Vihervassarit isompi kuin persut

Vasemmistoliitto ja Vihreät keräsivät yhteensä 20,1% kannatusta, kun taas Perussuomalaiset vain 13,4%.

Ajatella, että tammikuussa 2020 Perussuomalaisten gallup-kannatus oli 22,8%, se oli suurempi kuin Vihreiden ja Vasemmistoliiton tämänhetkinen kannatus yhteensä.

Ei ole ilmeisesti mennyt kovin putkeen persuilla.

18

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Persut pettivät kansan. Vihervasemmisto ei ole pettänyt kansaa (paitsi persujen harhoissa).

      • Anonyymi00008

        Kiitos tästä tiedosta sinimustia ja vihervassareita fanittava Soinisti.


      • Anonyymi00016

        Jaksat jauhaa...


    • Anonyymi00002

      Persut osoittautui kuplaksi. Ovat pelkkiä kokoomuksen anuksen nuolijoita.

      Ei periaatteita, ei agendaa. Moisella "puolueella" ei ole tarkoitusta, eikä siten tulevaisuutta.

    • Anonyymi00003

      Mitä se siis kertoo Suomesta ja suomalaisista. Todellakin huolestuttaavaa - Suomi on vapaassa pudotuksessa tuhoon.

      • Anonyymi00017

        Ei ole vapaassa pudotuksessa.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei ole vapaassa pudotuksessa.

        Kyllä tasan tarkkaan on.


    • Anonyymi00004

      Ihan turhaan sinä Soinia fanittava ap koko ajan nikkejäsi vaihtelet jokaisen niistä toistaessa yhdet ja samat persupakkomielteet, hokemat, kirjoitusvirheet, raivarit jopa harhat. Jokaisen sinun nikeistäsi menettäessä malttinsa aina kun sinun viestien kalasteluviesteihin vastataan joilla sinä vastauksia kalastelet. Puutu enää kuin se perinteinen avaus missä sinä s24 palstat persujen maalittamiseen valjastanut trolli huudat ylläpitoa apuun kun keskustelupalstalla vastataan sinun keskustelujen avauksiin?

      • Anonyymi00006

        Jassoo. Vai niin. Selvä.


      • Anonyymi00007

        Huutonaurua :))))))))))))


      • Anonyymi00010

        Kirjoitus kertoo paljon siitä millaista on elää skitsofreenikkona.


    • Anonyymi00009

      Aletaanpa puhumaan maahanmuutosta kun perussuomalaiset ovat oppositiossa, niin kannattajat palaavat ja vanhat synnit on anteeksi annettu.

    • Anonyymi00011

      kun kysyt oikeilta ihmisiltä oikeanlaiset kysymykset he vastaavat odottamallasi tavalla 🤣 mikä siinä muuten on että ihmiset haluaa olla aina voittajan puolella 🤔onko se niin että joutuu silmätikuksi , jo son toista mieltä

      no anarkistit äänestää aina sitä vastenmielisintä ja epäsuositunta 🤣🤣🤣

      äänestän persuja tai sitten sinimustaa liikettä , ei muutu mielipide 🙂

      • Anonyymi00012

        ai nyt se johtaa gallupeissa , pitää varmasti äänestää sitä että on hyväksytty 🤣


      • Anonyymi00013

        Ole anarkisti-äänestä liberaalipuoluetta


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Ole anarkisti-äänestä liberaalipuoluetta

        anarkistit luuli minua oikeasti kerran heidän ukoksi 🤣 jossain asioissa voidaan olla samaa mieltä mutta sitten muu onkin ihan päinvastaista , en sanonut mitään oleellista joka paljastaisi taisin olla aikas päissäkin mutta onneksi se jäi yhteen vai kahteen iltaanko se sivarissa oli kokonaisuudessaan🤣🤣🤣


      • Silloin kun persujen kannatus oli melkein 25% nykyisen 12% sijasta, niin gallupit olivat luotettavia ja niitä ei kyseenalaistettu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi00015
        landlord kirjoitti:

        Silloin kun persujen kannatus oli melkein 25% nykyisen 12% sijasta, niin gallupit olivat luotettavia ja niitä ei kyseenalaistettu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Ja silloinkin kun persukannatus nousee 12% > 12,1%, gallupit ovat luotettavia, vaikka edelliset gallupit, jossa persukannatus romahti 25% > 12%, olivat valhetta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe