Testasin prototyyppiä omassa 20 heppaisessa perämoottorissa, aivan huima parannus nopeuteen, muokkasin alkuperäistä potkuria.
Vastaukset 27
- Anonyymi00001
Hieno juttu.
Olenkin ollut aina sitä mieltä, ettei potkurin valmistajat tee mitään tutkimustyötä vaan prässäävät tuotteet mututuntumalla. - Anonyymi00002
Ehdottomasti oikea tie edetä. Ilmoita täällä heti mistä saa käydä sellaisen ostamassa D.
- Anonyymi00007
Vielä menee kauan ennen kuin julkistan uuden potkurin prototyypin. Potkuri on kyllä lähes keksittyjen potkureiden tapainen mutta lavoissa on pieni juttu..pientä mikroa .
- Anonyymi00003
Minäkin vedin rälläkällä lavoista vähän liikoja pois. Hitto kun ottaa kone nyt hyvin kierroksia!
- Anonyymi00004
Otitko rajoitimen pois vai miten se niin paljon ottaa kierroksia?
- Anonyymi00005
Rälläkällä?
Minä ajoin kiville - Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Otitko rajoitimen pois vai miten se niin paljon ottaa kierroksia?
Mikä ihmeen rajoitin? 70-luvun evikassa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mikä ihmeen rajoitin? 70-luvun evikassa.
Jaa, ajaako joku vielä semmoisellakin?
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jaa, ajaako joku vielä semmoisellakin?
Jos sun tarttee tuollaista kysellä, niin vaihda palstaa. Ehkä postimerkkeily on enemmän sun juttu?
- Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos sun tarttee tuollaista kysellä, niin vaihda palstaa. Ehkä postimerkkeily on enemmän sun juttu?
Ei meilläpäin kyllä oo näkyny moisia vesillä enää vuosiin.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei meilläpäin kyllä oo näkyny moisia vesillä enää vuosiin.
Eikä meilläpäin. Tuosta vanhempia yksilöitä kyllä näkyy, kun on pieteetillä restauroituja vanhoja veneitä aikakauden mukaisilla moottoreilla, mutta eihän niillä ajeta kuin näytösajoja nätissä kelissä lähellä rantaa. 70-lukulainen moottori ei vielä ole riittävän vanha sellaiseen, mutta liian vanha arkikäyttöön.
- Anonyymi00006
Vielä kun heität se tuulilasin veks ja ajat mahdollisiman kyyryssä niin saat himppu lisää vauhtia.
- Anonyymi00008
Alamäkeen saa kulkemaan kovempaa. Esimerkiksi jos lähtee vaikka ylittämään Pielisjärven pituussuunnassa niin puoleen väliin on ylämäkeä ja sitten alkaa alamäki. Sen huomaa soutaessakin että on ensi ylämäki ja sitten helpottaa.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Alamäkeen saa kulkemaan kovempaa. Esimerkiksi jos lähtee vaikka ylittämään Pielisjärven pituussuunnassa niin puoleen väliin on ylämäkeä ja sitten alkaa alamäki. Sen huomaa soutaessakin että on ensi ylämäki ja sitten helpottaa.
Leveyssuuntaan ei huomas, kun ne aallot rulee pitkittäin.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Leveyssuuntaan ei huomas, kun ne aallot rulee pitkittäin.
Ei se ole aalloista kiinni, ylämäki on leveyssuunnassa kun puoleen väliin ja loppu on alamäkeä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei se ole aalloista kiinni, ylämäki on leveyssuunnassa kun puoleen väliin ja loppu on alamäkeä.
Vuorovesi ja kuun vetovoima tasoittaa.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Vuorovesi ja kuun vetovoima tasoittaa.
Ei vaan kuun vetovoima korottaa ylämäkeä, hurjimmat vauhdit alamäessä, siinä kokka kohisee.
- Anonyymi00011
Jessus sitä huumorin määrää..!
- Anonyymi00016
Juurikin niin, ei naurata.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juurikin niin, ei naurata.
Elämäsi on tylsää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Elämäsi on tylsää.
Ei ole, mutta tässä säikeessä viljellään harvinaisen huonoa huumoria. Olen tottunut parempaan.
- Anonyymi00021
Mutta entä taloudellisuus? Vaikka ei olekaan nopein, niin siipirattaat molemmin puolin paattia taitaa olla taloudellisin etenemismuoto? Hauskinta oli, kun ammoin jossain elokuvassa oli kapteeni Nemon Nautilus -sukellusveneessä potkureina ruuvit. Muistan lukeneeni, että sellaisiakin on käytetty, mutten tiedä toimivuudesta. Toisaalta, onhan noita "hanhenpotku" -tyyppisiä "potkureitakin" ollut ainakin koekäytössä. Eli kaikenlaista sitä löytyykin.
- Anonyymi00024
Jos ruuvia käyttäisi, niin oisko ristipää, tähti vai kuusiokolo suositeltava?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Jos ruuvia käyttäisi, niin oisko ristipää, tähti vai kuusiokolo suositeltava?
Lähinnä kierteellä olisi merkitystä!
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Lähinnä kierteellä olisi merkitystä!
Ja huumori ei kun lisääntyy !
- Anonyymi00027
Olen potkinut paremman keksijän.
- Anonyymi00028
UUTUUS! NYT NIITÄ SAA! PAPO-potkurit nyt meiltä Ennen näkemätön vauhdin lisäys ilman lisäkulutusta Tällä hetkellä saatavissa vain 20 heppaisiin kaksitahti-ulkolaitamoottoreihin VARAA OMASI!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771610
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106832En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 129578
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 42496