Joku on selvästi mustamaalannut

Anonyymi-ap

minua, miksi muuten miehet tuijottaa sisäpihalla ja toiset nenä kiinni ikkunoissa.
En ole mikään huo ra, en ole koskaan ollut eikä minusta sellaista tule.
Minulla on sama nimi kuin eräällä joka tykkää piirakkaansa jaella.
Minä en ole tuo henkilö!
On se hel vetti että en naisena saa olla ja asua rauhassa niinkuin jokaisen kuuluisi asua, ilman että liikkumisia seurataan yms.
Olen hel vetin ahdistunut ja unettomuus vaivaa, verenpaine pilvissä ja kaikkea muutakin vaivaa minkä tämä stressi on aiheuttanut.
Ootte kyllä ihan per seestä naapurit ja muut ketkä olette olleet tässä ajojahdissa.
Toivottavasti näette paljon painajaisia!

5

265

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No jopas rölli tykitti vahvaa potaskaa, mustamaalaa ilmeisesti jotakuta toista. Jos joku anonyymin maalauksia uskoo, se on oma vikansa. Naapurisovun vuoksi kannattaisi puhua, ei kirjoittaa.

• Anonyymi00002

Minä Minainen kirjoitin tuon.
        Niinkuin aikaisemminkin totesin toiseen postaukseen niin aina minun kirjoituksiini takerrutaan ja väitetään että esitän toista.
        Asiahan on niin, että itse sen olen kirjoittanut, unohdin vain laittaa tunnisteeni lopuksi.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Minä Minainen kirjoitin tuon.
        Niinkuin aikaisemminkin totesin toiseen postaukseen niin aina minun kirjoituksiini takerrutaan ja väitetään että esitän toista.
        Asiahan on niin, että itse sen olen kirjoittanut, unohdin vain laittaa tunnisteeni lopuksi.

Toki voisin naapureiden kanssa jutella, vaan kun en tunnista ihmisiä ja ne ovat nämä romanit mitkä ovat minut ottaneet jostain syystä silmätikukseen, niiiin en introvertti naisena todellakaan kehtaa mennä kyselemään ovien taakse että mikä hiertää kengänpohjassa.

• Anonyymi00004

Näinpä just. Mitenköhän kauan Ap:llä meni yön pimeinä tunteina vääntää tätä stooria??

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Näinpä just. Mitenköhän kauan Ap:llä meni yön pimeinä tunteina vääntää tätä stooria??

Minä MiNainen ihan itse sen naputtelin puhelimellani.
        Asuuko joku tai useampi kirjoittaja sit samassa kerrostalossa logien mukaan, kun useasti minua syytetään että en ole nainen tai yritän mustamaalata jotain?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe