Minulla on täällä Rytkyllä iso talo. Mahdollisesti Kiuruveden suurin. Vastaa melkein kartanon päärakennusta. Laitoin Pyhäjärven uutisiin ilmoituksen, että palkkaan maalarin sieltä. Pyhäjärvellä on maan parhaat maalarit. Minulle sanottiin, ettei näille Kiuruveden maalareille voi antaa edes vesivärejä käyttöön ja silti saavat sotkettua itsensä. Mikäli tiedät jonkun näistä Pyjäjärven Piccassoista, niin pyydä ottamaan yhteyttä. Urakka palkka. Hyvä maalari tekee meillä talon maalamisella vuoden tulot.
Vastaukset 16
- Anonyymi00002
Mäne töihin
- Anonyymi00003
Siinä taas omaan pesään paskovan joutilaan typerä kirjoitus ja viimesen päälle keksitty juttu. Kyllä on jollakin aikaa ja viitseliäisyyttä jonniinjoutavaan löpinään.
- Anonyymi00004
Aloittaja kyselee Pyhäjärveltä maalareita,
mutta ei ilkeä tai tohdi sanoa suoraan,
että pitäisi saada pontikkaa... - Anonyymi00005
Eikö tuota saada hoitoon?
- Anonyymi00006
Pielaveellä myös huippu mualarit
- Anonyymi00007
Onko Pielavedellä yjtä hyviä maalareita, kuin Pyhäjärvellä? Miksei Kiuruvedellä ole ammattitaitoisia maalareita?
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko Pielavedellä yjtä hyviä maalareita, kuin Pyhäjärvellä? Miksei Kiuruvedellä ole ammattitaitoisia maalareita?
Kiuruveellä surkeet maalarit
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kiuruveellä surkeet maalarit
krista Kiurun näkee päälle päin, tohelehtaa
- Anonyymi00009
Ai kuka sinulle sanoi ja mitä sanoi Kiuruveden ammattitaitoisista maalareista? Mikä iso talo sulla muka Rytkyllä on? Ja ei kyllä Kiuruveden suurin ainakaaan ole! Kyllä on tyhmää tekstiä; "mikäli tiedät jonkun, niin pyydä ottamaan yhteyttä". Keneen? Johonkin anonyymiapinaan?
Joku aikuinen kirjoittanut tuon kommentin? Ei uskois! Ja jos aikuinen onkin, niin tosi vajaa sellainen! - Anonyymi00010
Kiitos kaikille osallistujille. Pyhäjärveltä ottanut jo 9 huippumaalaria yhteyttä. Työsoppari ison taloni maalaamisesta tehdään akuviikosta.
- Anonyymi00015
Höpöhöpö.
- Anonyymi00012
Rytkyllä kelpoo asua kartanossa
- Anonyymi00016
😂🤣😂🤣😂🤣🤡
- Anonyymi00018
Rytkyllä asuukin Kiuruveden varakkaimmat ihmiset. Rytky on Kiuruveden Eiran kaupunginosa, missä Helzinkin varakkaat asuvat.
- Anonyymi00019
😂🤣😅🤡
- Anonyymi00020
Rytkyllä ei ole havumajoja kummempia asumuksia. Ai niin, onhan siellä talvella igluja.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371481Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821053Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94824Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110629
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41501
- 32491
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32439
- 31429
- 77422
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381