Tästä on kulunut jo vuosikymmeniä, kun eräänä kesänä poikamiehenä lähdin lomamatkalle autollani kohti pohjoista. En päässyt kuin vähän keskisuomesta pohjoiseen, kun autoni alkoi nykiä ja pysähtyi sitten moottori sammuen, Onneksi sain sen vapaalla tien sivuun, ettei jäänyt liikenteen tukkeeksi ajokaistalle. Ei se startista lähtenyt enää käyntiin, niinpä katselin ympärilleni ja näin siinä ihan lähellä isohkon omakotitalon, jossa näytti olevan kasvihuoneita pelloilla. Eihän minulla silloin ollut vielä edes kännykkää, joten siitä sitten kävelin sinne taloon ja ulkorappusilla tuli vastaan nainen, jolle kerroin, että auto ei suostu nyt tuosta enää mihinkään lähtemään. Tuo nainen sanoi heti, että ei huolta, tuossa naapurissa asuu autokorjaaja, käydäänpäs kysymässä, jos hän ehtisi katsoa autoasi. Niinpä menimme sinne yhdessä ja kyllähän tuo mies lupasi katsoa autoani ja autteli sen sinne omaan pihapiiriinsä. Hän kysyi, että menenkö tuohon naapuriin siksi aikaa, että ehdin katsoa mikä siinä on vikana, niin tulen sitten kertomaan. Tuon naapurin ystävällinen nainen sanoi heti, että tottakai hän tulee meille kahville sillä aikaa, kun odotellaan mikä sitä autoa vaivaa.
Niinpä kävelimme sinne naapuritaloon sisälle ja hän esitteli itsensä Leaksi ja minä esittelin myös itseni Pekaksi. Hän alkoi panna kahvia tulelle ja tarjoilua pöytään. Hän kyseli, että mihin olin matkalla ja kun kerroin että olen lomamatkalla ja ei minulla mitään erityistä suunnitelmaa ole; halusin vain katseella tätä kesäistä Suomea. Aikaa siis on, koska tämä on vasta loman ensimmäinen viikko. Joimme sitten kahvit ja kohta se autokorjaaja tulikin ovesta sisään ja sanoi, että pitää saada siihen uusi osa ja kyselin, nin eipä sitä ihan lähellä ole, vaan siinä menee kuulemma viikon verran. Voin sen kyllä kaupungissa käydessäni sitten hakea ja asentaa autoon, jos sinulla on aikaa.
Lea sanoi heti, että voithan vietää yhden viikon täällä meilläkin lomaa, onhan tämä järvenranta maatila ja saunakin on rannassa, joten voit nauttia mielin määrin täälläkin, jos tällainen loma kiinnostaa. Kyselin sitten, että mitä tuo viikko mahtaisi maksaa. Ei se mitään maksa, täytyyhän sitä auttaa ihmistä, joka on joutunut pulaan. Turha sitä on kaupunkiin lähteä kalliisiin hotelleihin rahoja tuhlaamaan, meillä on kyllä tilaa. Sopiihan se sanoin siihen ja tuo korjaaja lähti kotiinsa jatkamaan töitään ja minä hain autostani vähäisiä yöpymis- ja muita tarvikkeita ja asetuin taloksi. Lea näytti minulle huoneen ja sanoi, että tämä on vierashuone ja on puhtaat lakanat vaihdettu.
Lea kertoi, että heitä sisaruksia asuu tällä puutarhatilalla seitsemän ja kaikille riittä puutarhassa työtä ja toimeentuloa, ei ole tarvinnut kenenkään lähteä muualle töitä etsimään. Kohta tulevat kaikki sisaret kahville, niin pääset tutustumaan kaikkiin. Sieltähän niitä alkoi sitten tulla oven täydeltä, Aune, Irja, Riitta, Eija, Leila ja Mirja. Katselin heitä ja totesin, että aika kauniita ovat kaikki, suloisen oloisia ja ystävällisiä ja hymyileviä naisia. Lea heidät esitteli ja kertoili, että he ovat kaikkia reilun 30 ja 20 väliltä ja kellään heillä ei ole perhettä, eikä edes poikaystävää. Juteltiin siinä kaikenlaista, kerroin kuulumisiani ja he kertoilivat omasta elämästään täälä tilalla. Vanhemmat olivat jo kuolleet, he olivat saaneet heidät aika vanhoina ja sairaudet yllättivät oikeastaan heidät kaikki ja äiti kuoli pari vuotta sitten vasta. He jäivät tähän tilalle jatkamaan tätä työtä, jota tässä kyllä riittää. Mirja, tuo nuorinmainen kysyi, että tokihan sinä haluat käydä saunassa ja uimassa, minä voin opastaa sinut saunarantaan ja pannaan sauna lämpiämään, niin päästään kaikki saunomaan ja uimaan. Vastasin, että mielellänihän minä saunaan ja uimaan menen ja niin me lähdimme Mirjan kanssa saunarantaan; eihän sinne ollut kuin sata metriä matkaa. Isohko sauna, kyllä sinne hyvin mahtuu koko tuo porukka kerralla kylpemään ja kaunis järvi ja kaunis hiekkaranta. Autoin Mirjaa saunan tulien teossa ja niin alkoi sauna lämmetä.
Jätimme saunaan hyvät tulet ja menimme takaisin talolle, jossa naiset olivat laittaneet päivällisen pöytään; kylläpä siinä oli runsaasti oman puutarhan tuotteita ja maistuva ateria olikin. Näytti niin runsaalta, että kysäisin, että syöttekö te aina näin herkullisia aterioita. Tytöt nauroivet, ettei ihan sentään, mutta kun nyt on saatu taloon vieras, niin täytyyhän sitä vähän tarjota vieraalle parempaa. Kävin sitten lisäämässä saunan pesää puita ja tulin kertomaan naisille, että siellä alkaa olla jo aika hyvät löylyt; haluatteko te mennä ensin, kysyin. Riitta kysyi heti, että haluatko sinä tulla meidän kanssamme saunomaan? Minä vastasin, että mielelläni, jos kelpuutatte minut mukaan. Tytöt vastasivat melkein yhteen ääneen, että tottakai kelpuutamme, eihän meillä saunassa miesvieraita koskaan ole vielä ollut. kysyin varmuuden vuoksi, että otanko uimahousut mukaan? Tytöt nauroivat, ettei me koskaan uimapuvussa ole saunottu, joten ei sinullakaan tarvi uimahousuja olla.
Lomamatkalla autoon tuli vikaa
24
7414
Vastaukset
- Anonyymi00001
Minua alkoi jo vähän kihelmoidä, miten voi olla että juuri tämän talon kohdalla autoon tulee vika, jonka korjaamista joutuu odottamaan viikon. Voiko paremmin käydä poikamielhelle, jolla ei ole edes tyttöystävää. Joutua tällaisten ihanien naisten taloon lomaa viettämään. Kuinkahan ihana viikko tästä oikein tulee. Nuo naiset tai tytöt, joksi heitä mieluummin kutsun, ovat niin ystävällisen oloisia ja hymilevät ihanasti katsoessaan minua silmiin. Alan todella tykästyä heihin, kauniitahan he ovat kaikki. Miten on mahdollista, että heistä kukaan ei ole naimisissa, Taidan olla onnen Pekka, ajattelin, voiko auton mennä rikki paremmassa paikassa. Ei todellakaan.
Menin pihakeinuu odottelemaan, että milloin tytöt ovat valmiita lähtemään saunaan. Pian he tulivatkin ja kaikilla oli vain aamutakit päällä. Kun nousin pihakeinusta, Irja ja Aune tarttuivat käsipuolestani ja halusivat saattaa minut saunaan. Kun saavuimme saunan kuistille, tytöt heittivät aamutakit kuistille ja menivät saunan löylyihin ja sanoivat, että tule perässä, kun saat vaatteet yltäsi. Niinpä riisuin vaatteeni kuistille ja lähdin tyttöne perässä saunaan. Siellä he istuivat kaikki ihanassa rivissä, jalat vapaasti levällään, että sian nähdä heidän kaikki sulonsa ja se näky sai minun pikku veitikkani kyllä semmoiseen seisontaan, että pois alta. Ooh, kuului lauteilta ja sanoin, etteihän tämä häiritse, kun minä en tälle nyt mitään mahda; noin suloiset ja ihanat naiset saavat kertakaikkiaan minun pikku veitikkani innostumaan. Ei häiritse, päinvastoin, ihana tuota on katsella, tule tänne meidän väliin istumaan, sanoivat Leila ja Eija.
Lea heitti vähän löylyjä, ei paljoa heitetä, ettei tuo meidän ihana näkymme katoa, hän sanoi. Hetken päästä tytöt lähtivät uimaan ja menin heidän mukaansa. Järven viileä vesi vähän laudutti tuon pikku veitikan intoa ja palailimme sitten taas lauteille lämmittelemään. Virkistävää oli pulahtaa järveen ja taas tulla saunan lämpimään. Kun istuin siinä Leilan vieressä, hän yhtäkkiä kääntyi suutelemaan minua ja sen jälkeen kysyi, että ethän pahastunut, minun tekin niin mieli suudella sinua. En pahastunut, sanoin, ihanalta ja hyvältähän se tuntui. Siitähän nuo tytöt innosutivat kaiiki ja vuorollaan jokainen halusi suudella minua. Eijä suuteli pitkään ja hartaasti, nauttien ja sitten Mirja tuli suutelemaan ja Riitta ja Irja, Aune ja Lea. Kun kaikki olivat yhden kierroksen tehneet, Leila otti kädestäni kiinni ja asetti sen rintansa päälle ja sanoi, että voisitko vähän hyväillä rintojani. Mielelläni, vastasin ja otin molemmin käsin hänen rintansa käsiini ja aloin hväillä niitä ja sitten aloin suudella niitä ja imeä noita nännejä ja pian ne paisuivat ja kovettuivat ja nuo rinnat kiinteytyivät ihanasti, Leila kiihottui ihanasti ja sitten alkoi taas kierros rintojen hyväilyssä ja imemisessä. Ajattelin, että olenko paratiisissa, eihän tällaista voi oikeasti olla olemassa, että seitsemän halukasta nuorta naista haluaa nauttia minusta oikeasti. Olihan nuo rinnatkin vähän erilaisia jokaisella naisella, mutta niin kauniita, niin sopusuhtaisia ja niin ihanasti ne kiihottuivat ja nännit paisuivat ja kovettuivat. Leila, Eija, Riitta, Mirja, Irja, Aune ja Lea. Aune sanoi, että kiitos, kun jäit tänne meille, meillä on ollut niin kova miehen ikävä ja vihdoin me voimme kokea jotain tarpeiden täyttymystä miehen ikävään. Toivottavasti et pelästy, kun me olemme näin aktiivisia. En todellakaan, tämähän on unelmien täyttymys, saada iloita ja nauttia näin ihanista naisista.
Kun tuo rintojen hyväilykierros ja siihen liittyvät kiihkeät suudelmat oli läpikäyty, että kaikki olivat saaneet nauttia siitä, menimme taas uimaan välillä. Kun tulimme uimasta, niin nuo vanhimmat sisarukset Lea ja Aune ottivat minut väliinsä istumaan ja ottivat kumpikin kädestäni kiinni ja veivät sen jalkoväliinsä, häpykukkulan päälle ja hymyillen kysyivät, että onko ihanat. Kertakaikkiaan niin suloiset ja ihanat ja aloin hyväillä sormin heidän häpyhuuliaan ja löysin helpoisti heidän kiihottuneet häpykielensä ja tunsin, kuinka heidän pimpsansa kiihottuivat ja kostuivat yhä lisää. Sitten siirryin Irjan ja Riittan väliin ja aloin hyväillä heidän häpyhuuliaan ja häpykieltään. Hekin huokailivat kiihotuksesta ja heidän pimpsansa kostui aivan märäksi. Eija ja Leila olivat jo todella kiihottuneet ja pimsat kosteina, kun menin heidän väliinsä ja aloin hyväillä sormin heidän häpyhuuliaan ja häpykieltään. Lopuksi hyväilin Mirjan pimpsaa ja hän oli jo aivan litimärkänä, kun sormeni tavoittivat hänen häpyhuulensa ja häpykielensä.
Minulla oli paljous ongelma, ihana sellainen ja ajattelin, etten millään jaksa heitä kaikkai tyydyttää kullillani täällä saunassa, kuumassa saunassa. Niinpä ajattelin, että hieron heidät ensin orgasmiin asti ja sitten vasta, kun olemme talossa taas tyydytän omat tarpeeni vuorotellen nauttien heidän ihanista pilluistaan. Taas menimme uimaan välillä. - Anonyymi00002
Naisen pillu on minun mielestäni kaunein kukka maailmassa, jokainen pillu on erilainen. Niin olivat noilla sisaruksillakin. Vaikka he ovat kaikki saman isän ja äidin lapsia, niin tuo heidän kaunis kukkansa on jokaisella erilainen. Karvoituskin on hiukan erilainen jokaisella. Vähän eri määrä karvoitusta, vähän eri värisävyjä, vähän eri tavalla tuon ihanan kukan ympärillä jokaisella noista sisaruksista. Samoin tuo häpyvaon pituus on vähän erilainen, ulkoisten häpyhuulien muoto vähän erilainen, toisilla vähän enemmän ulospäin kääntynyt ja toisilla vähän enemmän sisäänpäin, lisäksi jollakin sisemmät häpyhuulet vähän näkyvät noiden ulkoisten välistä ja toisilla ne taas ovat vähän piilossa. Lisäksi nuo sisemmät häpyhuulet ovat myös vähän erilaiset jokaisella sisarukselle. Mutta niin suloinen ja ihana tuo maaiman kaunein kukka on tuolla naisen jalkojen välissä, että sitä ei lakkaa ihastelemasta ja se tekee niin sanomattoman ihanan tunteen ja mieliteon jo pelkästään, kun saa katsella sitä.
Kuinka ihana on sitten saada tuntea tuo naisen pimpsa sormiensa alla ja hyväillä noita ulompia häpyhuulia ja noita sisempiä häpyhuulia ja etsiä ja löytää tuo ihana naisen nautintoa tuova häpykieli. Kuinka ihanaa on tuntea tuo naisen kiihottuminen ja kuinka tuo pillu kostuu ihanasti ja tulee valmiiksi ottamaan vastaan miehen kalun.
Niinpä sitten uimasta tultuamme aloin antaa Mirjalle sitä nautintoa, mitä mies voi antaa naiselle ennen yhdyntää jo. Suutelimme ja tunsin Mirjan kiihkeän huulten kosketuksen, hän oikein halusi imaista minut suuhunsa, mutta eihän sinne naisen suuhun kokonainen mies mahdu. Sitten hyväilin hänen selkäänsä, hänen rintojaan uudelleen ja aloin imeä noita ihania kiihottuneita nännejä ja tunsin kuinka Mirja kiihottui yhä enemmän ja enemmän, vaikken vielä ollut ehtinyt sormineni hänen häpykukkulalleen ollenkaan. Kun sitten ohjasin sormeni sinne, hän oli aivan kiihottunut ja kostea. Nuo ulommat häpyhuulet suorastaan nauttivat sormieni hyväilystä ja kun sitten hyväilin hänen sisempiä häpyhuuliaan, hän suorastaan huokaili ääneen. Hänen häpykielensä oli paisunut ja kovettunut, kun sormeni löysi sen taas ja hän nautti siitä, kun hyväilin sitä sormin. Upotin sormeni vähän syvemmälle ja tunsin tuon emättimen aukon, joka tuntui vähän ahtaalta; ei Mirja ollut koskaan saanut vielä kullia sinne emättimeensä ja hiljaa varovasti sormellani vähän yritin levittää tuota immenkalvo aukkoa, jotta illalla sitten paremmin onnistuu minun lopullinen Mirjan pillun valloitusretkeni kullini kanssa. Niinpä jatkoin vielä vähän hänen pillunsa hyväilemistä sormin ja lopulta kun hän oli jo lähellä orgasmia, levitin hänen jalkojaan vähän ja aloin nuolla hänen pilluaan pitkin vedoin alhaalta ylös asti. Hän suorastaan kiehui kiihotuksesta ja lopulta hän laukesi ihanaan orgasmiin, kun kieleni upposi hänen kiihottuneeseen ja kosteaan häpyvakoonsa hyväillen sitä kiihkeästi.
Tottakai minun kaluni oli intoa täynnä, kovana, pitkänä ja paksuna, mutta annoin sen odottaa; kuuma sauna ja seitsämän naista tyydytettävänä ei ole hyvä yhdistelmä, niinpä halusin saada vasta tuolla talossa, illan viileydessä tyydyttää oman kiihkeän haluni.
Nuo toiset sisaret kiihottuivat jo pelkästää siitä, kun saivat katsella minun antavan tyydytystä Mirjalle; he odottivat innokkaana vuoroaan ja onneksi kärsivällisesti, ettei sentään tullut kilpailua siitä, kenen vuoro on seuraavana. Pienellä vilkaisulla näin kuinka Riitan olemus oli jo kiihottunut, rinnat kiinteinä ja nännit kovina ja paisuneina ja nännien ympäristö aivan punaisena ja tuo pillu ja suorastaan litimärkänä. Niinpä siirryin Riitan luo ja aloin suudella häntä kiihkeästi ja tunsin kuinka innokkaana hän vastasi suudelmiini, hän tahtoi viipyä ja viipyä suudelmassa, halusi suorastaan vangita huuleni huulillaan ihanasti, hänen silmissään loisti ihana rakkauden loiste, ne olivat kuin tähdet. Hän suorastaan aukaisi itsensä, kun aloin hyväillä hänen rintojaan ja suutelemaan niitä, nuo kiinteät nuoret rinnat tuntuivat niin ihanilta. Ne sopivat käsiini niin mainiosti ja kun sitten aloin imeä noita nännejä, ne paisuivat ja kovettuivat entisestään, Riitta antoi nautinnon valua koko olemukseensa. Sitten käteni ohjautui Riitan häpykukkulalle ja Riitta levitti jalkansa, että varmasti oli koko tuo häpykukkula ihanasti siinä kuin tarjottimella minun sormienin hyväilyä varten, voi miten kiihottunut ja kostea se olikaan, häpykieli oli jo aivan nautinnon liekeissä, kun sormeni tavoitti sen ja aloin hyväillä siitä. Työnsin sormeni vähän syvemmälle ja koitin tuota emättimen aukkoa ja tunsin myös, että Riittakin oli neitsyt, immenkalvossa oli vielä vain pieni aukko ja vähän sormin avasin sitäkin valmiiksi iltaa ja kulliani varten.
Kun sitten aloin kielelläni hyväillä Riitankin pillua ihanin vedoin, Riitta suorastaan huokaili kiihotuksen noustessa kohti huippua. Annon kieleni upota sinne syvemmälle ja hyväilin Riitan häpykieltä vielä pienin vedoin, se oli kiihottunut ja paisunut ja kova. - Anonyymi00003
Riittakin laukesi orgasmin huipentumaan ja huokasi, että kiitos Pekka, tämä oli ihanaa, olemme niin kauan unelmoineet hetkistä miehen kanssa.
Siirryin Lean luo, otin Lean alemmalle lauteelle, vaikkei saunassa enää ollutkaan niin kuuma, kun kukaan ei ollut enää pitkään aikaa löylyä heittänyt, kaikki olivat vain nauttineet näistä seksuaalisista nautinnoista, jota he olivat jo vähän saaneet ja nyt saivat katsella, kun minä yksi nainen kerrallaan heitä suudelmilla, hyväilyillä ja käsin hieromalla autoin nautintoa saamaan ja lisäämään vielä niitä ihania odotuksia saunan jälkeen. Asetuin Lean eteen alemmalle lauteelle ja aloin suudella Leaa ja Leaa oli heti koko naisen seksuaalisuudella innolla mukana, hän antoi tuon suudelmien tuoman nautinnon levitä koko olemukseensa niin, että hän vähän levitti jo jalkojaankin, että tuo nautinto sai virrata hänen häpykukkulansa alueellekin, ei vain rintoihin. Lean rinnat olivat kiinteät, kiihottuneet vielä lisää ja Lean nännit olivat tosi punaisen renkaan ympäröimät paisuneet ja kovat, otin molemmin käsin hellästi Lean rinnat käsiini ja hyväilin niitä ja aloin suudella ja imeä noita nännejä, Lea alkoi huokailla ja kun sitten laskin käteni Lean häpykukkulan päälle ja annoin sormieni painua hänen häpyhuuliensa väliin, Leaa värähti, älä säikähdä, hän kuiskasi, sinne ei ole vielä kukaan mies sormiansa upottanut, mutta se tuntuu ihanalta, hyvältä, anna mennä, sinä osaat niin hyvin, kun katselin äsken. Olin aivan otettu, olenko päässyt unelmien paratiisiin, onko tässä minulla seitsemän koskematonta naista, jotka saan nyt viedä unelmiensa puutarhaan ja saada sitä nautintoa, josta he ovat unelmoineet ja jota mies voi naiselle antaa. Minä tulin täyteen rakkautta, se suorastaan tulvahti sydämeeni, ja kuiskasin, ihana, rakas Lea, olet niin kertakaikkisen suloinen ja ihana, sinulla on ihana vartalo, ihanat silmät, ihana suukko suu, suloiset rinnat ja aivan ihana pimpsa, niin soma, suloinen, ja niin kiihottunut ja kostea. Hyväilin Lean pimpsaa, noita kosteita kiihottuneita häpyhuulia ja annoin sormeni liukua alhaalta ylös ja hyväilin hänen häpykieltään, joka oli jo paisunut ja kovettunut ja Lea suorastaan nautti, kun hyväilin sitä sormin. Työnsin lopulta sormeni hänen emättimensä suulle ja tunsin tuon immenkalvon olevan vieä melkein ehjä, vain sormeni mahtui siitä aukosta sisään ja vähän varovasti yritin sitä vähän avata leveämmäksi, jotta sitten illalla olisi helpompaa saada kullini mahtumaan sinne sisälle. Lean ilmeestä näin, että se vähän sattui, kun vähän levitin sitä immenkalvon aukkoa, kuiskasin, että tämä taisi vähän sattua, mutta sitten illalla on helpompaa, kun kullini menee sinne helpommin. Kun sitten jatkoin hierontaa, niin Leaa laukesi ja otti käteni pois ja sanoi, että mä laukesin jo, se tuntui ihanalta, voi Pekka, sinä olet ihana. Kiitos Pekka, ettet vain valinnut yhtä meistä, vaan haluat tyydyttää meidät kaikki. Minulle tämä on ilo ja nautinto, vastasin, enhän voinut jättää teistä ketään tyydytystä vaille, kun näin kuinka kova tarve teillä oli. Minähän olen unelmien puutarhassa, onneni kukkuloilla, seitsemän suloista ihanaa, rakasta naista tässä, joista saan nauttia, enhän minä voinut edes unelmoida, että lomani alkaisi näin ihanasti.- Anonyymi00016
Olet onneton löysän munan tumputtaja. Eikö seiso? Etkö saa pillua? Tai vaihtoehtoisesti persettä? Runkkaat velttoa kulliasi äitisi kuvaa katsellen? Buaahaa, spede!
- Anonyymi00017
puhu suomea ääliö
- Anonyymi00004
Oho
- Anonyymi00006
Pötkyläkirjoittaja suoltaa taas, nyt lainatekstiä.
- Anonyymi00011
Buaahaa spede mitäs olet buaahaa!
- Anonyymi00008
Tuo on jo ahnehtimista, jos fantasioissa pyörii tuollaista.
- Anonyymi00012
Jaahass sinä sitten olet tarkaan lehdet lukenut. Taidat lukee joka päivä muistikin näyttää vielä pelaavan.😅🤣😅🤣
- Anonyymi00013
Ei kai nyt kukaan sentään kadehdi. Eihän näin kauniita seksitarinoita lehdissä ole, Niissähän on vain rivoja tarinoita.
me naiset tykätään näistä kovasti.
miehet voivat jättää nämä väliin. - Anonyymi00014
Lea siirtyi takaisin ylälauteelle ja Aune tuli keskilauteelle valmiina nauttimaan tuosta samasta nautinnosta, jota nuo kolme muuta sisarusta olivat jo saaneet. Aune katsoi minua niin rakastunein silmin ja minä olin otettu, kun olin näköjään päässyt koko sisarusparven suosioon ja ihastuksen kohteeksi ja heidän tarpeidensa täyttäjäksi.
Suutelimme ja Aune suuteli koko nuoren naisen olemuksella niin kiihkeästi kuin osasi, kun ajatteli sitä, ettei sitä harjoittelua oltu juurikaan tehty. Mutta entinen kansakoulun opettajan sanoikin aikanaan kahdeksannella luokalla, että kyllä luonti tikan pojan puuhun vetää. Paikkansa tuo sanonta pitää todella. Se olikin sitten silloiseen aikaan ainoa seksiopetus kansakoulussa. Annoin Aunen jatkaa niin kauan kuin hän jaksoi ja kyllä hän jaksoi ja häntä halutti todella. Hiljaa vein käteni hänen kiinteille rinnoilleen, jotka olivat tuon nuoruuden rintojen kiinteyden lisäksi kiihottuneet lisää ja aloin hiljaa hyväillä niitä ja puristella niitä hellästi. Hän hellitti hetkeksi suutelemisen ja antoi minun sitten siirtyä imemään hänen nännejään ja suudella rintojaan ja kun hän vähän levitti jalkojaan lisää, näin kuinka hänen pimpsansa oli jo kiihottunut ja nuo ulommat häpyhuulet olivat saaneet lisää punaista väriä, kiihottuneena tuo veri punaa noita häpyhuulia vielä lisää ja näin kuinka tuo pimpsa oli jo märkänä kostumisesta. Aune ottikin käteni ja vei sen pillunsa päälle ja sanoi, että hiero jo täältäkin. Voi miten ihanalta tuntuikaan tuo suloinen pillu, ihana, kostea kiihottunut pillu sormieni hyväilyssä. Ihanasti kuljetin sormiani tuossa pillun vaossa alhaalta ylös aina pillun yläosaan asti, tuo häpykieli tuntui jo selvästi kovana ja kiihottuneena ja paisuneena. Häpykieli, joka on annettu naiselle vain nautintoa varten, mitään muuta tarkoitusta sillä ei ole, vain ihanaa nautintoa varten. Kyllä Aune nauttikin, hän levitti jalkojaan ihanasti, että sain reilusti ja kunnolla hyväillä tuota raollaan olevaa pillua. Aune kiihottui ja alkoi huokailla.. ihanaa, ihanaa, tuntuu niin hyvältä, hän kuiskaili. Asetuin alemmas hänen eteensä ja aloin nuolla hänen suloista ihanaa pilluaan, joka oli niin valmiina, niin valmiina, mutta maltoin vielä tyytyä vain kielelläni tyydyttämään Aunen. Ei aikaakaan, kun hän sai ihanan orgasmin ja oli valmis antamaan laukeamisen jälkeen vuoron seuraavalle sisarelle.
Leila tuli alemmas keskilauteelle ja avasi jalkovälinsä auki; tuo suloinen Leilan pillu oli ihanasti jo raollaan ja kutsuvana esillä, mutta halusin aloittaa Leilan kanssa suudelmilla, jotta Leila saisi kokea sitä kaikkea ihanaa, mitä miehen suudelmat ja hyväilyt tuovat naiselle. Suutelein Leilan nenän varttakin ja korvan nimukoita ja silmiä ja kiihkeää suuta, suutelin hänen kaulaansa ja Leila nautti kaikesta mitä tein. Otin nuo Leilankin kiinteät nuoret rinnat käsiini ja imin niitä nännejä, jotka olivat niin kiihottuneet, nuo ympäristöt olivat tulleet hyvin punaisiksi kiihotuksesta ja pian aloin sitten hyväillä Leilan selkää, vatsaa ja tuota kiihottunutta kosteaa Leilan pimpsaa. Miten ihana voikaan kiihottunut ja kostunut pimpsa ollakkaan, sen tunsin sormissani, kun hieroin sormin hänen häpyhuuliaan ja häpykieltään. Leila tuli aina vain yhä kiihottuneemmaksi ja lähemmäs orgasmin huippua, enkä ehtinyt kuin muutaman vedon kielelläni tehdä hänen häpyvaossaan, kun hän laukesi aivan ihanaan orgasmiin ja huokasi onnellisena.. voiko se tuntua noin ihanalta, kun sen mies tekee, vaikka vain sormin ja kielellään.
Eija tuli nyt alemmas ja alkoi suudella minua kiihkeästi ja hän todella oli täydessä naisen kiihkossa saada nauttia miehestä, kun oli miehen tyydytykseen päässyt, kaikki estot olivat poissa, vaikka olisi luullut, että olisi vähän ujoutta, kun ei ollut vielä kokemuksia, mutta mitä enemmän he olivat saaneet katsella muiden sisarten saamaa nautinnon kokemusta, sitä vapaammaksi nuo loput sisarukset tulivat, he halusivat antautua koko olemuksellaan nauttimaan miehen antamasta hellyydestä ja nautinnosta. Niinpä tein parastani, halusin antaa Eijallekin ihanan kokemuksen miehen hellyydestä ja nautinnosta, suutelin häntä kiihkeästi suulle, suutelin kaulalle ja suutelin rintoja ja imin ahnaasti noita kiihottuneita, kovettuneita ja paisuneita nännejä; voi miten ihanasti nuo Eijankin rinnat sopivat käsiini, juuri sopivat minun käsiini, miten hyvältä se tuntuikaan. Eijakin sanoi kohta, että hyväile minua jo sieltä ja eipä muuta tarvittu, kun vein käteni hänen häpykukkulalleen ja tunsin nuo pehmoiset pimpsan karvat kämmenessäni ja ohjasin sormeni hänen häpyvakoonsa, joka oli jo aivan märkänä kiihotuksesta ja kiihottumisesta punaiset häpyhuulet jo vähän turvonneina, odottaen lisää kiihottumista ja nautintoa. Sitä Eija saikin, sormeni hyväilivät hänen häpyhuuliaan ja häpykieltään ja Eija siirsi käteni ylemmäs, kun oli jo niin kiihottunut, että halusi minun hyväilevän juuri siitä ylhäältä, missä häpykieli on. Kiihottunut ja kostea naisen pillu tuntuu sormissakin jo niin hyvältä, niin ihanalta kertakaikkiaan. - Anonyymi00015
Eija laukesi orgasmiin vielä nopeammin, hän oli niin kiihottunut minun aloittaessani hänen kanssaan. Olihan hän saanut katsella kun olin hyväillyt hänen sisariaan. Eija meni takaisin ylälauteella ja Irja oli vielä vaille tuota samaa hyväilyä ja hierontaa, mitä toiset sisaret olivat jo saaneet. Hän tuli innokkaana alemmalle lauteelle ja sanoi, Pekka, nyt saat minutkin ja suuteli minua kiihkeästi. Suudelmien välillä hän sanoi, tämä on meidän unelmien täyttymys; nyt meillä on mies, joka pitää meitä hyvänä. Sanoin, voi kulta rakas, tämä on minun unelmieni täyttymys, sinä ole niin suloinen ja ihana ja te kaikki olette niin ihania, kauniita, täydellisiä naisia kertakaikkiaan. Suutelin Irjaa kaikkialle, kaulalle, silmiin, rintoihin, samalla käteni hyäilivät hänen selkäänsä ja aloin imeä noita ihania kovia ja paisuneita nännejä; voi miten kiihottuneet hänen rintansa olivatkaan. Kun sitten aloin hyväillä hänen vatsaansa, hän nojautui vähän taaksepäin ja antoi jalkojensa levitä vielä lisää ja sain ihastella tuota kiihottunutta pimpsaa, joka oli jo vähän paisunut ja nuo häpyhuulet tulleet punaisemmiksi kiihotuksesta ja tuo pillu oli suorastaan märkä kiihottumisesta. Hyväilin hänen häpykarvojen reunustamaa häpykukkalaa ja sitten ohjasin käteni tuonne kosteiden häpyhuulien väliin, aah, miten ihanalta ne tuntuivat jo sormissa ja olisin halunnut työntää kaluni sinne, mutta maltoin edelleen ja jatkoin edelleen sormin hänen häpyhuuliensa hierontaa ja tunsin hänen häpykielensä paisuneena ja kovettuneena. Samalla suutelin Irjaa ja välillä imin hänen nännejänsä ja tunsin kuinka hän alkoi kiihotuksesta huohottaa .. aah,, aah ja nautti koko nuoren naisen olemuksella tuosta saamastaan tyydytyksestä. Hänkin laukesi ja niin olivat kaikki nuo seitsemän naista saaneet ensimäiset orgasmit miehen kanssa, vaikka vasta hyväilyjen ja sormieni avulla.
Menimme vielä uimaan ja sitten lämpimään löylyyn vielä hetkeksi; meillä kaikilla oli vielä innokas odotuksen tuntu, tytöt tiesivät, että vielä enemmän on tulossa ja minä olin myös ihanan odotuksen vallassa, kun tiesin, että saan tällä viikolla tyydytettyä kaikki tarpeeni yltäkylläisesti. Lähdimme saunasta ja otimme pyyhkeet ja aloimme kuivailla itseämme ja annoimme lämpimän kesätuulen kuivattaa loput matkalla talolle.
Naiset laittoivat iltapalaa ja juomista, olihan siinä jo jano tullutkin, kun oli saunottu ja puuhasteltu ahkerasti. Eija kysyi, että pitäisitkö Pekka siitä, jos petaisimme yläkerran saliin 8 patjaa vierekkäin, voisit nukkua kaikkien meidän kanssa vai haluatko mieluummin nukkua omassa huoneessa? Vastasin, että mitä te haluatte, minulle sopii kaikki. Tytöt päättivät kokeilla sitä yhteistä nukkumatilaa, olisihan se kiihottavaakin saada katsella, kun Pekka nussii aina meitä vuorollaan iltaisin tai aamuisin tai vaikka yöllä, jos Pekan rupee tekeen mieli. Lea sanoi sitten, että voihan Pekka mennä sitten välillä lepäämään omaan huoneeseen, niin saa nukkua ainakin rauhassa.
Niinpä tytöt kävivät valmistelemassa vuoteet ja aloimme kiivetä yläkertaan nukkumaan. Tytöt olivat innokkaita, he halusivat tulla kaikki minua suutelemaan ja hyväilemään ja kun sitten aloin hyväillä vähän heidän pillujaan, he olivat taas kiihottuneita ja olivat valmiita tyydyttämään minut. Olin ottanut öljypullon mukaan matkalle lähtiessäni, öljyn joka on hyvä naisen pilluun, kun hieroo ja kun työntää sinne kalunsa, se tuntuu hyvältä ja vähän liukastaa emätintä, varsinkin kun emätin ei ole vielä edes laajentunut kullin työnnöistä, nuo ihanat koskemattomat emättimet. Voitelin siis ensin kaikkien tyttöjen pillut tuolla öljyllä ja samalla näin, kenen pillu on kaikkein eniten jo kiihottunut ja kostunut ja valmis ottamaan minun kyllini sisäänsä.
Irja tuntui olevan täynnä halua saada minun kullini sisäänsä ja niinpä menin Irjan patjan luo ja hän asetttui selälleen ja pyysin häntä nostamaan jalkansa ylemmäs näin eka kerralla ja pitämään käsin polvitaipeista kiinni jalkojaan. Asetuin hänen jalkojensa taakse ja aloin hieroa kullillani Irjan pillua vain siitä häpyhuulien päältä, annoin kullini sitten vähän upota tuonne häpyhuulien väliin ja hieroin siinä vielä lisää, vähitellen aloin ohjata kulliani sinne pilluun sisälle ja aloin työntää sitä hiljaa syvemmälle; tuo saunassa sormin levitetty immenkalvon aukko antoi periksi helposti ja tunsin kuinka kullini upposi tuonne liukkaaseen emättimeen, aah, niin ihanan tiukkaan emättimeen. Työnsin hiljaa ja rauhallisesti muutaman työnnön. Halusin maistaa kaikkia noita ihania pilluja jo ensimmäisenä iltana, joten vedin kullini pois ja kumarruin suutelemaan Irjaa; voi että sinulla on aivan ihana pillu.
Tiesin, että kaikki tytötkin halusivat maistaa minun kulliani jo tänä iltana ja siksi piti vain vähän maistella noita ihania pilluja ensin, jotta nuo kaikki tytötkin saisivat ensi maistiaiset minun kullistani. Mutta olin vasta maistanut Irjan ihanaa pillua ja kuka olikaan vuorossa seuraavaksi .. - Anonyymi00018
Tytöt olivat odottaneet niin kauan unelmiensa täyttymystä, että olin juuri oikeaan aikaan tullut paikalle, ja kun tytöt saivat tilaisuuden pitää miestä vieraanaan edes viikon, he halusivat käyttää tilaisuuden hyväkseen; he kaikki halusivat kokea unelmiensa täyttymyksen. Kuinka valtavan monta kertaa he olivat uneksineet miehestä, joka tyydyttäisi heidät. He olivat jopa puhuneet keskenään miehestä ja joskus oli joku heittänyt ajatuksen, että miksei me voitais kaikki jakaa mies, jonka joku löytää. Tuo ajatus alkoi kiehtoa, kun niitä miehiä ei nyt ollut ilmaantunut kenellekään erityisesti; ei siis yhtään miestä.
Olenhan minäkin toki monestikin unelmoinut, että olisihan se kiva, jos saisi nauttia useammasta naisesta vaikka yhtäaikaa; vaikka oikeasti kyllä tiesin, että sehän nyt onnistuu vain unelmissa, oikeasti sehän on lähes mahdotonta. Voi tietysti nauttia useammasta naisesta eri päivinä tai parhaana päivän vaikka kolmesta; aamulla, päivällä ja illalla, mutta nyt minun unelmani täyttyikin yli odotusten; nuo naiset olivat niin innokkaita saamaan tyydytystä mieheltä, että oli nyt kertakaikkiaan jotenkin tyydytettävä nuo kaikki seitsemän naista. Jatkossa voisi sitten tyydyttää kunnolla yhden kerrallaan, aina kun tuo kulli tuntuu olevan valmis siihen.
Kuinka ihanasti nuo naiset antoivat minun tehdä päätökset siitä, kuka on aina seuraavana vuorossa, ei pienintäkään kiistaa heidän välillään syntynyt, kaikki tiesivät, että he kaikki saavat kyllä Pekan kulliakin sitten kyllikseen kyllä. Viikossa Pekka ehtii kyllä heidän unelmansa toteuttaa useammankin kerran.
Menin seuraavaksi Leilan jalkopäähän ja Leila nosti jalkansa ylös ja otti polvitaipeista kiinni ja levitti jalkansa ja tuo suloinen häpykarvojen reunustama pillu oli kuin tarjottimella minun kullilleni. Kosteana, öljyttynä, kiihottuneena ja aloin kullillani hieroa noita häpyhuulia, ensin vain siinä terskallani, pimpsan alhaalta ylös ja alas ja vähitellen annoin kullini upota vähän lisää ja hieroin lisää, uloimmat häpyhuulet ja sisemmänt ja tuo häpykielikin sai terskani hierontaa. Lopulta tuo Leilan pillu tuli niin kosteaksi ja kiihottuneeksi, että kullini lähes itsekseen luisui sinne emättimeen ja annon sen painua sinne kokonaan, tunsin tuon koskemattoman emättimen tiukkuuden, kun yksikään kulli ei ollut sitä vielä avannut kertaakaan, mutta Leila oli niin kiihottunut, että tuo emätin oli valmis laajenemaan minun kullini mukaan. Hitaasti vedin sitä pois ja taas hitaasti työnsin sisään, vain muutamie kertoja. Kuiskailin kuinka suloinen ja ihana Leilan pillu on, tuntuu niin ihanalta, niin hyvältä. Leila tuntui nauttivan ja huokasikin, että vihdoin me saadaan maistaa oikeata miehen kullia, josta on vain uneksittu. Suutelin Leilaa, kun vedin kullini pois, koska yritin pitkittää omaa orgasmiani ja siemensyöksyäni mahdollisimman pitkään, aina seitsämän suloisen pillun ensi työtöjen jälkeiseen aikaan, jolloin aloittaisin toisen kierroksen ja tyydyttäisin lopullisesti edes yhden ihanan, suloisen naisen.
Niinpä siirryin Eijan jalkopäähän ja Eijakin nosti jalkansa ylös levitettynä ja piti polvitaipeista kiinni ja tuo Eijan suloinen ja ihan pillu oli kokonaan minun ihailtavanani ja jo vähän auki ja aah niin kiihottuneena, niin kosteana, tuntui ihanalta alkaa hieroa Eijan pillua kullini päällä noiden häpyhuulien välistä, edestakaisin vain kullini pää hyväili noita kiihottuvia häpyhuulia ja häpykieltä. Jos sinä rakas lukijani olet nainen, voithan kuvitella itsesi tuohon Eijan tilalle, suudelmien ja rintojen hyväilyn ja imemisen ja kullini hieronnan kohteeksi - ajatuskin tuntuu varmaan hyvältä.
Voi miten Eijakin nautti ja minulle tuo Eijan pillu oli kuin ihanin puutarha, jossa sain maistella mitä ihanimpia hedelmiä, mansikoita makeimmillaan. Eijä kiihottui ja hänen pillunsa kostui ja avautui niin, että kullini aivan kuin huomaamatta alkoi työntyä hänen epättimeensä ja liukui sinne kokonaan. Vai miten ihanalta, makealta ja nautinnolliselta Eijan pillu tuntui ja maistui, oli aivan ihanaa tuntea Eijan pillu kullini ympärillä. Kuiskailin, Eija ihana, suloinen, rakas, voi miten hyvältä, makealta ja ihanalta sinun pillusi tuntuu, kertakaikkiaan ihanalta, miten se voikin olla niin ihanaa. Kullini liukui edestakaisin rauhallisesti Eijan pillussa ja Eijä luonnostaan työnti pilluaan vastaan, kun kullini liukui sinne sisälle. Eijan pimpsa tuntui oikein ahneesti haluavan minun kullini sisäänsä. Suudelmin ja rintojen hyväilyn saattelemana, vedin kullini pois Eijankin pillusta, jotta vielä ehtisin antaa kaikille edes pienet maistiaiset. Saa nähdä kuinka käy, kun siirryin seuraavan tytön luokse .. - Anonyymi00019
Mirja oli myös niin innostunut, kiihottunut ja kostunut. Nuo tytöt olivat kyllä aivan ihania ja herttaisia, ei mitään mustasukkaisuutta, ei mitään kilpailua, vaan tytöt todella halusivat, että minä täytän heidän vuosien unelmansa niin kuin itse parhaaksi näen.
Mijakin oli heti valmis nostamaan jalkansa ylös ja levälleen, että sain asettua hänen jalkojensa taakse ja alkaa ohjata kulliani hänen häpyhuulissansa alhaalta ylös, ai että se tuntui ihanalta, kostealta ja vain hetkisen hyväilin tuota pillua kullini päällä, kun Mirja sanoi, Pekka, työnnä se jo sinne sisälle, mä haluun kokea sen jo. Niinpä annoin kullini luisua hiljaa sinne Mirjankin pilluun, aah kokonaan sinne ja tuo tiukka emätin antoi periksi ja aloin hiljaa työnnellä kulliani edes takas, kumarruin vähän suutelemaan ja hyväilemään ja imemään Mirjan rintoja, ai että Mirja oli kuumana, aivan ihanan kuumana ja olisin halunnut jatkaa, Mirjan pimpsa tuntui niin kertakaikkisen ihanalta. Kuiskailin Mirjalle, ihana, rakas, sulla on niin ihana, makea, suloisen kostea pimpsa. Pian minun oli vedettävä kullini pois, etten laukeaisi vielä Mirjankaan pilluun. Olihan vielä monta tyttöä odottamassa kuumaa, kovana, pitkänä ja paksuna seisovaa kulliani. Niinpä siirryin seuraavan kostean ja kiihottuneet pillun luo...
Riitta odotti kiihkeänä vuoroaan ja kun olin siirtynyt hänen jalkopäähänsä, hän kuiskasi, ihanaa Pekka, ihanaa, että saan kokea unelmien täyttymystä. Voi rakas, ihana Riitta, on niin ihanaa saada nauttia sinun suloisesta, kuumasta, kiihkeästä olemuksestasi. Suutelin Riittaa ja hyväilin hänen rintojaan ja imin vähän noita paisuneita ja kovia nännejä ja aloin hyväillä kullillani Riitan häpyhuulia ja häpykieltä, vain terska oli siellä häpyvaossa ja annoin sen liukua alhaalta ylös ja ylhäältä alas ja taas uudestaan ja uudestaan, lopulta Riitan pillu oli niin kiihottunut, kostea, suorastaan litimärkä, että kullini aivan kuin itsestään luisui sinne sisälle, annoin sen mennä kokonaan sinne, aah, kuiskasi Riitta, aah, voiko tällaista nautintoa olla olemassa. Riitan emätin oli jo niin valmis laajenemaan, että kullini luisui sinne helposti, vaikkakin tunsin tuon koskemattoman pillun kullini ympärillä ja olin niin otettu, mielissäni ja onnellinen, minun kullini on ensimmäinen Riitan pillussa. Hiljaa edes takas, työntö ja veto, työntö ja veto; Riitta oli ihanasti mukana, luonnostaan tuntuu naiselta tuo käyvän, kun on kiihkeä halu saada nauttia miehen antamasta tyydytyksestä, ei että sentään, kuinka hyvältä se tuntuikaan, aina vain paremmalta ja paremmalta .. ei olisi millään malttanut lopettaa, mutta halusin huomioida kaikki tytöt, edes pikkuisen maistaa sitä ihaninta nautintoa, mitä ihmisille on annettu.
Aune oli myös odottanut kärsivällisesti sitä hetkeä, että Pekka valitsee hänet vuorollaan ja hänkin saa maistaa Pekan ihanaa, kovaa kullia, joka näytti täyttävän nuo toiset tytöt niin ihanalla tyydytyksellä, vaikka vain saivat vähän vasta maistaa Pekan kullia. Kun aloin hieroa Aunen pimpsaa kullini päällä, Aune kuiskasi, että sä Pekka osaat niin ihanasti tyydyttää naisen seksitarpeita, tuntuu niin hyvältä, mä ihan sulan sun sylissä ja siltä se Aunen kiihottunut ja kostea pillu tuntuikin, makeammalta, kuin mikään muu maailmassa. On se suuremmoista, että miehelle ja naiselle on annettu näin ihana nautinto, kertakaikkiaan ihana nautinto. Kullini aivan huomaamatta painui syvälle Aunen pilluun, sinne vain, kokonaan, meidän häpykarvamme menivät yhteen ja olimme kuin meidän kulli ja pillu olisivat olleet yhtä ja samaa ihanaa elintä, tuntui, että Aunen pimpsa ei tahtonut päästää minun kulliani vetäytymään pois ollenkaan, tuntui että Aunen pimpsa suorastaan halusi omistaa minun kullini kokonaan. Voi miten nautinnolliselta se tuntuikaan, Hitaasti vedin sitä vähän takaisin ja sitten taas ihan rauhassa sinne sisälle, sinne, sinne, suloiseen yhteiseen nautintoon, aivan kuin ne olisivat sulautuneet yhteen, annoin sen olla siellä hetken ja taas vähän poispäin ja sitten taas sinne, sinne, jonne kullini kiihkeä halu oli, aivan kuin joku magneetti olisi väkisin vetänyt sen sinne kokonaan sisälle .. kuitenkin piti vielä lopettaa kesken, kun oli vielä yhden tytön, eihän nänä mitään tyttöjä olleet, vaan oikeita naisia, aikuisia naisia, mutta Lea oli odottanut kaikkein pisimpään tällä kertaa, mutta hän saisikin siten minulta kaiken lopun, mitä kullini vielä jaksoi antaa .. jaksoihan se vielä, ainakin toivoin ja odotin sitä kiihkeästi, Lea saisi nyt vihdoin kaiken ja minä saisin kaiken tyydytyksen ja saisin jatkaa omaan ihanaan orgasmiin ja siemensyöksyyn asti, olin aivan innoissani siirtyessäni Lean jalkopäähän, tuohon ihanaan kuumaan, kosteaan, kiihottuneeseen pilluun ..
Lea oli suorastaan kuin kuumaa vahaa sylissäni, suutelin Leaa ja tunsin hänen kiihkeän suudelmansa, hän halusi ottaa minut kokonaan omakseen ja hänen rintansa suorastaan kovana ja kiihottuneena antautuivat nauttimaan minun käsieni hyväilyista ja nännit suorastaan imivät minun suuni ja .. - Anonyymi00020
Kun sitten aloin hyväillä Lean häpyhuulia, ne olivat kiihkeänä ja omistavana nauttimassa minun kullini jo ensi hyväilystä, ne olivat pehmoisen vastaanottavaiset ja kullini terska itsekseen suorastaan upposi sinne ulompien häpyhuulien sisälle ja tavoitti sisemmät häpyhuulet ja tunsin terskan päällä tuon kiihottuneen häpykielen, kun kullini ehti sinne asti ja sitten alaspäin, ihanan rauhallisesti nauttien jokaisesta liikkeestä, miten voikin naisen pillu tuntua jo niin hyvältä, vaikken vielä ole edes sisällä kuin vähän terskan päällä. Tuo Lean pillu tuntui suorastaan imevän minun kullini sisäänsä ja annoin sen hitaasti mennä tuonne emättimeen, joka oli valmistautunut laajenemaan ja tuntemaan sitä kiihotusta jokaisesta kullini millistä, joka sinne työntyi, ihanasti meidän häpykarvamme kohtasivat pehmesäti toisensa, kun olin saanut kullini upotettua tuonne koskemattomaan pilluun, joka ei ollut vielä kullia maistanut. No nyt sai Lean pillu maistaa kulliani, Nyt ei tarvinnut lopettaa, ennen kuin orgasmin huuma täyttäisi meidät molemmat. Nyt oli aikaa suudella kiihkeästi jokaisen työntöni lomassa, nyt oli aikaa imeä noita ihania nännejä ja hyväillä niitä rintoja käsin, kun kullini rauhallisesti liikkui edes takas tulla Lean pillussa. Lean pillu maistui koko ajan makeammalta ja makeammalta ja tuo Lean emätin tuntui jo olevan jo nautinnollisesti laajentunut kullini mittoihin, miten voikin naisen pillu ja miehen kulli sopia niin ihanasti yhteen, aivan kuin sulautuen yhdeksi. Joka työnnöllä tuo nautinto vain kasvoi meillä molemmilla, annoin välillä hetken kullini levätä siellä sisällä, en kiirehtinyt vetämään sitä ulospäin, jotta voisin vähän viivyttää sitä lopullista orgasmin huumaa. Lea tuntui olevan kuin nautinnon seitsemännessä taivaassa, hän huokaili ja suorastaan värisi jo hetken päästä odottavaa orgasmin huipentumaa, hän kuiskasi, että mä saan ihan kohta, vielä muutama työntö ja tunsin kuinka oma nautinnon huippuni oli myös lähellä. Sitten se tuli, minun kuumat kullini purkaukset ja Lean orgasmin huippu tulivat yhtä aikaa, yksi purkaus, toinen purkaus, kolmas ja Lean onnen huokaukset, ihanaa, ihanaa ja Lea sanoi, me saatiin Pekka yhtäaikaa, eikö saatukin, mä tunsin sisälläni sun siemensyöksyt, voi Pekka, rakas, rakas, rakas .. mä en osannut kuvitellakaan, että se voisi olla näin ihanaa. Lea suuteli minua kiihkeästi. Jäimme siihen syleilyyn kyljittäin ja pikku hiljaa minun pienenevä kullini tuli pois Lean pillusta. Olimme saaneet tyydytyksen, ihanan, täydellisen tyydytyksen.
- Anonyymi00021
Pikku hiljaa Lea päästi minut syleilystään ja siirryin Aunen patjalle, tai paremminkin tuolle yhteisellä 8 hengen patjapedille, jossa tytöt tekivät minulle aina tilaa siihen, kenen viereen kulloinkin menin. Olinhan vasta antanut noille toisille tytöille vähän maistiaisia ja he olivat vielä sitä orgasmia vaille. Tuo seksuaalisen nautinnon huuma oli kyllä vallannut kaikki tytöt. No minun kullini oli kyllä tältä illaltä poissa pelistä, täysin lauenneena ja otin Aunen kyljittäin syliini ja aloin suudella häntä ja hyväillä hänen rintojaan ja imeä hänen nännejään. Aune oli vieläkin kuuma ja kiihottunut ja kun sitten aloin hyväillä siinä kyljittäin ollessamme Aunen häpyhuulia ja häpykieltä, Aunen pillu oli niin kiihottunut ja kostea, Aune oli aivan palavissaan ja halusi saada orgasmin minun kanssani vaikka sitten minun käsilläni, miehen läheisyydestä ja tyydytyksestä he olivat haaveilleet ja hän oli tyytyväinen, että mies tyydytti nyt hänet vaikkakin vielä vain toisenkin kerran sormin. Nauintohan se on minulle saada hyväillä naisen pillua, häpyhuulia ja häpykieltä ja tuntea tuon naisen kiihottumisen nousu kohti huippua ja laukeamista. Aunen kiihkeä suudelma antoi minulle suoran vihjeen, että Aunen laukeaminen oli lähellä. Hän laukesi ja laittoi jalkansa yhteen, että tiesin ottaa käteni pois. Kuiskasin Aunelle, että kyllä sinä vielä saat laueta kulli sisälläsikin, onhan meillä aikaa, päiviä riittää. Aune kuiskasi, kiitos Pekka jo tästä ja tiedänhän minä sen, että saan, tämä on ollut niin ihana päivä. Hetken Aunekin halusi pitää minua sylissään vielä ja minä Aunea, suloinen ja ihana Aune. Oli aika siirtyä toiselle patjalle ..
Irja suuteli minua niin kiihkeästi, kuin olisi odottanut minua vuosikausia jo; niinhän hän olikin odottanut, vaikkei ollut tiennytkään kuka on tulossa, Olimme Irjankin kanssa kyljittäin sylittäin ja sain tuntea Irjan kiihkeeden suudelmien sarjan ja samalla hyväilin hänen rintojaan. Vihdoin Irja päästi minun huuleni ja avautui sen verran, että sain alkaa suudella Irajan rintoja ja imeä hänen nännejään ja tuntea Irjankin kiihottuneisuuden. Kun he saivat katsella kuinka minä nussin Lean aina orgasmiin asti, se kiihotti noita naisia lisää, Irjakin tuntui olevan aivan palavissaan ja kun sitten aloin hyväillä Irjan pillua, hän avasi jalkojaan ja nautti minun sormieni hyväilystä koko olemuksellaan, lopulta hyväilin vain tuota häpykielen aluetta ja tunsin kuinka Irjakin tuli kohti orgasmin huippua. Irja laukesi ja sulki jalkansa, koska ei tuo naisen pimpsa orgasmin jälkeen enää siedä edes koskettelua, se on niin herkillä silloin. Irja halusi kuitenkin vielä ottaa minut hellään suuteluun ja puristaa minua itseään vasten. Siinä me olimme kaksi onnellista. ...
Hetken päästä Riitan viereen tuli minua varten tila, johon sain asettua lepäämään ja Riitta otii minut kiihkeään syleilyynsä. Riitta suuteli minua kiihkeästi ja kysyi sitten, että taisit saada nautinnollisen orgasmin Lean kanssa, kun se näkyi, kun sinä laukesit ja tiesi myös, milloin sinun siemensyöksysi tuli, useasti. Sain aivan ihanan orgasmin ja Riitta sanoi, että me kaikki halutaan tyydyttää sinut ja antaa sinulle yhtä ihania orgasmeja; olen niin otettu ja onnellinen, vastasin, minähän olenkin kuin paratiisissa, ihanassa Edenin puutarhassa, eihän näin ihanasta puutarhasta voinut uneksiakaan. Hyväilin käsin Riitankin rintoja ja aloin imeä Riitan nännejä, Riittakin oli aivan palavissaan, kova halu saada miehen hyväilyä ja tyydytystä osakseen. Riitan pillu oli aivan kosteana, kun hän avasi jalkansa ja sain sormeni sinne tunnustelemaan ja hyväilemään. Jos Riitan pillu oli jo saunassa sitä hyväillessäni tuntunut ihanalta, nyt se tuntui vielä ihanammalta, aivan kuin Riitta olisi vapautunut kaikesta ujoudesta ja halusi antautua tuolle seksuaaliselle nautinnolle koko naisen olemuksellaan. Hänkin laukesi minun sormieni hyväillessä hänen häpykielensä seutua, häpykieli, joka on naisella vain nautintoa varten, aivan ihanasti suunniteltu ja samalla imin hänen nänniään. Laukeamisen jälkeen jäin hetkeksi Riitankin syleilyyn, suutelin häntä ja lopulta Riitta kuiskasi, että jaksatko vielä tyydyttää sormin toisetkin sisaret. Vastasin että jaksan toki, sehän on kaikkein ihaninta, mitä mies voi tehdä, ihana nautinto, saada tyydyttää nainen...
Eija odotti jo minua ja teki tilaa patjalleen ja huokasi jo onnellisena, vihdoinkin saan sinut taas syliini, ihana, rakas Pekka. Hän painoi huulensa minun huuliani vasten, kiihkeästi ja kuumasti, koko olemus odottaen tuota miehen tuomaa nautinnon huumaa. Vihdoin hän saa kokea unelmiensa täyttymystä. Eijakin sulki minut syliini, niin kuin kiihkeästi rakastunut nainen vain voi miehen sulkea. Eija suuteli minua pitkään ja tuo suloinen hetki täytti minutkin onnella ja nautinnolla. Suutelin ja hyväilin Eijan rintoja, jotka tuntuivat nauttivan minun käsieni ja huulieni kosketuksesta ja nuo nännit suorastaan tuntuivat ottavan minun huuleni kokonaan omakseen, miten tuo naisen rintojen imeminenkin voi tuntua niin ihanalta. - Anonyymi00022
Vihdoin aloin hyväillä Eijan häpykukkulaa, tunsin nuo Eijan pehmoiset häpykarvat käteni ihoa vasten, miten ihanalta ne tuntuvatkaan kämmenen ihossa. Annoin sormeni upota Eijan häpyvakoon ja aloin hyväillä Eijan kiihottunutta ja kosteaa häpyvakoa, ulompia häpyhuulia ja tunsin nuo sisemmät häpyhuulet sormeni hyväillessä Eijan pimpsaa ja Eijankin häpykieli oli niin kiihottunut ja paisunut, suloinen häpykieli, kuinka hyvältä tuntuikaan hyväillä Eijan pillua sormin, tuntui että Eijan häpyhuuletkin olivat vähän paisuksissa kiihottumisesta. Imin samalla Eijan nänniä ja puristelin toisella kädelläni Eijan rintaa, hellästi, välillä hyväilin Eijan pakaroita, selkää, reisien sisäpintaa ja sitten taas tuota Eijan ihanaa, suloista pillua. Eija kiihottui kohti laukeamista, kohti sitä orgasmia, sitä seksuaalisen nautinnon huippua. Eija kokeili kädellään minun kulliani, mutta ei se juurikaan jaksanut enää reagoida, sen oli nyt levättävä ja niinpä minun oli tyydyttävä Eijankin kohdalla käsin annettavaan nautintoon. Mutta onhan se miehen antamana jotenkin luonnollisempi, kun ei tarvi itse hieroa itseään. Mies palvelee naista, sehän tuntuu naisesta hyvältä, ihanalta. Miehen pitäisikin aina palvella naista orgasmiin asti, jos mies laukeaa ensin, niin aina voi tyydyttää naisen käsin tai kielellään orgasmiin asti, ettei nainen jää ilman tyydytystä. Eijakin sai ihanan orgasmin, vaikka joutui myös monen muun sisarensa kanssa odottamaan sitä kullin antamaa orgasmia vielä seuraaviin päiviin. Eija suuteli lopuksi minua ja piti hetken sylissään tiukasti ja kuiskasi, odotan jo innolla tulevia päiviä, kiitos Pekka, että olet siinä ja täällä meillä.
Jos nuo toiset naiset olivat kiihottuneita ja kuumissaan odottaessaan vuoroaan, niin oli myös Leila, kun hän sai minut syliinsä, hän kertakaikkiaan halusi omistaa minut täydellisesti ja puristi niin lujaa ja suuteli kiihottuneena innokkaana ja nautinnollisena, voi miten nuo sisarukset ovatkin niin kiihkeässä kaipuussaan ja kun kerran pääsivät tuota kaipuutaan toteuttamaan, he antautuivat siihen koko naisen olemuksellaan ja minä sain vain nauttia noista ihanista naisista miehen sydämen kyllyydellä, eihän tällaista voi edes unelmoida. Leilan rinnat olivat niin kiihottuneet, niin kiihottuneet ja ihanat, tunsin käsissäni noiden Leilan rintojen kiihottuneisuuden, ne olivat kiinteytyneet ja nännit niin kovana, paisuneian ja ympärykset punaisena, että kertakaikkiaan ihanat ja nautinnolliset. Hyväilin Leilan selkää, puristelin Leilan pakaroita, kun hän ei päästänyt minun huuliani suudelmiensa otteesta, kun hän taas otti ne haltuunsa. Kun sitten vihdoin tunsin Leilan häpykarvat ja häpykukkulan käteni alla, tunsin tuon kiihottuneen ja kostean häpyvaon jo ensi sormieni kosketuksella, melkein tuntui, että Leila taitaa laueta jo pienestä hyväilystä, niin kiihottunut hänen pillunsa oli, voi miten ihanalta tuntui upottaa sormi sinne ja hyväillä noita sisempia ja ulompia häpyhuulia ja etsiä ja löytää Leilan häpykieli, kiihottunut ja paisunut häpykieli. Leila antauti minun sylissäni ihanaan nautintoon ja kun hän sitten laukesi ihanaan orgasmiin, hän huokaili onnesta, aah, aah, ihanaa, ihanaa,,, ihanaa Pekka, rakas, rakas .. siinä me olimme kaksi onnellista toistemme syleilyssä..
Mirja huokasi, kun asetuin hänen viereensä ja vedin hänet syliini, voi Pekka, sinä tulit vielä minunkin luokseni, vaikka olet jo antanut kaikkesi. Vastasin, että ihana Mirja, tottakai minä haluan tyydyttää teidät kaikki, miten voisin jättää ketään tyydyttämättä, sitä vartenhan minä olen tänne tullut, täyttämään teidän unelmanne ja haaveenne. Mirja suuteli minua kiihkeästi ja halusi antautua minun hellään syleilyyni ja huolenpitoon tässä hetkessä, Mirja oli aivan kuumissaan ja odotuksen huumassa, kun hän joutui pitkään vain katselamaan, kuinka minä tyydytin toisia, mutta se kiihotti Mirjaa yhä vain lisää, kun hän katseli kuinka toiset sisaret saivat orgasmin minun kanssani. Oi miten kiihottuneet Mijankin rinnat olivat, kun sain ne käsiini hyväiltäviksi ja aloin imeä noita nännejä. Kun sitten aloin hyväillä Mirjan vatsaa ja selkää ja reisien sisäpintaa ja sitten lopulta vein käteni Mirjan häpykukkulalle, Mirja avasi jalkansa, että sain alkaa kunnolla hieroa hänenkin häpyvakoaan, noita kiihottuneita häpyhuulia ja häpykieltä, miten kiihottunut, miten kostea, miten ihanan pehmoinen ja nautinnollinen Mirjankin pimpsa oli. Ei mennyt kauankaan, kun kiihkeän suudelman aikana Mirja laukesi orgasmiin ja sen jälkeen jäin Mirjan suloiseen syleilyyn. Enää ei ollut mitään kiirettä pois, kaikki sisarukset olivat tänään saaneet sen, mitä minä jaksoin heille antaa ja uskoin että he olivat tyytyväisiä tähän kaikkeen. Olin tuonut heidän unelmansa todeksi. Nuo seksuaaliset unelmat ja haaveet olivat tulleet oikeasti heidän elämässään todeksi. Onnellisena olin siinä Mirjan syleilyssä, voi mikä ihana viikko onkaan edessä, kun jo ensimmäinen kohtaaminen on näin suloista ja ihanaa .. - Anonyymi00023
Mutta, kun Mirja päästi minut syleilystään, halusin vielä käydä uimassa ja saunassakin oli varmasti vielä vähän lämpöä; eihän ilta ollut vielä edes kovin pitkällä. Niinpä sanoin naisille, että haluan vielä käydä uimassa ja vähän lämmitellä saunassa ja tulla sitten vasta nukkumaan. Tytöt halusivat kaikki lähteä mukaan. Nyt menimme alasti kaikki kohti rantaa, tytöt halusivat matkalla suudella minua vuorotellen painautuen minua vasten. Pääskynen pysähtyi erään lampun päälle ja napsi tuosta valosta hyönteisiä helposti, käki kuului kukkuvan ja Eija laski käen kukuntoja ja sanoi, kuulitteko, että käki kukkui seitsemän kertaa, onnen käki, mistä se tuon oikean luvun tiesi. Vastasin, että ehkä se on vakoillut meitä, käkihän on mestari vakoilemaan, kun se munimassakin käy toisten pesiin, kun isäntäväki on ruokaa pyytämässä. Irja sanoi, että kävi meidänkin pesissä eräs mestari käki ja kaikki purskahtivat nauramaan. Hiirihaukka kierteli peltojen yllä, vielä illan hämärtyessä se etsi ruokaa poikasilleen, hiiret ja myyrät ovat rohkeimmillaan hämärässä. Kesä oli kauneimmillaan, kukkien huumaava tuoksu tuntui nenässä. Menimme uimaan ja hetkeksi lämmittelemään saunaan ja sitten kävelimme rauhassa takaisin talolle ja yläkertaan nukkumaan. Jokainen tyttö halusi vielä toivottaa minulle hyvää yötä suudelmallaan.
Voi miten helposti nukahdin, näin yöllä unta, että joku hyväili suullaan minun kulliani, vai oliko se unta.. - Anonyymi00024
Yöllä oli lämmin ja meille oli vain varattu ohuet lakanat peitoksi, mutta ei niitäkään kukaan halunnut pitää, joten kaikkihan me nukuimme alastomina vuoteillamme. Mirja heräsi ensimmäisenä ja hän huomasi jotain niin kiinnostavaa, että tönäisi varovasti Leilaa vierellään ja kun Leila heräsi, Mirja kuiskasi Leilalle, että kato, Pekalla seisoo taas kulli komeana, mitähän unta Pekka näkee, kun kulli unissakin nousee noin täyteen seisontaan, eikös ole komea kulli Pekalla. Leila sanoi, että on se komea ja ihana kulli. Mirja nukkui ihan minun vieressäni ja Mirja kuiskasi Leilalle, mä taidan vähän maistaa sitä Pekan kullia. Leila kuiskasi, suulla vai pillulla? Mirja sanoi, että ensin suulla ja sitten pillulla ja ainon sitten saada oikein kunnon orgasmin. Auttatko vähän, sanoi Mirja, nosta Pekan käsiä vähän yläs että pääsen tohon Pekan päälle asettumaan. Leila kysyi, että miten päin sä aiot asettua? No tietysti polvilleni Pekan päälle väärinpäin, että kun Pekka herää, hän voi alkaa nuolla mun pillua. Leisa kuiskasi, tykkääköhän Pekka siitä? Mirja sanoi, että tottakai tykkää, kuulithan sä, kuinka innoissaan Pekka oli meidän pilluista. Leila sanoi, että ok sitten. Leila siirtyi Pekan pään taakse ja nosti Pekan käsiä, ja Mirja asettui polvilleen siihen ja kysyi, että onko mun pillu oikealla kohdalla, että Pekka ylettyy nuolemaan sitä? Leila sanoi, että on. Mirja sanoi, että laske Pekan kädet mun pyllyn päälle. Samalla Mirja otti Pekan kullin huuliensa väliin ja alkoi hyväillä sitä huulillaan.
Minä luulin edelleen näkeväni unta ja ajattelin, että ompa tämä uni ihanaa, ihan kuin joku huulillaan kiihottaisi mun kullia, Kuinkahan kauan tätä unta jatkuu ja mihin tämä uni vielä päättyykään. Sitten yhtäkkiä avasin silmäni ja tunsin käteni olevan naisen pakaroiden päällä ja huomasin katsovani naisen pillua suoraan edessäni lähellä suutani ja nuo häpyhuulet olivat vähän raollaan. Hyväilin vähän noita naisen pakaroita ja tunsin samalle, että joku hyväili suullaan minun kulliani. Mirja kääntyi katsomaan minua ja sanoi: huomenta Pekka, sun kullisi seisoi niin komeana, että halusin vähän maistella sitä, ethän pahastunut tästä yllätyksestä. Vastasin; en toki, eihän tämän ihanammin voi herätä, luulin, että tämä oli unta, mutta tämä olikin totta. Älä kovin hyväile kulliani, en halua laueta sinun suuhusi, haluan laueta vasta myöhemmin. Mirja hidasti vähän ja aloin nuolla Mirjan häpyhuulia ja nyt oli suunta häpykielen suunnasta ylöspäin, ei tarvinnut käsin avata Mirjan häpyhuulia, ne olivat juuri sopivasti raollaan, että kieleni meni hyvin sinne sisälle, että nuo sisemmätkin häpyhuulet olivat kieleni ulottuvilla. Mirja alkoi kostua ja kiihottua ja pian hänen pillunsa oli litimärkä. Yletyin vähän hyväilemään ja puristelemaan hänen rintojaankin ja tunsin kuinka hänen rintansakin kiihottuivat ja tunsin nuo paisuneet nännit sormissani. Samalla hyväilin hänen pakaroitaan ja selkäänsä ja noita suloisia reisien sisäpintaakin.
Kaikki naiset olivat jo heränneet ja katselivat kiihottuen Mirjan ja minun aamupuuhia. Sitten Mirja nousi pois ja kääntyi ympäri ja asettui minun päälleni niin, että hän pystyi ohjaamaan kovan kullini pilluunsa ja alkoi liikuttaa pyllyään sellaisessa asennossa, joka antoi hänelle kaikkein ihaninta nautintoa. Ylös ja alas Mirja innoissaan liikutti pyllyään ja välillä hän kumartui suutelemaan minua ja minä hyväilin hänen rintojaan innokkaana. Yhtäkkiä Mirja nousi pois ja sanoi Leilalle, olet sen näköinen, että haluaisit vähän ratsastaa Pekan kullilla, minä vähän huilaan välillä ja jatkan taas sitten. Leila tuli mielellään Mirjan paikalle ja Mirja kävi selälleen viereeni. Hyväilin nyt toisella kädelläni Leilan rintoja ja toisella kädelläni Mirjan pillua, voi miten kiihottunut ja kostea se olikaan, häpykieli oli niin paisunut ja kiihottunut ja ajattelin, ettei Mirja varmaan enää paljoa tarvitse lauetakseen. Sitten Eija halusi tulla istumaan suuni eteen ja kuiskasi, että voitko samalla nuolla minun pilluani, kun Leila ratsastaa sun kullilla.
Aah, mitä onnea tämä onkaan, nuo halukkaat naiset, sisarukset haluavat kaikki antaa minulle parastaan. Niinpä aloin nuolla Eijan pillua ja hän oli jo kiihottunut ja kostunut valmiiksi katsellessaan Mirjan ja Leilan ratsastusta minun kullillani. Niinpä sain kielelläni nauttia Eijan kiihottuvasta ja kosteasta pillusta samalla kun Leila ratsasti ja nautti minun kullistani ja minun sormeni hyväilivät Mirjan häpyhuulia ja häpykieltä. Mirja sanoi sitten, että mun täytyisi nyt saada Pekalta loppuhuipennus, mä haluun saada laueta Pekan kulli mun pillussa. Niinpä nuo Leila ja Eija siirtyivät pois ja minä asetuin Mirjan päälle, ohjasin kullini Mirjan pilluun, syvälle, sinne kokonaan minun kullini ihanasti upposi, olin Mirjan päällä ja samalla kun pyllyni nousi ja laski ja kullini työtyi ja otti vauhtia hyväilin Mirjan rintoja ja imin Mirjan nännejä ja välillä suutelimme kiihkeästi. Löysimme yhteisen yhdynnän rytmin ja hetken kiihkeän rakastelun Mirja laukesi ihanaan orgasmiin. - Anonyymi00025
Minä olin varonut kiihottavani itseäni liikaa ja niinpä minun kullini oli vielä täydessä voimassaan, kun se ollut vielä Mirjan kanssa saanut purkaa itseään siemensyöksyyn. Niinpä Leila kysyikin, kun nousin Mirjan päältä pois, että jaksatko sinä vielä tyydyttää vielä vähän minuakin. Menin Leilan päälle ja sanoin, että jaksan toki, minun kullini on intoa täynnä. Leila levitti ihanasti jalkansa, avasin Leilan pillun ja ohjasin kullini sinne sisälle; voi miten ihana, kostea ja kiihottunut Leila oli, hän huokaili onnesta, kun sai kokea minun kullini työntyvän sisäänsä ja kun samalla voin hyväillä ja imeä hänen rintojaan ja välillä suudella Leilan huulia, Leila oli aivan innoissaan ja nosti lantiotaan aina minun työntöni tahdissa, hän halusi saada kaiken mahdollisen nautinnon joka työnnöstä ja niinhän me molemmat saimmekin, kuiskailin Leilan korvaan, kun välillä otin huulillani hänen korvannipukasta kiinni, kulta rakas, sinä olet aivan ihana, suloinen, sinä tunnut niin hyvältä, sinun pillusi on niin makea, niin ihana, minun kullini ja sinun pillusi ovat kuin luodut toisilleen, tuntuu, että ne ovat kuin yhtä, nautinnon ihanaa huippua, suorastaan erottamattomat. Voi miten Leilan pillu vaan parani joka työnnöllä ja tunsin, että Leilakin on lähellä laukeamista, orgasmin huippu oli juuri tulossa. Muutama työntö ja sitten Leila laukesi ja hän halusi suudella minua kiihkeästi kiitokseksi tästä hetkestä. Vedin kullini rauhassa pois ja siirryin Eijan luo, joka oli vasta vähän saanut kieleni antamaa nautintoa pilluunsa. Eija halusi vielä vähän ratsastaa kullillani ja hän asettui siten hajareisin lantioni päälle, että sai ohjattua kullini sisäänsä ja hän laskeutui ihanasti alas ja kullini työntyi kokonaan täydellä pituudella hänen pilluunsa, sinne ihanaan tiukkaan emättimeen. Olin tyytyväinen, kun sain hetken ikään kuin levähtää, kun Eija teki työt. Hyväilin hänen rintojaan ja Eija aina välillä kumartui suutelemaan minua. Tunsin kuinka Eijan pillu oli niin kiihottunut ja märkä ja ihanasti kullini luisti hänen pillussaan. Ylös ja alas Eija liikkui omaan tahtiinsa, rauhallisesti nauttien joka hetkestä. Aavistelin, että Eijakin on pian nautinnon huipennuksessa ja kysyin, että haluatko loppuhuipennuksen niin, että tulen päällesi? Eija halusi ja niin vaihdoimme paikkaa, Eija kävi selälleen ja levitti jalkansa ja minä avasin hänen häpyhuuliaan ja ohjasin kullini sisälle, samalla sain hyväilä Eijan suloisia kiihottuneita ja kiinteytyneitä rintoja ja imeä noita nännejä, jotka olivat paisuneet ja kovettuneet ja vähän väliä suutelimme kiihkeästi.
Eijan pillu kiihottui yhä lisää ja minäkin aloin olla jo laukeamisen partaalla, joten annoin parhaani ja työntelin vähän kiihkeämpään tahtiin ja me laukesimme yhtä aikaa, Riitta huomasi, että me laukesimme ja sanoi sen ääneen; nyt Pekka ja Eija saivat kumpikin orgasmin, Pekan kullista näki, että se päästi seimensyöksyn toisensa jälkeen Eijan pilluun ja Eijan ihana kiihottuminen laukesi ihanasti täyteen rentouteen.
Pyörähdin Eijan viereen lepäämään ja Irja sanoi, että ompa siinä melkoinen uros meillä, kolme naista sai täyden tyydytyksen, miten meitä kohtasi tällainen onni tuosta vain, tuollainen ihana ja komea mies tulla tupsahti tupaan ja meidän haaveet ja unelmat toteutuvat enemmän kuin uskalsimme toivoa. Nyt täytyy mennä laittamaan Pekalle aamiaista, että Pekka jaksaa taas palautua voimiinsa. Niinpä nuo naiset, jotka eivät vielä saaneet tyydytystä lähtivät alakertaan ja nuo kolme naista jäivät minun kanssani vielä lepäämään hetkeksi. Pian kuului askeleita, kun Aune tuli ja suuteli minua ja sanoi, jaksatteko te tyydytetyt tulla aamiaiselle? Nousimme ja lähdimme alakartaan. Aamiaisen jälkeen sanoin, että käyn ennen töihin ryhtymistä vielä vähän pulahtamassa veteen, että saan hiet pois iholtani ja nuo kolme tyydytettyä lähtivät mukaan rantaan. Pulahdimme veteen ja tulomatkalla nuo Mirja, Leila ja Eija vuorollaan halusivat antaa minulle suukkoja ja sanoivat kiitos Pekka, se oli niin ihanaa. Eihän meillä ole koskaan ollut näin ihanaa aamua.
Kun olimme kaiki pukeneet, sanoin tytöille, että minä voisin tulla teitä auttamaan kasvihuoneille, jos te keksitte minulle jotain sellaista työtä, jota osaisin heti tehdä. Lea sanoi, että toki siellä töitä on ja vei minut tyhjentämään ruukkuja, joista oli leikkokukat otettu jo pois; ota näistä nämä juurakot pois, niin päästää sitten istuttamaan uusia taimia kasvamaan. Tuossa on kärryt ja tuolla ulkona on iso komposti, johon voit ne kärrätä. Tartuin työhän innolla, halusin auttaa ja korvata tämän täyden palvelun majatalon asumisen ja ruuan ja kaiken tarjoilun, olihan tuo tyttöjen tarjoilu niin täydellistä.
Lounas aikaan sitten taas lähdimme syömään rantaan, jonne Aune ja Irja toivat tarjottavat ja tytöt riisuivat itsensä ja menivät ensin uimaan ja sitten asettuivat syömään ihan kauneimmillaan ja puutarhan mullan pölyt puhdistettuina. Niinhän minäkin tein esimerkin mukaan. Tytöt sanoivat, että voidaan ottaa pienet tauot nurmikolla ja sää hyväili meitä .. - Anonyymi00026
Riitta ja Irja tulivat viereeni ja alkoivat suudella minua vuorotellen. Riitta hymyillen kysyi, että tuntuuko Pekka hyvältä, kun olet seitsämän naisen huomion keskipisteenä ja kohteena. Tuntuu erityisen hyvältä, vastasin, tämähän on kuin Edenin puutarhassa, jossa voi olla vapaasti ja ujostelematta alasti mies ja naiset ja tarpeitakin voi täyttää aina halutessaan kun alkaa tekeen mieli. Irja otti lepotilassa olevan kaluni vähän käteensä ja kysyi, heräisiköhän tämä pikku veitikkakin jo, vai onko se vielä väsynyt aamusta? Riitta otti minun kivekseni ja hyväili niitä hellästi, ihanat pikku mollukat, Riitta sanoi. Vastasin tytöille, että teidän käytössähän se on kokonaan, voittehan te kokeilla, heräisikö se jo unestaan. Irja kumartui ottamaan minun kullini suuhunsa ja alkoi hyväillä sitä huulillaan; ooh, Irja sanoi, kun kaluni alkoi paisua ja kovettua, kattokaa tytöt, kuinka ihanasti Pekan kalu paisuu ja kovettuu, on se ihana ja niin komea ja kova. Taitaa pikku veitikka olla jo taas virkeänä, sanoin, eihän se ihme ole, kun saa tuntea noin suloisten naisten läsnäoloa, noista ihanista pilluista se tuntuu olevan aina kiinnostunut. Tytöt puskahtivat nauramaan. Jatkoin vielä, että sillä on kyllä aika itsenäinen elämä, sillä tuntuu olevan oma tahto, se seisoo silloin, kun itse tahtoo, ei se käskemällä pystyyn nouse, se tarvii muita houkuttimia.
Irja asettui istuma-asentoon minun lantioini päälle ja alkoi hyväillä kovalla kalullani omaa pilluansa, painoi sitä häpyhuuliansa vasten ja antoi kullin olla siinä ulkopuolella ja liikutti itseään sopivasti niin, että kulli hieroi hänen häpyvakoaan ja painoi sitä vähän sinne sisään, että sisemmätkin häpyhuulet saivat osansa ja tuo kullin pää tavoitti myös häpykielen. Irja sanoi, että sitä taitaa kovasti kiinnostaa minun pilluni, on se ihanan itenäinen kulli, kovasti taitaa pyrkiä sinne sisälle. Riitta tuli minun pääni eteen istuma-asentoon ja kysyi, että haluatko nuolla vähän minun pilluani samalla, kun Irja vähän antaa sinun kalullesi kyytiä. Ei siihen vastausta tarvittu, kun aloin nauttia tuosta Riitan tarjouksesta. Voi mitä autuutta, kun kaksi naista antaa minulle mitä ihaninta nautintoa. Hyväilin käsilläni välillä Riitan selkää, välillä rintoja ja välillä yletyin hyväilemään Irjankin rintoja. Voi miten ihanasti Riitan ja Irjan pillut kostuivat ja kiihottuivat ja ei aikaakaan, kun tunsin kuinka Irja ohjasi kaluni sinne pilluunsa sisälle ihanaan emättimeensä, jossa kullini oli ihanassa pienessä tiukassa syleilyssä Irjan emättimessä ja minä sain kielelläni tuntea samalla Riitan pillun kostuvan ja kiihottuvan. Tämä seksuaalinen vallankumous erämaan jälkeen sai noissa naisissa aikaan valtavan seksuaalisen mielihalun puhkeamisen täyteen kukkaan. Kaikki estot olivat poissa ja he voivat ilmaista seksuaalista mielihaluaan aina, kun siltä tuntui.
Irja sanoi, että voisinko saada loppuhuipennuksen Pekalta niin, että Pekka on päällä ja Riitta nousi pois ja Irja kävi selälleen ja nousin Irjan päälle ja avasin sormin Irjan häpyhuulia ja ohjasin kullini sinne, Irja levitti käsin vähän häpyhuuliaan, ettei karvoja jäänyt väliin, Nyt voin suudella Irjan kanssa mielin määrin samalla, kun kullini nautti täysin siemauksin Irja pillusta. Sain myös hyväillä Irjan rintoja ja välillä imeä noita Irjan kovettuneita ja paisuneita nännejä, välillä asetin käteni Irjan pakoroihin ja puristelin samalla niitä, kun kullini purjehti tuolla ihanalla lammella edes takas, Irja oli levittänyt jalkansa niin levälleen, että kullin painui aina kokonaan tuonne Irjan pilluun ja meidän pehmeät karvoituksemme kohtasivat toisensa. Voi miten nautinnollista olikaan ja kuinka ihanaa oli kokea ja tuntea, kuinka Irja nautti koko naisen olemuksellaan ja kiihottui ja kiihottui kohti sitä huipentumaa, jolloin tuo orgasmi täyttää naisen olemuksen ihanalla hurmiolla. Irja sai orgasmin ja samalla hänen olemuksensa rentoutui ja nousin pois hänen päältään.
Riitta oli heti valmiina nousemaan päälleni, hänkin oli niin valmis, kuin vain halukas, kiihottunut nainen voi olla ja halusi myös kokea, millaista on ratsastaa miehen kullilla, kun saa itse ohjata sitä missä kulmassa tuo kullini eniten kiihottaa hänen pilluaan, missä tuntuu kaikkein ihanimmalta. Riitta nautti, hänen silmänsä säteilivät ja loistivat niin kuin rakastuneen naisen silmät voivat loistaa, välillä hän kumartui suutelemaan minua ja kuiskasi, ihana rakas Pekka, mä saan vihdoin nauttia oikeasta miehestä, eikä vain unelmoida. Kysyin jonkun ajan päästä, että haluaisitko kokeilla, että nussin suo takaapäin; Riitta oli heti valmis kokeilemaan ja asettui kontalleen nurmikolle ja levitti jalkansa. Avasin Riitan pillua ja ohjasin kullini sinne ihanaan pilluun ja otin kiinni hänen pakaroistaan ja lantiostaan, ettei hän luisu eteenpäin, kun työnnyn häneen ja annan mennä täysillä, ihanaa, suloista, sanoin Riitalle, voiko näin ihanaa, suloista pillua ollakkaan. Voi miten Riitta kiihottui kohti sitä loppuhuipennusta, jolloin tuo orgasmin huuma valtaa koko naisen olemuksen. - Anonyymi00027
Niin olin minäkin kohta valmis laukeamaan Riitan pilluun, nyt ei enää tarvinnut sentään tyydyttää seitsemää naista, vaan sai nauttia heistä sitten aina siten, kuin jaksoi. Olivathan he jo saaneet maistaa sitä nautintoa, mitä mies voi naiselle antaa.
Niinpä laukesimme yhtäaikaa, Riitta huokasi täyden tyydytyksen saaneena ja minä annoin spermani mennä muutamalla pumppauksella Riitan emättimeen. Hetken vielä huilasin siinä selälläni nurmikolla ja siten menimme taas uimaan ja työtkin kutsuivat taas uudelleen. Onpa tämä ihanaa lomailua, sanoin ääneen ja tytöt sanoivat, että todellakin ihanaa viikkoa saamme viettää. Tämä viikko jää kyllä meidän muistoihimme koko loppuelämäksemme.
Kuivailimme itsemme ja puimme työvaatteet päälle, no eihän niitä paljoa ollut näin lämpimänä kesäpäivänä. Jatkoin niitä samoja hommia ja naiset tekivät sitten niitä, joihin tarvittiin ammattitaitoa. Olihan heillä kaikilla täysi työ ylläpitää noin isoja puutarhoja, mutta kyllähän seitsemän ahkeraa naista paljon saa aikaiseksi. Tuntui että ho olivat vain saaneet uutta intoa nyt työhönsä, kun nuo seksitarpeetkin tulivat tyydytetyksi.
Kahvitaukokin pidettiin ja kun työpäivä oli päätöksessä oli taas päivällisen vuoro. Nyt oli vuorossa kalakeittoa, koska Aune ja Irja olivat aamulla saaneet katiskasta komeita ahvenia, omasta maasta saivat uusia perunoita ja porkkanatkin oli omassa maassa kasvamassa. Niitä liikeni myyntiin asti. Menin vähän lepäämään ulos riippukeinuun ja taisinpa nukahtaakin hetkeksi. Hyvä olikin kerätä vään voimia iltaa varten, Oletin että pari naista voi olla halukkaita illalla vielä nauttia minun kullistani, koska eivät olleet vielä tänään saaneet. Oikeassa olinkin, sillä Aune ja Lea tulivat minun viereeni illalla ja alkoivat vuorotellen suudella minua ja mikäs sen ihanampaa, kun halukkaat naiset tulevat oikein tuolla tavalla pyytämään hellyyttä ja heidän tarpeidensa täyttämistä. Minullehan se oli ilo, kertakaikkiaan ilo ja nautinto, saada antaa naisille hellyyttä ja hyväilyjä ja kulliakin kyllälti. Lea valitsi ensin minun kullini kohteekseen ja Aune tuli sitten minun kieleni hyväiltäväksi. Leakin halusi ratsastaa kullillani, kun oli sitä ensin vähän lämmittänyt ensin painamalla kulliani vain noita häpyhuulia vasten ja vasta kun oli tarpeeksi kiihottunut ja kostunut, antoi kullini luisua kokonaan sinne pilluun sisälle. Aunenkin pillu tuntui kieleni hyväilyistä kiihottuvan kovasti ja niinpä hetken päästä Aune ehdotti Lealle, että voitaiskos välillä vaihtaa paikkaa. Sopihan se Lealle ja niin tytöt vaihtoivat paikkaa, Aune alkoi ratsastaa kullillani ja Lea toi pillunsa minun nuoltavakseni.
Pian tytöt olivat niin kiihottuneet, että kumpikin halusi jo minun tulevan päälleen, jotta he saisivat kaiken hellyyden minusta osakseen. Menin ensin Aunen päälle ja avasin Aunen häpyhuulia sen verran, että sain kullini ohjattua sinne sisälle ja aloin työnnellä innokkaana. Pian Aune kiihottui niin, että hän laukesi ja minä siirryin Lean päälle ja aloin nussia Lean pillua. Samalla suutelimme kiihkeästi ja hyväilin hänen rintojaan ja imin noita kovia ja paisuneita nännejä. Vähän ajan kuluttua Leakin lauksei ja minäkin annoin itseni laueta ihanasti Lean pillussa.
Vielä me lähdimme illalla käymään uimassakin ja sen jälkeen otimme vielä vähän iltapalaa ja kävimme nukkumaan. Olin todella raukeana kun vuoteelle itseni ojensin. Vasta toinen päivä tänne tulostani oli kulunut. Ajattelin, etteipä sillä autolla mikään kiire ole. Kyllä täällä kelpaa olla; siihen ajatukseen nukahdin. - Anonyymi00028
Niin kuluivat niin päivät, Riitta vei minut eräänä päivänä lenkille ja näytti erään tasaisen kallion päällisen, jossa oli ihanan pehmeä sammal. Riitta kertoi, että hän on monta kertaa täällä kulkiessaan unelmoinut, että olis kiva nussia täällä sammaleen päällä. Haluttaiskos suo yhtään, kysyi Riitta ja vastasin, että täytyyhän niitä unelmiasi toteuttaa, onhan tämä aivan ihana paikka. Riitta alkoi heti riisua housujaan ja sen jälkeen alkoi riisua minun huosujani. kun saimme housut pois, suutelimme seisaaltaan ja Riitta nosti puseroa ylös ja hyväilin hänen rintojaan ja imin hänen nännejään. Riitta kiihottui ja kun laskin käteni hänen häpynsä päälle, hän oli jo kostunut ja hän laskeutui siihen sammalvuoteelle ja minä hänen päällensä. Voi että Riitta oli kiihottunut, kun hän sai toteuttaa unelmansa ja hän oli aivan innoissaan mukana joka työnnölläni, kun annoin kullini luisua edes takas hänen pillussaan. Siinä me laukesimme ihanasti. Riitalla oli vähän intiimipyyhkeitä mukana, että saimme vähän puhdistettua niitä värkkejämme.
Eija otti erään aamuna minut mukaansa katiskoja kokemaan ja vei minut läheisen saaren rantaan, vesi oli lämmintä ja menimme uimaan ja sitten Eija vei minut kaatuneen koivun luo ja sanoi, että hän on joskus ajatellut, että tässä vois olla kiva nussia ja kun olimme alasti niin hän kumartui ja laski kätensä ja etuvartalonsa koivun rungon varaan ja levitti jalkansa, olipa se sopivalla hollilla, nimittäin hänen pillunsa, että sain pienen hyväilyn jälkeen seisten työntää kulliani hänen pillussaan. Siinä me nussimme ja nautimme toisistamme.
Mirja vei minut yhtenä päivänä varastoon, jossa oli jyväsäkkejä muutama päällekkäin. Mirja heitti housut pois ja asettui siihen jyväsäkkien päälle selälleen ja minä tietysti innoistuin heti, kun hän levitti jalkansa ja tuo pillu avautui minun nautittavakseni. Voi että Mirjakin oli innoissaan ja nautti, että sai nussia tuolla salaisessa paikassa.
Mutta päivät kuluivat ja minä tein parhaani tyttöjen kanssa, että heidän ei tarvinnut olla puutteessa. Eräänä päivänä kuitenkin tuo naapurin autokorjaaja ajoi autoni pihaan ja antoi avaimen ja sanoi, että nyt se taas hyvässä kunnossa ja maksoin laskun. Kun tytöt näkivät, että autoni oli tullut, he menivät kovin vaiteliaiksi ja Lea uskaltautui kysymään, että nytkö sinä jatkat lomaa ja lähdet? Kysäsin, että miltäs se teistä tuntuu? Emme haluaisi sinun lähtevän, he sanoivat kaikki surullisina. Minä olin jo myös tullut aivan uusiin ajatuksiin. Oli tuo tyttöjen hoito ollut niin yltäkylläistä, että kysyin sitten, saisinko siis jäädä tänne? Leila kysyi, kuinka pitkäksi aikaa haluaisit jäädä? Loppuelämäkseni, vastasin. Tyttöjen silmiin tuli kuin kirkas auringon paiste ja he ryntäsivät minun luokseni ja halusivat suudella minua kukin vuorollaan ja sanoivat kaikki, että ihanaa Pekka, me jo puhuttiin siitä keskenämme, että voi kun Pekka voisi jäädä tänne kaikkien meidän aviomieheksi. Olinhan kertonut noille naisille elämästäni kaiken, joten eivät he minua ottaneet tietämättä minun taustojani. Mielelläni ja avoimesti kerroinkin. olinhan suunnattomasti rakastunut heihin kaikkiin seitsemään naiseen, ihaniin naisiin.
Menimme kahville ja minä aloin suunnitella muuttoa, mutta tytöt halusivat ensin pitää häät; ihan vain omassa porukassa. He halusivat vuorollaan pukea hääpuvun päällensä ja antaa vihkivalat. Niinpä jäin vielä odottamaan sen aikaa, että tytöt ehtivät valmistella häät. He laittoivat herkkuja ja komean hääkakun ja kaikkea muuta ja sitten kun tuo häähetki tuli, kukin vuorollaan puki hääpuvun päällensä ja joku tytöistä kysyi joka tytön kohdalla nuo vihkikysymykset: Tahdotko Lea ottaa tämän Pekan aviopuolisoksi ja rakastaa häntä myötä- ja vastoinkäymisissä, kunnes kuolema teidät erottaa. Lea vastaisi: Tahdon. Sitten tuo vihkijä kysyi minulta: Tahdotko Pekka ottaa tämän Lean aviopuolisoksi ja rakastaa häntä myötä- ja vastoin käymisissä, kunnes kuolema teidät erottaan. Vastasin: Tahdon. Tuo sama kaava toistui siis seitsemän kertaan. Aune, Irja, Riitta, Eija, Leila ja Mirja. Kaikki nuo seitsemän naista halusivat ottaa minut miehekseen rakastaa minua elämänsä loppuun asti ja minä heitä.
Muutin siis asumaan noiden seitsemän naisen kanssa ja tekemään heidän kanssaan noita tilan töitäkin. Meidän avioelämä kaavamme vähän muuttui matkan varrella, nuo ihanat vaimot halusivat ottaa minut aina vuoropäivinä kokonaan omakseen ja 7 päivää viikossa ja 7 vaimoa; sehän sopi erinomaisesti.
Siellä minä siis asun ja elän tänäkin päivänä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602