Anon silmät taitavat sittenkin aueta nyky-venäjän kauheaan tilanteeseen. Kertoili, että venäläiset/moskovalaiset haluavat muutosta sikäläiseen johtoon. Siis Putikalle potkut. Saas nähdä onko Ano ja Minna oikeassa seurassa. Eikö heidän kuuluisi ylistää Vladimiria ja hänen kabinettiaan.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Voi ihme kuinka kiinnostavaa!
- Anonyymi00002
Anolla voi tulla tiukat paikat jos tässä rauha tulee tai jos Venäjä pahasti kyykkää!?
- Anonyymi00004
Mitähän se vielä keksii, voi hyvä ihme kuitennii
- Anonyymi00005
anolle kelpaa vaikka seuraava venäjän presidentti olisi pride kannattaja ja ei hetero koska anolla ei ole vaihtoehtoja pl. pohjois-korea
- Anonyymi00006
Kelpaako sinulle pride väki?
- Anonyymi00007
Ano seurustelee nykyään paremman väen kanssa. Ei haittaa vaikka ei yhteistä kieltä olekaan.
- Anonyymi00008
Maanpetturi taitaa miettiä mitähän on tullut tehtyä, sikäli kun tuon luopion aivotukset siihen edes kykenevät. Taitaa toinen osapuolikin olla samalla viivalla.
- Anonyymi00009
Miten Venäläiset suhtautuvat ns , syväkurkkuihin ? Olettaisi että epäluottamus on 10
- Anonyymi00010
Morjestarallaa. Moskovassa pisnekset rullaa, rahaa ja hauskoja uutisia riittää... Tilatkaahan kanavan jäsenyys.
- Anonyymi00013
Sen verran vielä, että täällä rullaa ruplarallaa, ja se rullaa kuulkaa vakaasti!
- Anonyymi00011
Pyhä sylövi
- Anonyymi00012
Ano juo red bullia koska niistä saa siivet kohta niitä tarvitaan?
- Anonyymi00014
Hybäksyn kavereiksi vain somalit ja arabbit, emme sostu pelkämää pellejouko soldirs of oodii ii
- Anonyymi00015
Minä halu puheli site paisti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546