Se tekee kaikesta mahdotonta..
Meillä on samaa kaveripiiriä
26
306
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No ei kyllä ole.
- Anonyymi00002UUSI
Ok. Unohdetaan sitten
- Anonyymi00003UUSI
ohi
- Anonyymi00004UUSI
Ei, päinvastoin. Se mahdollistaa ystävyyden ja näkemisen. Muuhun en ole kykenevä.
- Anonyymi00005UUSI
Veikkaan että meillä on eri uskontokin sulla ei ole tvtä
- Anonyymi00026UUSI
Kyllä on, parhaillaan katson siitä🏒
- Anonyymi00006UUSI
Se on kyllä siunaus.
- Anonyymi00007UUSI
Millä tavoin kaverimme tekee mahdottomaksi? Siis voisiko edes viestitellä esim.mesessä?
- Anonyymi00008UUSI
Voisi, tämän väylän pitäisi olla tuttu entuudestaan.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Voisi, tämän väylän pitäisi olla tuttu entuudestaan.
Mulla esimerkiksi instassa eräs tuttu ehkä v.2001- on pitkään ehdotuksissani.. muistan että katsottiin toisiamme. Yhteisiä kavereita 3... Jos tää meinaa tuttua..
- Anonyymi00009UUSI
Kiitos että kerroit syysi. Nyt voi lopettaa haikailun. Pääsee taas eteenpäin
- Anonyymi00010UUSI
En mieti sinua sitten enää
- Anonyymi00012UUSI
Olet mulle tyhjää tästä eteenpäin
- Anonyymi00011UUSI
Meillä ei ole yhteistä piiriä 🩷 💙 🩶
- Anonyymi00014UUSI
Tuo oli vähän savolaisittain sanottu, käännetään asiat päinvastoin, jolloin kaverikin on yksinkertaisesti kateellinen tai mustasukkainen tyyppi, joka haluaa estää oman kaverinsa onnellisuuden jonkun muun kanssa.
- Anonyymi00015UUSI
Sillai ne kunnon rehelliset muka "kaverit" tekee kun itsellä ei ole onnea elämässä. Mutta olkoon niin. Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi00023UUSI
Näitähän riittää, sekä miehiä että naisia...
- Anonyymi00016UUSI
Miksi yhteinen kaveripiiri olisi este, ellei kyse ole pettämisestä tai jostain muusta vastaavasta?
- Anonyymi00020UUSI
Osuit naulankantaan!
- Anonyymi00017UUSI
Joillain voi olla niinkin johtuu ehkä mistä mitä luultavammin niin jää valehtelusta helpommin kiinni "kumpiko on kavereille luotettavampi" kuinka mä olen saanu kavereideni arvostuksen olemalla rehellinen jotkut olisi jopa sen takia halunnu kunnioittaa mä en tee kunnioituksella mitään naiselta saattaa jopa saada rakkauden rehellisyydellä mutta ei siltikään tarkoita edes sitä ettäkö välittäisi vähääkään useimmiten jotta mies saisi edes naiselta arvostuksen pitäisi tätä kohdella kunnioittavasti silti silläkään tavalla ei välttämättä saa vastineeksi edes rehellisyyttä kysymyksenä kuinka voisi uskoa että yksi mies on rehellinen kun ei ole yksikään toinenkaan uteliaisuudesta kuinka hyvin kukakin on tutustunut siihen ihmiseen jonka kanssa on jotta voisi edes olettaa tietävänsä onko tämä rehellinen vaiko eikö omalla kokemuksellani ne joita yleisimmin pidetään luotettavina heidän kanssaan olisi syytä olla erityisen varovainen saattaa sattua jopa kun moinen lyö sen kuvainnolisen puukon selkään mä olen huomannu että ainakin mulle on ollu rehellisimpiä ne joita muut normaalisti pitää hultioina retkuina varkaina ja epäluotettavina tosin johtunee siitä kuinka kohtelen heitä moni ei uskokkaan kuinka kovan elämän he ovat käyneet läpi seitsemänkymmentä prosenttia niistä jotka heitä arvostelevat olis vetän narun kaulaan jo ajat si jos olisivat edes murto-osannsiitä elämästä joutunu käymään läpi ja se mitä ihmiset ihmettelee (mikä musta tekee unohtumattoman) se että olen oma itseni isäni tavoilla äitini luonteella ja KOTIKASVATUKSELLA enimmän osan opistani olen saanut telkkarista ja ette uskokkaan kuinka haastavaa kaltaiseni kasvattaminen on tai voi olla omaa tahtoa on enemmän kuin pienessä kylässä yhteensä karkeena esimerkkinä kuinka rankkaa voi kaltaiseni kasvatus olla totesin äidilleni joskus et me sinäkin sinne baariin ni rauhotut vähä
- Anonyymi00018UUSI
Oliko tämä joku testi pystyykö lukemaan läpi.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oliko tämä joku testi pystyykö lukemaan läpi.
Minä huvitan itseäni tuon tyypin kirjoituksilla niin, että luen vain pari ensimmäistä ja pari viimeistä riviä. Joskus siellä tulee ihan hlvetin villejä hyppäyksiä aiheesta toiseen käytännössä yhden kappaleen aikana 🤣
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minä huvitan itseäni tuon tyypin kirjoituksilla niin, että luen vain pari ensimmäistä ja pari viimeistä riviä. Joskus siellä tulee ihan hlvetin villejä hyppäyksiä aiheesta toiseen käytännössä yhden kappaleen aikana 🤣
Niin just teen. Ja tolla tyypillä oikeesti ajatus juoksee vilkkaasti,mutta ei kuule jaksa yksinkertaisesti lukea muuta kuin tahdonvoimalla läpi. Olisi varmaan ihan sanottavaa. Kirjoitustyyli on hänen tunnisteensa kaiketi?
- Anonyymi00019UUSI
minulla oli miljoonia kavereita... siis noita ahneitamini-kärpäsiä,babaanikäräsiä
siivosin vähän mistä niitä tuleee - Anonyymi00021UUSI
Kyllä se menee ohi 😌👌🏻 kevättä ilmassa.
- Anonyymi00022UUSI
Päinvastoin, tuohan on tosi hyvä juttu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1433191EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403002- 1101443
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451187Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661057- 601007
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979- 41817
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23813