Vasemmistoliitto ja Vihreät keräsivät yhteensä 20,1% kannatusta, kun taas Perussuomalaiset vain 13,4%.
Ajatella, että tammikuussa 2020 Perussuomalaisten gallup-kannatus oli 22,8%, se oli suurempi kuin Vihreiden ja Vasemmistoliiton tämänhetkinen kannatus yhteensä.
Ei ole ilmeisesti mennyt kovin putkeen persuilla.
Vihervassarit isompi kuin persut
18
197
Vastaukset
- Anonyymi00001
Persut pettivät kansan. Vihervasemmisto ei ole pettänyt kansaa (paitsi persujen harhoissa).
- Anonyymi00008
Kiitos tästä tiedosta sinimustia ja vihervassareita fanittava Soinisti.
- Anonyymi00016
Jaksat jauhaa...
- Anonyymi00002
Persut osoittautui kuplaksi. Ovat pelkkiä kokoomuksen anuksen nuolijoita.
Ei periaatteita, ei agendaa. Moisella "puolueella" ei ole tarkoitusta, eikä siten tulevaisuutta. - Anonyymi00003
Mitä se siis kertoo Suomesta ja suomalaisista. Todellakin huolestuttaavaa - Suomi on vapaassa pudotuksessa tuhoon.
- Anonyymi00017
Ei ole vapaassa pudotuksessa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole vapaassa pudotuksessa.
Kyllä tasan tarkkaan on.
- Anonyymi00004
Ihan turhaan sinä Soinia fanittava ap koko ajan nikkejäsi vaihtelet jokaisen niistä toistaessa yhdet ja samat persupakkomielteet, hokemat, kirjoitusvirheet, raivarit jopa harhat. Jokaisen sinun nikeistäsi menettäessä malttinsa aina kun sinun viestien kalasteluviesteihin vastataan joilla sinä vastauksia kalastelet. Puutu enää kuin se perinteinen avaus missä sinä s24 palstat persujen maalittamiseen valjastanut trolli huudat ylläpitoa apuun kun keskustelupalstalla vastataan sinun keskustelujen avauksiin?
- Anonyymi00006
Jassoo. Vai niin. Selvä.
- Anonyymi00007
Huutonaurua :))))))))))))
- Anonyymi00010
Kirjoitus kertoo paljon siitä millaista on elää skitsofreenikkona.
- Anonyymi00009
Aletaanpa puhumaan maahanmuutosta kun perussuomalaiset ovat oppositiossa, niin kannattajat palaavat ja vanhat synnit on anteeksi annettu.
- Anonyymi00011
kun kysyt oikeilta ihmisiltä oikeanlaiset kysymykset he vastaavat odottamallasi tavalla 🤣 mikä siinä muuten on että ihmiset haluaa olla aina voittajan puolella 🤔onko se niin että joutuu silmätikuksi , jo son toista mieltä
no anarkistit äänestää aina sitä vastenmielisintä ja epäsuositunta 🤣🤣🤣
äänestän persuja tai sitten sinimustaa liikettä , ei muutu mielipide 🙂- Anonyymi00012
ai nyt se johtaa gallupeissa , pitää varmasti äänestää sitä että on hyväksytty 🤣
- Anonyymi00013
Ole anarkisti-äänestä liberaalipuoluetta
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ole anarkisti-äänestä liberaalipuoluetta
anarkistit luuli minua oikeasti kerran heidän ukoksi 🤣 jossain asioissa voidaan olla samaa mieltä mutta sitten muu onkin ihan päinvastaista , en sanonut mitään oleellista joka paljastaisi taisin olla aikas päissäkin mutta onneksi se jäi yhteen vai kahteen iltaanko se sivarissa oli kokonaisuudessaan🤣🤣🤣
Silloin kun persujen kannatus oli melkein 25% nykyisen 12% sijasta, niin gallupit olivat luotettavia ja niitä ei kyseenalaistettu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00015
landlord kirjoitti:
Silloin kun persujen kannatus oli melkein 25% nykyisen 12% sijasta, niin gallupit olivat luotettavia ja niitä ei kyseenalaistettu 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ja silloinkin kun persukannatus nousee 12% > 12,1%, gallupit ovat luotettavia, vaikka edelliset gallupit, jossa persukannatus romahti 25% > 12%, olivat valhetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483