https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/99d49aa5-9f80-4873-a1f8-967583488d70
Kuinkahan käy, tuleeko kovemmat tuomiot.
Lapinlahden käräjät jatkuu..
15
408
Vastaukset
- Anonyymi00001
Toivottavasti tutkitaan mikä osuus on nykyisellä maatalous ministerillä.
Onko ministerin sukulaisia metsästys revohkassa, joten tuomiotkin on varmaan
pienempiä.- Anonyymi00003
Tuskin mitään osuutta.
- Anonyymi00002
Toivottavasti tulee kovennetut tuomiot. Metsästysrikoksista saatavat sanktiot tulisi tämän myötä käydä läpi ja korottaa sellaisiksi, että niillä olisi oikeasti ennalta ehkäisevä vaikutus.
- Anonyymi00004
Kyllä on todella raukkamaista ampua Suomen kansallislintu joutsen.
Itse laitoin ikkunafirman boikottiin. Taloon uusin juuri ikkunat muta en ottanut Lapinlahden firmaa vaan Kuopiosta.
Samoin nyt tarvitsen ikkunat ja ovet kesämökille. - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä on todella raukkamaista ampua Suomen kansallislintu joutsen.
Itse laitoin ikkunafirman boikottiin. Taloon uusin juuri ikkunat muta en ottanut Lapinlahden firmaa vaan Kuopiosta.
Samoin nyt tarvitsen ikkunat ja ovet kesämökille.No kaikki lahkolaiset voi laittaa boikottiin
- Anonyymi00006
Koko kylä tiennyt! Ei näin laaja toiminta salassa pysy. Hienoa mainetta Savolle.
- Anonyymi00007
Montako Sonkajärvistä?
- Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
Montako Sonkajärvistä?
Korjausrakennuttelu pisneksen mahdollisuus ehkä laantunut
- Anonyymi00008
On kummaa näppisä grillaamista tämä touhu, Pitäisikö suomi24 tuomareitten myös muihinkin rikoksiin suhtautua samanlaisella asenteella, tiedä vaikka "oikeusvaltion" olemassa olo olisi tuettu ja turvattu iänkaikkisesti. Täällä tapetaan, murhataan, raiskataan, huumepäissään pyöritään ja huijataan ihmisiltä miljoonia. Siihen ei kusiaisenviran omaavat suolipalstan tuomarit osaa ottaa mitään kantaa?
- Anonyymi00009
Kyllähän täällä otetaan kantaa paikallisiin asioihin muihinkin. Mikä se noin kiukuttaa?? Eikö äiti ostanut sipsiä?
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kyllähän täällä otetaan kantaa paikallisiin asioihin muihinkin. Mikä se noin kiukuttaa?? Eikö äiti ostanut sipsiä?
Yksi tuomareista heräsi arvioimaan "ostiko" vai eikö "ostanut" Jos ei niin miksi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yksi tuomareista heräsi arvioimaan "ostiko" vai eikö "ostanut" Jos ei niin miksi?
Ihan kysyin vaan. Ei tässä arvoitu mitään tai ketään.
- Anonyymi00011
En usko että Sonkajärveläisetkään on pysynyt erillään tuosta touhusta. Kumma kun ei mainita vai eivätkö kärähtäneet.
- Anonyymi00015
Pahuuden rinki, Lapinlahti-Varpaisjärvi-Sonkajärvi.
Munattomat miehet eivät saa muusta kiksejä kuin rauhoitettujen lintujen ampumisesta..sitten ovat koko ryhmän silmissä isoja ja rohkeita sankareita. - Anonyymi00016
Vai ovatko edelleen pokerinaamoja ja täysin moraalittomia. Nyt kertovat 30-40 vuotta sitten salaa kaadetuista hirvistä. Silloin paloi autotallin (jossa takahuone) ikkunoista valo tielle yöaikaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501