kiinostaa??
Mieheltä Miehelle
Mikä siinä naisessa muka
37
594
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kategorisestihan naiset kiinnostavat miehiä, eikö?
- Anonyymi00002
boobs
- Anonyymi00003
Mitähän se sulle mahtaisi kuulua.
- Anonyymi00004
Kyllä se kuuluu!
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä se kuuluu!
Millä tavalla?
- Anonyymi00014
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä se kuuluu!
Ei kuulu pätkääkään!
- Anonyymi00005
Ehkäpä se että hän on nainen, eikä hombbeli.
- Anonyymi00007
mitä se sun perzettä kutittaa
- Anonyymi00008
En ole toisiin miehiin päin. Tuhlaat aikaasi jos elättelet jotain suuntaani.
- Anonyymi00009
Se mitä sinulla ei miehenä ole. Olen pahoillani mutta kaikilla on preferenssinsä.
- Anonyymi00010
Jotenkin outoa, että ilmeisesti aikuinen mies on noin kiinnostunut jonkun toisen miehen elämästä.
- Anonyymi00011
Ole hiljaa! Mun kuuluu puuttua asiaan!
- Anonyymi00012
Kuulostaakin tosi aikuiselta. Sivu
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ole hiljaa! Mun kuuluu puuttua asiaan!
Haastaksä riitaa täällä, häh?
- Anonyymi00013
Oikeinkirjoitustaito.
- Anonyymi00016
Otan sen vaik kuinka mesoot suomi24
- Anonyymi00017
Hänessä jos olisin terveellä järjellä varustettu niin ei mikään mutta koska en ole ja olen jokseenkin itsetuhoinen (jonkin sortin masokisti) monikin asia muita taasen se mitä hänellä on jalkojenvälissä miksi en ole tehnyt aloitetta hänen suhteensa en usko että olen sellainen johon hän olisi edes tyytyväinen veikkaus hänellä on luultavasti kavereiltaan opittuna se perinteinen ostoslista (bucket list) mitä pitää olla mihinkin ikään mennessä millainen mies paljonko tämän tulee tienata ulkonäkö vaatimukset "kun ei miehestä muuhunkaan ole ni on edes jotain mitä katsoa) noin suunnilleen yksinkertaistettuna
- Anonyymi00030
Luulosairas..
- Anonyymi00019
Eihän se naine ees oo minkään näköinen :D
- Anonyymi00020
Kuule. Nätti ku mikä.
Sitä paitsi.
Jos näkisit hänet kuten minä näen, ymmärtäisit, mikä hänessä on SE juttu. - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kuule. Nätti ku mikä.
Sitä paitsi.
Jos näkisit hänet kuten minä näen, ymmärtäisit, mikä hänessä on SE juttu.Laihtunu kilon :DDDD
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Laihtunu kilon :DDDD
Vaikka ois lihonut 100 kiloa, niin silti.
- Anonyymi00021
Tuntuu kivalle. En voi lakkaa ajattelemasta sitä noniin
- Anonyymi00024
Ei mikään erityisesti. Tämä on vaan tahtojen taisto. Jäi vituttaan, kun en saanu pillua häneltä aikanaan vaikka muuten hän on nussinut kaikkien mahdollisten ja mahdottomien kans.
- Anonyymi00025
Timo on hyvä ja hyväksyy sen ettei Juice-look ja äärimmäinen itsekyys yhdistelmänä pure naisiin.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Timo on hyvä ja hyväksyy sen ettei Juice-look ja äärimmäinen itsekyys yhdistelmänä pure naisiin.
Mielenterveyskuntoutujien ei kannata yrittää neuvoa muita. Siihen heidän älylliset kapasiteettinsa eivät riitä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
Pimppi-timo 😂😂😂
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mielenterveyskuntoutujien ei kannata yrittää neuvoa muita. Siihen heidän älylliset kapasiteettinsa eivät riitä.
Juo lisää vain .. äly kasvaa!
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei masennus tee ihmisestä tyhmää.
- Anonyymi00027
kakkantaa paljon.
- Anonyymi00028
Nainen on juuri sitä mitä Naiselta toivon... Hänet otan ja vikise vierellä!
- Anonyymi00029
Tuskinpa sun mikro peniksellä voi ketään ottaa
- Anonyymi00033
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuskinpa sun mikro peniksellä voi ketään ottaa
Semmosel ei voi sitte tehdä mitää.
- Anonyymi00034
Miehet ovat niin Uuno turhapuroja. Kyllä he hetken koomikkona kelpaavat, mutta jo ystävänä taitavat olla liian suurissa saappaissa, saati seksuaalisessa mielessä täysin näkymättömiä heterolle.
- Anonyymi00036
Mitä odotat miehen ystävyydeltä?
- Anonyymi00042
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mitä odotat miehen ystävyydeltä?
En odota mieheltä mitään. Ensinnäkin miehen malli lähtee jo nuoresta pitäen väärään suuntaan. Edelleen pidetään miehekkäänä ajatusta, jossa mies on kuin alkukantainen metsästäjä-saalistaja, jolla ei ole muuta luovuutta ja ongelmanratkaisukykyä, kun heti käydä muitten kimppuun kuin asia ei ratkea esim. puhumalla. Minusta nykyinen miehen malli on järkyttävän jäykkä, mitään herkkää ei ole miehessä kuin jäykkä muna ja olettaa että se riittää kaikkeen, ei tarvitse edes yrittää kunnolla kiihottaa naista tai tehdä vaikutusta naiseen. Samoin keskustelutaito, epäitsenäisyys, epäherkkyys, epäaitous, rooleissa viihtyminen, omaisuudella kehuminen, johonkin rehtiyteen vetoaminen vaikka todennäköisesti myy mummonsa sekunneissa. Tavallaan puhutaan ja esitetään paljon, mutta sitten ihmisenä; onko oikeastaan mitään annettavaa. Itse en usko että ensimmäiselläkään miehellä on minulle mitään annettavaa mitä minulla ei olisi jo entuudestaan.
- Anonyymi00035
Ihana ja erilainen on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362644- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63831
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237780- 35730
- 116718