Te kiusaajat tuhositte täysin minun itsetuntoni. En ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset on ja eipä se olekaan oikeastaan yllätys, koska koko elämäni lapsesta asti minua on kiusattu ja olen särkynyt pirstaleiksi. Kaikki voimat joudun yhä uudestaan käyttää, jotta saan sen verran itsetuntoa, että käyn töissä. Ei huvita enää oikeastaan liikkua muulloin, kun ei se kiusaaminen ikinä lopu! En saa yksin kiusaamista loppumaan. Vain lapsuuden perhe on ikinä puuttunut asiaan. Te kiusaajat olette vieneet minulta hyvän elämän ja itsetunnon. Olette saaneet tuntemaan, että olen mitätön.
Te kiusaajat olette
30
374
Vastaukset
- Anonyymi00001
Katselepa asuntoja muilta paikkakunnilta, joilla ei ole niin homeinen historia.
- Anonyymi00002
Minullakin kipeitä muistoja nuoruudesta koska kiusaajat olivat samalla luokalla ja niille se oli vain huvia. Nyt vuosia myöhemmin on tullut kutsuja luokkakokouksiin. Enpä ole kertaakaan mennyt ja jos menisinkin niin saattaisi "Juhaa sattua leukaan". Eipä olisi muuta asiaa.Kiusaajat yritti nujertaa mutta eivät vieneet itsetuntoa eikä hyvää elämää. AP lle neuvoksi älä enää alistu kiusattavaksi,sano takasin ja elä kuin haluat.
- Anonyymi00006
Olen vammainen ja henkisesti en ole yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat!! Varsinkin kaikki mitkä liittyy minun vammaan on aina satuttanut minua! Minut on käsketty itseni tappaa koska olen vammainen .
En usko, että kiusaaminen ikinä loppuu.
Jos vain minä yksin nousen heitä vastaan!!!
Yritin nuorempana saada eikä kiusaaminen loppunut. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen vammainen ja henkisesti en ole yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat!! Varsinkin kaikki mitkä liittyy minun vammaan on aina satuttanut minua! Minut on käsketty itseni tappaa koska olen vammainen .
En usko, että kiusaaminen ikinä loppuu.
Jos vain minä yksin nousen heitä vastaan!!!
Yritin nuorempana saada eikä kiusaaminen loppunut.Olet siltikin arvokas ja tärkeä ihminen, vaikka kerrotkin olevasi vammainen.
Sinullakin on ihmisarvo. - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet siltikin arvokas ja tärkeä ihminen, vaikka kerrotkin olevasi vammainen.
Sinullakin on ihmisarvo.Tiedän nykyään sen... Kiitos kuuluu matalatason ihmisille, joilla on vaitiovelvolisuus. Saatoin puhua ystävästäni, joka haukkui ja puhui soopaa muille. Ja pienestä alkaen kiusaamisesta ja haukkumisesta mitä olen kokenut
- Anonyymi00003
Kiusaajat, erityisesti aikuiset, pitää ruoskia julkisesti torilla.
Jos olisin lainsäätäjä sekä lainvalvoja, tekisin näin. Mutta kun en ole, niin raukkamainen kiusaaminen jatkuu. Se on vai merkki valtion henkisestä kehittymättömyydestä.- Anonyymi00004
Ei kosto ole mikään keino saada jotain loppumaan.
Olisihan se ruoskiminenkin kiusaamista, eikä siitä varmaan olisi edes hyötyä.
Kiusaajat pitäisi laittaa terapiaan, että oppisivat pärjäämään itsensä ja tunteidensa kanssa.
Jos ihmisellä on itsellään hyvä olla, hän ei tunne tarvetta kiusata yhtään ketään. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiusaajat pitäisi laittaa terapiaan, että oppisivat pärjäämään itsensä ja tunteidensa kanssa.
Jos ihmisellä on itsellään hyvä olla, hän ei tunne tarvetta kiusata yhtään ketään.Ihmiskunta perustaa rikoksen ratkaisuksi rangaistuksen.
Rangaistukset ovat meillä liian keveitä. Uusinta rikollisuudesta rangaistukseksi esimerkiksi sähkötuoli. Jos olisin lainsäätäjä sekä lainvalvoja, tekisin näin. Mutta kun en ole, niin rikollisuus jatkuu.
Ja mitä tulee terapiaan, ei kieroon kasvamista terapialla korjata. Behavoristinen rangaistus-kasvatus on ainoa, joskin heikosti toimiva keino. Olet kuitenkin oikeassa siinä, että kasvatus on yhteiskuntakelpoisuuden edellytys, mutta koska kasvatus on yksityistä eli perhekeskeistä jos sellaista edes on, olisi kasvatuksen perustuttava yhteiskunnan toimintaan, se vaatisi perustavanlaatuisen muutoksen koko yhteiskunnan rakenteisiin.
Siihen asti ikävä kyllä, kasvatuksen laiminlyömisten seuraukset vaativat yhteiskunnalta kovat keinot.
Edes kasvatus ei kaikkiin tehoa, koska ihminen on vapaa tahdoltaan, silloin rangaistuksessa on kyse myös yhteiskunnan itsepuolustuksesta, ja rangaistuksesta muodostuu vahingontorjunta. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihmiskunta perustaa rikoksen ratkaisuksi rangaistuksen.
Rangaistukset ovat meillä liian keveitä. Uusinta rikollisuudesta rangaistukseksi esimerkiksi sähkötuoli. Jos olisin lainsäätäjä sekä lainvalvoja, tekisin näin. Mutta kun en ole, niin rikollisuus jatkuu.
Ja mitä tulee terapiaan, ei kieroon kasvamista terapialla korjata. Behavoristinen rangaistus-kasvatus on ainoa, joskin heikosti toimiva keino. Olet kuitenkin oikeassa siinä, että kasvatus on yhteiskuntakelpoisuuden edellytys, mutta koska kasvatus on yksityistä eli perhekeskeistä jos sellaista edes on, olisi kasvatuksen perustuttava yhteiskunnan toimintaan, se vaatisi perustavanlaatuisen muutoksen koko yhteiskunnan rakenteisiin.
Siihen asti ikävä kyllä, kasvatuksen laiminlyömisten seuraukset vaativat yhteiskunnalta kovat keinot.
Edes kasvatus ei kaikkiin tehoa, koska ihminen on vapaa tahdoltaan, silloin rangaistuksessa on kyse myös yhteiskunnan itsepuolustuksesta, ja rangaistuksesta muodostuu vahingontorjunta.Taiat olla itse kiusaaja ja satuttaja!?
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Jos ihmisellä on itsellään hyvä olla, hän ei tunne tarvetta kiusata yhtään ketään.Minun kiusaaminen EI tule ikinä loppumaan . En enää usko siihen. Minua kiusataan koska olen syntynyt vammaisena. Henkisesti En ole yhtä vahva kuin muut ovat.
Kerran yks opettaja tuumasi, että se on minun syy? Että minua kiusataan koska olen vammaisena syntynyt. Puolusti kiusaajia ja syytti minua kun olen vammaisena syntynyt!
Kerran minua yritettiin kaulaliinalla kuristaa ja puolustauduin ja tönäsin häntä. Henkilökunnan mielestä minä ylireagoin. Se joka yritti kaulaliinalla kuristaa minua. Ei saanut mitään seuraamuksia tai rangaistuksia.
Onhan minulle sanottu suoraan, että minut pitäis hirttää, koska olen vammainen!
Ystäväni haukkuu ja puhuu soopaa minusta muille ihmisille.
Ei ole ikinä puolustanut minua, vaikka tietää, että olen vammaisena syntynyt ja enkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat.
En saa sitä kiusaamista yksin loppumaan, koska en ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset ovat!!
Vain lapsuuden perheeni on ikinä puuttunut minun kiusaamiseen tai haukkumiseen!!! Ei koskaan elämäni aikana kukaan muu!!!!
Se että kiusaamiseen ja haukkumiseen ei puutu koulun henkilökunta, kun on lapsi tai on nuori on iso ongelma! Ei lapsia tai nuori voi saada kiusaajille ja haukkujille mitään seuraamuksia tai rangaistuksia. Kiusaaminen jatkuu, koska koulun henkilökunta eivät vie asiaa eteenpäin. Kiusaaja ei joudu vaihtaa koulua tai saa edes määräaikainen erottamista koulusta!!!
Mitä lapsi ja nuori oppii?? Että on oikein, että kiusataan häntä!!!
Vain koulun henkilökunnalla on auktoriteettia kutsua kiusaajan vanhemmat koululle ja käskeä heidän pyytää lasta tai nuorta lopettamaan kiusaamista tai kurinpito toimeen otetaan käyttöön. Erotetaan kiusaaja määräaikaisesti koulusta tai kiusaaja joutuu vaihtamaan koulua!!
Mutta ei. Koulun henkilökunta vain sulki silmät täysin kiusaamiselta ja haukkumiselta. Mitä kiusaajat oppii tuosta, että on oikein kiusata!!!
Yhteiskunta on todella julma, jos olet syntynyt vammaisena ja etkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ovat!!!!
Pahimmillaan halusin tappaa itseeni, mutta pyysin apua. Pahinta oli, että ystäväni haukkui ja puhui soopaa minusta muille. Onneks pääsin juttelemaan matalatason ihmisille, joilla on vaitiovelvolisuus ystävästäni ja minun kiusaamisesta ja haukkumisesta!!!
Heidän ansiosta olen olemassa.
Henkisesti olen edelleen romuna kaikesta kiusaamiselta ja haukkumisesta, mutta pienin askelin yritän saada itsetuntoni korjattu!!!
Että sellaista minun elämäni on. Aivan pienestä asti minua on kiusattu ja haukuttu..
Ei ihme, että itsetuntoni on mennyt ja tunnen olevani mitätön!!!
Mutta Kerran minä nousen fenix-lintu lailla tuhkasta ja olen onnellinen ihminen ja pärjään elämässäni! - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Minun kiusaaminen EI tule ikinä loppumaan . En enää usko siihen. Minua kiusataan koska olen syntynyt vammaisena. Henkisesti En ole yhtä vahva kuin muut ovat.
Kerran yks opettaja tuumasi, että se on minun syy? Että minua kiusataan koska olen vammaisena syntynyt. Puolusti kiusaajia ja syytti minua kun olen vammaisena syntynyt!
Kerran minua yritettiin kaulaliinalla kuristaa ja puolustauduin ja tönäsin häntä. Henkilökunnan mielestä minä ylireagoin. Se joka yritti kaulaliinalla kuristaa minua. Ei saanut mitään seuraamuksia tai rangaistuksia.
Onhan minulle sanottu suoraan, että minut pitäis hirttää, koska olen vammainen!
Ystäväni haukkuu ja puhuu soopaa minusta muille ihmisille.
Ei ole ikinä puolustanut minua, vaikka tietää, että olen vammaisena syntynyt ja enkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ihmiset ovat.
En saa sitä kiusaamista yksin loppumaan, koska en ole yhtä vahva henkisesti kuin muut ihmiset ovat!!
Vain lapsuuden perheeni on ikinä puuttunut minun kiusaamiseen tai haukkumiseen!!! Ei koskaan elämäni aikana kukaan muu!!!!
Se että kiusaamiseen ja haukkumiseen ei puutu koulun henkilökunta, kun on lapsi tai on nuori on iso ongelma! Ei lapsia tai nuori voi saada kiusaajille ja haukkujille mitään seuraamuksia tai rangaistuksia. Kiusaaminen jatkuu, koska koulun henkilökunta eivät vie asiaa eteenpäin. Kiusaaja ei joudu vaihtaa koulua tai saa edes määräaikainen erottamista koulusta!!!
Mitä lapsi ja nuori oppii?? Että on oikein, että kiusataan häntä!!!
Vain koulun henkilökunnalla on auktoriteettia kutsua kiusaajan vanhemmat koululle ja käskeä heidän pyytää lasta tai nuorta lopettamaan kiusaamista tai kurinpito toimeen otetaan käyttöön. Erotetaan kiusaaja määräaikaisesti koulusta tai kiusaaja joutuu vaihtamaan koulua!!
Mutta ei. Koulun henkilökunta vain sulki silmät täysin kiusaamiselta ja haukkumiselta. Mitä kiusaajat oppii tuosta, että on oikein kiusata!!!
Yhteiskunta on todella julma, jos olet syntynyt vammaisena ja etkä ole henkisesti yhtä vahva kuin muut ovat!!!!
Pahimmillaan halusin tappaa itseeni, mutta pyysin apua. Pahinta oli, että ystäväni haukkui ja puhui soopaa minusta muille. Onneks pääsin juttelemaan matalatason ihmisille, joilla on vaitiovelvolisuus ystävästäni ja minun kiusaamisesta ja haukkumisesta!!!
Heidän ansiosta olen olemassa.
Henkisesti olen edelleen romuna kaikesta kiusaamiselta ja haukkumisesta, mutta pienin askelin yritän saada itsetuntoni korjattu!!!
Että sellaista minun elämäni on. Aivan pienestä asti minua on kiusattu ja haukuttu..
Ei ihme, että itsetuntoni on mennyt ja tunnen olevani mitätön!!!
Mutta Kerran minä nousen fenix-lintu lailla tuhkasta ja olen onnellinen ihminen ja pärjään elämässäni!Hienoa, että kuitenkin jaksat eteenpäin, ja osaat arvostaa itseäsi. Tulet varmasti pärjäämään elämässäsi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hienoa, että kuitenkin jaksat eteenpäin, ja osaat arvostaa itseäsi. Tulet varmasti pärjäämään elämässäsi.
Joo tulen. Valitsen keitä päästän enää minun elämääni!
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Joo tulen. Valitsen keitä päästän enää minun elämääni!
Kyllä, sen voi valita ihan itse kenet elämäänsä päästää.
- Anonyymi00012
Maailman onnellisin maa?
- Anonyymi00013
Maa voi toki olla onnellinen, miten se nähdään, katsotaan.
Mutta monet ihmiset eivät ole kovin onnellisia. On työttömyyttä, köyhyyttä, monilla nykyään mt-ongelmia, jne.
Onneksi suuri osa ihmisistä on kuitenkin edelleen onnellisia. Jokainen tuntee senkin omalla tavallaan. Ei tarvitse odottaa mitään jättisuurta onnea ja onnellisuutta, vähempikin riittää. - Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Maa voi toki olla onnellinen, miten se nähdään, katsotaan.
Mutta monet ihmiset eivät ole kovin onnellisia. On työttömyyttä, köyhyyttä, monilla nykyään mt-ongelmia, jne.
Onneksi suuri osa ihmisistä on kuitenkin edelleen onnellisia. Jokainen tuntee senkin omalla tavallaan. Ei tarvitse odottaa mitään jättisuurta onnea ja onnellisuutta, vähempikin riittää.70% on joku diagnoosi
- Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
70% on joku diagnoosi
Ihminen ei kuitenkaan ole itse se diagnoosi, ihmisellä vain voi olla diagnoosi.
Diagnoosi ei vie ihmisyyttä keneltäkään pois.
- Anonyymi00015
Kyllä muitakin kuin vammaisia käsketään tappamaan itsensä.Näin ihania kanssaihmiset ovat.Omä alkoholistiiäitini on sanonut minulle tapa itsesi ja en ole vammainen. Ei varmaan tartte kertoa, etten ole ollut tekemisissä tämän kanssa sen jälkeen vuosikausiin ja voin erittäin hyvin ilman hänen seuraa.Toksiset ihmiset kuuluu karsia pois elinpiiristään. Ensin heidät pitää tunnistaa.
- Anonyymi00016
Kaikkein toksisimmat ihmiset ovat usein juuri perheenjäseniä tai sukulaisia.Ette vaan huomaa sitä, koska vaikka kuinka ihminen rakastaa, hän saattaa olla silti samaan aikaan todella toksinen ja omata esim. Narsistisia piirteitä ihan tarpeeksi, vaikkei narsistiksi luokiteltaisikaan.Itsetunto rakentuu aika paljon myös perheessä.Vaikkeivat tekisi silminnähden mitään väärin,niin esim. Kannustamattomuus voi johtaa huonoon iysetuntoin tai Suomessa yleistä oleva dumaaminen joka asiassa, mutta sitten kannustavat kommentit puuttuukin kokonaan.Perhe muuten ok,mutta kannustaminen voi puuttua kokonaan.Kannattaa tutkiskellla asiaa jos ympärilläsi on kyynisia, sarkastisia ja hyökkääviä ja defensiivisiä ihmisiä.Nuo ihmiset eivät yllä välttämättä mihinkään luonnehäiriöön, mutta ovat tarpeeksi toksisia ja kyvykkäitä aiheuttamaan kyynisyydellään ja dumaamisellaan toisen huonon itsetunnon.Kiertäkää kaukaa sarkastiset ja kyyniset ihmiset putsaatte ilmanalaanne paljon. Sarkastinen ihminen on epäsuora eli epäsuorasti defensiivinen.Sarkasmin syy on tämä ihminen haluaa luoda itsestään älykkäämmän kuvan mitä oikeasti on. Se on sarkasmin juurisyy. 🦍🦍🦍hyvää jatkoa
- Anonyymi00018
Kiusaaminen loppuu siihen paikkaan kun annat takaisin samalla mitalla. Kun joku haukkuu sinua täksi ja täksi sanot "itse olet tämä ja tämä,".Tällöin huomaavat vaihtaa uhria.Minuakin yritettiin aikoinaan koulussa kiusata suorasanaisuuteni takia jengin toimesta,mutta sanoin suoraan ka hauluin takaisin ja kerroin heti rehtorille ja opettajille.Homma loppui siihen. Olin yksin jengiä vastaan.Olen aina ollut yhden ihmisen armeija ja olen siinä kai hyvä. Siksi minua ei kiusata, koska kiusaan takaisin.
- Anonyymi00019
Jos et pusty sanomaan takaisin sinun täytyy tehdä ajatustyö ennen sitä. Ohjelmoiy iysesi toisenlaiseksi ihliseksi toistamalla mantraa: tässä ja tässä tilanteessa sanon tällä tavalla takaisin. Se EI tee sinusta pahaa ihlistä.Meidät opetetaan kouluissa lampaiksi ja sellaisiksi, ettei saa puolustautua.Siinä koulut tekevät väärin.Sinä et syyllisty samaan kiusaamisen "rikokseen," jos puolustat ihlistä.Kiusaamine EI ole sinusta lähtöistä.Puolustautuminen onsinusta lähtöistä.Ohjelmoit aivosi reagoimaan nopeasti kiusaamistilanteessa vastaamaan aina takaisin ja sallit sen itsellesi puolustautulistilanteessa. Se EI tee sinusta pahaa ihmistä tai samanlaista kuin kiusaajat.Jos sinä et tee nii kuin neuvoin tekemään, vaarana on, että aivosi luulee sinun olevan hädässä vielä 10 vuoden päästä ja siitä jää käsittelemätön ytauma.Kun puolustaudut joka tilanteessa aivoihisi ei jää mitään muistijälkeä, eikä tarvitse miettiä 10 vuoden jälkeen "miksi en puolustautunut". Sityen muistat, että vallanhaluiset eli kiusaajatyypin ihmiset pyrkivät sinua saamaan selittelemään itseäsi,älä selittele, se tekee dinudta heikon näköisen. Viimeinen asia: jos sinulla on edes 6 narsistista piirrettä, voi olla syy miksi ihmiset kiisaavat. Olen huomannut elämässä, että sne tyypin ihmisiä usein kiusataan, koska on kyse valtataistelusta.Muista, että kanalauman hierarkia ei ole lopullinen vaan sitä koko ajan testataan kiusaamistilanteessa, joten hyökkääjä on oikeasti sinua heikompi, koska miksi muuten hyökkäisi? Koska yrittää testailla ja horjuttaa valtasuhteita.
- Anonyymi00020
Puolustauduin aikoinaan ja sain itse vaan ongelmia! Kiusaajat eivät saaneet mitään seuraamuksia.
- Anonyymi00021
Puolustauduin aikoinaan ja joka kerta sain itse vaan ongelmia! Kiusaajat eivät saaneet mitään.
- Anonyymi00026
Anonyymi00020 kirjoitti:
Puolustauduin aikoinaan ja sain itse vaan ongelmia! Kiusaajat eivät saaneet mitään seuraamuksia.
Aikuismaailmassa astuu kuvaan valheet, jotka johtavat esimerkiksi häätöön ja valheellisiin tuomioihin, juorujen levittämiseen, joukkoistettuun väkivaltaan ym..
Tietenkin jos jaksaa tapella voi "vetää turpaan" kaikkia, mutta kun samaa kusipääporukkaa on myös poliisi on keinot vähissä. Mutta helvettiinhän nuo pellet joutuvat lopulta. - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Aikuismaailmassa astuu kuvaan valheet, jotka johtavat esimerkiksi häätöön ja valheellisiin tuomioihin, juorujen levittämiseen, joukkoistettuun väkivaltaan ym..
Tietenkin jos jaksaa tapella voi "vetää turpaan" kaikkia, mutta kun samaa kusipääporukkaa on myös poliisi on keinot vähissä. Mutta helvettiinhän nuo pellet joutuvat lopulta.Tosiaan Suomen poliisi on samaa raukkamaista kusipääporukkaa kuin muutkin "kiusaajat".
Siksi tämä maa on murheellisten laulujen maa, asiat olisivat ihan toisella mallilla jos Suomi olisi oikeusvaltio jossa lainvalvonta ja tuomiovalta toimisivat objektiivisesti sekä pyyteettömän rehellisesti, mutta kun eivät toimi.
Olisi hyvä että Suomen koko hallinto jyrättäisiin maa tasalle ja tilalle perustettaisiin uusi rehellisisitä ja pyyteettömistä ihmisistä koostuva hallinto. Nyt tämä maa on hallinnoltaan pelkää ripulipaskaa. - Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tosiaan Suomen poliisi on samaa raukkamaista kusipääporukkaa kuin muutkin "kiusaajat".
Siksi tämä maa on murheellisten laulujen maa, asiat olisivat ihan toisella mallilla jos Suomi olisi oikeusvaltio jossa lainvalvonta ja tuomiovalta toimisivat objektiivisesti sekä pyyteettömän rehellisesti, mutta kun eivät toimi.
Olisi hyvä että Suomen koko hallinto jyrättäisiin maa tasalle ja tilalle perustettaisiin uusi rehellisisitä ja pyyteettömistä ihmisistä koostuva hallinto. Nyt tämä maa on hallinnoltaan pelkää ripulipaskaa.Tavallisessa elämässä, kun osaa elää, olla ja käyttäytyä kuten tavalliset ihmiset tekevät, ei joudu olemaan poliisien kanssa missään tekemisissä.
Miksi ihminen joutuu poliisin kanssa tekemisiin ? Sitä voi aina miettiä omalla kohdallaan.
Edes mt-ongelmaiset eivät yleensä joudu poliisin kanssa tekemisiin, jos siihen ei ole tarvetta. - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tavallisessa elämässä, kun osaa elää, olla ja käyttäytyä kuten tavalliset ihmiset tekevät, ei joudu olemaan poliisien kanssa missään tekemisissä.
Miksi ihminen joutuu poliisin kanssa tekemisiin ? Sitä voi aina miettiä omalla kohdallaan.
Edes mt-ongelmaiset eivät yleensä joudu poliisin kanssa tekemisiin, jos siihen ei ole tarvetta.Taas sama kopio.
Retardi ei ymmärrä että rikoksessa on kaksi puolta, tekijä ja uhri.
Mitä edes yrität sanoa, että kun hautaudut kammioosi niin pahaa maailmaa ei edes ole olemassa.
Hyvää jatkoa umpioosi, lähettele sieltä viestejä ulkomaailmaan. - Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Taas sama kopio.
Retardi ei ymmärrä että rikoksessa on kaksi puolta, tekijä ja uhri.
Mitä edes yrität sanoa, että kun hautaudut kammioosi niin pahaa maailmaa ei edes ole olemassa.
Hyvää jatkoa umpioosi, lähettele sieltä viestejä ulkomaailmaan.Umpioihmiseltä jäi huomaamatta itse keskustelun aihekin, kiusaaminen, eli henkinen, fyysinen ja hallinnollinen väkivalta, jotka ovat rikoksia.
"Edes mt-ongelmaisia ei "kiusata""
Todellako, useat "mt-ongelmaiset" ovat yhteiskunnallisen "kiusaamisen" eli hallinnollisen väkivallan uhreja.
Retardille se on "hoitoa".
- Anonyymi00022
Kaikki eivät ole yhtä vahvoja henkisesti kuin muut ihmiset ovat!!! Olen aikoinaan puolustautunut ja joka kerta sain ongelmia ja minua syytettiin, että olen yli herkkä!
- Anonyymi00025
Jos ihminen ei ole henkisesti vahva, niin sitten ei ole. Ei kaikkien tarvitse olla vahvoja, jokainen on sellainen kuin on. Jokainen on tärkeä omana itsenään, jokaisella on ihmisarvo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama987771Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1366503Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1764628Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2393168Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta962693Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh592103- 1471798
Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari31737Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa151630Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971594