Nainen vakoili mun puhelinta ja laitteita ja teki siitä johtopäätökset. Jos oikeasti haluaa suhteen toisen kanssa, ei ole asiallista ja oikein vakoilla toisen elämää. Myös sellainen, että tiedustelee paljon ja jatkuvasti muilta ihmisiltä jostain henkilöstö, on tosi epäasiallista. Enkä mä itse luottaisi muiden mielipiteisiin ja juoruihin hyvin tuntemastani ihmisestä.
Suhteen pitää perustua luottamukseen
14
276
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aina on kateellisia ihmisiä, jotka levittää juoruja ja valheita.
- Anonyymi00002
Joissain suhteissa luetaan toisen selaushistoriaa, viestejö ym mikä on tosi väörin. Ei kukaan omista toista, niin että voi rikkoa yksityisyyttä.
- Anonyymi00003
Samaa mieltä. Mies, joka yrittäisi urkkia vaikkapa puhelintani saisi etsiä uutta samantien.
- Anonyymi00004
Taitaa olla toisinpäin...
- Anonyymi00005
Samaa epäilen. Kuulin tuon saman tarinan kunnes huomasin itse olevani urkinnan kohde miehen toimesta.
- Anonyymi00006
Miksi vakoilit nainen?
- Anonyymi00008
Sinä petit!
- Anonyymi00007
Minä luotin. Pettäjä!
- Anonyymi00009
Millä tavoin muka petin? En itse muista pettäneeni.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Millä tavoin muka petin? En itse muista pettäneeni.
Panettaa.. paljon. Tule jo!
- Anonyymi00010
Jotkut naiset penkoo kämpän ja kaikki paperit siinä ajassa, kun itse käy vessassa.
Jatkossa teen testin, kamera piiloon johonkin laatikkoon, sekä rahaa johonkin, jotta näkee varastaako.- Anonyymi00012
Tällaisesta onkokemusta, melkoisia käärmeitä. Onneks on päässyt eroon.
- Anonyymi00013
Jotkut kuulemma penkoivat kämpän kun oli remontti ja jättivät ovet auki moneksi tunniksi.
- Anonyymi00014
No näinpä samoilla linjoilla olen minäkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2212927Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell81647Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51337- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231171- 751107
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717937- 135922