Ajattelin mennä kohta suihkuun. Sun kans ois mukavampaa kaksin. Tulisitko ? 👩❤️👩🔥❤️
Mulla on kuuma
25
400
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei kiitos, mukavaa suihkuttelua sulle.
- Anonyymi00002
Todellaki tulisin jos hän😘 mut jos oot se toiselle varattu niin en tulis
- Anonyymi00003
Tulisin heti
🧔🏻♂️ - Anonyymi00004
Uuuuuu, ajatus eräästä naisesta suihkun raikkaana saa kuumaksi 😍😉👩❤️💋👩 mutt toki siellä suihkussakin olisi varmasti mukavaa yhdessä 🫠💦💋
- Anonyymi00005
Mä olen täällä suihkunraikkaana. Testasin uutta suihkuvaahtoa, taivaallinen tuoksu. Tuli siinä mietittyä kaikenlaista ja eräs saa mun ajatukset villeiksi kun kädet vaeltaisi..... 🔥🔥🫦🤭❤️👩❤️👩
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mä olen täällä suihkunraikkaana. Testasin uutta suihkuvaahtoa, taivaallinen tuoksu. Tuli siinä mietittyä kaikenlaista ja eräs saa mun ajatukset villeiksi kun kädet vaeltaisi..... 🔥🔥🫦🤭❤️👩❤️👩
Täää on tapahduttava vielä joskus, villejä ajatuksia sinäkin aiheutat 😜🤩❤️
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Täää on tapahduttava vielä joskus, villejä ajatuksia sinäkin aiheutat 😜🤩❤️
Kuinka villejä 🤭😉😉🥰?
Mä oon valmis sun ksnssa niihin hetkiin ja sun pitäis tämä tietää niiin jos olet hän ❤️👩❤️👩🫦
-ap- - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuinka villejä 🤭😉😉🥰?
Mä oon valmis sun ksnssa niihin hetkiin ja sun pitäis tämä tietää niiin jos olet hän ❤️👩❤️👩🫦
-ap-Tosi villejä, et ehkä ees uskois 🤭 😘 mistä mun se pitäs tietää et oot valmis ? 🤔
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tosi villejä, et ehkä ees uskois 🤭 😘 mistä mun se pitäs tietää et oot valmis ? 🤔
Kerro ajatuksesi .... 😉
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tosi villejä, et ehkä ees uskois 🤭 😘 mistä mun se pitäs tietää et oot valmis ? 🤔
Kerro jotain meistä,ihan sama joku tunniste ? -ap-
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kerro jotain meistä,ihan sama joku tunniste ? -ap-
Miksi et itse kerro tunnisteita 😉🤭
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kerro ajatuksesi .... 😉
Taidan pitää vielä salaisuutena 🤫 ja mun nimessä on kyllä viisi kirjainta. Hänellä neljä
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Taidan pitää vielä salaisuutena 🤫 ja mun nimessä on kyllä viisi kirjainta. Hänellä neljä
Sitten ohi -ap-
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sitten ohi -ap-
Heti ekana tuli mieleen että ehkäpä tää on miehen kirjoitus 🤣 Täällä on niitä huijareita jotka tahallaan kiusaa. Tai sit ehkä oot se varattu joka hokee täällä sitä että haluaa mutta on kiellettyä. No mut ihan sama, toivottavasti oikee löytyy
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Heti ekana tuli mieleen että ehkäpä tää on miehen kirjoitus 🤣 Täällä on niitä huijareita jotka tahallaan kiusaa. Tai sit ehkä oot se varattu joka hokee täällä sitä että haluaa mutta on kiellettyä. No mut ihan sama, toivottavasti oikee löytyy
Siks en heti vastannutkaan ku eka ajatus oli et toi on kylläki mies
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Taitaa olla kyseessä 4 kirjaiminen A ja 5 kirjaiminen F.
- Anonyymi00006
Tulisin joo ja sen jälkeen tulisin myös sisälle 🥵
- Anonyymi00007
Jos menee kumpikin omassa eri asunnossaan yhtäaikaa suihkuun, niin silloin on yhtäaikaa suihkussa.
- Anonyymi00009
Hauska 🤣🤣🤣
- Anonyymi00016
EN IKINÄ! Enkä koskaan tule olemaan samassa tilassa kanssasi! Olet todella vastenmielinen kaikin puolin!
- Anonyymi00018
Joku projekti meni vtuiksi, vai mistä suuttumus?
- Anonyymi00028UUSI
Haluan edelleen sinua saada.
- Anonyymi00026UUSI
En halua varattuja!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2443100Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171728Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.221424- 1041248
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291241- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531062Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581045Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135952