Petit minua. Toinen on nähty aikaisn aamulla lähtevän sinun luotasi ja halasit vielä pihalla sitä toista. Minulle väitit irl päivällä, että rakastat minua ja että nukuit pommiin ja myöhästyit töistä ja siksi et vastannut minulle irl aamulla.
Petit minua
8
204
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Toivottavasti löydät jonkun joka arvostaa sinua ja kohtelee hyvin. Pettäjät ei koskaan muutu.
- Anonyymi00002UUSI
Mitä jäbä saat tästä että eläydyt palstaäijän töhöihin satuihin? Jossain vaiheessa alat yleensä aukomaan naamaa ja pitämään surrealistisia sovinistisia palopuheita naisille
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä jäbä saat tästä että eläydyt palstaäijän töhöihin satuihin? Jossain vaiheessa alat yleensä aukomaan naamaa ja pitämään surrealistisia sovinistisia palopuheita naisille
Mitä sä saat siit, että puutut muiden kirjoituksiin harhoines?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä sä saat siit, että puutut muiden kirjoituksiin harhoines?
Kiintoisaa. Tarkennatko mahdollisesti sivusta kiintoisaan keskusteluun Kingennyt ilmaisuasi harhaisuus- mitä se sinulle tarkoittaa, esim muiden ilmaisunvapauden rajoittamisen harhaa lukuunottamatta omia paksuja puheitasi? T
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kiintoisaa. Tarkennatko mahdollisesti sivusta kiintoisaan keskusteluun Kingennyt ilmaisuasi harhaisuus- mitä se sinulle tarkoittaa, esim muiden ilmaisunvapauden rajoittamisen harhaa lukuunottamatta omia paksuja puheitasi? T
Eikö sinulla oikeasti ole muuta elämnää? sivusta
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö sinulla oikeasti ole muuta elämnää? sivusta
Kun kulutan aikaa vaan, sinunkin kuuntele eppuja sinäkin, sun ei tartte laulaa
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kun kulutan aikaa vaan, sinunkin kuuntele eppuja sinäkin, sun ei tartte laulaa
Jaa se onkin tämä pulskari taas kun rupes äänestämään omaa kulahtanutta kommenttiaan samat laulut kolmoisleualla vuodesta toiseen
- Anonyymi00008UUSI
Joten nähdään ja haluan nähdä hänet, jonka kanssa petit minua! Kysyä miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827