Emme löydä toista miestä

Anonyymi-ap

Onko mahdotonta löytää tavallista miestä joka ei ole atleetti ja joka on jo aikuinen minä en ole löytänyt aina on niin isot vaatimukset ihan kuin karja näyttelyssä onko muita kuitenkin miestä tekee mieli

35

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Mistäpäin pitäis löytyä.

      • Anonyymi00010

        Miel Satakunnassa tai Pirkanmaalla Raumakin kävisi


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Miel Satakunnassa tai Pirkanmaalla Raumakin kävisi

        Parkanon suunnilla olis bi ukm jonka kullilla voi leikkiä


      • Anonyymi00014

        Buaahaa spede mitäs olet buaahaa.


      • Anonyymi00016

        Buaahaa spede mitäs olet.


      • Anonyymi00019
        Anonyymi00011 kirjoitti:

        Parkanon suunnilla olis bi ukm jonka kullilla voi leikkiä

        Miten saan yhteyttä sinuun Parkano


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00010 kirjoitti:

        Miel Satakunnassa tai Pirkanmaalla Raumakin kävisi

        anonyymi00010. Laita viestiä usko55


      • Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

        Miten saan yhteyttä sinuun Parkano

        Onko kik käytössä


      • Anonyymi00023

        Piilohomo kertoo mistä päin löytyy


      • Anonyymi00024
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Buaahaa spede mitäs olet buaahaa.

        Piilohomo kertoo


      • Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

        Piilohomo kertoo

        No mitäs sun piti kertoman. Anna homo nyt juttus tulla.


      • Anonyymi00030
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Buaahaa spede mitäs olet buaahaa.

        mee lääkäriin puhees ei suomea


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

        mee lääkäriin puhees ei suomea

        Taitaa olla hönö niin et vaan ymmärrä lukemaasi. Meehän takas apukouluun


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        anonyymi00010. Laita viestiä usko55

        Mihin usko 55


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00016 kirjoitti:

        Buaahaa spede mitäs olet.

        Piilohomo


    • Anonyymi00003

      Näin bi miehenä pisti silmään sana emme ole..
      Ja mies kirjoittaa kuitenkin siellä.
      Kyllä fiksuja miehiä tapaa ja jopa pareja jossa bi seksuaalisuus ok asia(eikä silleen et salaa käydään esim runkkupaikat kartalla touhuamassa!)
      Näin ainakin meillä on siis asiat!
      Näin kommenttia heittää 55 biukm

      • Anonyymi00009

        Siis tarkoittaa sitä että me tavalliset miehet emme löydä


    • katselkaa mitä löytyy cruising mapista , siellä voi tavata ihan tavallisia äijiä

      • miksi , sinähän siellä olet jo


      • Anonyymi00015

        Buaahaa sirkus friikki buaahaa! Mitäs olet.


      • Anonyymi00015 kirjoitti:

        Buaahaa sirkus friikki buaahaa! Mitäs olet.

        mikäs friikki sinä sitten olet


      • Anonyymi00017
        kullityttö kirjoitti:

        mikäs friikki sinä sitten olet

        No en ainakaan sirkus friikki niin kuin sinä.


      • Anonyymi00017 kirjoitti:

        No en ainakaan sirkus friikki niin kuin sinä.

        oletko sinä sitten eläintarhan friikki 😆


      • Anonyymi00022
        kullityttö kirjoitti:

        oletko sinä sitten eläintarhan friikki 😆

        No ei ole aikomustakaan tulla sua katsoo sinne. Hyi hemmetti


      • Anonyymi00022 kirjoitti:

        No ei ole aikomustakaan tulla sua katsoo sinne. Hyi hemmetti

        on se kiva kun eläintarhan olennot ovat oppineet kirjoittamaan 😆


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Buaahaa sirkus friikki buaahaa! Mitäs olet.

        Piilohomo


      • Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Buaahaa sirkus friikki buaahaa! Mitäs olet.

        Piilohomo


      • Anonyymi00028
        kullityttö kirjoitti:

        on se kiva kun eläintarhan olennot ovat oppineet kirjoittamaan 😆

        Apinako sua opetti.


      • Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

        Piilohomo

        Hähähää mitäs olet. Tule vaan kaapistas ulos kyllä sut nyt tiedetään.


      • Anonyymi00028 kirjoitti:

        Apinako sua opetti.

        ei vaan sinua , harmi kun ei opettanut ymmärtämään luettua tekstiä , mutta sehän oisikin ollut jo liikaa vaadittu sinulta , ei apinalta 😆


      • Anonyymi00032
        kullityttö kirjoitti:

        ei vaan sinua , harmi kun ei opettanut ymmärtämään luettua tekstiä , mutta sehän oisikin ollut jo liikaa vaadittu sinulta , ei apinalta 😆

        Katos eläintarhan homohan oikein riemastu. Kyllähän se niin on siellä se lukemisen ymmärtäminen on vaikeeta.


      • Anonyymi00032 kirjoitti:

        Katos eläintarhan homohan oikein riemastu. Kyllähän se niin on siellä se lukemisen ymmärtäminen on vaikeeta.

        nyt ymmäetäminen on mennyt aivan väärin sinähän siellä eläintarhassa olet , ja niiltä asukeilta ei juuri älyn lahjoja löydykkään 😆


    • Anonyymi00035

      Korkeatasosta homokeskuselua. Johan tästä keskustelusta näkee että heti alusta lähtein *vitt...a*.

      Eli siitä puhe mistä pula :D

      Homot Siperiaan ja biit P-Koreaan :D

      • Anonyymi00036

        Ja sinut Venäjälle.


      • Anonyymi00036 kirjoitti:

        Ja sinut Venäjälle.

        venäjän armeijaan , siellä sitä vasta homoillaankin


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe