslista (bucket list) mitä pitää olla mihinkin ikään mennessä millainen mies paljonko tämän tulee tienata ulkonäkö vaatimukset "kun ei miehestä muuhunkaan ole ni on edes jotain mitä katsoa) noin suunnilleen yksinkertaistettuna

• Anonyymi00030

Luulosairas..

• Anonyymi00019

Eihän se naine ees oo minkään näköinen :D

• Anonyymi00020

Kuule. Nätti ku mikä.

Sitä paitsi.

Jos näkisit hänet kuten minä näen, ymmärtäisit, mikä hänessä on SE juttu.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kuule. Nätti ku mikä.

Sitä paitsi.

Jos näkisit hänet kuten minä näen, ymmärtäisit, mikä hänessä on SE juttu.

Laihtunu kilon :DDDD

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Laihtunu kilon :DDDD

Vaikka ois lihonut 100 kiloa, niin silti.

• Anonyymi00021

Tuntuu kivalle. En voi lakkaa ajattelemasta sitä noniin

• Anonyymi00024

Ei mikään erityisesti. Tämä on vaan tahtojen taisto. Jäi vituttaan, kun en saanu pillua häneltä aikanaan vaikka muuten hän on nussinut kaikkien mahdollisten ja mahdottomien kans.

• Anonyymi00025

Timo on hyvä ja hyväksyy sen ettei Juice-look ja äärimmäinen itsekyys yhdistelmänä pure naisiin.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Timo on hyvä ja hyväksyy sen ettei Juice-look ja äärimmäinen itsekyys yhdistelmänä pure naisiin.

Mielenterveyskuntoutujien ei kannata yrittää neuvoa muita. Siihen heidän älylliset kapasiteettinsa eivät riitä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Pimppi-timo 😂😂😂

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mielenterveyskuntoutujien ei kannata yrittää neuvoa muita. Siihen heidän älylliset kapasiteettinsa eivät riitä.

Juo lisää vain .. äly kasvaa!

• Anonyymi00038
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ei masennus tee ihmisestä tyhmää.

• Anonyymi00027

kakkantaa paljon.

• Anonyymi00028

Nainen on juuri sitä mitä Naiselta toivon... Hänet otan ja vikise vierellä!

• Anonyymi00029

Tuskinpa sun mikro peniksellä voi ketään ottaa

• Anonyymi00033
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Tuskinpa sun mikro peniksellä voi ketään ottaa

Semmosel ei voi sitte tehdä mitää.

• Anonyymi00034

Miehet ovat niin Uuno turhapuroja. Kyllä he hetken koomikkona kelpaavat, mutta jo ystävänä taitavat olla liian suurissa saappaissa, saati seksuaalisessa mielessä täysin näkymättömiä heterolle.

• Anonyymi00036

Mitä odotat miehen ystävyydeltä?

• Anonyymi00042
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Mitä odotat miehen ystävyydeltä?

En odota mieheltä mitään. Ensinnäkin miehen malli lähtee jo nuoresta pitäen väärään suuntaan. Edelleen pidetään miehekkäänä ajatusta, jossa mies on kuin alkukantainen metsästäjä-saalistaja, jolla ei ole muuta luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä, kun heti käydä muitten kimppuun kuin asia ei ratkea esim. puhumalla. Minusta nykyinen miehen malli on järkyttävän jäykkä, mitään herkkää ei ole miehessä kuin jäykkä muna ja olettaa että se riittää kaikkeen, ei tarvitse edes yrittää kunnolla kiihottaa naista tai tehdä vaikutusta naiseen. Samoin keskustelutaito, epäitsenäisyys, epäherkkyys, epäaitous, rooleissa viihtyminen, omaisuudella kehuminen, johonkin rehtiyteen vetoaminen vaikka todennäköisesti myy mummonsa sekunneissa. Tavallaan puhutaan ja esitetään paljon, mutta sitten ihmisenä; onko oikeastaan mitään annettavaa. Itse en usko että ensimmäiselläkään miehellä on minulle mitään annettavaa mitä minulla ei olisi jo entuudestaan.

• Anonyymi00035

Ihana ja erilainen on.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      236
      2644
    2. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      101
      1124
    3. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1068
    4. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      992
    5. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      985
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      897
    7. Mitä toivoisit

Välillämme vai toivoisitko mitään näiden vuosien jälkeen?
      Ikävä
      63
      831
    8. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      237
      780
    9. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      35
      730
    10. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      116
      718
    Aihe