Muutamia vuosia sitten minulle saapui Dna:lta tekstiviesti, jossa Dna sanoi, että "sim"-korttini on aikansa elänyt ja se pitäisi vaihtaa uuteen Dna:n myymälässä. Kysyin Dna:lta, miten käy tekstiviestien, jotka ovat puhelimeni muistissa. Dna vastasi, että tekstiviestit säilyvät. Mutta kun "sim"-kortti oli vaihdettu, huomasin, että vain noin puolikas tekstiviestien määrästä, kaikista tekstiviesteistä, oli säilynyt. Toinen puolikas kaikista tekstiviesteistä lukumääräisesti oli kadonnut. Nekin kadonneet viestit olivat säilyttämisen arvoisia.
Dna valhettelee ja hävittää tekstiviestejä
12
108
Vastaukset
- Anonyymi00001
"Muutamia vuosia sitten"
Yritä nyt jo jotenkin päästä yli asiasta. Muista, ettei käärinliinassa ole paitsi taskua, niin ei myöskään muistia! :) - Anonyymi00002
Se on oma moka, jos säilyttää tekstiviestejä sim-kortilla.
- Anonyymi00003
MINÄ en ole säilyttänyt tekstiviestejä "sim"-kortilla, vaan puhelin. Vai sittenkin liittymä...
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
MINÄ en ole säilyttänyt tekstiviestejä "sim"-kortilla, vaan puhelin. Vai sittenkin liittymä...
Sinä kuitenkin olet vastuussa siitä, mitä puhelimesi tekee: Vai jätätkö laskutkin maksamatta?
- Anonyymi00005UUSI
Eikös aloittaja sanonut, että ne olivat puhelimen muistissa? Ei kortin vaihto voinut viestejä hävittää.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinä kuitenkin olet vastuussa siitä, mitä puhelimesi tekee: Vai jätätkö laskutkin maksamatta?
Minä en ole millään tavalla vastuussa siitä, mitä puhelimeni minuntietämättäni ja ilman minun lupaani tekee.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikös aloittaja sanonut, että ne olivat puhelimen muistissa? Ei kortin vaihto voinut viestejä hävittää.
Puhelimen muistissa eli joko puhelimen omassa, kiinteässä muistissa tai sitten puhelimessa olevassa "sim"-kortissa.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minä en ole millään tavalla vastuussa siitä, mitä puhelimeni minuntietämättäni ja ilman minun lupaani tekee.
Sinä olet täysin vastuussa omasta puhelimesta. Jos et sitä osaa käyttää, ei se ole kenenkään muun ongelma kuin sinun.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Laskuttamiseen olen tavalla tai toisella antanut suostumukseni ja laskut YLEENSÄ tulevat minun tiedokseni. Mutta puhelin ei näytä kertovan, mitä kaikkea se tekee.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinä olet täysin vastuussa omasta puhelimesta. Jos et sitä osaa käyttää, ei se ole kenenkään muun ongelma kuin sinun.
Osaanpa tehdä puhelimellani KAIKEN, mitä sen ohjekirjassa opetetaan.
- Anonyymi00010UUSI
Kok kesk sdp vihvas rkp on korruptoituneita vakuutusyht, media yhtiöiden , suurkonsernien sekä verovapaan ay liikkeen ja suurtyönantajien palvelijoita. Et siis saa oikeutta koska olet yksilö, sinut voidaan oikeusmurhata ongelmitta koska suomessa on vasemmisto demla oikeuslaitos. Toimi ja tiedä asemasi , ainoa mitä voit tehdä on äänestää persuja jolloin yhteiskunta muuttuu pikkuhiljaa oikeudenmukaiseksi riippuen miten paljon ääniä saa kok kesk sdp vihvas väki jolloin he voivat estää asioiden kirjaamisen ja sosualistisuomi virkamiessalaisuuksiin vedoten voi mellastaa rikollisesti. Maaseudulla esim kesk mafia jopa varastaa yrityksiä pikkurahalla vasemmisto hyvävelituomarien avulla.
- Anonyymi00012UUSI
Älköön vaan kukaan tulko väittämään, että 'kun panet sen (uuden) "sim"-kortin toiseen matkapuhelimeen, kaikki kadonneet viestit palautuvat'.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1812356- 581305
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221018- 951010
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975