https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012019762.html
Kiitos lääkäritilanteen ja sujuvan asijoinnin parantamisesta!
Kiitos PS!
Kiitos Peruss
38
399
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvää työtä!
- Anonyymi00015
Kiitos Oulaskangas..
- Anonyymi00002
Terveydenhoitomaksuihin Iso korotus jopa 90%. ( Tuo lause kannattaa kirjoittaa googleen.. )
- Anonyymi00003
Totaalinen Petosjytky.
- Anonyymi00004
Onko sinusta Pyhäjärven trolli tulossa vanha kuin sinulta meni noin kauan ennenkuin ilmestyit kirjoittamasi avauksen viestiketjuun itkemään persujen perään joita avauksessasi ylistät?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko sinusta Pyhäjärven trolli tulossa vanha kuin sinulta meni noin kauan ennenkuin ilmestyit kirjoittamasi avauksen viestiketjuun itkemään persujen perään joita avauksessasi ylistät?
trollaa taas niin usella palstalla samanaikaisesti ettei ennätä kaikkiin provo avauksiinsa itselleen vastata persut aina maalituksen kohteena.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
trollaa taas niin usella palstalla samanaikaisesti ettei ennätä kaikkiin provo avauksiinsa itselleen vastata persut aina maalituksen kohteena.
Oletko päässyt r ydmanin kanssa n uoria n asia a hdistelmaan?
- Anonyymi00011
Ja lapsilisä järjestelmään Iso leikkaus ! #Petosjytky.
- Anonyymi00012
Kovasti huvittavia te omaan pesään paskovat Soinilaiset olette persuvainonne kanssa. Paikallisen kuuluisuuden viedessä se tasolle mistä hänet tulisi jo palkita keskustan kunniajäsenyydellä? Asianomaisen esim. peukuttaessa persunaisia facessa stalkkaavien keskustalaisten setämiesten viestejä. Mille ei voi kuin nauraa historia huomioiden yhden miehen sotineen keskustaa vastaan oli aihetta tai ei.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ja lapsilisä järjestelmään Iso leikkaus ! #Petosjytky.
Samat skitsoilut kaikilla palstoilla joissa persuja maalitat.
- Anonyymi00019
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kovasti huvittavia te omaan pesään paskovat Soinilaiset olette persuvainonne kanssa. Paikallisen kuuluisuuden viedessä se tasolle mistä hänet tulisi jo palkita keskustan kunniajäsenyydellä? Asianomaisen esim. peukuttaessa persunaisia facessa stalkkaavien keskustalaisten setämiesten viestejä. Mille ei voi kuin nauraa historia huomioiden yhden miehen sotineen keskustaa vastaan oli aihetta tai ei.
Niin yksinkertaista jengiä ettei äo riitä sen ymmärtämiseen että Orpon oikeistohallitukselle persut yhtenä sen hallituspuolueena vaihtoehtona on vasemmistohallitus minne persuilla ei ole mitään asiaa. Minkä takia äänestivät persut Orpon hallitukseen.
- Anonyymi00008
Eipä vain ole tähän pitäjään sattunut. Ei muuta kuin tosi, tosi kärtyiset tk virkailijat ja vaihtuvat lääkärit.
Rehti korotus maksuihin. Kiitos, kiitos persut. Valehtelematta TE olette tähän suurin syyllinen. EI maailmantilanne, ei kepu tai edellinen hallitus. TE olette tehneet leikkaukset niin, että kohdistuu sairaisiin. Arvovalintoja. Siinä on tullut isot veronalennukset hyvätuloisille, yhteisöveron alennukset, tunnin radat ja nyt Orpo vielä vaatimalla vaati, että turun ratikkaan satoja miljoonia
Voisitteko ystävällisesti PERSUT perustella ja pyydän, ettette taas valehtele ja käännä asiaa haukkumiselle muuksi kuin se on.- Anonyymi00009
Eikö ole jännä juttu kuinka valtamedioita ei pahemmin kiinnostanut kun laphan kepulaiset jne. hyväksyi arviointuryhmän lisäleikkaukset etteivät joudu liitoksiin pohteen kepujen jne. kanssa? Ilman että lappalaiset kepu kansanedustajien kanssa olisi ilmestyneet osoittamaan mieltään eduskuntatalon edustalle Juusoa syyttämään leikkauksista jotka itse hyväksyivät.
- Anonyymi00017
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö ole jännä juttu kuinka valtamedioita ei pahemmin kiinnostanut kun laphan kepulaiset jne. hyväksyi arviointuryhmän lisäleikkaukset etteivät joudu liitoksiin pohteen kepujen jne. kanssa? Ilman että lappalaiset kepu kansanedustajien kanssa olisi ilmestyneet osoittamaan mieltään eduskuntatalon edustalle Juusoa syyttämään leikkauksista jotka itse hyväksyivät.
Vaihtoehtona arviointiryhmän lisäleikkauksille liitokset Pohjois Pohjanmaan maakunnan hyvinvointialueeseen. Lakien pohjalta jotka laati Marinin hallitus.
- Anonyymi00020
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö ole jännä juttu kuinka valtamedioita ei pahemmin kiinnostanut kun laphan kepulaiset jne. hyväksyi arviointuryhmän lisäleikkaukset etteivät joudu liitoksiin pohteen kepujen jne. kanssa? Ilman että lappalaiset kepu kansanedustajien kanssa olisi ilmestyneet osoittamaan mieltään eduskuntatalon edustalle Juusoa syyttämään leikkauksista jotka itse hyväksyivät.
No tulihan se sieltä. Kepu sitä ja kepu tätä.
Ihmeellinen puolue tuo persut. Tekee ne mitä tahansa niin se on Marinin, Kepun tai yleensä edellisen hallituksen vika. Tuota voi jo sanoa melkoiseksi vastuunkantamiseksi. - Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
No tulihan se sieltä. Kepu sitä ja kepu tätä.
Ihmeellinen puolue tuo persut. Tekee ne mitä tahansa niin se on Marinin, Kepun tai yleensä edellisen hallituksen vika. Tuota voi jo sanoa melkoiseksi vastuunkantamiseksi.Tee historiaa sääntöjä rikkova muille keskustelijoille v..ttuileva moderaattori ja vastaa sinulle esitettyyn kysymykseen sen sijaan että tavoillesi uskollisena hyökkäät kysymyksen esittäjän kimppuun.
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
No tulihan se sieltä. Kepu sitä ja kepu tätä.
Ihmeellinen puolue tuo persut. Tekee ne mitä tahansa niin se on Marinin, Kepun tai yleensä edellisen hallituksen vika. Tuota voi jo sanoa melkoiseksi vastuunkantamiseksi.Miksi Orpon hallituksen pitäisi kantaa vastuu siitä, kun Lapin hyvinvointialue ajoi sotepalvelunsa alas arviointimenettelyyn joutumisen jälkeen? Koska Lapin hyvinvointialueen keskustalaiset, demarit, vasurit jne. eivät saaneet Marinin hallituksen soteuudistuksen talouden tasapainotuksia aikaiseksi lakien velvoittamina jotka laati keskusta, demarit, vassarit jne. edellisessä hallituksessa. Jotta välttävät liitoksen Pohteeseen lakien toimesta jotka laati keskusta, demarit, vassarit jne. Marinin hallituksessa. Keskustan, demarien, vassarien Lapin hyvinvointialueella astuessa itse kaivamaansa kuoppaaan edellisessä hallituksessa.
🏵️PS
Ota banaani ja rauhotu Soinia palvova ap kun näet taas persuja joka puolella kuten juopot näkee pikku-ukkoja kaikkialla. - Anonyymi00033
Anonyymi00009 kirjoitti:
Eikö ole jännä juttu kuinka valtamedioita ei pahemmin kiinnostanut kun laphan kepulaiset jne. hyväksyi arviointuryhmän lisäleikkaukset etteivät joudu liitoksiin pohteen kepujen jne. kanssa? Ilman että lappalaiset kepu kansanedustajien kanssa olisi ilmestyneet osoittamaan mieltään eduskuntatalon edustalle Juusoa syyttämään leikkauksista jotka itse hyväksyivät.
Ei ylittänyt uutiskynnystä iltalehdissä Lapin aluevaltuutettujen ajaessa Lapin sotepalveluja alas liitoksien pelossa Pohteeseen. Siinä missä hallitus ei ole tehnyt niin pientä leikkausta sotepalveluihin etteikö siitä olisi nostettu valtavat kohuotsikot samojen iltapäivälehtien toimesta. Hällä väliä siitä, että Lapin aluevaltuutettujen hyväksymät leikkaukset sotepalveluihin ovat huomattavan mittavat. Hys hys....
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ei ylittänyt uutiskynnystä iltalehdissä Lapin aluevaltuutettujen ajaessa Lapin sotepalveluja alas liitoksien pelossa Pohteeseen. Siinä missä hallitus ei ole tehnyt niin pientä leikkausta sotepalveluihin etteikö siitä olisi nostettu valtavat kohuotsikot samojen iltapäivälehtien toimesta. Hällä väliä siitä, että Lapin aluevaltuutettujen hyväksymät leikkaukset sotepalveluihin ovat huomattavan mittavat. Hys hys....
"PELASTETAAN PALVELUT" vai miten se keskustan aluvaalilupaus meni?
- Anonyymi00016
Tämä Kangas Sievistä joka kävi pullistelemassa paikkakunnan persujen tukena sordinoitiin.
Sievistä on tullut yksityisten lääkäripalveluiden myötä miltei asuinkelpoinen ja pakko liitos Nivalaan kangertelee?
Persujen kaksinaismoraalia edustava Kangas itse kyörättiin Nivalasta Kokkolaan Keski-Pohjanmaan vaalipiiriin saamaan hoivaa ja hoitoa aivoslaagin jälkeen.
Keski-Pohjanmaalla on myös Pietarsaaren aluesairaala että Suomenruotsalaiset saavat hoivaa ja hoitoa ilman kielimuureja.
Miksi persujen kansanedustajaa ei kyyditetty Ouluun mihin Pohjois-Pohjanmaan hoivapalvelut keskitettiin???
Tähän ei edes Haapaveden Pohde edustajat osaa vastata.
Taviksille kyyditys Ouluun ja hoivan myöhästyessä arkkuun. Miksi siis Persueliitille on luotu ohituskaista eli lähimpään aluesairaalaan kustannuksista välittämättä??- Anonyymi00022
Oletko kysynyt aluevaltuutettu Soronen, Hintta & Pekkala. Miksi näin? Laita vastaukset tähän
- Anonyymi00025
Ja mitä vttua se sinulle kuuluu Kankaan naapurin kuskatessa asianomaisen Kokkolana sairaalaan?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja mitä vttua se sinulle kuuluu Kankaan naapurin kuskatessa asianomaisen Kokkolana sairaalaan?
Oulaskankaan puolustaja joka haki apua kaikkialta muualta kuin Oulaskankaalta..
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oulaskankaan puolustaja joka haki apua kaikkialta muualta kuin Oulaskankaalta..
Anonyymi00024
2026-05-22 23:10:20
UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No tulihan se sieltä. Kepu sitä ja kepu tätä.
Ihmeellinen puolue tuo persut. Tekee ne mitä tahansa niin se on Marinin, Kepun tai yleensä edellisen hallituksen vika. Tuota voi jo sanoa melkoiseksi vastuunkantamiseksi.
Lue lisää
Kepu sitä ja kepu tätä.
https://yle.fi/a/3-11993768
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/saadoskokoelma/2021/612
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/saadoskokoelma/2021/614
https://www.finlex.fi/fi/lainsaadanto/2021/611#part_4__chp_13__sec_122
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011072219.html
https://yle.fi/a/74-20149304
https://www.suomenuutiset.fi/keskusta-ja-sdp-karsivat-terveyspalveluita-kovalla-kadella-keski-suomessa-demarit-olivat-valmiita-viela-rajumpiin-palveluverkoston-leikkauksiin/
https://www.suomenuutiset.fi/purra-sotesta-oppositiolla-on-koko-ajan-paatosvalta-alueilla/
https://www.suomenuutiset.fi/rami-lehtinen-kummastelee-keskustan-valikysymysta-ja-itseironista-aluevaaliteemaa-on-aiheellista-kysya-pitaisiko-palvelut-pelastaa-keskustalta/ - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oulaskankaan puolustaja joka haki apua kaikkialta muualta kuin Oulaskankaalta..
Kokkolan sairaalasta Oulun sairaalaan.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Oulaskankaan puolustaja joka haki apua kaikkialta muualta kuin Oulaskankaalta..
Oulaskangas ei ole koskaan ottanut vastaan infraktipotilaita vaan ne on aina lähetetty Oyksiin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ja mitä vttua se sinulle kuuluu Kankaan naapurin kuskatessa asianomaisen Kokkolana sairaalaan?
Nivala-Kokkola 98 km ajoaika 1 h 08 min.
Nivala-Oulu 168 km ajoaika 1 h 55 min.
Sievi-Kokkola 71 km ajoaika 55 min
Sievi-Oulu 152 km ajoaika 1 h 50 min
vttua bonjaatkos?? - Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nivala-Kokkola 98 km ajoaika 1 h 08 min.
Nivala-Oulu 168 km ajoaika 1 h 55 min.
Sievi-Kokkola 71 km ajoaika 55 min
Sievi-Oulu 152 km ajoaika 1 h 50 min
vttua bonjaatkos??Lisää rahaa mielenterveystyöhön sinun vaatiessa aluevaltuutetuilta jne. selvityksiä siitä, miksi Kangas hakeutui Kokkolaan sen sijaan että olisi mennyt Oyksiin. Salaliittoteorioinesi eliittipersuista ohituskaistoineen lähimpään sairaalaan yms. sinulle tuttua skitsoilua.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lisää rahaa mielenterveystyöhön sinun vaatiessa aluevaltuutetuilta jne. selvityksiä siitä, miksi Kangas hakeutui Kokkolaan sen sijaan että olisi mennyt Oyksiin. Salaliittoteorioinesi eliittipersuista ohituskaistoineen lähimpään sairaalaan yms. sinulle tuttua skitsoilua.
Juuson mökkitien rahoitus oli tärkeämpää kuin Oulaskankaan päivivystys.
- Anonyymi00037
Anonyymi00031 kirjoitti:
Lisää rahaa mielenterveystyöhön sinun vaatiessa aluevaltuutetuilta jne. selvityksiä siitä, miksi Kangas hakeutui Kokkolaan sen sijaan että olisi mennyt Oyksiin. Salaliittoteorioinesi eliittipersuista ohituskaistoineen lähimpään sairaalaan yms. sinulle tuttua skitsoilua.
Vai että salaliittoteoriallinen dilledong?
Mahtanee ottaa pattiin kun ilman salaliittoteorioita välimatkat OYKSiin Kokkolan aluesairaalan sijaan ovat:
Haapavesi-Kokkola 125 km. matka-aika 1 h 50 min Ylivieskan kautta.
Haapavesi-Oulu 124 km. matka-aika 1 h 35 km.
Matka-ajat tosin ovat keskustasta eli ei syrjäkyliltä otetut..
- Anonyymi00036
"Anonyymi00032
2026-05-22 23:55:32
Juurinäin"
Sensuuri taas koomisella tasolla esim. edellisten kaltaisten viestien kadotessa. 😁 - Anonyymi00038
Ei täällä saa Persuja arvostella.
Trollitoimisto tykittää heti.
Seuratkaa, sama virsi aina. Sanoi kuka tahansa mielipiteensä, niin ei muuta kuin moderaattori haukkumanimeksi. Jestas, kun on raukkamaista porukkaa.- Anonyymi00039
Tarkoitit varmaan pyhäjärven trolli että saa tehdä töitä sen eteen että yleensä löytää suomi24 palstan missä sinä et itkisi persujen perään? Joissa jokaisella sensuroit muiden viestit jotka sinun persujen maalittamista häiritsee. Unohtamatta tietenkään perinteisiä raivareitasi kun sinun keskustelujen avauksia häiritään vastauksilla joita sinä niillä avauksilla kalastelet. 😏
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tarkoitit varmaan pyhäjärven trolli että saa tehdä töitä sen eteen että yleensä löytää suomi24 palstan missä sinä et itkisi persujen perään? Joissa jokaisella sensuroit muiden viestit jotka sinun persujen maalittamista häiritsee. Unohtamatta tietenkään perinteisiä raivareitasi kun sinun keskustelujen avauksia häiritään vastauksilla joita sinä niillä avauksilla kalastelet. 😏
Täälä menee iha sevon oonkohan määki joku trolli vai ihan tavallinen pääpuoluveen äänestäjä.
Elekee hyvät ihimiset@ lopettakkee jo! - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Tarkoitit varmaan pyhäjärven trolli että saa tehdä töitä sen eteen että yleensä löytää suomi24 palstan missä sinä et itkisi persujen perään? Joissa jokaisella sensuroit muiden viestit jotka sinun persujen maalittamista häiritsee. Unohtamatta tietenkään perinteisiä raivareitasi kun sinun keskustelujen avauksia häiritään vastauksilla joita sinä niillä avauksilla kalastelet. 😏
Juuri näin, älä vain erehdy arvostelemaan Persuja. so so.
Väittäkö vielä joku, ettei ole trolleja. Sen verran seurannut että systemaattinen Persuvastaisen mielipiteen teilaaminen. Sama teksti, eikös sekin ole kiellettyä?
Sinä et ole Haapavedeltä, vaan missä lie trollaatkin. Minä taas olen ja harmittaa tuo vastenmielinen ihmisten teilaaminen. siis jos on Perspolitiikan kanssa eri mieltä. Eikös tämä ole joku mielipidesivusto ? - Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Juuri näin, älä vain erehdy arvostelemaan Persuja. so so.
Väittäkö vielä joku, ettei ole trolleja. Sen verran seurannut että systemaattinen Persuvastaisen mielipiteen teilaaminen. Sama teksti, eikös sekin ole kiellettyä?
Sinä et ole Haapavedeltä, vaan missä lie trollaatkin. Minä taas olen ja harmittaa tuo vastenmielinen ihmisten teilaaminen. siis jos on Perspolitiikan kanssa eri mieltä. Eikös tämä ole joku mielipidesivusto ?"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "********", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
"Aivan, tunnustan, Tästä kaikesta huolimatta, minä, "********", tulen poistamaan viestejäsi nyt ja tulevaisuudessa, eikä mikään mahti pysyty tätä estämään."
Tuota kutsuisin jo jonkinlaiseksi vainoharhaisuudeksi. Jos joku näkee persuja kaikkialla, niin sinä se näet jotain aivan muuta. mutta systemaattinen erilaisten viestikanavien sensurointi on tutun tuntuista.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 64934
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 42671
- 88587
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473