yleneminen sek hierarkiassa

Anonyymi-ap

liikkeen johtajaksi ja maan henglliseksi pomoksi kun olen kuulija minun sanoja ei kuunnella kun menen puhujien pöytään muut näkevät että juttelen puhujien kanssa heti statukseni nousee olen kuin jumala ja minun sanani on jumalan sana kun sitten esittelen muille puhujilleni hienoja oivalluksiani he näkevät että minun täytyy olla viisas kun nyt olen saanut arvostusta heidän silmissä käyn pitkiä teologisia pohdintoja heidäb kanssa näin saan asemaa heidän keskuudessa sitten he huomaavat että minusta on ainesta puhujaksi he esittelevät minut seura kunnalle kun kuulija näkee minun statukseni se ymmärtävät että tämän miehen sana on jumalan sana he tietävät oman asemansa ja puhujan tehtävään orjentoituva tapahtuma on vain muodollinen tilaisuus jossa saan virallisen oikeuden olla puhujana sitten voin puhujien pöydässä vaikka heittää jutttua kolehti haavista ja kun kuulija kuulee dttä kolehti haavi lentää ilmaan dttä herra ota sinä omasi minä kerään loput kuulija tietää pysyä pienen paikalla jumalan ja he luovuttavat kaikki rahansa kolehtiin annan ohjeita muille puhujille ja näin minulla on status heidän silmissä johtajana ja kun olen aina äänessä he tuntevat oman asemansa sitten kun pyydän syntejä anteeksi heille tulee varmuus että tämä on jumala ja minut asetetaan srkn johtoon ylimmäksi pomoksi ja kaikki valtiaaksi johtajaksi kun minä olen jumala en voi erehtyä

8

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kun osaa sopivasti paukauttaa Raamatulla niin pysyy pinnalla. Mutta se hyvin tarkkaa puuhaa ettei huitaisi itseään eikä puutu väärään asiaan.

• Anonyymi00002
        UUSI

sen takia pitää luoda stratekia jossa minä olen oikeassa muut väärässä jos siitä lipsuu se antaa jalan sijaa epäilyksille on pidettävä veden pitävä linja koko ajan

• Anonyymi00003
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

sen takia pitää luoda stratekia jossa minä olen oikeassa muut väärässä jos siitä lipsuu se antaa jalan sijaa epäilyksille on pidettävä veden pitävä linja koko ajan

jos myöntää erehtyneensä nousu hierarkiassa voi pysätyä muut saavat silloin valtaa joka pönkittää heidän oikeassa olemistaan

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

jos myöntää erehtyneensä nousu hierarkiassa voi pysätyä muut saavat silloin valtaa joka pönkittää heidän oikeassa olemistaan

siinä tulee järjestelmävirhe ja silloin pitää osata ottaa ero srk tehtävistä

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

siinä tulee järjestelmävirhe ja silloin pitää osata ottaa ero srk tehtävistä

toiminta mekanismi perustuu puhtaasti siihen minä olen oikeassa jos siitä lipsuu se on virhe jota järjestelmä hylkii valta taistelu joko te tai minä jos ei tee järjestelmä virhettä nousu jatkuu siinä vaihheesa kun on tehnyt sen virheen että on erehtynyt järjestelmä sanoo että me olemme oikeassa ja sinä väärässä järjestelmässä oleva virhe koodi ilmoittaa se ei kuulu tähän alkuperäiset asetukset jäävät voimaan ja järjestelmä jatkaa toimintaa ilman virhettä jos järjestelmän huipulla toimiva jumala myöntää tekevänsä virheen se ei kuulu enää järjestelmään

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

toiminta mekanismi perustuu puhtaasti siihen minä olen oikeassa jos siitä lipsuu se on virhe jota järjestelmä hylkii valta taistelu joko te tai minä jos ei tee järjestelmä virhettä nousu jatkuu siinä vaihheesa kun on tehnyt sen virheen että on erehtynyt järjestelmä sanoo että me olemme oikeassa ja sinä väärässä järjestelmässä oleva virhe koodi ilmoittaa se ei kuulu tähän alkuperäiset asetukset jäävät voimaan ja järjestelmä jatkaa toimintaa ilman virhettä jos järjestelmän huipulla toimiva jumala myöntää tekevänsä virheen se ei kuulu enää järjestelmään

järjestelmän perus asetus on minä olen oikeassa muut väärässä se hylkii virhettä minä olen väärässä järjestelmä ei toimi ilman koodiansa jos järjestelmä koodaa virhettä se ei olisi olemassa

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

järjestelmän perus asetus on minä olen oikeassa muut väärässä se hylkii virhettä minä olen väärässä järjestelmä ei toimi ilman koodiansa jos järjestelmä koodaa virhettä se ei olisi olemassa

järjestelmä pysyy koodin kautta kasassa koska hierarkian huipulla oleva koodaa järjestelmä virhettä

• Anonyymi00006
      UUSI

Pitää ilmoitta että vain meillä on Jumalan lait ja muut herjattavia.

Niin pysyy pinnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      123
      3067
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      35
      1445
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      104
      1309
    4. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1037
    5. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1037
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1027
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      957
    8. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      767
    9. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      743
    10. Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja

Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      730
    Aihe