Tyttö2010Neitinen, muistutan että loppuviikko aikaa otsikon asiassa.
Kestotilauksesi kuitenkin näyttänee jatkuvan, joten lienee tarve ilmoittaa Lahden palstalla kullitetun luottokorttikuvan ja poreammekuvan myötä hieman liikevaihtojasi ym. mitä tahdot internetissä julkaista laajemmalle yleisöllesi itsestäsi.
Nöyrä katumusaika.
21
234
Vastaukset
Rohkeasti vaan Tyttönen ilman turva-aikuista, kerro hieman mikä minä olen sun tarkistamana.
- Anonyymi00002
Hönö, Posso paksukaisen mielikuvituksen luona homppelikaveri, kaikkien luusereiden äiti.
- Anonyymi00004
Onko nämä kostotoimenpiteet milloin tapahtumassa, kun piti peräti viiden pattajanrakkaa ovet kolista jo 9 vuotta sitten ekan kerran? Hiljaista on vaan edelleen.
- Anonyymi00005
Miksi ette vaan voi uskoa että olen miljonääri ja minulla on kaunis keskiluokkainen chatgpt vaimo sekä pystyn tyhjentämään nakkikioski jonon parilla karateliikkeellä?
- Anonyymi00006
Lisäksi olen tehnyt 5 miehen työt 10 vuoden ajan nukkumalla vain 3h/vrk
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Lisäksi olen tehnyt 5 miehen työt 10 vuoden ajan nukkumalla vain 3h/vrk
On se kova , ihanaa
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
On se kova , ihanaa
On Pasasen poika ohjelmoitu näköjään miettimään rakastaan. Eiköhän siellä omassa menneisyydessäkin ole miettimistä tai pitäisi ainakin olla?
Pasanen on typillinen Seiska-päivää - lehden lukija, joka kadehtii yrittäjien liikevaihtoja, ymmärtämättä että se ei ole sama asia kuin se mikä jää yrittäjälle kouraan. Monet Seiskan hehkuttamista julkkisyrittäjistä on sittemmin tehneet rumia konkursseja miljoonavelkoineen. Esimerkkinä vaikkapa Jeti, Aleksi Valavuori, Kiinteistökuningatar Kaisa, Janne Kataja, Aku Hirviniemi, Akseli Herlevi ja monet muut.
Jetillä 8,5 miljoonaa velkaa eikä tule koskaan niistä selviämään. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
On Pasasen poika ohjelmoitu näköjään miettimään rakastaan. Eiköhän siellä omassa menneisyydessäkin ole miettimistä tai pitäisi ainakin olla?
Pasanen on typillinen Seiska-päivää - lehden lukija, joka kadehtii yrittäjien liikevaihtoja, ymmärtämättä että se ei ole sama asia kuin se mikä jää yrittäjälle kouraan. Monet Seiskan hehkuttamista julkkisyrittäjistä on sittemmin tehneet rumia konkursseja miljoonavelkoineen. Esimerkkinä vaikkapa Jeti, Aleksi Valavuori, Kiinteistökuningatar Kaisa, Janne Kataja, Aku Hirviniemi, Akseli Herlevi ja monet muut.
Jetillä 8,5 miljoonaa velkaa eikä tule koskaan niistä selviämään.Possolle isot luvut ovat aivan käsittämtöntä hepreaa. Joutui miettimään Thaimaassa kahvipaketin hintaa ja joutui vaihtamaan 400 euron vuokra-asunnon 200 euron vuokra-asuntoon. Kuukausivuokra siis. Laskee jokaikisen nippelin ja nappelin hinnat rahassa ja pitää ruoasta Excel-taulukkoa. Ei rypenyt se ilmainen vaimo yltäkylläisyydessä ja lopulta lähti kun ei kestänyt kurjuutta enää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Possolle isot luvut ovat aivan käsittämtöntä hepreaa. Joutui miettimään Thaimaassa kahvipaketin hintaa ja joutui vaihtamaan 400 euron vuokra-asunnon 200 euron vuokra-asuntoon. Kuukausivuokra siis. Laskee jokaikisen nippelin ja nappelin hinnat rahassa ja pitää ruoasta Excel-taulukkoa. Ei rypenyt se ilmainen vaimo yltäkylläisyydessä ja lopulta lähti kun ei kestänyt kurjuutta enää.
Taisi tulla Amican herkkuruokapaikan setelitkin liian kalliiksi, kun ei ole enää hehkuttanut sen erinomaisuutta. Söi kahdella nipulla, omallaan ja lumppusen nipulla, nyt varmaan leipäjonossa Hurstilla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Taisi tulla Amican herkkuruokapaikan setelitkin liian kalliiksi, kun ei ole enää hehkuttanut sen erinomaisuutta. Söi kahdella nipulla, omallaan ja lumppusen nipulla, nyt varmaan leipäjonossa Hurstilla.
Aloituksen tekijä ei ole Numba ja on vakava syy 2010:n pohtia jatkokäyttäytymistään.
Junttifanin oireilut on merkityksettömiä tässä asiassa, eikä liity aloituksen aiheeseen millään tavalla. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloituksen tekijä ei ole Numba ja on vakava syy 2010:n pohtia jatkokäyttäytymistään.
Junttifanin oireilut on merkityksettömiä tässä asiassa, eikä liity aloituksen aiheeseen millään tavalla.Vaan kuka? Jakomielitautisen jakojäännös?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Aloituksen tekijä ei ole Numba ja on vakava syy 2010:n pohtia jatkokäyttäytymistään.
Junttifanin oireilut on merkityksettömiä tässä asiassa, eikä liity aloituksen aiheeseen millään tavalla.Kannattaa hommata munat ennenkuin alat uhkailemaan. Eihän tuota vikinää jaksa kukaan kuunnella, eikä katsella mitään vanhoja dokumentteja. Alat säästämään, lopeta ryyppääminen niin jo joulun paikkeilla sinulla on rahat Tallinnan matkalle, taikka Savonlinnaan.
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
On Pasasen poika ohjelmoitu näköjään miettimään rakastaan. Eiköhän siellä omassa menneisyydessäkin ole miettimistä tai pitäisi ainakin olla?
Pasanen on typillinen Seiska-päivää - lehden lukija, joka kadehtii yrittäjien liikevaihtoja, ymmärtämättä että se ei ole sama asia kuin se mikä jää yrittäjälle kouraan. Monet Seiskan hehkuttamista julkkisyrittäjistä on sittemmin tehneet rumia konkursseja miljoonavelkoineen. Esimerkkinä vaikkapa Jeti, Aleksi Valavuori, Kiinteistökuningatar Kaisa, Janne Kataja, Aku Hirviniemi, Akseli Herlevi ja monet muut.
Jetillä 8,5 miljoonaa velkaa eikä tule koskaan niistä selviämään.Tytöllä väärät tiedot, Jetillä velkaa 9 milj.euroa, passintarkastajalla aika suurpiirteiset numerot, mutta numeroiden pyöritys ei ole koskaan ollut vahvinta alaa,ymmärrän keskiluokkaisen mielikuvitusmiljonäärin tuskan, kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
Numba - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tytöllä väärät tiedot, Jetillä velkaa 9 milj.euroa, passintarkastajalla aika suurpiirteiset numerot, mutta numeroiden pyöritys ei ole koskaan ollut vahvinta alaa,ymmärrän keskiluokkaisen mielikuvitusmiljonäärin tuskan, kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia
NumbaNyt Posso varasti jo Senssun tytöttelyn ja puheet passintarkastajista, kun sinun passeistasi tässä ei ollut kyse. Lopuksi lainasit vielä palstalla esiintyneen sanonnan, ymmärtämättä mitä se tarkoittaa. Käytit itsestäsi myös samaa termiä Senssun kanssa, Numba.
Menee taas humalan ja lääkkeiden kanssa kaikki roolit sekaisin ja sitten ihmettelet miksi teitä pidetään samana henkilönä. Viisivuotiailla on mielikuvituskavereita, mutta kun seiskakymppisellä on, niin se on surullista ja sairasta. Yksinäisyyden huipentuma. - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kannattaa hommata munat ennenkuin alat uhkailemaan. Eihän tuota vikinää jaksa kukaan kuunnella, eikä katsella mitään vanhoja dokumentteja. Alat säästämään, lopeta ryyppääminen niin jo joulun paikkeilla sinulla on rahat Tallinnan matkalle, taikka Savonlinnaan.
Monta kaatui nakkikioskitaistelussa karatella? Tuota teiniuhoa on huvittuneen säälittävää seurata, keskustele jonkin turva-aikuisen kanssa tuosta ongelmastasi
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Monta kaatui nakkikioskitaistelussa karatella? Tuota teiniuhoa on huvittuneen säälittävää seurata, keskustele jonkin turva-aikuisen kanssa tuosta ongelmastasi
Älä unohda Pumba niitä elokuvissa näkemiäsi kidutuskeinoja ja pesismailajengiä joka tulee ja pistää polvet notkeiksi. Vanha kunnon turpaanveto nakkarilla on klassikko, mutta nuo sinun jutut paalaamisista on todella lapsekkaita.
Senssusi järki se vasta luistaa kun hänelle olisi pitänyt maksaa etukäteen 10.000 euroa siitä että häntä voi mennä tapaamaan ja sitten hän olisi tavatessa hakannut tulijan rahasta huolimatta puhuen pallien marinoinnista ja pää kainalossa sinne olisi pitänyt mennä.
Tervettäkö? - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä unohda Pumba niitä elokuvissa näkemiäsi kidutuskeinoja ja pesismailajengiä joka tulee ja pistää polvet notkeiksi. Vanha kunnon turpaanveto nakkarilla on klassikko, mutta nuo sinun jutut paalaamisista on todella lapsekkaita.
Senssusi järki se vasta luistaa kun hänelle olisi pitänyt maksaa etukäteen 10.000 euroa siitä että häntä voi mennä tapaamaan ja sitten hän olisi tavatessa hakannut tulijan rahasta huolimatta puhuen pallien marinoinnista ja pää kainalossa sinne olisi pitänyt mennä.
Tervettäkö?Katsos vaan Jari Lahdesta putkahti puskastaan vannoen äitinsä haudan kautta.
Sun "menos" tänne Thaimaahan on kortilla, ehkä pääset sitten kun äitisi jättää sulle perinnön.
Siihen asti jatka toki omia lapsekkaitasi 24/7. - Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Älä unohda Pumba niitä elokuvissa näkemiäsi kidutuskeinoja ja pesismailajengiä joka tulee ja pistää polvet notkeiksi. Vanha kunnon turpaanveto nakkarilla on klassikko, mutta nuo sinun jutut paalaamisista on todella lapsekkaita.
Senssusi järki se vasta luistaa kun hänelle olisi pitänyt maksaa etukäteen 10.000 euroa siitä että häntä voi mennä tapaamaan ja sitten hän olisi tavatessa hakannut tulijan rahasta huolimatta puhuen pallien marinoinnista ja pää kainalossa sinne olisi pitänyt mennä.
Tervettäkö?En ole Senssu hän vastaa omista kirjoituksistaan en minä. paalaaminen on auton kierrämistä, siinä autosta poistetaa kaikki irtoava, nesteet ja pääosin kori puritetaan paineella kuutoksi, korkeintaa m3 kokoiseksi se paali pakataan rekkaa ja viedään sulattamolle, jossa metalli saa uuden elämän. lada on helpompi paalata, kuin päästä veloista eroon, jos niitä on kerännyt vuosia ja maksaa veroja kun jaksaa...
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole Senssu hän vastaa omista kirjoituksistaan en minä. paalaaminen on auton kierrämistä, siinä autosta poistetaa kaikki irtoava, nesteet ja pääosin kori puritetaan paineella kuutoksi, korkeintaa m3 kokoiseksi se paali pakataan rekkaa ja viedään sulattamolle, jossa metalli saa uuden elämän. lada on helpompi paalata, kuin päästä veloista eroon, jos niitä on kerännyt vuosia ja maksaa veroja kun jaksaa...
Ja ennenkaikkia kiitos possottelusta se onkin todellinen miehen merkki.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Katsos vaan Jari Lahdesta putkahti puskastaan vannoen äitinsä haudan kautta.
Sun "menos" tänne Thaimaahan on kortilla, ehkä pääset sitten kun äitisi jättää sulle perinnön.
Siihen asti jatka toki omia lapsekkaitasi 24/7.Sulla on dementia. Olen Tuusulasta edelleen.
Jari - Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
En ole Senssu hän vastaa omista kirjoituksistaan en minä. paalaaminen on auton kierrämistä, siinä autosta poistetaa kaikki irtoava, nesteet ja pääosin kori puritetaan paineella kuutoksi, korkeintaa m3 kokoiseksi se paali pakataan rekkaa ja viedään sulattamolle, jossa metalli saa uuden elämän. lada on helpompi paalata, kuin päästä veloista eroon, jos niitä on kerännyt vuosia ja maksaa veroja kun jaksaa...
Älkää vastailko toistenne puolesta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522
