Onko mahdotonta löytää tavallista miestä joka ei ole atleetti ja joka on jo aikuinen minä en ole löytänyt aina on niin isot vaatimukset ihan kuin karja näyttelyssä onko muita kuitenkin miestä tekee mieli
Emme löydä toista miestä
35
914
Vastaukset
- Anonyymi00002
Mistäpäin pitäis löytyä.
- Anonyymi00010
Miel Satakunnassa tai Pirkanmaalla Raumakin kävisi
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miel Satakunnassa tai Pirkanmaalla Raumakin kävisi
Parkanon suunnilla olis bi ukm jonka kullilla voi leikkiä
- Anonyymi00014
Buaahaa spede mitäs olet buaahaa.
- Anonyymi00016
Buaahaa spede mitäs olet.
- Anonyymi00019
Anonyymi00011 kirjoitti:
Parkanon suunnilla olis bi ukm jonka kullilla voi leikkiä
Miten saan yhteyttä sinuun Parkano
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Miel Satakunnassa tai Pirkanmaalla Raumakin kävisi
anonyymi00010. Laita viestiä usko55
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miten saan yhteyttä sinuun Parkano
Onko kik käytössä
- Anonyymi00023
Piilohomo kertoo mistä päin löytyy
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Buaahaa spede mitäs olet buaahaa.
Piilohomo kertoo
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Piilohomo kertoo
No mitäs sun piti kertoman. Anna homo nyt juttus tulla.
- Anonyymi00030
Anonyymi00014 kirjoitti:
Buaahaa spede mitäs olet buaahaa.
mee lääkäriin puhees ei suomea
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
mee lääkäriin puhees ei suomea
Taitaa olla hönö niin et vaan ymmärrä lukemaasi. Meehän takas apukouluun
- Anonyymi00033
Anonyymi00020 kirjoitti:
anonyymi00010. Laita viestiä usko55
Mihin usko 55
- Anonyymi00034
Anonyymi00016 kirjoitti:
Buaahaa spede mitäs olet.
Piilohomo
- Anonyymi00003
Näin bi miehenä pisti silmään sana emme ole..
Ja mies kirjoittaa kuitenkin siellä.
Kyllä fiksuja miehiä tapaa ja jopa pareja jossa bi seksuaalisuus ok asia(eikä silleen et salaa käydään esim runkkupaikat kartalla touhuamassa!)
Näin ainakin meillä on siis asiat!
Näin kommenttia heittää 55 biukm- Anonyymi00009
Siis tarkoittaa sitä että me tavalliset miehet emme löydä
katselkaa mitä löytyy cruising mapista , siellä voi tavata ihan tavallisia äijiä
- Anonyymi00015
Buaahaa sirkus friikki buaahaa! Mitäs olet.
Anonyymi00015 kirjoitti:
Buaahaa sirkus friikki buaahaa! Mitäs olet.
mikäs friikki sinä sitten olet
- Anonyymi00017
kullityttö kirjoitti:
mikäs friikki sinä sitten olet
No en ainakaan sirkus friikki niin kuin sinä.
Anonyymi00017 kirjoitti:
No en ainakaan sirkus friikki niin kuin sinä.
oletko sinä sitten eläintarhan friikki 😆
- Anonyymi00022
kullityttö kirjoitti:
oletko sinä sitten eläintarhan friikki 😆
No ei ole aikomustakaan tulla sua katsoo sinne. Hyi hemmetti
Anonyymi00022 kirjoitti:
No ei ole aikomustakaan tulla sua katsoo sinne. Hyi hemmetti
on se kiva kun eläintarhan olennot ovat oppineet kirjoittamaan 😆
- Anonyymi00025
Anonyymi00015 kirjoitti:
Buaahaa sirkus friikki buaahaa! Mitäs olet.
Piilohomo
- Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Buaahaa sirkus friikki buaahaa! Mitäs olet.
Piilohomo
- Anonyymi00028
kullityttö kirjoitti:
on se kiva kun eläintarhan olennot ovat oppineet kirjoittamaan 😆
Apinako sua opetti.
- Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
Piilohomo
Hähähää mitäs olet. Tule vaan kaapistas ulos kyllä sut nyt tiedetään.
Anonyymi00028 kirjoitti:
Apinako sua opetti.
ei vaan sinua , harmi kun ei opettanut ymmärtämään luettua tekstiä , mutta sehän oisikin ollut jo liikaa vaadittu sinulta , ei apinalta 😆
- Anonyymi00032
kullityttö kirjoitti:
ei vaan sinua , harmi kun ei opettanut ymmärtämään luettua tekstiä , mutta sehän oisikin ollut jo liikaa vaadittu sinulta , ei apinalta 😆
Katos eläintarhan homohan oikein riemastu. Kyllähän se niin on siellä se lukemisen ymmärtäminen on vaikeeta.
Anonyymi00032 kirjoitti:
Katos eläintarhan homohan oikein riemastu. Kyllähän se niin on siellä se lukemisen ymmärtäminen on vaikeeta.
nyt ymmäetäminen on mennyt aivan väärin sinähän siellä eläintarhassa olet , ja niiltä asukeilta ei juuri älyn lahjoja löydykkään 😆
- Anonyymi00035
Korkeatasosta homokeskuselua. Johan tästä keskustelusta näkee että heti alusta lähtein *vitt...a*.
Eli siitä puhe mistä pula :D
Homot Siperiaan ja biit P-Koreaan :D- Anonyymi00036
Ja sinut Venäjälle.
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ja sinut Venäjälle.
venäjän armeijaan , siellä sitä vasta homoillaankin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291300
- 1181127
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97934- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa273814- 48715
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19701- 52699
- 28637
- 49599