Mopopojat!

Anonyymi-ap

Tiedättekös mopopojat että te olette vielä lapsia.
Reilu kymmenen vuotta sitten olette lutkuttaneet tuttipullosta maitoa ja itkeneet missä minun tutti on.

27

420

Vastaukset 27

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Joten ...... ?

• Anonyymi00003

Loppuiko tuttipullosta maito?

• Anonyymi00015

Joten kannattaako poliisia uhmata toiseksi jäätte hahhh

• Anonyymi00019

Tiedättekö mopo pojat poliisi on sitä varten että pitää järjestyksen liikenteessä. Turhaan ulisette kun poliisi puuttuu asiaan. Uhmakkaita räkänokkia

• Anonyymi00020

Max muranen inisee mediassa kun poliisi ajoi takaa ja iskä puolustaa mammanpoikaa. Haaaaaaa. Eivät vaan osaa liikennesääntöjä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tiedättekö mopo pojat poliisi on sitä varten että pitää järjestyksen liikenteessä. Turhaan ulisette kun poliisi puuttuu asiaan. Uhmakkaita räkänokkia

Poliisin pitää järjestää mielen ilmaisu että saavat mopo poikia opettaa. Miks pitää aina uhmata. Haloo kakarat. Mopo pojilla mielen ilmaisu hahahaahah

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

ja meillä on elämä

• Anonyymi00004

Ja pointtisi oli?

• Anonyymi00005

Olipa taas hölmöäkin hölmömpi aloitus🤯

• Anonyymi00006

Miten niin hölmö aloitus. Sehän on totta että 15-16v mopopojat on vielä lapsia.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Miten niin hölmö aloitus. Sehän on totta että 15-16v mopopojat on vielä lapsia.

Ärsyttääkö ne mopojat nyt jostain syystä sinua?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ärsyttääkö ne mopojat nyt jostain syystä sinua?

Lapsi avautui. Ärsyttääkö kun sinuakin vielä lapseksi mainitaan🤣

• Anonyymi00008

50 vuotiaat tällä palstalla :::D

• Anonyymi00012

Jotkut tykkää ilmeisesti olla lasten kanssa palstalla? Vähän karmivaa.

• Anonyymi00010

Maitohampaiset lapset🤣🤣

• Anonyymi00011

Aloittaja käyttää tena housusuojaa ja pian hoivakodissa paskat ja kuset alla , moperipäräjää tiellä .

• Anonyymi00013

Niin sitä sinäkin joskus teet🤣

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Niin sitä sinäkin joskus teet🤣

Tuskin elää niin vanhaksi, teloo osaamattomuuttaan itsensä

• Anonyymi00014

Mopo pojat sai kunnon rökityksen kun poliisi kiilasi. Ovat uhmakkaita ja vittumaisia tossa iässä. Kannattais noudattaa sääntöjä eikä uhmata. Olen poliisin puolella nuori teki väärin.

• Anonyymi00016

Olisi voinut antautua ajoissa. Kun tiesi vai tiesikö rikkeensä. Nykyäänhän vapaan kasvatuksen tulokset näkyy. Samaa sontaa kokotouhu Suomessa. Kaikki mahdollista kun vaan valvonta antaa periksi. Kotona/ muualla. Saatanan tunarit. Sanoisi JOKU. Edes mennyt??

• Anonyymi00017

On ne mammanpoikia ja vanhempien olisi tarve hyvin tarkasti katsoa peiliin.

• Anonyymi00018

Tuota noin olen 60v ja ajelen mopolla. Kylläkin pitkän tauon jälkeen ja mopona on oma 14v saatu mopo. Olipa kivaa kunnostaa mopoa ja muistoja palautui mieleen kun korjasin monia kohtia mitä ei nuorena millään ehtinyt korjata kunnolla eikä ollut nettiä mistä tilata vain moposportin luettelo. Kyllä vaan nyt lisäsin tehoa myös ja se on laitonta mutta mitoitin että kierrokset rajoituu ja 45km pääsen noin mutta veto on sitten vahvaa alempana yllättävänkin vahvaa. Delorto 14mm ja pieni pitkä imukaula supistaa hyvin rajaten kierrokset. Myötäiseen 50kmh voi kiertää mutta oikein tuntuu miten ilman puute jarruttaa menon. Ajan vain hyvällä kelillä ja niitä on ollut vähän tänä kesänä. Huvilalle vein pakettiauto tilassa kesälomalla ja olipa kivaa ajella maisemissa.

• Anonyymi00021

Poliisien pitää järjestää mielen ilmaisu mopo poikia kohtaan loppuis uhma ja vittuilu. Miks ihmeessä mopo pojat on mielenilmaisussa hesassa. Pentujen hommaa itse ovat syyllisiä poliisin toimintaan voi noita lapsia

• Anonyymi00022

Idiootti mopo pojat järjestää mielen ilmaisun kun eivät saa rauhassa karata eivät saa uhmata eivät saa ajaa viritetyillä mopoilla voi hitto näitä kakaroita. Olkaa lainkuuliaisia niin ei tapahdu rikkeitä. Mutta kun pitää uhmata.

• Anonyymi00024
    • Anonyymi00025

ja tiedätkö että säpilasit mun päivän ja mitä sitää että jotkut pitää hauskaa. on vain paskoja jos ei osa ajaa

• Anonyymi00027

Yhteiskunnan lakeja joutuu silti noudattaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1414
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      97
      901
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe