Kaikki riippuvuudet on luonteenheikkoutta

Anonyymi-ap

Päihteidenkäyttö ei ole mitään muuta kun luonteenheikkoutta. Eihän kukaan ota todesta henkilöä joka tarvitsee päihdyttävää ainetta kestääkseen elämän realiteetit.
Sama pätee muihinkin riippuvuuksiin kun päihteisiin. Luonne on liian heikko.

Itse olen jo 52 vuotias, enkä ole tarvinnut mitään päihteitä tai nikotiinituotteita koskaan. Mitään muitakaan riippuvuuksia ei ole ollut eikä tule.

Nyt sitten riippuvaiset, kertokaa tekosyynne miksi olette riippuvaisia esim. alkoholista tai huumeista?

1

87

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sinähän olet suorastaan nero.
      Pakkohan se on myöntää, että oikeassa olet.
      Itse olin aikoinaan riippuvainen alkoholista, ja myönnän toki, että olin heikkoluonteinen silloin.
      Suurin ongelma oli, kun en hyväksynyt itseäni, elämä ja kaikki tuntui liian vaikealta kestää selvin päin. En osannut käsitellä tunteitani lainkaan, pakenin niitä juomalla.
      En ottanut vastuuta itsestäni enkä elämästäni siinä vaiheessa elämääni.
      Jos sinulla ei ole ollut riippuvuuksia, joillain muilla niitä on ollut ja on edelleen. Ei ihmisiä tarvitse tuomita sen takia, jokaisella omat ongelmansa kuitenkin.
      Mitä niitä selittelemään millään tekosyillä ? Mikä sinun syysi on, kun arvostelet muita ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      141
      1573
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      946
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      300
      827
    5. 68
      743
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      629
    8. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      60
      597
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      591
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      571
    Aihe