Kiusaajille toivon että heräätte

Anonyymi-ap

ja tajuatte mitä olette tehneet.
Minä en naisena hyväksy minkäänlaista kiusaamista, stalkkaamista, seurailua, verkkohäirintää yms.
Yritän olla kiltti ja ystävällinen aina kaikille ihmisille, ihonväriin tai uskontoon katsomatta.
Olen entinen koulukiusattu ja tämä kaikki on kiusaaminen ja teatteriesitykset ovat oikeasti väärin. Toivottavasti ns jumalanne antaa teille anteeksi, minä en.

34

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kiusaaja/kiusaajat koskaan kadu tekemiään vääryyksiä toisia kohtaan, vaan pitää niitä jotenkin oikeutettuina tekoina uhriaan kohtaan.

• Anonyymi00019

Varmasti myös näin, mutta kuinka uskottavana sinä pidät aloittajaäijän kömpelön provon kömpelöä korostusta ”naisena en hyväksy”? Muuttaisiko se stanssia, että hyväksyykö hömötiainen eli aapeeäijä miehenä tällaista toimintaa?

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Varmasti myös näin, mutta kuinka uskottavana sinä pidät aloittajaäijän kömpelön provon kömpelöä korostusta ”naisena en hyväksy”? Muuttaisiko se stanssia, että hyväksyykö hömötiainen eli aapeeäijä miehenä tällaista toimintaa?

Ymmärrän että narratiiveilla ratsastavalla oikeasti stalkkaavalla peltohiirellä meni kommentin funktio hieman ohi kun ei ole mikään ruudinkeksijä

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä olen nainen joka tuon aloituksen kirjoitti. Täällä on muitakin jotka aloituksia kirjoittaa jos et sitä tajunnut!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ymmärrän että narratiiveilla ratsastavalla oikeasti stalkkaavalla peltohiirellä meni kommentin funktio hieman ohi kun ei ole mikään ruudinkeksijä

Pilarista päätellen tämä uskottavuuden kumoamiseen tähtäävä palstaäijän arvoton show on edelleen bravuurinsa mitä tulee hurmokselliseen potpotuspopulismiin

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Pilarista päätellen tämä uskottavuuden kumoamiseen tähtäävä palstaäijän arvoton show on edelleen bravuurinsa mitä tulee hurmokselliseen potpotuspopulismiin

Kannattaa keskittyä niihin Pallopäihin, jotka ikäänkuin vielä vähemmän vaikuttaa tapahtumien kulkuun, ihan vaan ettei huipulla olis niin yksinäistä vai miten se KaPa tai PaKa menikään

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Minä olen nainen joka tuon aloituksen kirjoitti. Täällä on muitakin jotka aloituksia kirjoittaa jos et sitä tajunnut!

Ihan turhaa ainakaan minulle jankutat erikoisella aiheella trollaileva kuu-ukkoap

• Anonyymi00002

Valitettavasti tuollaiseen toimintaan ei kukaan puutu. Saa vapaasti jatkua..

• Anonyymi00006

Tietyssä tapauksessa projektin aloittajien, olisi pitänyt puuttua tilanteeseen jo vuosia sitten! Kaikki säännöt olisi pitänyt kirjata ylös jo ennen projektin aloitusta, ja siihen olisi pitänyt kirjata ylös sellainen tieto, että jos kenessä tahansa miehessä olisi väkivaltaisia piirteitä, hänet olisi pitänyt sulkea kokonaan pois projektista! Todella ajattelmatonta toimintaa projektin aloittajilta!

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tietyssä tapauksessa projektin aloittajien, olisi pitänyt puuttua tilanteeseen jo vuosia sitten! Kaikki säännöt olisi pitänyt kirjata ylös jo ennen projektin aloitusta, ja siihen olisi pitänyt kirjata ylös sellainen tieto, että jos kenessä tahansa miehessä olisi väkivaltaisia piirteitä, hänet olisi pitänyt sulkea kokonaan pois projektista! Todella ajattelmatonta toimintaa projektin aloittajilta!

Kenenkään tuntemattoman ihmisen elämä ei ole joidenkin huurupäitten nettiukkojen projekti. Koittaisit ymmärtää näissä tiedotetulkutuksissas tämän seikan.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kenenkään tuntemattoman ihmisen elämä ei ole joidenkin huurupäitten nettiukkojen projekti. Koittaisit ymmärtää näissä tiedotetulkutuksissas tämän seikan.

Joo, mutta tämä tulkutus kuuluu aloittajaäijän erikoiseen esitykseen, se mm on hyvä muistaa.ä

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Joo, mutta tämä tulkutus kuuluu aloittajaäijän erikoiseen esitykseen, se mm on hyvä muistaa.ä

No voi empä oo tajunnut, vääntäisitkö vielä rautalangasta. Öh.

• Anonyymi00021

Oletko aivan varma ns voimaton voivottelija, että asia on aivan näinkää

• Anonyymi00031
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Oletko aivan varma ns voimaton voivottelija, että asia on aivan näinkää

Minun ei tarvi tietää, enkä edes halua tietää, olen ulkopuolinen.

• Anonyymi00003

Yhdyn täysin tähän. T. Toinen vuosia vainottu ja kiusattu nsinen, täysin syytön mihinkään

• Anonyymi00018

No kylläpä hän aloittajaäijä taas varsinaisen vertaistukiryhmänä perusti taas tänne. Kun kommentoin en kyseenalaista tällaisten aiheiden olemassaoloa, mutta tätä aiheella mässäilyä ja provoilua senkin edestä. Kuuntele sinö aloittajaäijä sitä koiran haukuntaa ja avautuvia ovia rappukäytävässä vaan. T

• Anonyymi00004

Ainahan kiusaajat löytävät syyt/viat kiusatusta vaikka ne ovat lähtöisin heistä itsestään, omista epävarmuuksistaan ja vioistaan.

• Anonyymi00007

Juuri noin se on!! Toivottavasti projektin aloittajat vihdoinkin potkivat häirikön projektista pois!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Juuri noin se on!! Toivottavasti projektin aloittajat vihdoinkin potkivat häirikön projektista pois!

Jäljelle saavat jäädä vain ikäluokkaa vähintään 70v miehet! Ja pelkkkä ystävyys on haussa!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jäljelle saavat jäädä vain ikäluokkaa vähintään 70v miehet! Ja pelkkkä ystävyys on haussa!

Taidat olla homppeli.

• Anonyymi00011

Näinhän se valitettavasti on

• Anonyymi00016
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Kerro meille palstaäijä, eli aloittaja tästä projektista, eli jostain traumastasi mitä piilotat kömpelösti tämän pateettisen esityksen rivien väliin. T naiselta

• Anonyymi00012

Eräs naispuolinen projektipäällikkö, joka on kontrollifriikki ja kiusaaja, kuvittelee olevansa paremmassa asemassa, mutta kun ei ole. Ja pitää lapsiperheen äitinä palkintona. Hah!

• Anonyymi00013

M-nainen?

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

M-nainen?

No ei todellakaan, eikä aloituksia ainuttakaan.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00014 kirjoitti:

No ei todellakaan, eikä aloituksia ainuttakaan.

Ketään ei yksäri kiinnosta sinun naurettava nimikirjainten henkilöinti esim tämän kurrentik palstaäijän provoilun yhteydessä. T naiselta

• Anonyymi00026

Minä olen aloittaja, -Minainen-

• Anonyymi00028

No niin nyt aloittajaäijä kirjoitti roskaromaaniinsa melkein kokonaisen naisen nimen. Tuli nääs vähän dejavu tästäkin.- TT

• Anonyymi00030
        Anonyymi00028 kirjoitti:

No niin nyt aloittajaäijä kirjoitti roskaromaaniinsa melkein kokonaisen naisen nimen. Tuli nääs vähän dejavu tästäkin.- TT

Minä olen nainen, en mikään aloittajaäijä.
        Munat löytyy jääkaapista ei housusta.
        Trolli pitää vaikka kahvitauon.
        Vai oletko sittenkin palkattu henkilökuntaan.
        Sen takia uliset joka langassa.

• Anonyymi00034

Sinä olet täysi pässinpää, joka on niin kateellisen suivaantunut ulkopuoliselle naiselle. Kaikki ei kyllä kehtaisi. Teatteria ympäri vuorokauden ja toisena esiintyminen.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Sinä olet täysi pässinpää, joka on niin kateellisen suivaantunut ulkopuoliselle naiselle. Kaikki ei kyllä kehtaisi. Teatteria ympäri vuorokauden ja toisena esiintyminen.

Äskeinen meni 00026.lle.

• Anonyymi00029

Kiusaajien luonteenlaatu voi olla sellainen, etteivät he kadu helvetin tulessakaan, ehtivätkö edes tajuamaan; mitäs hittoa tämä nyt on.

• Anonyymi00032

Kiusaajat voivat aina vain paremmin kun huomaavat uhrin tuskan lisääntyvän. Säälittäviä ovat.

• Anonyymi00036

Ai mikä tuska?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1487
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      384
      877
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      859
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe