Iisalmessa kun joku keksii jotain niin kohta on kaikilla sama. Olipa kyse naapurin autosta ravintoloiden menuista tai yritysten tarjoamista palveluista, eikö voisi poiketa js keksiä jotain uutta omaa eikä syödä kilpailevien pöydästä.
Matkitaan
26
491
Vastaukset
- Anonyymi00001
En minä ole huomannut, että sen kummempaa matkimista olisi täällä Iisalmessa. Kerropa tarkemmin. Ihan voi nimiäkin mainita.
- Anonyymi00002
Ei voi Suomi24:llä mainita nimiä.
- Anonyymi00003
Iisalmikin on matkinut kaiken viimevuosina muualta. Muraali, valoseinä, hyppyjakkara, näköalajakkara, kuntoportaat, kaupunkikirjaimet, jatkuvat ilotulitukset ja nyt pitää jyrkän valoshoukin koettaa nyysiä.
- Anonyymi00005
Eiköhän tuo Jyrkkä ole nyysinyt valoshown jostain muualta.
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eiköhän tuo Jyrkkä ole nyysinyt valoshown jostain muualta.
Ja nytkö sekin pitää saada varastaa tänne?
- Anonyymi00004
Iisalmelainen laiskuus innovatiivisuuden suhteen on maan kärkikastia. Mitään ei viitsitä, mieluummin kopioidaan.
- Anonyymi00006
Sellainen idea että ihmeiden toritapahtuma , jossa syödään ja juodaan toisten pöydistä.
- Anonyymi00008
Ei ehkä vain iisalmelainen ominaisuus, mutta tunnistettavissa kyllä. Matkitaan ja varastetaan omiin nimiin.
- Anonyymi00009
Helpompi ja nopeampi tapa on kopioida toisten juttuja. Se ei ole kielletty.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voisiko Hulivilin pihaan tuoda kotieläimiä, vaikka kaakanoita Kalajoelta?
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei ole kielletty mutta noloa se on, pukea pakonomainen tarve omiin ideoihin ja sulkea toimiva kokonaisuus..
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ei ole kielletty mutta noloa se on, pukea pakonomainen tarve omiin ideoihin ja sulkea toimiva kokonaisuus..
Ei vaan se on kilpailua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei vaan se on kilpailua.
Toisen idean varastaminen ei ole kilpailua. Se on noloa varastamista. Herää.
- Anonyymi00010
Jee jee me järkätään Hulivilarnevaalit heinäkuussa 🎪🎊🍔🍻🎊
- Anonyymi00014
Me myös mutta eri nimellä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Me myös mutta eri nimellä.
Hulivilikarnevaalit on patentoitu Mikkeliin joten ei saa kirjaimellisesti kopioida.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hulivilikarnevaalit on patentoitu Mikkeliin joten ei saa kirjaimellisesti kopioida.
No ei tartte paljoa muutoksia olla niin asia olen.
- Anonyymi00016
Kirjailija Kiuruvedeltä, Pepe Puputti:
https://www.youtube.com/watch?v=4iLQT6uS3XY - Anonyymi00017
Kameleita tuopin terassille
- Anonyymi00019
Kamelinvarpaatkin riittää
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kamelinvarpaatkin riittää
Miss kostea kamelinvarvashousu kilpailu ois edaa.
- Anonyymi00024
Yks kamelianainen riittää tanssimaan terassille.
- Anonyymi00020
Matkitteko auto kohta kaikilla on Lincoln Town Car -limusiini.
- Anonyymi00025
Kyllä nämä kaikki ideat on tullu ulkomailta ensin Helsinkiin ja sieltä pikkuhiljaa noussut ylemmäks.
Kuten TV ohjelmista osa on alkuperältään ulkomailta tulleita.- Anonyymi00026
Missäkös se Peltilehmä varaston nurkassa luuraa? 100 000 euroa kun vertaa 50 000 euron kahden päivän valoshowhun.
- Anonyymi00027
Kaupunki voisi tuoda torille matkimaton.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501