Sunnuntaihin mennessä on jo varmaan 100 tuhatta täys .
Forest Finillä kanava vaan kasvoo
18
149
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jee jee jee kohta yksi Suomen suurimmista tubettajista
- Anonyymi00002UUSI
Ari on kohta Suomen suurin
- Anonyymi00003UUSI
Ari on paras 👍💪
- Anonyymi00004UUSI
On ruvennu mämättämään. Esittää hesalaista.
- Anonyymi00005UUSI
Kuka vaan saa sanoo mä, mää, tai sä, mie, sie, sinä tai minä, eiks jeh, ja paikasta riippumatta?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuka vaan saa sanoo mä, mää, tai sä, mie, sie, sinä tai minä, eiks jeh, ja paikasta riippumatta?
Ari sanoo "mie" ja se tuntuu oudolta muista savolaisista, jotka sanoo aina "minä".
Ari on oppinut sen isältään, joka oli syntyisin Lapista,
Kaikki käy, mutta Ylellä on nyt yks Janne, joka vääntää: Tie onkin tiä ja jääkiekko on kiakko. (Liikennetiedotuksissa kaikki tiet on "tiä".😡 - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ari sanoo "mie" ja se tuntuu oudolta muista savolaisista, jotka sanoo aina "minä".
Ari on oppinut sen isältään, joka oli syntyisin Lapista,
Kaikki käy, mutta Ylellä on nyt yks Janne, joka vääntää: Tie onkin tiä ja jääkiekko on kiakko. (Liikennetiedotuksissa kaikki tiet on "tiä".😡Lapista? 😂😂
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Näin se on. Mutta kun 100 tonnia täyttyy, niin Ari alkaa puhua ja kirjoittaa ruotsiksi!!😱
Sanoo vain, kuten Finlandiavoittaja Juha Hurme: ",Opetelkaa ruotsia JUNTIT!"😁
- Anonyymi00006UUSI
Juhannuksena saa silvö plei battonin juutuupilta tällä vauhdilla.
- Anonyymi00007UUSI
On tolla menolla 100 täys jo sunnuntaina .Ja si you tubee antaa palkinnon kun ensin tarkastavat kanavan jos on botteja palkintoa ei saa .
- Anonyymi00014UUSI
Saa sen jo sunnuntaihin mennessä kun vrk tulee liki 10 tuhat ja nyt jo yli 80
- Anonyymi00009UUSI
Alakaako jutska tojimaan?
- Anonyymi00010UUSI
Ootko Janne?
- Anonyymi00011UUSI
Kaikkihan saavat sanoa ihan mitä vaan. Ihmisellä se vaan on niin että sanomisten ja tekemisten perusteella häntä arvotetaan.
- Anonyymi00012UUSI
Joko joko nyt menee Forestille lujaa
- Anonyymi00013UUSI
Emäntä tarjosi vieraille teetä, ja kun kukaan ei uskaltanut ottaa ensimmäisenä, niin emäntä kysyi, että eikös vieraille tie kelepaa?
- Anonyymi00015UUSI
Mahtavaa kun saadaan sisään katsojia katsellaan porukalla mm voisi tilata kanavan saisi sieltä oppia mitä nykyisin kannattaa filmata
- Anonyymi00018UUSI
"Ari on oppinut sen isältään, joka oli syntyisin Lapista,"
Pörsänmäestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433191EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23813