ja tajuatte mitä olette tehneet.
Minä en naisena hyväksy minkäänlaista kiusaamista, stalkkaamista, seurailua, verkkohäirintää yms.
Yritän olla kiltti ja ystävällinen aina kaikille ihmisille, ihonväriin tai uskontoon katsomatta.
Olen entinen koulukiusattu ja tämä kaikki on kiusaaminen ja teatteriesitykset ovat oikeasti väärin. Toivottavasti ns jumalanne antaa teille anteeksi, minä en.
Kiusaajille toivon että heräätte
10
154
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei kiusaaja/kiusaajat koskaan kadu tekemiään vääryyksiä toisia kohtaan, vaan pitää niitä jotenkin oikeutettuina tekoina uhriaan kohtaan.
- Anonyymi00002UUSI
Valitettavasti tuollaiseen toimintaan ei kukaan puutu. Saa vapaasti jatkua..
- Anonyymi00006UUSI
Tietyssä tapauksessa projektin aloittajien, olisi pitänyt puuttua tilanteeseen jo vuosia sitten! Kaikki säännöt olisi pitänyt kirjata ylös jo ennen projektin aloitusta, ja siihen olisi pitänyt kirjata ylös sellainen tieto, että jos kenessä tahansa miehessä olisi väkivaltaisia piirteitä, hänet olisi pitänyt sulkea kokonaan pois projektista! Todella ajattelmatonta toimintaa projektin aloittajilta!
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tietyssä tapauksessa projektin aloittajien, olisi pitänyt puuttua tilanteeseen jo vuosia sitten! Kaikki säännöt olisi pitänyt kirjata ylös jo ennen projektin aloitusta, ja siihen olisi pitänyt kirjata ylös sellainen tieto, että jos kenessä tahansa miehessä olisi väkivaltaisia piirteitä, hänet olisi pitänyt sulkea kokonaan pois projektista! Todella ajattelmatonta toimintaa projektin aloittajilta!
Kenenkään tuntemattoman ihmisen elämä ei ole joidenkin huurupäitten nettiukkojen projekti. Koittaisit ymmärtää näissä tiedotetulkutuksissas tämän seikan.
- Anonyymi00003UUSI
Yhdyn täysin tähän. T. Toinen vuosia vainottu ja kiusattu nsinen, täysin syytön mihinkään
- Anonyymi00004UUSI
Ainahan kiusaajat löytävät syyt/viat kiusatusta vaikka ne ovat lähtöisin heistä itsestään, omista epävarmuuksistaan ja vioistaan.
- Anonyymi00007UUSI
Juuri noin se on!! Toivottavasti projektin aloittajat vihdoinkin potkivat häirikön projektista pois!
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juuri noin se on!! Toivottavasti projektin aloittajat vihdoinkin potkivat häirikön projektista pois!
Jäljelle saavat jäädä vain ikäluokkaa vähintään 70v miehet! Ja pelkkkä ystävyys on haussa!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jäljelle saavat jäädä vain ikäluokkaa vähintään 70v miehet! Ja pelkkkä ystävyys on haussa!
Taidat olla homppeli.
- Anonyymi00011UUSI
Näinhän se valitettavasti on
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433191EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23813