Dna valhettelee ja hävittää tekstiviestejä

Anonyymi-ap

Muutamia vuosia sitten minulle saapui Dna:lta tekstiviesti, jossa Dna sanoi, että "sim"-korttini on aikansa elänyt ja se pitäisi vaihtaa uuteen Dna:n myymälässä. Kysyin Dna:lta, miten käy tekstiviestien, jotka ovat puhelimeni muistissa. Dna vastasi, että tekstiviestit säilyvät. Mutta kun "sim"-kortti oli vaihdettu, huomasin, että vain noin puolikas tekstiviestien määrästä, kaikista tekstiviesteistä, oli säilynyt. Toinen puolikas kaikista tekstiviesteistä lukumääräisesti oli kadonnut. Nekin kadonneet viestit olivat säilyttämisen arvoisia.

12

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

"Muutamia vuosia sitten"

Yritä nyt jo jotenkin päästä yli asiasta. Muista, ettei käärinliinassa ole paitsi taskua, niin ei myöskään muistia! :)

• Anonyymi00002

Se on oma moka, jos säilyttää tekstiviestejä sim-kortilla.

• Anonyymi00003

MINÄ en ole säilyttänyt tekstiviestejä "sim"-kortilla, vaan puhelin. Vai sittenkin liittymä...

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

MINÄ en ole säilyttänyt tekstiviestejä "sim"-kortilla, vaan puhelin. Vai sittenkin liittymä...

Sinä kuitenkin olet vastuussa siitä, mitä puhelimesi tekee: Vai jätätkö laskutkin maksamatta?

• Anonyymi00005
        UUSI

Eikös aloittaja sanonut, että ne olivat puhelimen muistissa? Ei kortin vaihto voinut viestejä hävittää.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sinä kuitenkin olet vastuussa siitä, mitä puhelimesi tekee: Vai jätätkö laskutkin maksamatta?

Minä en ole millään tavalla vastuussa siitä, mitä puhelimeni minuntietämättäni ja ilman minun lupaani tekee.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Eikös aloittaja sanonut, että ne olivat puhelimen muistissa? Ei kortin vaihto voinut viestejä hävittää.

Puhelimen muistissa eli joko puhelimen omassa, kiinteässä muistissa tai sitten puhelimessa olevassa "sim"-kortissa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Minä en ole millään tavalla vastuussa siitä, mitä puhelimeni minuntietämättäni ja ilman minun lupaani tekee.

Sinä olet täysin vastuussa omasta puhelimesta. Jos et sitä osaa käyttää, ei se ole kenenkään muun ongelma kuin sinun.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Laskuttamiseen olen tavalla tai toisella antanut suostumukseni ja laskut YLEENSÄ tulevat minun tiedokseni. Mutta puhelin ei näytä kertovan, mitä kaikkea se tekee.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sinä olet täysin vastuussa omasta puhelimesta. Jos et sitä osaa käyttää, ei se ole kenenkään muun ongelma kuin sinun.

Osaanpa tehdä puhelimellani KAIKEN, mitä sen ohjekirjassa opetetaan.

• Anonyymi00010
      UUSI

Kok kesk sdp vihvas rkp on korruptoituneita vakuutusyht, media yhtiöiden , suurkonsernien sekä verovapaan ay liikkeen ja suurtyönantajien palvelijoita. Et siis saa oikeutta koska olet yksilö, sinut voidaan oikeusmurhata ongelmitta koska suomessa on vasemmisto demla oikeuslaitos. Toimi ja tiedä asemasi , ainoa mitä voit tehdä on äänestää persuja jolloin yhteiskunta muuttuu pikkuhiljaa oikeudenmukaiseksi riippuen miten paljon ääniä saa kok kesk sdp vihvas väki jolloin he voivat estää asioiden kirjaamisen ja sosualistisuomi virkamiessalaisuuksiin vedoten voi mellastaa rikollisesti. Maaseudulla esim kesk mafia jopa varastaa yrityksiä pikkurahalla vasemmisto hyvävelituomarien avulla.

• Anonyymi00012
      UUSI

Älköön vaan kukaan tulko väittämään, että 'kun panet sen (uuden) "sim"-kortin toiseen matkapuhelimeen, kaikki kadonneet viestit palautuvat'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      181
      2356
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      58
      1305
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1177
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1137
    5. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      1068
    6. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1059
    7. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      1018
    8. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      95
      1010
    9. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      982
    10. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    Aihe