Kannabis on mukava ystävä kun yksinäinen olen. Saat nainen unohtaa sitten kaiken, kuten teoillani varmaankin itse teen...
Tuntuu että aloitan polttelun
73
418
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Eli kokemusta löytyy?
- Anonyymi00002UUSI
Lopetin jo kerran.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lopetin jo kerran.
Niin. Olet siis luonnontuotteiden puolustaja, jonka mielestä ei ole haittavaikutuksia?
Olen eri mieltä... Kokemusta löytyy lähinnä vierestä katsoneena. Ei sitä kauaa viitsi, kun se on toisen elämä tärkein asia ja mitään muuta ei kiinnosta tehdä, koska se on pois siitä polttelun "ihanuudesta" puhumattakaan pään jumiutumisesta ja mielialavaikutuksesta.
Kukin tavallaan, mutta mieti vielä. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin. Olet siis luonnontuotteiden puolustaja, jonka mielestä ei ole haittavaikutuksia?
Olen eri mieltä... Kokemusta löytyy lähinnä vierestä katsoneena. Ei sitä kauaa viitsi, kun se on toisen elämä tärkein asia ja mitään muuta ei kiinnosta tehdä, koska se on pois siitä polttelun "ihanuudesta" puhumattakaan pään jumiutumisesta ja mielialavaikutuksesta.
Kukin tavallaan, mutta mieti vielä.En puolusta tai suosittele kenellekään. Kuitenkin tunnustan jokaisen ihmisen itsemääräämisoikeuden omaan elämäänsä ja kehoonsa. Tiedän että tulee skitsofreniaa ja psykoosia käytön takia, ja olen uudestaan valmis ne kärsimään. Olen kuitenkin melko harmiton aineessa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Lopetin jo kerran.
Hyvä että lopetit ❤️
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hyvä että lopetit ❤️
Varmaan liian myöhään. Aina myöhässä kaikesta. En halua olla enää ikinä kuin itseni onnen takaaja.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
En puolusta tai suosittele kenellekään. Kuitenkin tunnustan jokaisen ihmisen itsemääräämisoikeuden omaan elämäänsä ja kehoonsa. Tiedän että tulee skitsofreniaa ja psykoosia käytön takia, ja olen uudestaan valmis ne kärsimään. Olen kuitenkin melko harmiton aineessa.
Ei tule tuollaisia haittoja, kun käytät Max 2 kertaa kk ja pidät mielessä, vähemmän on enemmän kivaa. Alkoholin käytöllä on pahemmat vaikutukset, mutta jos olet heikko luonteinen, pysy kaikesta erossa.
Mitkään päihteet eivät ole ongelmien pakenemiseen toimiva ratkaisu, vain hyvien hetkien boostaamiseen. - Anonyymi00043UUSI
Niin ilmeisesti palstamies on ainakin kerran pysäyttänyt ja sehän on laitonta suomen rikoslainsäädännön mukaan päiväsakot ja sitten sujut tjn sinnepäin
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Niin ilmeisesti palstamies on ainakin kerran pysäyttänyt ja sehän on laitonta suomen rikoslainsäädännön mukaan päiväsakot ja sitten sujut tjn sinnepäin
Onko pössäytys laitonta onhan se kaikki munat ny tähän koriin
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Onko pössäytys laitonta onhan se kaikki munat ny tähän koriin
Niinhän se neuvokas täällä stormas
- Anonyymi00003UUSI
Sinuna en aloittaisi uudelleen.
- Anonyymi00004UUSI
Mieleni on yhtä sotaa. Mistään tule mitään ja ainoa keino on vain maata.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mieleni on yhtä sotaa. Mistään tule mitään ja ainoa keino on vain maata.
Hanki itsesi terapiaan.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hanki itsesi terapiaan.
Ei se auta. Loputonta vatvomista ja lääkkeitä pitää käyttää jotta pääsee. Psykiatrianinen lääkäri sanoi suoraan että lääkkeet pitää olla jotta terapia mahdollinen. Ja ei se terapeutti ymmärrä, mitä tunnen ja ajattelen. Yksin pystyn olemaan jos vain koen edes keinotekoista onnea.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hanki itsesi terapiaan.
Ja anna ihmisten olla tukena
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja anna ihmisten olla tukena
Ei kukaan ymmärrä.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hanki itsesi terapiaan.
Samaa mieltä sinusta joka yrität niin vaivaannuttavasti kieli poskella kehitellä jotain tulkutettavaa abstraktille naiselle tilittävälle palstaäijälle. T
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei se auta. Loputonta vatvomista ja lääkkeitä pitää käyttää jotta pääsee. Psykiatrianinen lääkäri sanoi suoraan että lääkkeet pitää olla jotta terapia mahdollinen. Ja ei se terapeutti ymmärrä, mitä tunnen ja ajattelen. Yksin pystyn olemaan jos vain koen edes keinotekoista onnea.
Eihän niitä käytetä, jos ei dignoosi sitä tue. Voi olla esim. trauman aiheuttamat oireet, joita monella onkin, kun niitä ei ole käsitelty. Se kannabis vaan helpottaa oloasi hetkellisesti, mutta sietokyky kasvaa koko ajan ja huppistakeikkaa, käytätkin sitä päivin ja öin ja sittenpä vasta sekaisin olet. Ja ajaudut psykoosiin ja rahat ei riitä siihen ja ajaudut rikoksiin ja lopun varmaan arvaat.
Joten mene terapiaan käsittelemään menneisyyden traumoistasi.
Löydä selkärankasi. - Anonyymi00075UUSI
Niin voipi käydä pössyttelijä.
- Anonyymi00005UUSI
Kyllä sitä mieltään voi huoltaa, monellakin tapaa.
Polttelu ei ole se ratkaisu.- Anonyymi00009UUSI
Olen sairas ja apua ei löydy. En lähde vatvomaan enää mieltäni ihmisten kanssa, ketkä eivät voi ymmärtää mitä tunnen. En ole onnellinen, mutta kannabis antaa kuitenkin sellaisen tunteen että olisin.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen sairas ja apua ei löydy. En lähde vatvomaan enää mieltäni ihmisten kanssa, ketkä eivät voi ymmärtää mitä tunnen. En ole onnellinen, mutta kannabis antaa kuitenkin sellaisen tunteen että olisin.
Nimenomaan. Kauanko "lopetuksestasi" on?
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aika pitkään. En näe tulevaisuutta parempaa itselleni. Ei tämä maailma ole minun paikkani.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onko sulla joku tukchatti palstasedälle, eli aapeelle taas menossa?
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Hahhah. Aikamoista trolololoo.
- Anonyymi00006UUSI
Jos haluat saattaa itsesi psykoosiin, niin anna mennä vain.
- Anonyymi00014UUSI
Kunhan olisin edes keinotekoisesti onnellinen.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kunhan olisin edes keinotekoisesti onnellinen.
Ei se sua tee onnelliseksi.
Sä tarviit ihmisen ja läheisyyttä.
- Anonyymi00012UUSI
Höpö höpö etkä aloita! 💛
- Anonyymi00018UUSI
Ei minua kukaan edes tunne..
- Anonyymi00020UUSI
tuollainen on vähän huono asia, rentoutuminen, silloin jos olet maksanut kaikk laskusi ja niin bo ivähän rentoutua on ok.
- Anonyymi00022UUSI
Raha asiat kunnossa. Maksan loputkin ja katson että saan tarpeeksi kukkaa..
- Anonyymi00023UUSI
Palamaan vaan 👍
- Anonyymi00025UUSI
Olen pari kertaa kokeillut, tuli niiin huono olo että ei oo mun juttu se.
- Anonyymi00027UUSI
Kersat ei osaa, otit liikaa, polttamalla, ehkä huonossa seurassa ja paikassa.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kersat ei osaa, otit liikaa, polttamalla, ehkä huonossa seurassa ja paikassa.
Aikuinen olin ja olen edelleen. Ei vaan sopinut mulle.
-MNaiselta tämä sivusta- - Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Aikuinen olin ja olen edelleen. Ei vaan sopinut mulle.
-MNaiselta tämä sivusta-Älä valehtele.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Älä valehtele.
Vai meinaatko että käytän jotain huumeita?
Senkö takia se yks oli mua palstalta viemässä kovin huumetesteihin. Ahhaa, mitähän musta on valehdeltu ja mustamaalattu?
Ei hele, sä et tunne mua IRL, jos tuntisit ja oikeasti tietäisit mun historian niin en oo mitään piikkihuumeita tai mitään muitakaan huimausaineita koskaan käyttänyt. Kannattaisko ottaa asioista oikeasti selvää eikä vattu uskoa huhuihin? - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Senkö takia se yks oli mua palstalta viemässä kovin huumetesteihin. Ahhaa, mitähän musta on valehdeltu ja mustamaalattu?
Ei hele, sä et tunne mua IRL, jos tuntisit ja oikeasti tietäisit mun historian niin en oo mitään piikkihuumeita tai mitään muitakaan huimausaineita koskaan käyttänyt. Kannattaisko ottaa asioista oikeasti selvää eikä vattu uskoa huhuihin?Samaa mieltä.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ei hele, sä et tunne mua IRL, jos tuntisit ja oikeasti tietäisit mun historian niin en oo mitään piikkihuumeita tai mitään muitakaan huimausaineita koskaan käyttänyt. Kannattaisko ottaa asioista oikeasti selvää eikä vattu uskoa huhuihin?Niin. No mitä aloittajaäijä ja muut eri huhuihin tulee, niin niihin tuskin saa selvyyttä esim sillä, että yrittää laittaa tai jopa karjua sanoja suuhun tms. Hymähdys. En muuten kadu, että karehduin
- Anonyymi00050UUSI
Mnainen olen minä ihan todellinen nainen. Voin jatkossa olla vaikka MiNainen jos se selventää, niin ei tarvitse tulla rutisemaan.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mnainen olen minä ihan todellinen nainen. Voin jatkossa olla vaikka MiNainen jos se selventää, niin ei tarvitse tulla rutisemaan.
Niin, sehän oli aloittajaäijä yhden tusinatrollauksesi keskeinen nonhenkilö🥱
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Niin voit olla kaikkea muuta kirjainta, mutta et oma itsesi.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00059 kirjoitti:
Niin voit olla kaikkea muuta kirjainta, mutta et oma itsesi.
Onko sulla palstaäijän, eli aloittajan kirjainpeleillä kirjainpeliä pelaava kaikki ihan okei? Ei tod
- Anonyymi00032UUSI
Ei kannata. Kannabis tekee helposti passiiviseksi plösöksi. Itseä ei ainakaan huumeidenkäyttäjien neronleimaukset paljon kiinnostele.
- Anonyymi00061UUSI
Mike Tyson on käyttänyt pilveä 12 vuotiaasta asti, ei voi silti passiiviseksi plösöksi sanoa, ottelikin vaikutuksen alaisena Golataa vastaan, jonka voitti, mutta hylättiin pilven takia. Nykyisin mies omistaa 15 hehtaarin kannabisfarmin ja tekee laillisesti sillä miljoonia.
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Mike Tyson on käyttänyt pilveä 12 vuotiaasta asti, ei voi silti passiiviseksi plösöksi sanoa, ottelikin vaikutuksen alaisena Golataa vastaan, jonka voitti, mutta hylättiin pilven takia. Nykyisin mies omistaa 15 hehtaarin kannabisfarmin ja tekee laillisesti sillä miljoonia.
Ai ei ole aktiivista sitten? 😅
- Anonyymi00033UUSI
Hanki joku hyvä urheiluharrastus mielummin tai ala opiskella jotain vaikka kieltä kansanopistossa..
- Anonyymi00034UUSI
eikannata joudundut jonnekin vaan lähiöön.
- Anonyymi00035UUSI
Eron jälkeen polttelemaan?
- Anonyymi00038UUSI
Sulle se taitaa tulla, kun heräätte aivopesustanne.
- Anonyymi00047UUSI
Näinkö aloittajaäijän kiintoisan päiväkirjan jollekin naiselle jota ei nk edes ole tulkitsit? Vau mitä amatityätä teet.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Näinkö aloittajaäijän kiintoisan päiväkirjan jollekin naiselle jota ei nk edes ole tulkitsit? Vau mitä amatityätä teet.
Kyllä minä olen olemassa, vau mikä amnattilainen siellä.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kyllä minä olen olemassa, vau mikä amnattilainen siellä.
Tere perestroika jaadi jaadi daa
- Anonyymi00040UUSI
Tiedän, että bongi laulaa jo nyt päivittäin. Se on se oikea syy sille miksi katoilet, jätät vastaamatta viesteihin tai vastailet viiveellä. Se on se syy miksi olet eristäytynyt. Se on se syy epäluuloisuuteesi. Aloituksellasi oikeutat sitä mitä jo nyt teet. Päihdesairaus on sun kirous.
- Anonyymi00048UUSI
Nyt on aloittajaäijä dramaturgiat kohillaan, tukarit varmaan löytää vaik mitä sävyjä kun päässä liikkuu di mitään
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nyt on aloittajaäijä dramaturgiat kohillaan, tukarit varmaan löytää vaik mitä sävyjä kun päässä liikkuu di mitään
Kannattaa hakeutua hoidon piiriin. Palstaspykoosisi on päässyt pahaksi.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kannattaa hakeutua hoidon piiriin. Palstaspykoosisi on päässyt pahaksi.
Et itse huomaa, että miten surkuhupaisia ja monotonisia lauseita tuotat tänne?
- Anonyymi00042UUSI
Kateus varmaankin.
- Anonyymi00058UUSI
Mikäs siinä, jos se pysyy kohtuu käytöllä eikä ole portti vahvempiin huimaus aineisiin.
Onhan se tutkitusti parempi vaihtoehto kuin alkoholi.- Anonyymi00065UUSI
Sinäkö suosittelet näin julkisesti huumeiden käyttöä? Olet ilmeisesti käyttäjä itsekin. Täytyy olla aivotoiminnasaa jotain pielessä, että alkaa käyttää huumeita, samoin, että kirjoittaa jotain noin tyhmää kuin sinä.
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Sinäkö suosittelet näin julkisesti huumeiden käyttöä? Olet ilmeisesti käyttäjä itsekin. Täytyy olla aivotoiminnasaa jotain pielessä, että alkaa käyttää huumeita, samoin, että kirjoittaa jotain noin tyhmää kuin sinä.
Minäkin suosittelen kaikkia huumeita kaikille, varsinkin lapsille. Näin luin tuon edellisen kommentin myös. Kolaa kakruille
- Anonyymi00062UUSI
Kannabis liuottaa aivosoluja.
- Anonyymi00064UUSI
Eiköhän se alkoholi ole vahvempi myrkky kuitenkin.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Eiköhän se alkoholi ole vahvempi myrkky kuitenkin.
Kannabis on laiton Suomessa. Alkoholi ei.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Kannabis on laiton Suomessa. Alkoholi ei.
No voi ei palstaäijää eli aloittajaa kouluttava jylisijä meneekö siitä tulevaisuus pilalle?
- Anonyymi00063UUSI
Kun ihminen on laiska luonteeltaan, eikä saa mitään aikaiseksi, niin juuri tuon tyyppistä aloitusta voikin odottaa. Monenko täysjärkisen luulet kiinnostuvan huumeidenkäyttäjästä? Kaiva vaan itsellesi todella syvä kuoppa. Sieltä ei sinua kukaan muu auta ylös kuin sinä itse. Voit päättää oletko luuseri loppuelämäsi vai otatko roolin, että sinuun voi luottaa ja olet myös tulevan kumppanisi tukena. Kukaan ei ota kivirekeä raahattavakseen.
- Anonyymi00066UUSI
Tulevan kumppanin? Ehkä hän säästyy minusta jos pysyn kotona polttamassa pilveä ja ei tarvitse hänen murehtia "kumppanistaan".
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00066 kirjoitti:
Tulevan kumppanin? Ehkä hän säästyy minusta jos pysyn kotona polttamassa pilveä ja ei tarvitse hänen murehtia "kumppanistaan".
Todella hyvä hänelle!
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Todella hyvä hänelle!
Ehkä valitsen kuitenkin rakkauden. Jätän huumeet hänen ja itseni vuokseen. ❤️
- Anonyymi00069UUSI
Tupakkakin on hiton vaarallista. Ei kannata opetella huonoja tapoja.
- Anonyymi00078UUSI
Entäs lääkekannabis. Siitä on todettu olevan hyötyä mm. parkinsonintaudin oireisiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451207Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41827
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23823