vuoteen ymmärtänyt sitä, että minä haluan samaa ikäluokkaa olevan miehen ystäväkseni juuri siksi, koska haluan halata vain ikäistäni miestä! Miksi sinun on sitä niin vaikea ymmärtää! Olen juuri siksi ollut kauhuissani, koska ainoa josta on lähes aina kerrottu on oman lapseni ikäinen! Miksi minulla ei saa olla omaa mielipidettä ja omia haaveita? En todellakaan halua olla missään tekemisissä yhdenkään minua niin paljon nuoremman henkilön kanssa, että hän voisi olla lapseni! Se on ollut koko projektin ajan ollut isoin ongelma! Ystävän pitää olla sellainen, jonka kanssa haluaa harrastaa ja jota haluaa halata! Kumpikaan noista asioista ei voi toteutua sellaisen henkilön kanssa, joka voisi iältään olla lapseni! Siksi olen ollut todella ahdistunut kauan, koska olen kokenut ettei minulla saisi olla omia mielipiteitä ollenkaan! Enkä halua koskaan asua muun kuin oman lapseni kanssa! Toistan taas, että projektin aloittajien olisi pitänyt esittää monia kysymyksiä jo ennen projektin aloitusta, niin olisin saanut elää hyviä vuosia! TOISTAB, ETTEN KOSKAAN HALUA OLLA MISSÄÄN TEKEMISISSÄ PALJON NUOREMMAN HENKILÖN KANSSA! Projekti on juuri noista syistä johtuen tuntunut aina kiusaamisprojektilta! Hävetkää, koska ette tunnu ollenkaan hyväksyvän minun tapaani ajatella! Ja tietylle paljon nuoremmalle tiedoksi! Sinulla oli todella monia vuosia aikaa sanoa jotain, mutta itse mokasit kaikki mahdollissuutesi! Silloin kymmenen vuotta sitten olisi ehkä voinut olla mahdollista olla ystäviä toisillemme, mutta vain siitä syystä johtuen, että olisin saanut jatkaa töitä minulle todella rakkaassa työpaikassa, minulle hyvin rakkaiden työkaverien kanssa! Se oli minulle ainut mahdollisuus olla vakituisessa työpaikassa, koska olin kauan kotiäitinä! Heti kun menin siihen työpaikkaan töihin, se tuntui juuri minunlaiselta työpaikalta! Menin siihen työpaikkaan aina hyvällä mielellä ja siksi pettymys oli valtava, koska se olisi ollut viimeinen mahdollisuus saada tehdä kauan töitä yhdessä ja samassa työpaikassa! Sen jälkeen olen ollut todella surullinen ja olen sitä yhä! Jätä minut rauhaan ja anna minun elää nyt omannäköistäni elämää, kun en saanut elää sitä, koska menetin vakituisen työpaikan projektin takia! En ole koskaan pystynyt näkemään itseäni samassa tilassa kanssasi ja se kertoo sen, että myös sinun pitäisi ymmärtää minua ja minun tapaani haluta elää! Projektia ei olisi koskaan saanut aloittaa niin vähillä tiedoilla, kun se alotettiin ja sen virheen tekivät he, jotka eivät ymmärtäneet sitä, kuinka tärkeää minun olisi ollut saada tehdä itselle äärettömän rakasta työtä! Jos et lopeta kiusaamistani, vien asian eteenpäin! Olen kokenut kaikki lähestymisesi tässä talossa asuessani todella ahdistaviksi ja olen ollut todella syvästi stressaantunut kaikesta kokemastani! Et ole enää moneen vuoteen ollut sellainen ihminen johon olisin halunnut tutustua! Luulisi, että sinun jos kenen pitäisi ymmärtää, kuinka vahingollista stalkkaaminen on aina sille jota stalkataan! Olen sisäisesti hyvin rikkinäinen ja jos et sitä ymmärrä, niin se on vain sinun oangelmasi! Tietyllä tavalla säälin sinua, mutta en niin paljon että haluaisin auttaa sinua! Rikkinäisyyteni tarvitsee ikäistäni miestä ja halaamista hänen kanssaan mahdollisimman paljon!
Et ole moneen
Anonyymi-ap
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 954761
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2321932- 791525
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401170Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3261117Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051090- 501089
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1471047- 1111019
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85974