yleneminen sek hierarkiassa

Anonyymi-ap

liikkeen johtajaksi ja maan henglliseksi pomoksi kun olen kuulija minun sanoja ei kuunnella kun menen puhujien pöytään muut näkevät että juttelen puhujien kanssa heti statukseni nousee olen kuin jumala ja minun sanani on jumalan sana kun sitten esittelen muille puhujilleni hienoja oivalluksiani he näkevät että minun täytyy olla viisas kun nyt olen saanut arvostusta heidän silmissä käyn pitkiä teologisia pohdintoja heidäb kanssa näin saan asemaa heidän keskuudessa sitten he huomaavat että minusta on ainesta puhujaksi he esittelevät minut seura kunnalle kun kuulija näkee minun statukseni se ymmärtävät että tämän miehen sana on jumalan sana he tietävät oman asemansa ja puhujan tehtävään orjentoituva tapahtuma on vain muodollinen tilaisuus jossa saan virallisen oikeuden olla puhujana sitten voin puhujien pöydässä vaikka heittää jutttua kolehti haavista ja kun kuulija kuulee dttä kolehti haavi lentää ilmaan dttä herra ota sinä omasi minä kerään loput kuulija tietää pysyä pienen paikalla jumalan ja he luovuttavat kaikki rahansa kolehtiin annan ohjeita muille puhujille ja näin minulla on status heidän silmissä johtajana ja kun olen aina äänessä he tuntevat oman asemansa sitten kun pyydän syntejä anteeksi heille tulee varmuus että tämä on jumala ja minut asetetaan srkn johtoon ylimmäksi pomoksi ja kaikki valtiaaksi johtajaksi kun minä olen jumala en voi erehtyä

8

133

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kun osaa sopivasti paukauttaa Raamatulla niin pysyy pinnalla. Mutta se hyvin tarkkaa puuhaa ettei huitaisi itseään eikä puutu väärään asiaan.

• Anonyymi00002

sen takia pitää luoda stratekia jossa minä olen oikeassa muut väärässä jos siitä lipsuu se antaa jalan sijaa epäilyksille on pidettävä veden pitävä linja koko ajan

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

sen takia pitää luoda stratekia jossa minä olen oikeassa muut väärässä jos siitä lipsuu se antaa jalan sijaa epäilyksille on pidettävä veden pitävä linja koko ajan

jos myöntää erehtyneensä nousu hierarkiassa voi pysätyä muut saavat silloin valtaa joka pönkittää heidän oikeassa olemistaan

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

jos myöntää erehtyneensä nousu hierarkiassa voi pysätyä muut saavat silloin valtaa joka pönkittää heidän oikeassa olemistaan

siinä tulee järjestelmävirhe ja silloin pitää osata ottaa ero srk tehtävistä

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

siinä tulee järjestelmävirhe ja silloin pitää osata ottaa ero srk tehtävistä

toiminta mekanismi perustuu puhtaasti siihen minä olen oikeassa jos siitä lipsuu se on virhe jota järjestelmä hylkii valta taistelu joko te tai minä jos ei tee järjestelmä virhettä nousu jatkuu siinä vaihheesa kun on tehnyt sen virheen että on erehtynyt järjestelmä sanoo että me olemme oikeassa ja sinä väärässä järjestelmässä oleva virhe koodi ilmoittaa se ei kuulu tähän alkuperäiset asetukset jäävät voimaan ja järjestelmä jatkaa toimintaa ilman virhettä jos järjestelmän huipulla toimiva jumala myöntää tekevänsä virheen se ei kuulu enää järjestelmään

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

toiminta mekanismi perustuu puhtaasti siihen minä olen oikeassa jos siitä lipsuu se on virhe jota järjestelmä hylkii valta taistelu joko te tai minä jos ei tee järjestelmä virhettä nousu jatkuu siinä vaihheesa kun on tehnyt sen virheen että on erehtynyt järjestelmä sanoo että me olemme oikeassa ja sinä väärässä järjestelmässä oleva virhe koodi ilmoittaa se ei kuulu tähän alkuperäiset asetukset jäävät voimaan ja järjestelmä jatkaa toimintaa ilman virhettä jos järjestelmän huipulla toimiva jumala myöntää tekevänsä virheen se ei kuulu enää järjestelmään

järjestelmän perus asetus on minä olen oikeassa muut väärässä se hylkii virhettä minä olen väärässä järjestelmä ei toimi ilman koodiansa jos järjestelmä koodaa virhettä se ei olisi olemassa

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

järjestelmän perus asetus on minä olen oikeassa muut väärässä se hylkii virhettä minä olen väärässä järjestelmä ei toimi ilman koodiansa jos järjestelmä koodaa virhettä se ei olisi olemassa

järjestelmä pysyy koodin kautta kasassa koska hierarkian huipulla oleva koodaa järjestelmä virhettä

• Anonyymi00006

Pitää ilmoitta että vain meillä on Jumalan lait ja muut herjattavia.

Niin pysyy pinnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      1482
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1209
    3. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      465
      979
    4. 62
      936
    5. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      73
      932
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      48
      691
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      74
      673
    8. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      100
      665
    9. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      465
      632
    10. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      612
    Aihe