Kuka ikinä olikin, poisti kaikki asialliset viestini eilen ja haluaisin tietää MIKSI! Esim.kysymykseni; oliko miehelle vai naiselle? ja hyvin monta muuta viestiä.
Syy poistamisiin olisi mukava tietää.
Eilinen mode
28
299
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Tämä on keskustelupalsta joten hänen eilisiin toimiin ei ollut mitään syytä.
- Anonyymi00002UUSI
Täällä poistetaan asiallisetkin viestit.
- Anonyymi00016UUSI
Mutta epäasialiset viestit jätetään niitä ei poistella. On tämä suomi24 toimintamalli erikoinen täällä saa monet trollit mellastaa mielin määrin mutta sitten ihan asiallisia poistellaan.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mutta epäasialiset viestit jätetään niitä ei poistella. On tämä suomi24 toimintamalli erikoinen täällä saa monet trollit mellastaa mielin määrin mutta sitten ihan asiallisia poistellaan.
Ne jätetään sen takia - näin olen päätellyt - että ihmisiä ärsyttää ne ja käyvät kommentoimassa sille ääliölle hänen tyhmiä kirjoituksiaan. Siitä tulee klikkauksia. Ei siis kannata avata lainkaan provo-aloituksia.
- Anonyymi00003UUSI
Ehkä me muutkin lopulta saatiin oikeutta kiusaajilta. Kuten yksäri ja yksärin kiusaaja kerma
- Anonyymi00004UUSI
Ihan turhia roskaposteja. Suomessa on noin 3 miljoonaa miestä ja 3 miljoonaa naista ja sit meitä muitakin. Meitä muita voit vaikka hevosiksi tituleerata.
- Anonyymi00006UUSI
Kysymykseni oli täysin asiallinen ,ei ketään halveerava.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kysymykseni oli täysin asiallinen ,ei ketään halveerava.
Turha kysymys em. syistä. Jos joku sanoo sinulle olevansa mies, niin luulet että juuri se "sinun miehesi" niistä 3 miljoonasta sinulle kirjoittaa, joista vain murto-osa on täällä ikinä kirjoittanut.
Myös joku nainen tai hevonen voi vastata olevansa mies. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Turha kysymys em. syistä. Jos joku sanoo sinulle olevansa mies, niin luulet että juuri se "sinun miehesi" niistä 3 miljoonasta sinulle kirjoittaa, joista vain murto-osa on täällä ikinä kirjoittanut.
Myös joku nainen tai hevonen voi vastata olevansa mies.Se on taas ihan minun asiani mihin uskon.Hoida sinä vaan omat asiasi.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Se on taas ihan minun asiani mihin uskon.Hoida sinä vaan omat asiasi.
Ota Ketipinor 100 mg ja chillaa vähän, bro.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ota Ketipinor 100 mg ja chillaa vähän, bro.
Sano jo mutta tällekin palstaäijän dramaturgioimalle teennäiselle teatterille
- Anonyymi00005UUSI
Tiettyjen VPN-yhteyksien (Freedome) kautta tuota tapahtuu ainakin. Automaatti poistaa ne suoraan.
- Anonyymi00007UUSI
Ok, kiitos vastauksestasi.
- Anonyymi00008UUSI
Mulla on sellainen ilmainen vpn, niin se ei anna edes lähettää viestiä, joten en ole sitten jaksanut edes käyttää.
- Anonyymi00009UUSI
Harvoin mitään kirjoitan edes eikä ennen ole poistunut mutta eilen lähti kaikki ja sekunneissa.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mulla on sellainen ilmainen vpn, niin se ei anna edes lähettää viestiä, joten en ole sitten jaksanut edes käyttää.
Ei ainakaan anna ulkomailta kirjoittaa, eli mikäli ei ole Suomessa palvelin, ei päästä läpi.
- Anonyymi00014UUSI
Täällä ei ole modea, vain tekoäly
- Anonyymi00017UUSI
Modeja riittää. Täällä on herkkähipiäisiä lukijoita, jotka eivät itse pärjää sanailussa, ne klikkailee kirjoituksia poistettaviksi oikeasta yläkulmasta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Modeja riittää. Täällä on herkkähipiäisiä lukijoita, jotka eivät itse pärjää sanailussa, ne klikkailee kirjoituksia poistettaviksi oikeasta yläkulmasta.
Modet vois tehdä työnsä. Niin ei joudu ihmiset ilmouttelemaan. Vai ylläpitoko täällä kiusaa? Ilmankos ei oo aikaa hoitaa hommiaan.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Modet vois tehdä työnsä. Niin ei joudu ihmiset ilmouttelemaan. Vai ylläpitoko täällä kiusaa? Ilmankos ei oo aikaa hoitaa hommiaan.
Ai että mä haluaisin niiiin sanoa tähän jotain.
- Anonyymi00020UUSI
Jos mode poisti: niin tyhmä.
Jos AI on ohjelmoitu noin, niin ohjelmoija on tyhmä. - Anonyymi00026UUSI
Minun kaikki kommentit poistetaan heti näköjään tänään.
- Anonyymi00027UUSI
Jatkan. Kun voisin kertoa jotain, niin.....
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jatkan. Kun voisin kertoa jotain, niin.....
Eli vpn pois päältä siksi aikaa, kun laittaa tekstiä tänne. Syykin varmaan on.........
- Anonyymi00028UUSI
aina on sama "mode" robo-mode, ei ole henkilö
- Anonyymi00030UUSI
Eipäs muuten olekaan aivan noin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Eipäs muuten olekaan aivan noin.
Vaikuttaa olevan sama feministiwanhus joka räyhää ja sensuroi kilpailevalla vauva saitilla.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Vaikuttaa olevan sama feministiwanhus joka räyhää ja sensuroi kilpailevalla vauva saitilla.
Nooh..... Katsotaan sitten aikanaan, mitä mikäkin oli.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471002
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153892Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717827- 87791
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?181787Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105689Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687