Vaikken mä sitä näe, jossain piilossa lymyilee 😍 🤭 siis jos nuo ehdotukset tulee sen perusteella et on numero puhelimessa 🤔
Se sun numero siis edelleen on jossain
8
178
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Jos olis kyse mun numerosta, niin vaik löytäisitkin sen niin ei se auttais mitenkään.
Ei ole enää käytössä. Suljin liittymän :D- Anonyymi00004UUSI
No höh, anna sit uus ❤️🤩
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No höh, anna sit uus ❤️🤩
Tähänkö laitan sen? Laita omasi. tai pyydä muualla.
- Anonyymi00002UUSI
ei taida toimia ihan gdpr mukaan näyttä että olisi kontakteissa sellaisia joita olisi poistanutkin
- Anonyymi00003UUSI
En oo siis poistanut numeroa vaan hävis ku nollasin puhelimen ja kaikki tiedot hävisi, en löytänyt niitä enää
- Anonyymi00005UUSI
Oletetaan teoreettisesti, että kyse olis musta; sulla on tieto kuka oon 😅🤭 löydyn facesta ja numeroin löytyy kyllä jostain 😉🥰
- Anonyymi00007UUSI
Mitkä ehdotukset? Tarkoitatko FB:n ehdotuksia. Minäkin näen sinun kuvasi😍
- Anonyymi00008UUSI
Facebookin sekä instagramin, mutta tänään tuli semmonen kunnon ehdotus ig:ssä mitä ennen ei oo tullut että saatat tuntea tämän henkilön, alahan seuraamaan 🤭🤩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1573250EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403022- 1121535
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1501264Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601037
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 43896
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23893