Meidän kommunalkaan pitäisi sosialisoida uusi Skoda kun nykyistä ei enää korjaamalla kuntoon saa. Millaisia suosituksia löytyy? Riittääkö Rabbid vai otetaanko ihan Taavi? Kiitos! Jore
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Skoda Peaq sopii parhaiten kommuunille, koska tilaa on vaikka muille jakaa.
- Anonyymi00002
Skoda tarkoittaa tsekin kielellä "harmi".
- Anonyymi00003
Joo ja "sääli"
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joo ja "sääli"
Miksi kääntäjä sanoo Skoda tarkoittaa Vahingoittaa?
Kova tarve pojilla valehdella kaikesta. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miksi kääntäjä sanoo Skoda tarkoittaa Vahingoittaa?
Kova tarve pojilla valehdella kaikesta.Et taatusti tiedä, mitä ”Škoda” tarkoittaa sen kotimaassa – ihme, että menee edes kaupaksi.
Tsekkiläisvalmistaja Skodan nimellä on vähemmän mairitteleva merkitys jopa sen omassa kotimaassa. Tsekin kielessä škoda nimittäin tarkoittaa häpeää, sääliä tai vauriota. Ilman suhuässää kirjoitettu skoda puolestaan kääntyy harmilliseksi tai ikäväksi.
Tuota kaikkeahan se Skoda on omistajalleen.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/et-taatusti-tieda-mita-skoda-tarkoittaa-sen-kotimaassa-ihme-etta-menee-edes-kaupaksi/6652686
- Anonyymi00005
Yksinäisyys on raskasta ja kun se liittyy putoamiseen yhteiskunnasta, niin tuollaista se sitten on kuten avaajasta näkee.
- Anonyymi00009
Eikös sulla Jore ole jo SuperBee? Ja sitä varmaan saa koko kommuuni käyttää! Hartsi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931749
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4801319- 881173
- 721098
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861083Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.421041- 93927
- 65695
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta175694Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt8687