Lääkäri kertoi näin. Johtuu kohonneista dopamiinitasoista aivoissa.
Aurinko aiheuttaa skitsofreniaa
13
181
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jotkut uskoo että alumiinista enemmän riski esim valmisleivoksissa alumiinia
- Anonyymi00002
Pulla ruskettaa vatsaa ulkoisesti.
- Anonyymi00003
Ja suklaa liukastaa silmämunat. Fakta
- Anonyymi00005
Onhan siinä se etu, että tuoksuu ja maistuu hyvälle. Tosin talkki toimii paremmin kesällä, vaikka maistuu vähän pahalle
- Anonyymi00006
Vaihda lääkäriä.
- Anonyymi00007
Lääketieteen tohtori kertoi tämän minulle.
- Anonyymi00008
En usko.Intuitiivisesti väärin. Google AI: n mukaan auringonvalon vähäisyys ajaa puhkeamista alttiilla ja raskaudenaikaisesti lisää sikiön alttiutta myöhemmin sairastua. D-vitamiinin, vuorokausirytmin säätelyn kautta nämä. Eli ulos vain aurinkoon niin pysyy järki päässä.
- Anonyymi00009
Miksihän lääkäri ei minulle maininnut, että aurinko auttaa myös ADHD:seen!?
Oliskohan hänellä ollut kaamoksesta johtuvaa dopamiinin vajetta itsellään tai sitten hän on päättänyt vain jatkaa syrjimistä sekä kunnian loukkausta. - Anonyymi00010
Aurinko on seksististen ihmisten toiveuni.Naiset kun kulkee vähissä vaatteissa Kesäisin.Ei sillä ole mitään muuta merkitystä.Miehetkin kulkee vähissä kuteissaan muttei se naisille ole niin tärkeää.
- Anonyymi00011
Aurinko on perverssiyden symboli.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Aurinko on perverssiyden symboli.
Semmonen kerrosleipä nimittäin.
- Anonyymi00013
Yhteiskunnan paineista irtautuneet ihmiset vähät välittää miten käyttäytyy...mikä ei ole sairautta vaan vapautta.Teeppä perässä.
- Anonyymi00014
Ei se uskalla.Se on siitä vieläpä kade.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551226
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.921214Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18925
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45813Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112788Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 14730
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613