Suora kysymys

Anonyymi-ap

Kalastuveneeksi katsomani vaihtoehdot,eli Buster Mini,Terhi Saiman vain Suvi soutu Palta? Suositelkaa mikö olisi paras näistä,kiitos.

18

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kala-Palta

    • Anonyymi00002

      Kala-Palta on hyvä

    • Anonyymi00003

      Riippuu tavasta kalastaa.
      Verkkojen nostamiseen ja heittouisteluun suosittelen leveäpohjaista venettä, joka on vakaa, mutta ihan pska soutaa eli Busteria. Busterin pohja sietää myös kivistä rantaa hiukan paremmin.

      Jos tarkoitus on soutaa paikalle, niin Busterin voi unohtaa, jos ei ole masokisti. Suvi mainostaa itseään vakaana veneenä myös kalastamiseen, eli se voisi olla vaihtoehto myös virvelöintiin.

      Terhi ei puolestaan mainosta lainkaan sopivuutta kalastamiseen. Sen voi unohtaa.

      • Anonyymi00004

        Sähköperämoottorilla pakko liikkua,koska polttomoottorit järvellä kielletty ja pakko siinä veneessä on airot olla varalle.SoutuPaltasta olin innostunut,mutta jostain se ajatus lähti alumiiniveneestä ja Buster vaikuttaisi ikuiselta ostokselta.

        Täytyy tässä vielä miettiä mitä tekee ja Terhiltä olisi vain pirun kova tarjous,mutta lukenut sen kestävyydestä kauhukertomuksia..


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sähköperämoottorilla pakko liikkua,koska polttomoottorit järvellä kielletty ja pakko siinä veneessä on airot olla varalle.SoutuPaltasta olin innostunut,mutta jostain se ajatus lähti alumiiniveneestä ja Buster vaikuttaisi ikuiselta ostokselta.

        Täytyy tässä vielä miettiä mitä tekee ja Terhiltä olisi vain pirun kova tarjous,mutta lukenut sen kestävyydestä kauhukertomuksia..

        Terhin ominaisuus on halpa hinta. Se on ihan relevantti asia.

        Busteria voi soutaa, jos on pakko ja järvi ei ole iso eikä ketään näkemässä. Tai sitten voi odottaa, että tuuli työntää jonnekin. Itse näkisin Busterin kuitenkin liukuvana moottoriveneenä. Sähkökoneella sen ominaisuudet menee hukkaan.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Sähköperämoottorilla pakko liikkua,koska polttomoottorit järvellä kielletty ja pakko siinä veneessä on airot olla varalle.SoutuPaltasta olin innostunut,mutta jostain se ajatus lähti alumiiniveneestä ja Buster vaikuttaisi ikuiselta ostokselta.

        Täytyy tässä vielä miettiä mitä tekee ja Terhiltä olisi vain pirun kova tarjous,mutta lukenut sen kestävyydestä kauhukertomuksia..

        Soutu-Palta tilattu.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Soutu-Palta tilattu.

        Hyvä valinta, aallokossa todella hyvä👍


    • Anonyymi00005

      Juu kannattaa todellakin kiertää kaukaa kaikki muovi Terhit pikkuinenkin reikä tai halkeama muovi kuoressa niin alkaa imemään vettä uretaaniin ja sit vene aika lailla entinen. Vain amatööri ja ihan taulapää ostaa Terhin. Vene oltava lasikuitua alumiinia terästä tai vaikka puuta mut muovikipot täyttä paskaa.

      • Anonyymi00007

        Lasikuitu on muovia.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

        Lasikuitu on muovia.

        Lasikuitu on nimensä mukaisesti lasista tehtyä kuitua. Kun sitä sekoitetaan nestemäiseen muoviin saadaan seoksen kovettuessa materiaalia josta valmistettuja veneitä kutsutaan lujitemuoviveneiksi.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Lasikuitu on nimensä mukaisesti lasista tehtyä kuitua. Kun sitä sekoitetaan nestemäiseen muoviin saadaan seoksen kovettuessa materiaalia josta valmistettuja veneitä kutsutaan lujitemuoviveneiksi.

        Sulla on AI!


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Lasikuitu on nimensä mukaisesti lasista tehtyä kuitua. Kun sitä sekoitetaan nestemäiseen muoviin saadaan seoksen kovettuessa materiaalia josta valmistettuja veneitä kutsutaan lujitemuoviveneiksi.

        Jep.
        Muovi.

        Suurin osa on hartsia.


      • Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Sulla on AI!

        Mulle ainakin tuo opetettiin amiksessa 1988. "Läpä" opetti eikä mikään AI.


      • Anonyymi00014
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Jep.
        Muovi.

        Suurin osa on hartsia.

        Hartsi on monen kemiallisen yhdisteen nestemäinen tai jähmeä seos, jolla ei ole sulamispistettä. Muoviteollisuudessa hartsi on yleensä kertamuovin nestemäinen puolivalmiste tai esipolymeeri.
        🙂


      • Anonyymi00017

        Ei se urtsi vettä ime sen enempää kuin lasikuitukaan. Terhin ehjä muovikuori on täysin vrsitiivis, mutta lasikuitu ei sitä ole ilman lisäsuojausta, ja joissain lasikuituveneissäkin käytetään urtsia kellukkeena.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Ei se urtsi vettä ime sen enempää kuin lasikuitukaan. Terhin ehjä muovikuori on täysin vrsitiivis, mutta lasikuitu ei sitä ole ilman lisäsuojausta, ja joissain lasikuituveneissäkin käytetään urtsia kellukkeena.

        Urtsi todellakin imee vettä enemmän ja nopeasti.
        Lasikuidun vettyminen tapahtuu ajan kanssa, jos tapahtuu. Aika moni lasikuituvene on kestänyt 60/70-luvulta saakka toimintakuntoisena.


    • Anonyymi00013

      Mä käyn ratikalla kauppatorin matalikolla.

    • Anonyymi00016

      Voisko lasikuitua tehä itse vanhoista hillopurkeista?
      Mutta näinhänseon Terhi vettyy, Busteri kolisee Soutupalta on hyvä soutaa.
      Jokuhulluniitäterhejäostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe