Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
Harmittaako joku
114
609
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Harmittaa jos panee vielä kerrankin ihmistä jota kohtaan ei tunne mitään
- Anonyymi00002UUSI
Mulla oli tuo kokeilu nuorena, enkä saanut siitä muuta kuin morkkiksen, en tainnut saada koskaan edes kunnon orkkua.
- Anonyymi00003UUSI
Sinä p*net vai joku muu p*nee?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten voi jonkun sellaisen panemiset harmittaa, jonka kanssa ei ole vaikka edes yhdessä? 🤔 sivusta
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Niin, jäähän nyt tätäkin aloittajaäijän markan provoa fundeeraamaan joka kantilta
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miten voi jonkun sellaisen panemiset harmittaa, jonka kanssa ei ole vaikka edes yhdessä? 🤔 sivusta
Sanoisin itse, että jos on jonkun kanssa jotain, niin en itse menisi touhuilemaan muiden kanssa. Miksi menisin? En tiedä onko tässä ero naisten ja miesten välillä, että joillekin miehille se "kassien tyhjennys" naiseen on elämän ja kuoleman kysymys...muka. Toki on varmasti niitä naisiakin, jotka toimivat samoin.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanoisin itse, että jos on jonkun kanssa jotain, niin en itse menisi touhuilemaan muiden kanssa. Miksi menisin? En tiedä onko tässä ero naisten ja miesten välillä, että joillekin miehille se "kassien tyhjennys" naiseen on elämän ja kuoleman kysymys...muka. Toki on varmasti niitä naisiakin, jotka toimivat samoin.
Niin no, sinun stoorisi keskittyy aika tavalla tähän jälleensyntymän tai hydrauliikan tematiikkaan, aloittajaäijä
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Niin no, sinun stoorisi keskittyy aika tavalla tähän jälleensyntymän tai hydrauliikan tematiikkaan, aloittajaäijä
Älä jaksa pilata mun päivää. Mene muualle.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Älä jaksa pilata mun päivää. Mene muualle.
Tavoitteena on pilata mahdollisimman monen propagandistin päivä, apäijä
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Morkkis on taattu
- Anonyymi00021UUSI
Miksi sitten toimit niin, jos kerran tiedät, että tekee itsellesikin huonon fiiliksen?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Miksi sitten toimit niin, jos kerran tiedät, että tekee itsellesikin huonon fiiliksen?
Unohtaakseni. Ei niin helppoa, ei sinnepäinkään....
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niinkö sinä tulkitsit naissukupuoleen psy koottisesti suhtautuva peltoelvis palstaäijän kirjoituksen? Se ei o mikää yllätys
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Unohtaakseni. Ei niin helppoa, ei sinnepäinkään....
Unohtaaksesi jonkun entisesi vai ikävöimäsi ihmisen?
Onhan se nyt selvä, ettei se toimi noin. Eihän p*nemalla tunteita poisteta.
Tunteet jotain toista kohtaan, ihastuminen tai rakastauminen sen sijaan auttaa pääsemään yli aiemmasta. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Niinkö sinä tulkitsit naissukupuoleen psy koottisesti suhtautuva peltoelvis palstaäijän kirjoituksen? Se ei o mikää yllätys
Mene nyt roskiin pölö, ja lue kerrankin faktaa täältä kuoma
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tunteet jotain toista kohtaan, ihastuminen tai rakastauminen sen sijaan auttaa pääsemään yli aiemmasta.Ja manipulatiivinen viisastelu provoilevalle äijälle jatkuu ja jatkuu..
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Tunteet jotain toista kohtaan, ihastuminen tai rakastauminen sen sijaan auttaa pääsemään yli aiemmasta.Siinä on vain sellainen mutta, että kun joku kolahtaa kunnolla niin mikään ei sen jälkeen tunnu miltään..
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja manipulatiivinen viisastelu provoilevalle äijälle jatkuu ja jatkuu..
Hei tamburiini, ymmärrettävästi sulla on oma agendasi mitä tulee tähän palstaäijäfiksaatioosi, todennäköisesti siksi että olet tuo käpy ihan itse..
Sen takia osoittelet sormella sinne tänne yrittäen hämmentää - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siinä on vain sellainen mutta, että kun joku kolahtaa kunnolla niin mikään ei sen jälkeen tunnu miltään..
Mikä estää olemasta sen kunnolla kolahtaneen kanssa?
- Anonyymi00045UUSI
Eli p*neminen onnistuu joidenkin kanssa vai peräti vakkarin, mutta rohkeus ei riitä sen "oikean" kanssa? "Mielenkiintoista" ja surullista.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mene nyt roskiin pölö, ja lue kerrankin faktaa täältä kuoma
Taisit kuitenkin vastata ns väärään liturgiaan kuitenkin taas
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Eli p*neminen onnistuu joidenkin kanssa vai peräti vakkarin, mutta rohkeus ei riitä sen "oikean" kanssa? "Mielenkiintoista" ja surullista.
Pa*eminenhan, kun se on pelkästään sitä itseään, on helppoa joskin ei terveellistä, henkisesti varsinkaan. Jos taas on ihan oikeita tunteita niin tietyt asiat on huomattavasti vaikeampia, varsinkin jos kumpikin on siinä mielessä samanlaisia että magneettinavat heijastelevat toisen käytöstä, mikä ei käytännössä muutu ellei tee jotain itselleen epätavanomaista.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hei tamburiini, ymmärrettävästi sulla on oma agendasi mitä tulee tähän palstaäijäfiksaatioosi, todennäköisesti siksi että olet tuo käpy ihan itse..
Sen takia osoittelet sormella sinne tänne yrittäen hämmentääOokoo. Ja kerrotko mitä yritän tarkemmin esim tämän keskustelun osalta hämmentää?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
No voi taas synkän korpisovinistin mielestä palstaäijän provot on taas niin surullisia. T
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ookoo. Ja kerrotko mitä yritän tarkemmin esim tämän keskustelun osalta hämmentää?
Viimeisen kerran neuvon sinua nk lajitoveri, että ei se elämä yhdestä dialogista ole kiinni, joten lue huolella ennen tulisia johtopäätöksiä. -se toinen T
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
No voi taas synkän korpisovinistin mielestä palstaäijän provot on taas niin surullisia. T
Kuinkas vahvana sulla muuten on tuo pakkomielle? Tiedät varmasti mitä tarkoitan
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kuinkas vahvana sulla muuten on tuo pakkomielle? Tiedät varmasti mitä tarkoitan
En ole varma, että tiedänkö mutta kertaa ahkerana spleinaajana toki
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Viimeisen kerran neuvon sinua nk lajitoveri, että ei se elämä yhdestä dialogista ole kiinni, joten lue huolella ennen tulisia johtopäätöksiä. -se toinen T
Pidä neuvos siellä omassa bunkkerissa. Kiitos mutta eiiii kiitos
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Pidä neuvos siellä omassa bunkkerissa. Kiitos mutta eiiii kiitos
Valinta on sinun, mutta ihan vain jatkossa vakuuttavuuden kannalta. Sinun kanssa ei ole varmaa kovin helppoa pelata yhteen.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Pa*eminenhan, kun se on pelkästään sitä itseään, on helppoa joskin ei terveellistä, henkisesti varsinkaan. Jos taas on ihan oikeita tunteita niin tietyt asiat on huomattavasti vaikeampia, varsinkin jos kumpikin on siinä mielessä samanlaisia että magneettinavat heijastelevat toisen käytöstä, mikä ei käytännössä muutu ellei tee jotain itselleen epätavanomaista.
Olen vähän eri mieltä. Se p*neminenhan ei ole mikään elinehto ja aikuinen ihminen pystyy normaalisti pidättäytymään tietyistä himoistaan. Se että uskottelee itselleen, että sillä p*nemisella "voittaa" jotain on aika fucked up mielestäni. Sehän toimii vain, jos ei niitä tunteita ole kehenkään, niin silloinhan se toiminta ei loukkaa samoin omaa pääkoppaa, eikä aiheuta samanlaista morkkista.
En usko myöskään tuohon magneettinapojen heijasteluun, jos nyt peilaan omaa tilannettani ja kokemustani ja suosittelen samaa rehellisyyttä ja suoraa katsomista sinullekin. Jos käyttäytyy tarkoituksellisesti epäselvästi, eikä ole valmis antamaan toiselle mitään, mutta odottaa toiselta paljon, niin saa juuri sellaista vastakaikua, mitä itse on tilannut. Tiedätkö itsekään mikä estää toimimasta niin kuin ehkä pohjimmiltaan haluaisit? Estääkö ylpeys tai muu vastaava osoittamasta, että on tunteita?
Mikä on tuo "itselleen epätavanomaista"? - Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä piarasin Mikkelin Prismassa.ja kyllä se herätti huomiota.
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Linda Lampeniuskin panee.
Ainakin joskus. - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, jäähän nyt tätäkin aloittajaäijän markan provoa fundeeraamaan joka kantilta
Viiden sentin.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Minä piarasin Mikkelin Prismassa.ja kyllä se herätti huomiota.
No hienoa että sinäkin antaa pamautit panoksesi palstaäijän arvokkaaseen keskusteluun mm panemisesta. T naiselta
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä Linda Lampeniuksen paneskelua kelpais kattella!
- Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Olen vähän eri mieltä. Se p*neminenhan ei ole mikään elinehto ja aikuinen ihminen pystyy normaalisti pidättäytymään tietyistä himoistaan. Se että uskottelee itselleen, että sillä p*nemisella "voittaa" jotain on aika fucked up mielestäni. Sehän toimii vain, jos ei niitä tunteita ole kehenkään, niin silloinhan se toiminta ei loukkaa samoin omaa pääkoppaa, eikä aiheuta samanlaista morkkista.
En usko myöskään tuohon magneettinapojen heijasteluun, jos nyt peilaan omaa tilannettani ja kokemustani ja suosittelen samaa rehellisyyttä ja suoraa katsomista sinullekin. Jos käyttäytyy tarkoituksellisesti epäselvästi, eikä ole valmis antamaan toiselle mitään, mutta odottaa toiselta paljon, niin saa juuri sellaista vastakaikua, mitä itse on tilannut. Tiedätkö itsekään mikä estää toimimasta niin kuin ehkä pohjimmiltaan haluaisit? Estääkö ylpeys tai muu vastaava osoittamasta, että on tunteita?
Mikä on tuo "itselleen epätavanomaista"?Noniin, ei yllätä, että keskustelu loppui tähän 😏
- Anonyymi00004UUSI
Kerro kysyjä ensin mikä itseäsi eniten harmittaa?
- Anonyymi00006UUSI
Olen kertonut tänne niin paljon asioita matkan varrella... lähes kaiken. On ollut iloa, harmitusta, pettymyksiä, itkua jne. Nyt voi muut kertoa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Olen kertonut tänne niin paljon asioita matkan varrella... lähes kaiken. On ollut iloa, harmitusta, pettymyksiä, itkua jne. Nyt voi muut kertoa.
Juokse mereen
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juokse mereen
Vähän saa lämmetä ensin.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Juokse mereen
Mitö parhainta yritystä parjata jokelteltelemalla jotain muuta kuin tätä palstaäijää jolle ujellat päivästä toiseen. T naiselta
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mitö parhainta yritystä parjata jokelteltelemalla jotain muuta kuin tätä palstaäijää jolle ujellat päivästä toiseen. T naiselta
Uff
- Anonyymi00019UUSI
Leikitkö jotain aikuisgroomaajaa palstaäijän eli aapeen kanssa? Toivottavasti en loukannut tunteitas
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
No etköhän se sinä ole joka nuolee palstaäijän perä reikää joka saat anan postauksessa!
- Anonyymi00029UUSI
Et ole ainut.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No etköhän se sinä ole joka nuolee palstaäijän perä reikää joka saat anan postauksessa!
Siis että mitenkä että? Myönnätkö sinä ammattisanastoa lainatakseni tiedostavasi tämän jodlaajan olevan palstaäijä? Ja silti propagoit katkeraan loppuun asti
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Siis että mitenkä että? Myönnätkö sinä ammattisanastoa lainatakseni tiedostavasi tämän jodlaajan olevan palstaäijä? Ja silti propagoit katkeraan loppuun asti
Kävin kerran korkeasaaressa ja nyt tiedän paremmin, oli niin lämmin ja mukava kuulija astuin ansaan vrt harmi kun te tytöt sillä tavalla yhteen otitte. Kiitos arvokkaasta opetuksesta
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Kävin kerran korkeasaaressa ja nyt tiedän paremmin, oli niin lämmin ja mukava kuulija astuin ansaan vrt harmi kun te tytöt sillä tavalla yhteen otitte. Kiitos arvokkaasta opetuksesta
Jännä ettei nämä kohtaamiset vastaa ikäänkuin lainkaan jonkun raivohullun fantasioijan visiota naamalle hengittämisestä
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Et ole ainut.
Miten voi äijä olla noin täynnä itseään ja ylimielisyyttään sekä antipatiaa naissukupuolta kohtaan, en vaa tajua
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sinähän täällä ujellat päivästä toiseen!
Nämä minun toivotukset alkoi vasta viime viikolla. Tekisit työs. - Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Sinähän täällä ujellat päivästä toiseen!
Nämä minun toivotukset alkoi vasta viime viikolla. Tekisit työs.Niin tietenkin aloittajaäijä olet aina alkanut kirjoittaa vasta viikko sitten kirjoituksia sillä elämä on kirjoituksissa mainitsinko jo sanan kirjoitukset? Kuka kirjoittaa miehelle kuka kirjoittaa naiselle jankuti jankuti. T
- Anonyymi00016UUSI
Minua harmittqaa joo tuo joku kirurgigankin hoitotaa noin 12 vuotta, ehtii kuollA vitun hoitojonossA ODOTTAMASSA KUIN HANNU KARPO.
mutta olin monissa tutkimuksissa-sähköiskuja te3kemis tutkimuksissakin... siis rannekanava-hermostojen juttu.. - Anonyymi00023UUSI
Harmittaa kun huo raksi mustamaalattu.
- Anonyymi00027UUSI
Jos raha ei ole vaihtanut omistajaa niin ei kannata muitten puheista ottaa itseensä.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos raha ei ole vaihtanut omistajaa niin ei kannata muitten puheista ottaa itseensä.
Ei ole. Täällä vaan menee nopeasti hermot välillä.
+IRL tapahtumat myös vähän rasittaneet mieltä. - Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
No minusta tämäkin kommentti oli osa aloittajaäijän näytelmää, mutta meneehän se toki niinkin, että puheistaan voi joutua vastaamaan. Tämä tällainen perätön puhe edustaa sellaista nk noisekampanjan tyylilajia, nk äänivalli oikean totuuden eteen touhutippaa turhille tuulihousuille. Toimii epäilemättä ainakin aikansa
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
No minusta tämäkin kommentti oli osa aloittajaäijän näytelmää, mutta meneehän se toki niinkin, että puheistaan voi joutua vastaamaan. Tämä tällainen perätön puhe edustaa sellaista nk noisekampanjan tyylilajia, nk äänivalli oikean totuuden eteen touhutippaa turhille tuulihousuille. Toimii epäilemättä ainakin aikansa
Jatkan. Mitä pienemmät ympyrät niin myös nk kyläpyöräpuheet luulisi kumoutuvan ihan tietyillä lainalaisuuksilla jos Väkeä on melko vähän että missä nämä nk toiset osapuolet on, mutta eihän kaikille ole kauhalla kato annettu
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Jatkan. Mitä pienemmät ympyrät niin myös nk kyläpyöräpuheet luulisi kumoutuvan ihan tietyillä lainalaisuuksilla jos Väkeä on melko vähän että missä nämä nk toiset osapuolet on, mutta eihän kaikille ole kauhalla kato annettu
Mutta wanhan ruottinlaivan Päällikkö istukoon hännystelijöidensä kera kuluttamassa tietoa
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mutta wanhan ruottinlaivan Päällikkö istukoon hännystelijöidensä kera kuluttamassa tietoa
Mukaan lukien hölmöt miehet ja pick me pllunkantotelineet kummatkaan mtn ruudinkeksijöitä
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Mukaan lukien hölmöt miehet ja pick me pllunkantotelineet kummatkaan mtn ruudinkeksijöitä
Eilen sanoin vasta haista tänään jo että Vttu
- Anonyymi00065UUSI
Älä välitä. Suomi mieheltä saa ilmatteeksi. 🤣
- Anonyymi00033UUSI
Oikeasti en ikäböi ketään ja olen saaqnut seksiä tarpeeksi naisilta tähän elämään...
Siis niin en pillun prässä vaan... muita asoita jotain mitkä olisivat kiinnostavia keskusytella naisten kaqnssa, mielipiteitä. - Anonyymi00042UUSI
jos masentaakin.. niin jos katsot itse ympärillesi vähän... monia tietokoietaq ja taqkseilla käyt sairaaloissa... onko niinpahaa verrattuna johonkin mummonmökki asumiseen...
- Anonyymi00047UUSI
niin no kun on elämässä jo kokenut mitä on olemassa... se on vain kuolerman odottamista...
- Anonyymi00059UUSI
Huojentaa, ettei ole tapahtunut.
- Anonyymi00063UUSI
Haluatko kertoa tarkemmin, että mitä ei ole tapahtunut ja mikä siinä huojentaa?
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
En halua.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Haluasitko sinä ylimielinen miesihminen jo luovuttaa tämän rupeaman suhteen? Palstaäijä ei sinulle hyödylliseksi tiedoksi muutu tai mitä ikinä haetkaan…TT
- Anonyymi00060UUSI
Jäi numerot vaihtamatta...
- Anonyymi00064UUSI
Etkä saa selville kuka ko. henkilö on?
- Anonyymi00069UUSI
Harmittaako sinua ap mikään mitä teit?
- Anonyymi00071UUSI
Ei harmita. Elämä opettanut, että pahalla ei saa kuin pahaa ja hyvällä saa yleensä hyvää... sen mukaan on menty ja toimittu. Ei se helppoa ole ollut ja toki mieli olisi ollut ja mahdollisuuskin toimia toisin... lähteä samaan ralliin, kostoon, pelailuun, ilkeilyyn yms. Enkä kadu, vaikka rankkaa oli, niin ei tarvitse omaa toimintaansa hävetä tai edes selitellä.
- Anonyymi00079UUSI
Kerro meille kaikille, että mitä kaikkea katsot joko tämä aloittajaäijän tai jonkun muun tehneen? Jotain mielipahaa olet purkamassa tai sitten olet vain joku euron propagandisti😏 TT
- Anonyymi00070UUSI
Seksi ei ole ihmisen biologinen perustarve, kuten vaikka ravinto, vesi ja lepo ovat. Seksistä voi pidättäytyä kuolematta. Moni jopa kokee itse valitun selibaatin parantavan elämänlaatua. Seksuaalienergian voi valjastaa moneen myönteiseen tarkoitukseen.
- Anonyymi00073UUSI
Juuri näin, mutta yllättävän moni selittelee toimintaansa kuin seksi olisi joku perustarve ja siis nimenomaan toisen kanssa. Esimerkiksi pettäminen suhteessa tai avioliitossa, että kun kotona ei saa eli kuin pikkulapsi, joka ei pysty olla syömättä jäätelöpuikkoa, kun se eteen tuodaan.
- Anonyymi00080UUSI
Pidättäydy hihhuli keskenäs!
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Juuri näin, mutta yllättävän moni selittelee toimintaansa kuin seksi olisi joku perustarve ja siis nimenomaan toisen kanssa. Esimerkiksi pettäminen suhteessa tai avioliitossa, että kun kotona ei saa eli kuin pikkulapsi, joka ei pysty olla syömättä jäätelöpuikkoa, kun se eteen tuodaan.
Jännä juttu, että koskaan ennen emme ole eläneet näin "seksuaalisesti vapaata" aikaa, ja samaan aikaan mt-ongelmat ovat räjähtäneet käsiin. Moni kärsii joko haluttomuudesta tai seksiriippuvuudesta.
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Pidättäydy hihhuli keskenäs!
Jokainenhan valitsee itse miten toimii, mutta jos yhtään luit, niin joitain saattaa oma toimintansa aiheuttaa morkkista ja silloin olisi varmaan parempi olla aiheuttamatta sitä itselleen.
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Jännä juttu, että koskaan ennen emme ole eläneet näin "seksuaalisesti vapaata" aikaa, ja samaan aikaan mt-ongelmat ovat räjähtäneet käsiin. Moni kärsii joko haluttomuudesta tai seksiriippuvuudesta.
Jännä juttu on se, että monikaan ei ymmärrä miten suggestio ja mielikuvien luominen toimii, niin hyvässä kuin pahassa. Se mitä meille syydetään on mielikuvia, joihin hyvin moni alkaa uskomaan totuutena. "Rikkaiden elämä, useat seksikokemukset, tietynlainen pelailu ihmissuhteilla, toimi näin älä näin, jos sinulle tehdään näin, niin tee näin, psykologiset manipulointi keinot suurinta hottia internetissä, valheelliset kuvat niin ihmisistä kuin elämästään, sugardaddy meininki, provider yms. pska. Ikään kuin nuo olisivat sitä normaalia elämää. Luodaan kuvaa kuin ihmissuhteet olisi jatkuvaa valtapeliä.
- Anonyymi00072UUSI
Ei harmita😁 ihana viikonloppu tulossa 💜
- Anonyymi00074UUSI
Aivan loistavaa 🙃 Mukavaa viikonloppua sinulle!
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Aivan loistavaa 🙃 Mukavaa viikonloppua sinulle!
Aloittajaäijä kevensi aihepiiriä pastellisten emojien tasolle
- Anonyymi00086UUSI
Ettei täällä pysty käymään ainuttakaan järkevää keskustelua. Tää ihan hullujenhuone nykyää. Alkaa voida pahoin näistä jutuista. Ei kykene enää lukemaan.
- Anonyymi00087UUSI
On kyllä viimeaikoina ollut 90%:ia aivan mielenvikaisia kommentteja. Lisäksi normaalit kommentit ja aloitukset poistuu, mutta nuo sekopää kommentit on ja pysyy.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
On kyllä viimeaikoina ollut 90%:ia aivan mielenvikaisia kommentteja. Lisäksi normaalit kommentit ja aloitukset poistuu, mutta nuo sekopää kommentit on ja pysyy.
Tehkää muutos teistä itsestä se lähtee älkää vastatko niihin rumiin ja ilkeisiin alotuksiin
Turha nillittää jos itse ottaa kaikki hlökohtaisesti itseensä
Oma moka - Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tehkää muutos teistä itsestä se lähtee älkää vastatko niihin rumiin ja ilkeisiin alotuksiin
Oma mokaOlen ihminen joka ahdistuu sairaasta ilmapiiristä. Olen ihminen joka kokee ilkeät sanat ahdistavina ja loukaavina vaikka kyseessä olisi tuntematon. Miksi altistaisin itseni sellaiselle. Olen tunteva ihminen en kylmä, katkeroitunut ja kova sekä tunteeton kuin teistä suurinosa. Niitä ilkeilijöitä ei pääse täällä pakoo. Ne sotkee kaikki kauniitkin aloitukset. Tää paikka on läpi mätä.
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Oma mokaEi kukaan puhunut, että ottaa itseensä. Onhan toi nyt ihan prseestä, kun nuo sekopää kommentit täyttää joka ketjun. Ja ei, en vastaa niihin aloituksiin tai kommentteihin.
- Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Ei kukaan puhunut, että ottaa itseensä. Onhan toi nyt ihan prseestä, kun nuo sekopää kommentit täyttää joka ketjun. Ja ei, en vastaa niihin aloituksiin tai kommentteihin.
Näköjään olikin puhunut. Itse olen aika immuuni, vaikka jotkut provot saakin epämiellyttävät ajatukset hetkeksi liikkeelle.
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Näköjään olikin puhunut. Itse olen aika immuuni, vaikka jotkut provot saakin epämiellyttävät ajatukset hetkeksi liikkeelle.
Musta on hlvetin pelottavaa et ihmiset vaan sulkee silmänsä kiusaamiselta ja haukkumiselta olipa provoja tai ei. Juu kun itsekin voinut pahoin en ole jaksanut välittää. Siitäpä se kertookin. Kaikki nää voi pahoin.
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Musta on hlvetin pelottavaa et ihmiset vaan sulkee silmänsä kiusaamiselta ja haukkumiselta olipa provoja tai ei. Juu kun itsekin voinut pahoin en ole jaksanut välittää. Siitäpä se kertookin. Kaikki nää voi pahoin.
Siis tämähän nyt ei ole niin, että sulkee silmänsä kiusaamiselta, jos nyt puhutaan palstasta. Se on kaksiteräinen miekka, jos lähtee täällä puolustamaan, niin lietsoo sitä provoilua ja antaa huomiota heille, joiden tarkoitus on saada "mellakka" aikaan. Sitähän ei kukaan toivo.
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Siis tämähän nyt ei ole niin, että sulkee silmänsä kiusaamiselta, jos nyt puhutaan palstasta. Se on kaksiteräinen miekka, jos lähtee täällä puolustamaan, niin lietsoo sitä provoilua ja antaa huomiota heille, joiden tarkoitus on saada "mellakka" aikaan. Sitähän ei kukaan toivo.
Ymmärrän. Mut se ajaa ihmiset pois. En mä jaksa päivittäin lukea et olen ruma, h* uora, l* utka, läski, tyhmä, vihjailaan et porukalla nauretaan jossain. Kyllä se alkaa pikku hiljaa syödä ihmistä. Jääkää te tänne nauttimaan.
- Anonyymi00101UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Ymmärrän. Mut se ajaa ihmiset pois. En mä jaksa päivittäin lukea et olen ruma, h* uora, l* utka, läski, tyhmä, vihjailaan et porukalla nauretaan jossain. Kyllä se alkaa pikku hiljaa syödä ihmistä. Jääkää te tänne nauttimaan.
Niin, me kaikki luetaan ne samat kommentit. Ja jos nyt ajattelet, että millä todennäköisyydellä, joku sinulle kirjoittaa jotain hyvää täällä, niin on huomattavasti pienempi mahdollisuus, että joku kirjoittaisi huonoa täällä sulle.
Ja realistisesti ajateltuna, miksi joku katsoisi kenenkään olevan niin tärkeä, että viitsisi tulla haukkumaan palstalle juuri sinua tai minua?
Lisäksi vielä, että jos joku olisi niin tyhmä, että tulisi tänne haukkumaan, niin silloin varsinkaan hän ihmisenä tai hänen sanat ei merkkaisi yhtään mitään...lähinnä naurattaisi ihmisen typeryys, jos on tuota tyhmä, ruma, läski tasoa.
Eli yhteenvetona, voin vannoa, ettei kukaan kirjoita sinulle täällä mitään ikävää! - Anonyymi00103UUSI
Se haluaa teidän huomiota
- Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Niin, me kaikki luetaan ne samat kommentit. Ja jos nyt ajattelet, että millä todennäköisyydellä, joku sinulle kirjoittaa jotain hyvää täällä, niin on huomattavasti pienempi mahdollisuus, että joku kirjoittaisi huonoa täällä sulle.
Ja realistisesti ajateltuna, miksi joku katsoisi kenenkään olevan niin tärkeä, että viitsisi tulla haukkumaan palstalle juuri sinua tai minua?
Lisäksi vielä, että jos joku olisi niin tyhmä, että tulisi tänne haukkumaan, niin silloin varsinkaan hän ihmisenä tai hänen sanat ei merkkaisi yhtään mitään...lähinnä naurattaisi ihmisen typeryys, jos on tuota tyhmä, ruma, läski tasoa.
Eli yhteenvetona, voin vannoa, ettei kukaan kirjoita sinulle täällä mitään ikävää!Juupa juu. Hulluja maailma täys osa myös vainoaa ja tahtoo pahaa. Iha yhtä epätodennäköistä et kukaan mitään kivaa kirjoittaa.
- Anonyymi00107UUSI
Tarvii mitään vastata. Mua haukuttu ihan neuraaleihin kommenteihinkin täysin aiheetta täysin eri keskusteluissa.
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Eli yhteenvetona, voin vannoa, ettei kukaan kirjoita sinulle täällä mitään ikävää!Ja niinkuin sanoin mulle on sama onko se tarkoitettu minulle. Ne tuntuu joka tapauksessa pahalta. Sekä ehkä se on juuri minun kaivattu joka niitä kirjoittaa tai joku tuttu. Ihmisistä tiedä.
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Eli yhteenvetona, voin vannoa, ettei kukaan kirjoita sinulle täällä mitään ikävää!Tuohan on juuri asian hyväksymistä. Ylläpito ei puutu eikä kukaan. Sama kuin koulukiusaajan vierestä katsojat.
- Anonyymi00113UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
Tuohan on juuri asian hyväksymistä. Ylläpito ei puutu eikä kukaan. Sama kuin koulukiusaajan vierestä katsojat.
Väittävät, ettei täällä ole ylläpitoa... en tiedä. Kommentoimalla sitä kiusaamisasiaa ei kuitenkaan kitketä pois.
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Väittävät, ettei täällä ole ylläpitoa... en tiedä. Kommentoimalla sitä kiusaamisasiaa ei kuitenkaan kitketä pois.
On tietenkin ylläpito. Joo voi olla joku robotti joka tekee auttomaatti poistoja mut nuo ilmiannot tarkistaa ihminen.
- Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00113 kirjoitti:
Miten sun vaikea ymmärtää et täällä kiusataan ihan tavan viesteihin. Ei tarvii mitenkään erikseen kommentoida niihin aloituksiin. Ei täällä ole vaan yksi sekaisin olija. Esim. Se gubbe jankaaja saa ihan rauhassa pilata kaikki keskustelut.
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00103 kirjoitti:
Se haluaa teidän huomiota
Tiedän kyllä. Mut eihän se ole ainut ongelma täällä tai ainut joka niin toimii. Täällä on ylipäätään ilkeitä ja tylyjä ihmisiä. Sekä täysin jossain maniassa tehtyjä tekstejä. Minusta olis kummallista jos ne ei alkaisi ahdistaa tarpeeks kun lukee. Välillä jopa säälin ylläpitoa kun se joutuu tätä ihme sairasra tekstiä päivät lukemaan. Mulla ei pää kestäis. En jaksa nytkään.
- Anonyymi00088UUSI
Harmittaa. Monikin asia harmittaa.
Lievästi ilmaistuna.- Anonyymi00091UUSI
Haluatko avata hieman noita asioita?
Voiko niille asioille tehdä mielestäsi mitään?
- Anonyymi00097UUSI
Monta vuotta odottanut.
Pistetty täysin aiheettomasti sivuun.
Huonoa johtajuutta, joka pelännyt omaa laatuansa. - Anonyymi00098UUSI
Pitäiskö harmittaa
- Anonyymi00100UUSI
Eihän aloitus sitä tarkoita. Jokainen valitsee vastaako vai ei.
- Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00100 kirjoitti:
Eihän aloitus sitä tarkoita. Jokainen valitsee vastaako vai ei.
Juuri näin. Ei vastaus = vastaus
- Anonyymi00106UUSI
Seuraavaksi voitaisiin vaikka pussata. Siitä riittäisi taas draamaa ja spekulaatioita seuraavaksi viideksi vuodeksi. Mieluiten julkisella paikalla, niin tuttavat ja kaverit saavat myös sisältöä elämäänsä.
n>m- Anonyymi00112UUSI
Eli tästä ei nyt käy ilmi, että harmittaako vai ei 🤔?
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Eli tästä ei nyt käy ilmi, että harmittaako vai ei 🤔?
No pussaaminen jäänyt tekemättä. Mutta onhan tässä aikaa toipua edellisestä tapahtumasta. Saattaa olla että pari vuotta vielä menee tuohon askeleeseen ennen kaikkien toipumista. Eli ei tässä vielä harmitusta ole, ainakaan pussaamisesta tai sen tapahtumattomuudesta.
- Anonyymi00110UUSI
Tämä Iranin sota olisi pitänyt tulla Trumpin eka kauden lopussa, sillä olisi voitettu vaalit ja padottu Kiina. Mutta minua ei kuunneltu. https://www.youtube.com/watch?v=I77mjesUbkw
- Anonyymi00111UUSI
Taitapa tulla tällä kertaa. Vaikka on 50-50-chancit, että tulisi sopimus, näen pitemmälle. On myös oma lehmä ojassa.
- Anonyymi00118UUSI
Että en silloin päässyt suutelemaan häntä ja hyväilemään liikunnallista peppua, lantion kaarta ym. Kaikkea eroottista hänessä!
Yritystä oli ja tunteeni ilmaisin, aika suoraan siis! Minkäs teet kun nainen on niin seksikäs! Kun vaan hänet saan hyväiltäväksi...!❤️🔥- Anonyymi00119UUSI
Millä tavalla tunteesi ilmaisit? Kiinnostaa, miten miehet ilmaisevat suoraan tunteensa, kun ei ole kokemusta itsellä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1332201- 581285
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871038Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122988- 94979
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972