Kalastuveneeksi katsomani vaihtoehdot,eli Buster Mini,Terhi Saiman vain Suvi soutu Palta? Suositelkaa mikö olisi paras näistä,kiitos.
Suora kysymys
18
350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kala-Palta
- Anonyymi00002
Kala-Palta on hyvä
- Anonyymi00003
Riippuu tavasta kalastaa.
Verkkojen nostamiseen ja heittouisteluun suosittelen leveäpohjaista venettä, joka on vakaa, mutta ihan pska soutaa eli Busteria. Busterin pohja sietää myös kivistä rantaa hiukan paremmin.
Jos tarkoitus on soutaa paikalle, niin Busterin voi unohtaa, jos ei ole masokisti. Suvi mainostaa itseään vakaana veneenä myös kalastamiseen, eli se voisi olla vaihtoehto myös virvelöintiin.
Terhi ei puolestaan mainosta lainkaan sopivuutta kalastamiseen. Sen voi unohtaa.- Anonyymi00004
Sähköperämoottorilla pakko liikkua,koska polttomoottorit järvellä kielletty ja pakko siinä veneessä on airot olla varalle.SoutuPaltasta olin innostunut,mutta jostain se ajatus lähti alumiiniveneestä ja Buster vaikuttaisi ikuiselta ostokselta.
Täytyy tässä vielä miettiä mitä tekee ja Terhiltä olisi vain pirun kova tarjous,mutta lukenut sen kestävyydestä kauhukertomuksia.. - Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sähköperämoottorilla pakko liikkua,koska polttomoottorit järvellä kielletty ja pakko siinä veneessä on airot olla varalle.SoutuPaltasta olin innostunut,mutta jostain se ajatus lähti alumiiniveneestä ja Buster vaikuttaisi ikuiselta ostokselta.
Täytyy tässä vielä miettiä mitä tekee ja Terhiltä olisi vain pirun kova tarjous,mutta lukenut sen kestävyydestä kauhukertomuksia..Terhin ominaisuus on halpa hinta. Se on ihan relevantti asia.
Busteria voi soutaa, jos on pakko ja järvi ei ole iso eikä ketään näkemässä. Tai sitten voi odottaa, että tuuli työntää jonnekin. Itse näkisin Busterin kuitenkin liukuvana moottoriveneenä. Sähkökoneella sen ominaisuudet menee hukkaan. - Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sähköperämoottorilla pakko liikkua,koska polttomoottorit järvellä kielletty ja pakko siinä veneessä on airot olla varalle.SoutuPaltasta olin innostunut,mutta jostain se ajatus lähti alumiiniveneestä ja Buster vaikuttaisi ikuiselta ostokselta.
Täytyy tässä vielä miettiä mitä tekee ja Terhiltä olisi vain pirun kova tarjous,mutta lukenut sen kestävyydestä kauhukertomuksia..Soutu-Palta tilattu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
Soutu-Palta tilattu.
Hyvä valinta, aallokossa todella hyvä👍
- Anonyymi00005
Juu kannattaa todellakin kiertää kaukaa kaikki muovi Terhit pikkuinenkin reikä tai halkeama muovi kuoressa niin alkaa imemään vettä uretaaniin ja sit vene aika lailla entinen. Vain amatööri ja ihan taulapää ostaa Terhin. Vene oltava lasikuitua alumiinia terästä tai vaikka puuta mut muovikipot täyttä paskaa.
- Anonyymi00007
Lasikuitu on muovia.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lasikuitu on muovia.
Lasikuitu on nimensä mukaisesti lasista tehtyä kuitua. Kun sitä sekoitetaan nestemäiseen muoviin saadaan seoksen kovettuessa materiaalia josta valmistettuja veneitä kutsutaan lujitemuoviveneiksi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lasikuitu on nimensä mukaisesti lasista tehtyä kuitua. Kun sitä sekoitetaan nestemäiseen muoviin saadaan seoksen kovettuessa materiaalia josta valmistettuja veneitä kutsutaan lujitemuoviveneiksi.
Sulla on AI!
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Lasikuitu on nimensä mukaisesti lasista tehtyä kuitua. Kun sitä sekoitetaan nestemäiseen muoviin saadaan seoksen kovettuessa materiaalia josta valmistettuja veneitä kutsutaan lujitemuoviveneiksi.
Jep.
Muovi.
Suurin osa on hartsia. - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sulla on AI!
Mulle ainakin tuo opetettiin amiksessa 1988. "Läpä" opetti eikä mikään AI.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jep.
Muovi.
Suurin osa on hartsia.Hartsi on monen kemiallisen yhdisteen nestemäinen tai jähmeä seos, jolla ei ole sulamispistettä. Muoviteollisuudessa hartsi on yleensä kertamuovin nestemäinen puolivalmiste tai esipolymeeri.
🙂 - Anonyymi00017
Ei se urtsi vettä ime sen enempää kuin lasikuitukaan. Terhin ehjä muovikuori on täysin vrsitiivis, mutta lasikuitu ei sitä ole ilman lisäsuojausta, ja joissain lasikuituveneissäkin käytetään urtsia kellukkeena.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei se urtsi vettä ime sen enempää kuin lasikuitukaan. Terhin ehjä muovikuori on täysin vrsitiivis, mutta lasikuitu ei sitä ole ilman lisäsuojausta, ja joissain lasikuituveneissäkin käytetään urtsia kellukkeena.
Urtsi todellakin imee vettä enemmän ja nopeasti.
Lasikuidun vettyminen tapahtuu ajan kanssa, jos tapahtuu. Aika moni lasikuituvene on kestänyt 60/70-luvulta saakka toimintakuntoisena.
- Anonyymi00013
Mä käyn ratikalla kauppatorin matalikolla.
- Anonyymi00016
Voisko lasikuitua tehä itse vanhoista hillopurkeista?
Mutta näinhänseon Terhi vettyy, Busteri kolisee Soutupalta on hyvä soutaa.
Jokuhulluniitäterhejäostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419