Murruin ja hajosin sirpaleeksi täysin, kun annoit heidän haukkua ja puhua meille rumia! Luulin, että rakastat minua, mutta et puolustanut, joten tajusin, ettet välitä lainkaan. Olen JO vuosia joutunut kuuntelee haukkumista ja rumia puheita ihmisiltä!! Siksi en sinua halua.
Murruin täysin
8
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ootko neitsyt?
- Anonyymi00002
Olet ruma. Sisältä ja ulkoa. Totuuksia ne vain sinusta puhui.
- Anonyymi00009
Itse olet ku toisia haukut!
- Anonyymi00003
En minä sille voi mitään että olen jumissa hänessä. Rakastan liikaa. Se on järjetöntä. Toivoisin että hän olisi minusta ollut myöskin valmis tappelemaan ja olisi osoittanut rakkauttaan ja pitänyt kaikki turvassa.
- Anonyymi00005
Et tajua! En ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ovat. Ei minun voimavarat yksin ole riittänyt saamaan haukkumista ja rumien puhumista loppumaan. En voi voittaa yksin kiusaajia ja rumien puhujia kohtaan. Et välittänyt, vaikka murruin ja itkin aina, kun haukuttiin ja puhuttiin rumia. Siksi en nykyään halua enää nähdä ihmisiä muualla kuin töissä ja ystävä käy välillä moikkaa ja houkuttelee kauppaan käydä.
- Anonyymi00006
Kamalaa. Jotkut on syntyneet peräa* ukosta ja ovat koko elämänsä pskaa. Unohda ne. Toivon että löydät elämääsi ihmisiä jotka pitää susta huolta. Jätä sekopää narsitit taaksesi. Löydät vielä uuden rakkauden.
- Anonyymi00007
Ehkä en ikinä löydä ketään joka välittää yhtään minusta. Tajuaa, etten ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset. En kestä kiusaamista ja murrun pirstaleiksi ja itsetuntoni laskee. Ehkä on parempi hyväksyä, että minua aina kiusataan, kun olen olemassa.
- Anonyymi00008
Ei se kiusaaminen ikinä lopu! Lapsena luulin, ettei aikuisena minua kiusata. Olin väärässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663333Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.271512- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.63817Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51666