Kun en enää jatka ollenkaan tätä ja yhteys katkeaa. Sitä kai toivot
Miltä se tuntuu
14
268
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mies? Nainen?
- Anonyymi00002UUSI
Surulliselta. Mutta ei ole vaihtoehtoja.
- Anonyymi00005UUSI
Onhan sulla. Elää itsesi tai muiden hyväksi.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onhan sulla. Elää itsesi tai muiden hyväksi.
Elää muiden hyväksi on elää itseni hyväksi.
- Anonyymi00007UUSI
Surulliselta? Oletko itkenyt?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Surulliselta? Oletko itkenyt?
Harvoin on varaa sellaiseen ylellisyyteen kuin yksityinen hetki. Mutta joskus kun olen yksin, niin kyllä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Elää muiden hyväksi on elää itseni hyväksi.
Ei jos jotain puuttuu.
- Anonyymi00003UUSI
Elämä on
- Anonyymi00004UUSI
Miksi täällä pitäisi roikkua jonkun illuusion varassa?
Lähtösi ei vaikuta elämääni millään tavoin. - Anonyymi00009UUSI
Riippuu kuka kysyy keneltä? Tietyn miehen kanssa jos näin kävis, kyllähän harmittaisi. Eikö irl yhteys mahdollista?!. En aikonutkaan palstalla etsiä kauaa..
- Anonyymi00010UUSI
Kukaan ei tiedä, kuka olet. Eikä kukaan siten huomaa, että et "jatka tätä". Mitään yhteyttä ei ole. Joten lopeta ihmeessä, kukaan ei huomaa sitäkään.
- Anonyymi00011UUSI
Sinusta tuntuu hyvin ikävältä, koska oot niin tottunut tähän…
Sekin on totta, että yhteys katkeaa muutamaksi päiväksi, mutta platonisessa suhteessa on se ikävä puoli, että siinä tulee väkisin riippuvaiseksi toisesta.
Jostain syystä minusta on viime aikoina tuntunut siltä, että mieheni toive on toteutunut eli hänen toiveensa on ollut, että minä omistan elämäni vain hänelle ja sanon aina, kun hän kysyy minulta: Tarvitko jotain?
Minä vastaan, että : Kahvia, maitoa ja tupakkaa on joten mitä muuta minun pitäis sinun lisäksi olla vielä vailla? - Anonyymi00013UUSI
Ei tunnu miltään, kun et ole kaivattuni.
- Anonyymi00014UUSI
Hiljaisuus on kestänyt niin kauan, että enää edes muista mitä se yhteys oli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433196EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101463
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451217Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601017
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23833- 41827